1
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 2
Εκπαίδευση Ενηλίκων / θέματα 01-07-2017« στις: Ιουλίου 02, 2017, 12:52:45 am »
ΘΕΜΑΤΑ εξεταστικής Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
ΣΑ 3
Εκπαίδευση Ενηλίκων / θέματα 26-06-2017« στις: Ιουνίου 25, 2017, 07:09:13 pm »
ΘΕΜΑΤΑ εξεταστικής Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
ΚΥΡ25-06-2017 1. Τα άτομα τρίτης ηλικίας αποτελούν έναν ιδιαίτερο στόχο των προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων .α) Ποιός είναι ο βασικός σκοπός των προγραμμάτων που απευθύνονται σε άτομα τρίτης ηλικίας; β) Ποιες ανάγκες των εκπαιδευομένων καλύπτουν αυτά τα προγράμματα; (μονάδες 7/20) 25(Α), Θ.Ο.: 1, σελίδα: 32 2. Ν’ αναφέρετε συνοπτικά παράγοντες, που δυσχεραίνουν την ένταξη και παραμονή των Ρομά (Τσιγγάνων) σε προγράμματα εκπαίδευσης; (μονάδες 7/20) 12( 4
Εκπαίδευση Ενηλίκων / θέματα 24-6-17« στις: Ιουνίου 25, 2017, 10:10:00 am »1.Τι εννοούμε με τον όρο «εποπτικά μέσα διδασκαλίας»; (μονάδες 7/20) 1(Α), Θ.Ο.: 8, σελίδα: 210 2. Ποιοι παράγοντες δυσχεραίνουν την ένταξη και παραμονή των παλιννοστούντων- μεταναστών- προσφύγων σε προγράμματα εκπαίδευσης; (μονάδες 7/20) 10( 5
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής« στις: Ιουνίου 25, 2017, 10:08:37 am »Αυτό το πράγμα με τα τηλέφωνα στον ΕΟΠΠΕΠ είναι πραγματικά απαράδεκτο και εξοργιστικό. Δημόσια υπηρεσία, δημόσιος οργανισμός που δεν σηκώνουν τηλέφωνα.... Αίσχος υπαρχει η δυνατοτητα γραπτης επικοινωνιας μεσω μειλ... εχει βγει και σχετικη ανακοινωση με ξεχωριστο μειλ για οσες/ους δινουν εξετασεις... 6
Εκπαίδευση Ενηλίκων / ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 17/06/2017« στις: Ιουνίου 18, 2017, 10:24:12 am »
ΘΕΜΑΤΑ εξεταστικής Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
ΣΑ 7
Εκπαίδευση Ενηλίκων / ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 10-11/06/2017« στις: Ιουνίου 17, 2017, 11:05:00 am »ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης 1ης περιόδου 2017 ΚΥΡ11-06-2017 1. Στο 1ο Στάδιο λειτουργίας της εκπαιδευόμενης ομάδας διαμορφώνεται το εκπαιδευτικό συμβόλαιο. Κατά την άποψή σας, τι θα έπρεπε να περιλαμβάνει το εκπαιδευτικό συμβόλαιο; (μονάδες 7/20) 15(Α), Θ.Ο.: 2, σελίδα: 58 2. Η τεχνική της Εισήγησης εξακολουθεί να εφαρμόζεται συχνά στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, παρά το γεγονός ότι έχει αμφισβητηθεί η αποτελεσματικότητά της. Προσπαθήστε να εντοπίσετε τους λόγους για τους οποίους, κατά τη γνώμη σας, η Εισήγηση εφαρμόζεται τόσο συχνά σε προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης ενηλίκων. (μονάδες 7/20) 47( 8
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Παράταση προθεσμίας« στις: Ιουνίου 12, 2017, 08:58:37 pm »Είναι τραγικοι και απαράδεκτοι. Η φόρμα που έχουν φτιάξει και έχει κάποιες θέσεις σε Αθήνα, βγάζει μήνυμα σφάλματος για όλες τις επιλογές ημερομηνιών. Μια κυρία από τον ΕΟΠΠΕΠ που κατάφερα να βρω με πολύ δυσκολία στο τηλέφωνο, μου ανέφερε ότι έχουν κάποιες θέσεις στην Πάτρα !!!! Πάλι καλά δηλαδή που δεν υπάρχουν θέσεις σε Θεσσαλονίκη! Της εξήγησα ότι αυτό είναι απαράδεκτο, να ζητάνε από υποψήφιους να πάνε σε άλλες πόλεις να δώσουν εξετάσεις. σας απαντησε κατι; 9
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Παράταση προθεσμίας« στις: Ιουνίου 12, 2017, 07:14:58 pm »Επανέρχομαι στο πρόβλημα που έχει εμφανιστεί στο http://trainersexams.eoppep.gr και σήμερα είναι η καταληκτική ημερομηνία. Παράταση προθεσμίας 12 ΙΟΥΝ 2017 Επισημαίνεται σε όσους υποψήφιους περιλαμβάνονται στον από 8 Ιουνίου 2017 αναρτημένο πίνακα δικαιούχων http://www.eoppep.gr/index.php/el/announcements/971-enimerosi_ekp_eparkeia2017b οι οποίοι επιθυμούν να συμμετέχουν στις Εξετάσεις Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης 1ης Περιόδου 2017 και δεν έχουν δηλώσει Εξεταστικό Κέντρο και επιθυμητή ημερομηνία εξέτασης έως αυτή την ώρα, ότι μπορούν να δηλώσουν έως την Τρίτη, 13-06-2017 το βράδυ και ώρα 23:59 μ.μ. μέσω της εφαρμογής του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. http://trainersexams.eoppep.gr Διαθέσιμες αίθουσες υπάρχουν σε εξεταστικά κέντρα σε όλες τις πόλεις που διενεργούνται εξετάσεις: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο Κρήτης. 10
Εκπαίδευση Ενηλίκων / δηλωση εξεταστικης 2017Α« στις: Ιουνίου 11, 2017, 07:24:21 pm »
[/size]Απόφαση της υπ’ αρ. 263/06.04.2017 Συνεδρίασης του Δ.Σ. του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. θέμα 38ο: «Προγραμματισμός εξετάσεων Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης, 1ης περιόδου 2017»: 5. Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. εξουσιοδοτείται, όπως προβαίνει σε προσθήκη νέων/περαιτέρω ημερομηνιών διεξαγωγής εξετάσεων πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας, σύμφωνα με τις ανάγκες για την ομαλή και άρτια διεξαγωγή των εξετάσεων πιστοποίησης. Για τις τυχόν προσθήκες ημερομηνιών εξετάσεων πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας θα αναρτώνται σχετικές ανακοινώσεις στον διαδικτυακό τόπο του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.[/font]
αν γεμισαν θα το ρυθμισουν... Γεια σας, 11
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής« στις: Ιουνίου 11, 2017, 02:08:18 pm »
ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 10-06-2017
1. Στο πλαίσιο αξιοποίησης του βίντεο για εκπαιδευτικούς σκοπούς να δώσετε ορισμένα παραδείγματα χρήσης του βίντεο για δραστηριότητες και ανάπτυξη δεξιοτήτων.Ενδεικτικά, παρατίθενται 4 παραδείγματα: Παράδειγμα 1ο Ο εκπαιδευόμενος ή η εκπαιδευομένη μελετά και αμέσως μετά παρακολουθεί στο βίντεο τη διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής ενός βιβλίου. Παράδειγμα 2ο Ο εκπαιδευόμενος ή η εκπαιδευομένη διαβάζει το έντυπο υλικό περί της διδακτικής μιας ξένης γλώσσας και της μεθοδολογίας αξιολόγησης της απόδοσής του μαθητή και παρακολουθεί στο βίντεο τύπους παρόμοιων αξιολογήσεων. Παράδειγμα 3ο Ο εκπαιδευόμενος ή η εκπαιδευομένη μελετά μέρος των στοιχείων διοίκησης μιας επιχείρησης και αμέσως μετά παρακολουθεί στο βίντεο διαφορετικές προσεγγίσεις διοίκησης, τις οποίες του/ης ζητείται να αξιολογήσει και κατόπιν να συνθέσει μια δική του/ης προσέγγιση στο αντικείμενο, αναλυτική και τεκμηριωμένη. Παράδειγμα 4ο Ο εκπαιδευόμενος ή η εκπαιδευομένη μελετά στο έντυπο υλικό πώς παρασκευάζεται μια χημική ουσία και κατόπιν παρακολουθεί στο βίντεο να την παρασκευάζει κάποιος ειδικός στο εργαστήριο του εξηγώντας, βήμα-βήμα, τον τρόπο σύνθεσής της. 29(Α), Θ.Ο.: 8 σελ.: 231 2. Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί έντονος προβληματισμός για την εμπειρική/βιωματική μάθηση στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων; Υλικό για την απάντηση θα βρείτε, ενδεικτικά, στο παρακάτω κείμενο: Η εμπειρική μάθηση, δηλαδή η επίτευξη μαθησιακών στόχων μέσω της επεξεργασίας εμπειριών είναι ένα από τα θέματα γύρω από το οποίο αναπτύσσεται έντονος ερευνητικός προβληματισμός στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων. Αυτό οφείλεται στο ότι ιδίως στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων έγινε τα τελευταία χρόνια κατανοητό ότι η πράξη (η επεξεργασία δηλαδή της εμπειρίας σε συνδυασμό με δράση) είναι περισσότερο θεμελιώδης σε μια μαθησιακή διεργασία από ότι η θεωρητική συζήτηση. Από την άλλη πλευρά, υπάρχει επίσης και η άποψη που υποστηρίζει ότι η εμπειρική μάθηση έχει γίνει πολύ δημοφιλής, επειδή ένα μεγάλο μέρος του πεδίου της εκπαίδευσης ενηλίκων καλύπτεται από δραστηριότητες συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης όπου δίδεται ιδιαίτερη σημασία στην εμπειρία των εκπαιδευομένων και στην απόκτηση συγκεκριμένων δεξιοτήτων. 11( 13
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής« στις: Μαρτίου 12, 2017, 12:59:46 pm »@anneta: Δεν είπα ότι ο συνάδερφος είπε ψέματα, απλά λέω ότι το αυτοκόλλητο με τα ονόματα μπορεί να υπήρχε για πρακτικούς λόγους και όχι για μαγείρεμα των αποτελεσμάτων... ...βγήκε ήδη με την Ανακοίνωση στον ιστότοπο του ΕΟΠΠΕΠ ο τρόπος παραλαβής της 14
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής« στις: Μαρτίου 12, 2017, 12:51:51 pm » |