Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anna1968

Σελίδες: 1
1
Πώς είναι δυνατό να μιλάμε για Ειδική εκπαίδευση όταν δεν μπορεί να κατανοηθεί το παγκόσμια απόδεκτο επιστημονικό δεδομένο;Κι αυτό είναι ότι η Ειδική Αγωγή είναι εξειδίκευση.Δεν έχουν γίνει κατανοητά αυτά που ειπώθηκαν στην Σαλαμάνκα;
Όσο αφορά το νομικό κομμάτι καλό είναι να θυμηθούμε ότι πρόκειται για την εκπαίδευση κι αυτό διαφοροποιεί την κατάσταση...εντελώς...
Θέτω λοιπόν το απλό εξής ερώτημα:Πώς μπορεί ένας δάσκαλος που δεν έχει γνώσεις γενικής αγωγής να προχωρήσει στην ειδική αγωγή;;
Και πώς ξαφνικά εμείς οι απόφοιτοι των Διδασκαλείων γίναμε "αγαπητοί" ;;Έχουμε ακούσει σε συνεδρια από το 2007 πολλά...και δεν αμφισβητούνται...Οι κάθε είδους συντεχνίες είναι έξω από το πνεύμα των δασκαλων....Ας είμαστε ειλικρινείς....αν οι μεταπτυχιακοί τίτλοι δεν έχουν "ισχύ" αυτό μπορει να ισχύσει νομικα  και για τους απόφοιτους των Διδασκαλείων...Και πολλά άλλα θα μπορούσε να πει κανείς...Ο αγώνας για σταθερή εργασία είναι σεβαστός και ζητάμε τον διορισμό τους...Ας κάνουν όμως απολογισμό κάποια στιγμή για τον τρόπο που το διεκδικούν...Πόσοι είναι οι ματεπτυχιακοί που τους εμοδιζουν σε αυτο;;Αυτοί είναι το πρόβλημά τους; Άξιο λόγου επίσης το πόσες κατευθυνσεις δίνει το τμήμα της Μακεδονίας...Πόσα παιδαγωγικά τμήματα δίνουν τόσε ς επαγγελματικές κατευθυνσεις....Σας καλωσορισαμε στα σχολεία μας...Τα κεκτημένα εργασιακά δικαιώματα είναι κεκτημενα συνάδελφοι....μετα από 10 χρόνια στην Γενική Αγωγή και 10 στην Ειδική Αγωγή (από Διδασκαλείο)....θλιψη νιώθω....για τον τροπο διεκδίκησης...και πιστέψτε με τον γνωρίζω καλά....

2
Πώς είναι δυνατό να μιλάμε για Ειδική εκπαίδευση όταν δεν μπορεί να κατανοηθεί το παγκόσμια απόδεκτο επιστημονικό δεδομένο;Κι αυτό είναι ότι η Ειδική Αγωγή είναι εξειδίκευση.Δεν έχουν γίνει κατανοητά αυτά που ειπώθηκαν στην Σαλαμάνκα;
Όσο αφορά το νομικό κομμάτι καλό είναι να θυμηθούμε ότι πρόκειται για την εκπαίδευση κι αυτό διαφοροποιεί την κατάσταση...εντελώς...
Θέτω λοιπόν το απλό εξής ερώτημα:Πώς μπορεί ένας δάσκαλος που δεν έχει γνώσεις γενικής αγωγής να προχωρήσει στην ειδική αγωγή;;
Και πώς ξαφνικά εμείς οι απόφοιτοι των Διδασκαλείων γίναμε "αγαπητοί" ;;Έχουμε ακούσει σε συνεδρια από το 2007 πολλά...και δεν αμφισβητούνται...Οι κάθε είδους συντεχνίες είναι έξω από το πνεύμα των δασκαλων....Ας είμαστε ειλικρινείς....αν οι μεταπτυχιακοί τίτλοι δεν έχουν "ισχύ" αυτό μπορει να ισχύσει νομικα  και για τους απόφοιτους των Διδασκαλείων...Και πολλά άλλα θα μπορούσε να πει κανείς...Ο αγώνας για σταθερή εργασία είναι σεβαστός και ζητάμε τον διορισμό τους...Ας κάνουν όμως απολογισμό κάποια στιγμή για τον τρόπο που το διεκδικούν...Πόσοι είναι οι ματεπτυχιακοί που τους εμοδιζουν σε αυτο;;Αυτοί είναι το πρόβλημά τους; Άξιο λόγου επίσης το πόσες κατευθυνσεις δίνει το τμήμα της Μακεδονίας...Πόσα παιδαγωγικά τμήματα δίνουν τόσε ς επαγγελματικές κατευθυνσεις....Σας καλωσορισαμε στα σχολεία μας...Τα κεκτημένα εργασιακά δικαιώματα είναι κεκτημενα συνάδελφοι....μετα από 10 χρόνια στην Γενική Αγωγή και 10 στην Ειδική Αγωγή (από Διδασκαλείο)....θλιψη νιώθω....για τον τροπο διεκδίκησης...και πιστέψτε με τον γνωρίζω καλά....

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182833
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 644
Σύνολο: 647

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.