1
Ειδική Αγωγή / Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« στις: Ιουλίου 08, 2014, 01:19:17 am »
Πώς είναι δυνατό να μιλάμε για Ειδική εκπαίδευση όταν δεν μπορεί να κατανοηθεί το παγκόσμια απόδεκτο επιστημονικό δεδομένο;Κι αυτό είναι ότι η Ειδική Αγωγή είναι εξειδίκευση.Δεν έχουν γίνει κατανοητά αυτά που ειπώθηκαν στην Σαλαμάνκα;
Όσο αφορά το νομικό κομμάτι καλό είναι να θυμηθούμε ότι πρόκειται για την εκπαίδευση κι αυτό διαφοροποιεί την κατάσταση...εντελώς...
Θέτω λοιπόν το απλό εξής ερώτημα:Πώς μπορεί ένας δάσκαλος που δεν έχει γνώσεις γενικής αγωγής να προχωρήσει στην ειδική αγωγή;;
Και πώς ξαφνικά εμείς οι απόφοιτοι των Διδασκαλείων γίναμε "αγαπητοί" ;;Έχουμε ακούσει σε συνεδρια από το 2007 πολλά...και δεν αμφισβητούνται...Οι κάθε είδους συντεχνίες είναι έξω από το πνεύμα των δασκαλων....Ας είμαστε ειλικρινείς....αν οι μεταπτυχιακοί τίτλοι δεν έχουν "ισχύ" αυτό μπορει να ισχύσει νομικα και για τους απόφοιτους των Διδασκαλείων...Και πολλά άλλα θα μπορούσε να πει κανείς...Ο αγώνας για σταθερή εργασία είναι σεβαστός και ζητάμε τον διορισμό τους...Ας κάνουν όμως απολογισμό κάποια στιγμή για τον τρόπο που το διεκδικούν...Πόσοι είναι οι ματεπτυχιακοί που τους εμοδιζουν σε αυτο;;Αυτοί είναι το πρόβλημά τους; Άξιο λόγου επίσης το πόσες κατευθυνσεις δίνει το τμήμα της Μακεδονίας...Πόσα παιδαγωγικά τμήματα δίνουν τόσε ς επαγγελματικές κατευθυνσεις....Σας καλωσορισαμε στα σχολεία μας...Τα κεκτημένα εργασιακά δικαιώματα είναι κεκτημενα συνάδελφοι....μετα από 10 χρόνια στην Γενική Αγωγή και 10 στην Ειδική Αγωγή (από Διδασκαλείο)....θλιψη νιώθω....για τον τροπο διεκδίκησης...και πιστέψτε με τον γνωρίζω καλά....
Όσο αφορά το νομικό κομμάτι καλό είναι να θυμηθούμε ότι πρόκειται για την εκπαίδευση κι αυτό διαφοροποιεί την κατάσταση...εντελώς...
Θέτω λοιπόν το απλό εξής ερώτημα:Πώς μπορεί ένας δάσκαλος που δεν έχει γνώσεις γενικής αγωγής να προχωρήσει στην ειδική αγωγή;;
Και πώς ξαφνικά εμείς οι απόφοιτοι των Διδασκαλείων γίναμε "αγαπητοί" ;;Έχουμε ακούσει σε συνεδρια από το 2007 πολλά...και δεν αμφισβητούνται...Οι κάθε είδους συντεχνίες είναι έξω από το πνεύμα των δασκαλων....Ας είμαστε ειλικρινείς....αν οι μεταπτυχιακοί τίτλοι δεν έχουν "ισχύ" αυτό μπορει να ισχύσει νομικα και για τους απόφοιτους των Διδασκαλείων...Και πολλά άλλα θα μπορούσε να πει κανείς...Ο αγώνας για σταθερή εργασία είναι σεβαστός και ζητάμε τον διορισμό τους...Ας κάνουν όμως απολογισμό κάποια στιγμή για τον τρόπο που το διεκδικούν...Πόσοι είναι οι ματεπτυχιακοί που τους εμοδιζουν σε αυτο;;Αυτοί είναι το πρόβλημά τους; Άξιο λόγου επίσης το πόσες κατευθυνσεις δίνει το τμήμα της Μακεδονίας...Πόσα παιδαγωγικά τμήματα δίνουν τόσε ς επαγγελματικές κατευθυνσεις....Σας καλωσορισαμε στα σχολεία μας...Τα κεκτημένα εργασιακά δικαιώματα είναι κεκτημενα συνάδελφοι....μετα από 10 χρόνια στην Γενική Αγωγή και 10 στην Ειδική Αγωγή (από Διδασκαλείο)....θλιψη νιώθω....για τον τροπο διεκδίκησης...και πιστέψτε με τον γνωρίζω καλά....