Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Kostas90

Σελίδες: 12
1
Τι να σου πρωτοαπαντήσω... Ένα μόνο: Με ξέρεις και λες ότι έχω τον πόνο μου; Αρχίσαμε και τις ειρωνίες; Θέλεις να σου απαντήσω εδώ και τώρα; Τα προσωπικά δεν έχουν χώρο εδώ. Απαξιώ

2
Καλά αν αρχίσουμε πάλι να μιλάμε για συνεργασία με τους

3
Δεν έχετε καμία σχέση με τη χημεία κύριοι. 

Επειδή εσείς δεν έχετε καμία σχέση με τη Φυσική μη θεωρείς το ίδιο και για τη σχέση Φυσικής-Χημείας

διότι ευτυχώς τη βιολογία ούτε να τη βλέπετε δε θέλετε

Μην κρίνεις εξ΄ ιδίων τα αλλότρια!

...αλλά και μονόωρη φυσική γενικής στη Γ λυκείου.Το ότι οι φυσικοί κάνατε διαχρονικά τους νταβάδες του κλάδου απλώνοντας χέρι φιλίας στους χημικούς για να τους κλέβετε και τις ώρες όταν σας βολεύει, εμένα και ελπίζω πολλούς άλλους ΠΕ04 δε θα μας κάνει να θέλουμε να διαλύσουμε εσάς. Θέλετε παραπάνω ώρες φυσικής; Να τις πάρετε!!!

Ενώ τώρα θέλετε εσείς να γίνετε οι νταβατζήδες. Όσο για τις ώρες που λες να πάρουμε, για πες μας και σε εμάς τους αδαείς πως το κάνατε εσείς οι

4
Δε χρειάζεται να ανησυχείς! Καταφέρατε να στρέψετε όλους τους υπόλοιπους του ΠΕ04 εναντίον σας με αυτά που κάνατε. Άσε, αναλαμβάνουμε εμείς από δω και στο εξής. Γιατί είδαμε τα κατορθώματά σας. Κάνατε το ΠΕ04 να μην πω πως... Είναι αργά για δάκρυα!

5
Την τελευταία φορά που σου έγραψα Gvasili μου είχες πει ότι παρεξήγησα τις προθέσεις σου... Αν δεις τι όργια γίνονται στις διευθύνσεις... Δεν υπεράσπισες απλά τις ώρες της

6
Η εμπάθεια απέναντι στη Φυσική και στη Χημεία ολοφάνερη πιά! Οι μάσκες έπεσαν! Για πες μας Gvasili εσύ που κόπτεσαι για την αύξηση των ωρών του ΠΕ04 από που προέκυψαν οι ώρες της

7
Συνάδελφοι, δυστυχώς οι

8
... ΖΗΤΩ η

9
Gvasilis, στα είχα πει και πέρυσι με τα περί κατανομής μεταξύ γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, οπότε δεν επαναλαμβάνομαι.
Στο διάγραμμα που παραθέτεις μάλλον δεν πρόσεξες τη λεζάντα... Εκεί είναι όλη η ουσία. Γιατί για τις ώρες που αναφέρεις εσύ σα σύνολο προφανώς συμπεριλαμβάνεις και αυτά τα οποία στο διάγραμμά σου δεν περιλαμβάνονται!
Για τσεκάρισέ το λίγο πιο προσεκτικά... Αν συμπεριληφθούν στο διάγραμμα όσα είναι εκτός, οι κατανομές μένουν οι ίδιες; Επιπλέον, το διάγραμμα που δίνεις είναι του 2009. Τα δεδομένα για την Ελλάδα έχουν αλλάξει δραματικά από τότε ειδικά για τα γενικά Γυμνάσια/Λύκεια, όπου η

10
Αγαπητέ Gvasilis, βασική αρχή στην επιστήμη (είμαι σίγουρο ότι το γνωρίζεις) είναι η σχέση αιτίου-αιτιατού. Στην περίπτωση των αριθμών που αναφέρεις, λοιπόν, πρέπει να εντοπίσουμε τους παράγοντες που συντελούν σε αυτό το αποτέλεσμα. Έχουμε λοιπόν:
1. Ένα συνεχές ΟΡΓΙΟ μείωσης των ωρών της Φυσικής έναντι μίας αντίστοιχης παροιμιώδους αύξησης των ωρών της

11
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, / Απ:
« στις: Νοεμβρίου 02, 2014, 09:15:55 am »
Δεν είναι πάντα σε θέση οι γονείς να κρίνουν σωστά σε εκπαιδευτικά ζητήματα gvasili. Αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ενδεικτικά θα σου αναφέρω μερικούς: χαμηλότερες τιμές, ανυπαρξία χρόνου για "ψάξιμο" καθηγητών, γνωστοί ή συγγενείς καθηγητές που τους έχουμε εμπιστοσύνη, κοκ , ιδιαίτερα σε τάξεις εκτός της Γ΄ Λυκείου. Στη Γ΄Λυκείου τα πράγματα αλλάζουν αλλά εκεί τι να πρωτοσωθεί. Ευθύνη, λοιπόν, δεν έχουν μόνο αυτοί αλλά και οι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν αυτή τη δουλειά. Εκτός από αντιεπαγγελματικό είναι και ανήθικο δε νομίζεις;
Απαιτούμε από την Πολιτεία να κάνει αυτά που δεν κάνουμε μόνοι μας... Λίγο οξύμωρο μου κάνει αυτό... Φυσικά δε μιλάω μόνο για τους βιολόγους αλλά για όλους τους κλάδους, δεν κάνω εξαιρέσεις.
Όσο για τη νέα αρχή που ανέφερες, κοίτα πως φέτος άλλαξε το σκηνικό με τους 340 (συγχώρεσέ με αν κάνω λάθος, αλλά τόσοι πρέπει να είναι) αναπληρωτές βιολόγους. Πάλι, όμως, θα σου πω ότι του χρόνου μπορεί να αλλάξουν τα πράγματα. Όχι να υπάρχουν λιγότερα κενά βιολόγων αλλά να πολλαπλασιαστούν τα κενά των φυσικών ή και των χημικών (σου έχω αναφέρει πως μπορεί να συμβεί αυτό). Έτσι, με βάση τη διάθεση του υπουργείου να καλύψει "αναλογικά" ότι μπορεί, τελικά οι διορισμοί των βιολόγων ενδεχομένως να μη φτάσουν το φετινό νούμερο (σκέψεις μου είναι, δε συνωμοτώ...).
Κλείνοντας να τονίσω ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου να δοθούν όλα τα κενά από όλα τα ΠΥΣΔΕ. Όχι μόνο για να φανούν ποιοι πραγματικά λείπουν αλλά και οι αναπληρωτές να ξέρουν τι δηλώνουν και τι να περιμένουν.

12
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, / Απ:
« στις: Νοεμβρίου 01, 2014, 08:52:13 pm »
Biov, βλέπω δυστυχώς ότι χρησιμοποιείς τα λόγια μου κατά το δοκούν... Υπογραμμίζεις λέξεις όταν δίπλα ακριβώς γράφω αυτά που λες και εσύ... Τέλος πάντων...
Ανέφερα τα τρία σχολεία γιατί μπορεί κάποιος να πάει σε σχολεία που ήδη υπάρχει βιολόγος και μένουν λίγες ώρες. Απλά, για να καλύψω την περίπτωση το έγραψα!
Για τους συναδέλφους της οικιακής οικονομίας αγαπητή Biov το ανέφερα για να σας δείξω ότι η αδικία είναι αδικία ότι μορφή και να έχει και δε γίνονται διακρίσεις! Όχι επιλεκτικά είτε στον τρόπο είτε στο χρόνο! Και όπως είχα πει και παλιότερα στο gvasili και οι φυσικοί έχουν βιώσει "αδικίες" από βιολόγους. Ξέρω, αν μετρήσουμε τις αδικίες εσείς είστε πιο πολύ ριγμένοι.
Αυτό το "αν κανετε αυτο το λαθος, του χρονου μπορει να πουμε: θελουμε 1 σχολειο κι ας τα κανουμε ολα!!!" το αναφέρεις σαν απειλή; Γιατί τώρα δεν τα κάνετε όλα αν υπάρχει ανάγκη; Ρώτα μερικούς αναπληρωτές να σου πουν και ήδη έχω αναφέρει περιπτώσεις αλλά μάλλον θεωρείς ότι είναι εξαιρέσεις...
Όσο για τους νέους βιολόγους εγώ ανέφερα ότι έχουν να λύσουν ασκήσεις από τότε που ήταν μαθητές στο σχολείο. Αν θεωρείς αδικία που διδάσκουμε οι φυσικο-χημικοί

13
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, / Απ:
« στις: Νοεμβρίου 01, 2014, 05:55:29 pm »
Το γνωρίζω ότι οι μαθηματικοί δεν έχουν β ανάθεση Χημεία. Απλά, επειδή το ανέφερε ο gvasilis, το χρησιμοποίησα για να δώσω το παράδειγμα με τους νέους βιολόγους και τη σχέση τους με Φυσική-Χημεία.
Θα μου επιτρέψεις, όμως, να διαφωνήσω μαζί σου για το ότι τα παιδιά νιώθουν μίσος απέναντι σε αυτά τα μαθήματα (Φυσική-Χημεία) εξαιτίας των ασκήσεων. Εγώ θα έλεγα ότι τα παιδιά απλά ούτε έχουν μάθει (και σε αυτό έχουμε μερίδιο ευθύνης όλοι όσοι διδάσκουμε αυτά τα μαθήματα) τον τρόπο και τον κόπο που απαιτείται για να λυθεί μία άσκηση. Αυτό οδηγεί σε αισθήματα αποτυχίας και γίνεται φαύλος κύκλος. Προσπαθούν να λύσουν μία άσκηση Φυσικής θεωρώντας ότι αυτό θα γίνει με απλή χρήση ενός τύπου, δηλαδή μένουν σε μία απλοϊκή προσέγγιση επιπέδου Γυμνασίου. Εκεί γίνεται η "ζημιά" που τους ακολουθεί και στο Λύκειο. Γι΄ αυτό και προσπαθούν να αποφύγουν όσο μπορούν τη Φυσική ή τη Χημεία αφού τους προσφέρονται εναλλακτικές λύσεις (εννοώ άλλα μαθήματα) που δεν απαιτούν τόσο μεγάλη προσπάθεια σε επίπεδο ασκήσεων. Παρόλα αυτά, ακόμη και "αδύναμα" παιδιά σε θεωρητικό επίπεδο ή σε επίπεδο εργαστηρίου επιδεικνύουν, αρκετές φορές, τρομερό ενδιαφέρον και διατυπώνουν αξιοπρόσεκτες παρατηρήσεις.
Κάτι που επιπλέον θα ήθελα να προσθέσω, δοθείσης της ευκαιρίας, είναι η επιρροή των γονέων στα παιδιά τους όταν αντιμετωπίζουν προβλήματα Φυσικής. Έχω γίνει μάρτυρας πολλών περιπτώσεων όπου οι γονείς οι ίδιοι "περνούν" στα παιδιά τους (αναφέρομαι σε μαθητές Γυμνασίου) είτε μία αρνητική στάση απέναντι στο μάθημα λόγω δικής τους αδυναμίας να ασχοληθούν είτε την αντιμετώπιση των ασκήσεων με τον τρόπο: πάρε τον τύπο και λύσε. Αυτό δημιουργεί τεράστια ζημιά αφού μαθαίνει το παιδί να αντιμετωπίζει τη Φυσική ή και τη Χημεία σα Μαθηματικά που έχουν τελείως διαφορετική φιλοσοφία.

14
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, / Απ:
« στις: Νοεμβρίου 01, 2014, 01:07:32 am »
Biov, αν η κάθε ειδικότητα περιοριζόταν στο μάθημά της, το πιθανότερο θα ήταν ή οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί να ήταν ωρομίσθιοι ή να τρέχουν σε δύο ή και τρία σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου. Σε μεγάλα αστικά κέντρα ίσως αυτό να μην αποτελούσε ιδιαίτερο πρόβλημα αλλά για μικρά σχολεία στην επαρχία μπορείς να αντιληφθείς τι θα γινόταν; Θεωρείς ότι κάποια από αυτές τις προοπτικές σε καλύπτει;
Η επιμονή στο γεγονός ότι οι διορισμοί φυσικών-χημικών στερούν αντίστοιχους διορισμούς βιολόγων καλά κρατεί. Αλήθεια, μου προκαλεί μεγάλη περιέργεια πώς αυτή η επιμονή δεν εκφράστηκε και εναντίον των συναδέλφων της οικιακής οικονομίας όταν πρόπερσι διορίστηκαν με το "τσουβάλι" στα γυμνάσια καλύπτοντας κενά όλου του ΠΕ04; Εκεί δεν έπρεπε να βροντοφωνάξετε ότι είναι αδικία; Μήπως διακρίνω μία εμπάθεια;
Από την άλλη, gvasili το μεγαλύτερο πλήθος των φυσικών δε σημαίνει και περισσότερες συνταξιοδοτήσεις; Με περίπου 250 για φέτος, πως το εξηγείς ότι μόνο 80 επιπλέον αναπληρωτές διορίστηκαν σε σχέση με πέρυσι; Υπάρχουν τόσοι υπεράριθμοι φυσικοί; Αν ναι, τότε μάλλον θα συμπληρώνουν ωράριο με β΄ανάθεση. Συμφωνείς; Αν είναι έτσι όμως, τότε δε θα πρέπει να δίνονται κενά στις άλλες ειδικότητες που καλύπτουν. Παρόλα αυτά, τα κενά των βιολόγων διπλασιάστηκαν σε σχέση με πέρυσι. Άρα μάλλον το σύστημα ισορροπεί.
Όσο για την πιθανότητα, όπως λες, να μειωθούν οι ώρες της Φυσικής, αυτό ήδη έχει συμβεί στα ΕΠΑΛ!  Αν δεν είχαν μειωθεί αυτές οι ώρες τότε θα έβλεπες που θα ήταν τα κενά των φυσικών. Στα είχα αναλύσει παλαιότερα αυτά. Αυτό, σε συνδυασμό με την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών "κρατήσαν" τα κενά των φυσικών γιατί απλούστατα είναι πολύ περισσότεροι και σε ορισμένες περιπτώσεις ναι, δημιούργησε και υπεραριθμίες. Η κατάσταση αυτή όμως δε θα συνεχιστεί γιατί οι συνταξιοδοτήσεις αναμένονται πάλι να είναι πολλές. Στα λέω προκαταβολικά για να μην πεις του χρόνου ότι λειτούργησε πάλι η συντεχνία των φυσικών (ή των χημικών, αφού και εκεί πάνω κάτω τα ίδια ισχύουν) εις βάρος των βιολόγων...
Τέλος, δε θεωρώ ότι το παράδειγμα με το μαθηματικό και τη Χημεία είναι το πλέον δόκιμο. Ένας φυσικός που έχει εξεταστεί με ΑΣΕΠ στη

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182827
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 802
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 612
Σύνολο: 625

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.