1
ΕΠΑΛ / Αγγλικά Γενικής Παιδείας σε ΕΠΑΛ
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 08:44:39 μμ »
Γνωρίζει κανείς τι βιβλία θα διδαχθούν φέτος στα Αγγλικά Γενικής παιδείας στα ΕΠΑΛ;
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Σελίδες: 12
1
ΕΠΑΛ / Αγγλικά Γενικής Παιδείας σε ΕΠΑΛ« στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 08:44:39 μμ »
Γνωρίζει κανείς τι βιβλία θα διδαχθούν φέτος στα Αγγλικά Γενικής παιδείας στα ΕΠΑΛ;
2
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών« στις: Νοέμβριος 08, 2014, 12:44:40 πμ »
Σήμερα ο διευθυντής μας είπε ότι όποιος καθηγητής αρνηθεί την αξιολόγηση αυτομάτως θεωρείται ανεπαρκής.Ισχύει κάτι τέτοιο; Γνωρίζετε εάν η αξιολόγηση γίνεται με αίτησή μας; Έχουμε δικαίωμα να αρνηθούμε;
3
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες« στις: Σεπτέμβριος 17, 2014, 11:48:26 μμ »
Μας έχουν πετσοκόψει τις ώρες Αγγλικών από παντού(Γυμνάσιο/Λύκειο/ΕΠΑΛ) και δεν υπάρχει ένας σύλλογος να υψώσει ανάστημα.................καθόμαστε και τρώμε απανωτές σφαλιάρες.ΕΛΕΟΣ πιά.
4
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών« στις: Σεπτέμβριος 14, 2014, 01:31:55 μμ »
Καλημέρα σε όλους και όλες.
Την προηγούμενη εβδομάδα στο σχολείο μου ο Διευθυντής μας μοίρασε ένα τετρασέλιδο ερωτηματολόγιο (συρραφή από ερωτηματολόγια πτυχιακών/μεταπτυχιακών εργασιών) με διάφορες ερωτήσεις , όπως:"Πόσο πολύ μπορείτε να ελέγξετε αποδιοργανωτικές συμπεριφορές μέσα στην τάξη σας;" στις οποίες έπρεπε να επιλέξουμε " Καθόλου/Πολύ λίγο/Μέτρια/Αρκετά/Πάρα πολύ" κλπ. Στο πρώτο μέρος υπήρχαν 12 ερωτήσεις.Το δεύτερο μέρος είχε τίτλο ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (π.χ. 1η ερώτηση :Σε γενικές γραμμές έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου....17η Πιστεύω ότι ως άτομο αξίζω όσο και οι άλλοι.....).Τρίτο μέρος με τίτλο: Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ (π.χ.ερώτηση Σε ποιό βαθμό είστε ικανοποιημένος από 7.Τον τρόπο που αξιολογείστε στη δουλειά σας....) .Μας ζήτησε να το συμπληρώσουμε επώνυμα αξιολογώντας τον εαυτό μας και να του το παραδώσουμε έτσι ώστε όταν έρθει η ώρα να μας αξιολογήσει να το συμβουλευτεί. Παρακαλώ πείτε μου εάν έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε εσάς, κατά πόσο προβλέπεται από τη νομοθεσία, εάν είμαι υποχρεωμένος να το συμπληρώσω και αν μπορείτε να βαθμολογήσετε το όλο σκηνικό από την άποψη του σουρρεαλισμού. Πόσο σουρρεαλιστικό είναι:1:καθόλου, 2=ελάχιστα, 3=λίγο, 4=πολύ, 5= πάρα πολύ. Σας ευχαριστώ. 5
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες« στις: Σεπτέμβριος 05, 2014, 12:15:31 πμ »Εδώ που τα λέμε οι των αγγλικών, από τις πιο κύρεες ειδικότητες για να μπορέσει ένα παιδί αργότερα να έχει καλύτερες ευκαιρίες, με την στάση που μάλλον δεν κρατάτε έχετε γίνει η ψωροκώσταινα των σχολείων. Κρίμα. Συμφωνώ απόλυτα έχουμε καταντήσει ο κλάδος της σφαλιάρας. Ένας ΠΕ06. 6
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες« στις: Σεπτέμβριος 05, 2014, 12:12:56 πμ »
http://www.alfavita.gr/apopsin/%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85%E2%80%A6-%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CF%89%CE%BB%CE%AD%CF%82-%E2%80%9C%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%82%E2%80%9D-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD
http://www.efsyn.gr/?p=230632 παρακαλώ ας μου εξηγήσει κάποιος : τελικά τις ιστορίες Λυκείου ΕΠΑΛ θα τις ξαναδώσει στους ξενόγλωσσους; 7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Α. Λοβέρδος: Έργα και Ημέραι« στις: Αύγουστος 27, 2014, 02:47:37 μμ »Aν υποθέσω ότι το παρακάτω ισχύει (αν και το θεωρώ μούφα, μόνο τα έντονα γράμματα δείχνουν καραπροβολή του Luerdi)...Προτείνω να λειτουργούν τα σχολεία σε 24ωρη βάση να είναι ανοιχτά στην κοινωνία.Το διάβασμα που ρίχνουμε όταν γυρίζουμε στο σπίτι δεν μετράει΄; 8
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014« στις: Ιούλιος 22, 2014, 05:35:25 μμ »Τους έκοψε το χαβιάρι α ψόφιος αστακός και το μουχλιασμένο τυρίΆστα.... το χαβιάρι μαύρο,το τυρί μουχλιασμένο,το κρασί παλιό................ 9
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014« στις: Ιούλιος 21, 2014, 07:27:01 μμ »έχεις δίκο Jerry..Ελπίζω να έχω άδικο.Πάντως αυτό που γράφεις είναι εφιαλτικό.Η ουσία είναι ότι πρέπει να δείξει κοινωνική ευαισθησία το Υπουργείο έστω και την τελευταία στιγμή και να ικανοποιήσει όσο γίνεται περισσότερες αιτήσεις μετάθεσης. 10
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014« στις: Ιούλιος 21, 2014, 07:22:57 μμ »Πεστα πεστα δεν καταλαβαινουν ορισμενοι εδω μεσα -και εξω -καποια πραγματα....Καλύτερα λοιπόν στα Αγαθονήσια παρά στα Βριλλήσια!Ήμαρτον! 11
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014« στις: Ιούλιος 21, 2014, 07:18:45 μμ »Παράθεση από: biki68 στις Σήμερα στις 18:57:52Ανάγνωση-Γραφή-Αριθμητική .Φτάνουν.Τι άλλα μαθήματα χρειάζονται; 12
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014« στις: Ιούλιος 21, 2014, 07:17:11 μμ »Όσο για τη θέση του υπουργού μια ματιά στα παρελθόν δείχνει πως όποιος κάθεται σε αυτή την καρέκλα καίγεται πολιτικά. Οι εκπαιδευτικοί είναι μια τεράστια δύναμη που διαμορφώνει το μέλλον. Όποιος δεν τους στηρίζει πάει χαμένος. Είναι πολύ νέος και έξυπνος για να θέλει να αυτοκτονήσει. Ο αριθμός των μεταθέσεων θα μας δείξει τι απ' όλα θέλει. Εύχομαι να είναι πάρα πολλές (και όχι το γελοίο νούμερο που έχει ακουστεί) γιατί αυτές είναι οι πραγματικές ανάγκες στα σχολεία. Τα υπόλοιπα είναι για να τα μασάνε οι αφελείς και οι ευκολόπιστοι.Θέλει να κρατήσει τους εκπαιδευτικούς σε ομηρία-βλέπε αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ. 13
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014« στις: Ιούλιος 21, 2014, 07:14:22 μμ »Νομίζω ως κλάδος είμαστε μακριά νυχτωμένοι.Θέλουν να κρατήσουν μόνο πέντε έξι βασικές ειδικότητες που θα κάνουν όλα τα μαθήματα. Εξ αποστάσεως εκπαίδευση όπου είναι δυνατόν, και άλλα πολλά που τώρα καθώς τα διαβάζετε σας φαίνονται επιστημονική φαντασία. Εμένα πάλι μου φαίνεται μελλοντική ελληνική πραγματικότητα. Πολλές ειδικότητες λες. 3 ειδικότητες θα κρατήσουν.ΠΕ02-03-04 τους βασικούς πυλώνες του εκπαιδευτικού συστήματος. 14
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών« στις: Ιούλιος 06, 2014, 11:17:03 μμ »
Εγώ άκουσα μια άλλη εκδοχή, ότι δεν πρόκειται να γίνει αξιολόγηση για να είμαστε όλοι καθηλωμένοι στους βαθμούς μας και να μην χρειάζεται του υπουργείο να μας κάνει αύξηση.Δηλαδή για οικονομικούς λόγους.
Σελίδες: 12
|