Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Filologos2007

Σελίδες: 12
1
Συνάδελφοι, κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων δια ζώσης παρακολούθησης, οι προσπάθειές μας έπιασαν τόπο! Τίθενται κριτήρια ανγνώρισης των e-μεταπτυχιακών! Και δεν θα μείνουμε μόνο σε αυτό. Μόνο άξιοι και με έγκυρο τρόπο καταρτισμένοι οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής. Το τιτλο-πάζαρο τέλος!
Να είμαστε καλά.

2
Aυτό κατάλαβες;; Οτι αντιδρούμε στην αναβάθμιση των εκπαιδευτικών στοχοποιημένα; Αντιδρούμε στην αναξιοπιστία του υπουργείου και στις εκ των υστέρων αναβαθμίσεις οι οποίες έβγαλαν εκτός εργασίας άτομα που δεν δήλωσαν παράλληλη επειδή δεν είναι εξ αρχής βέβαιο το ωράριο εργασίας!! Ντροπή και αίσχος για την όλη κατάσταση.
 Δεν διεκδικούμε να ακυρωθεί η αναβάθμισή τους αλλά:
 σε επόμενες προσλήψεις να λάβουν υπόψη εκ νέου τις αιτήσεις μας και να συμπεριληφθούν σε προσλήψεις στην παράλληλη πλήρους ωραρίου και άτομα που δεν δήλωσαν το πρόγραμμα ''παράλληλη στήριξη'' στην αίτηση. Αυτό._

Καλή συνέχεια και σ' εσένα.

3
Επειδή κάποιοι αντιμετωπίζετε τα πράγματα αυτιστικά, ξανα-λέω το εξής: προσωπικά εχω δηλώσει 30 περιοχές πλήρους ανά τη χώρα & μειωμένου 6 εντός νομού μου (επειδή δεν το σηκώνει η τσέπη μου να δουλεύω μειωμένο καθώς επίσης η ηθική μου μετά από χρόνια προυπηρεσίας). Δεν δήλωσα για παράλληλη επειδή έχει μειωμένο ωράριο με ''πιθανότητα'' αναβάθμισης (που όμως αυτή η πιθανότητα δεν με διασφαλίζει οτι θα μπορώ να ανταπεξέρχομαι οικονομικά εκτός νομού μου σε περίπτωση εργασίας δίχως βέβαιης αναβάθμισης). Από τη στιγμή που έγινε η αναβάθμιση, νιώθω αδικημένη επειδή βρίσκομαι εκτός εργασίας πόσο μάλλον από τη στιγμή που έγιναν προσλήψεις στην π.στ. σε περιοχές που έχω δηλώσει για πλήρες!! Αρά έμεινα εκτός τελικά επειδή δεν δήλωσα παράλληλη εξ αρχής με την αβεβαιότητα της, δεν έπαιξα τζόκερ και δεν μπήκα στη διαδικασία ρίσκου;;
 Για σοβαρευτείτε λίγο και μην δικαιολογείτε την κατάσταση ούτε να επιρρίπτετε ευθύνες στους υποψηφίους. Δούλευα κάθε χρόνο και φέτος είμαι εκτός για τους παραπάνω λόγους. Εγώ και αρκετοί συνάδελφοι ειδικοτήτων.

4
Μην κάνεις εικασίες περί περιορισμένων προτιμήσεων στην αίτηση. Συνάδελφοι έχουν δηλώσει το κουτάκι για όλη την Ελλάδα πλήρους ωραρίου με το σκεπτικό οτι η Π.ΣΤ. ήταν μειωμένου με ''πιθανόοοτητα'' αναβάθμισης (δεν πληρώνονται τα ενοίκια με τις ''πιθανότητες περί αναβάθμισεις). Αν ξέραμε οτι θα ήταν πλήρους η Π.ΣΤ θα την είχαν δηλώσει πολλοί. Τι δεν καταλαβαίνεις κι εσύ;;
 Οι αδικίες θα πάψουν μέσα από σχετικές αναφορές.
 

5
Πες τα βρε Λία κι εσύ για να μη δημιουργεί εντυπώσεις και αποπροσανατολιζει το θέμα που τέθηκε ο κάθε εκπαιδευτικός που ''απαρνήθηκε'' -όπως είπε άλλωστε- και τη δημοσια εκπαιδευση και το υπουργειο. Μήπως σού βγαίνουν Λώρα απωθημένα και τάσεις περίεργες;;
Στην αίτηση η Π.ΣΤ. είχε καθεστώς μειωμένου ωραρίου και έχουμε κά8ε δικαίωμα μετα από τόσα χρόνια προυπηρεσίας και θέση στον πίνακα πανω από το 250, να μη θέλουμε να δουλεψουμε μειωμένο, όπως τέτοιο δικαιωμα έχουν και οι λιγότερο έμπειροι. Αν το πρόγραμμα ήταν εξαρχής πληρους, θα δηλωνόταν από πολλούς και αυτό να είναι σεβαστό όπως και οι λόγοι προτίμησης να /μη δηλωθεί.
Είναι ασύστολη κοινωνικη αδικία  να μετατρέπονται συμβάσεις κατά το δοκούν._
 Λόγο σεβαστό έχουν όσοι απασχολούνται στη δημόσια εκπαίδευση και θέτουν προβληματισμούς με επιχειρήματα ρεαλιστικά. Οι υπόλοιποι βρείτε άλλη θεματική στο φόρουμ.

6
Συνάδελφοι, αναμένουμε προσλήψεις, οι οποίες μετά από επικοινωνία μου με το Υπουργείο, θα είναι στην Π.Σ.
 Κάτι άλλο δεν γνωρίζω. Όμως, όσοι δε δηλώσαμε το συγκεκριμένο πρόγραμμα στην άιτησή μας λόγω του οτι το ωράριο είναι μειωμένο, θα μείνουμε εκτός ενώ θα προσληφθούν άτομα κάτω από εμάς στον πίνακα. Αν γίνει αναβάθμιση σε πλήρους, η κοινωνική αδικία σε βάρος μας θα είναι γεγονός! Προτείνω, να ενημερώσουμε το υπουργείο και να λάβει υπόψη τις αιτήσεις μας εκ νέου! Αν τρέξει το πρόγραμμα της παράλληλης με πληρες ωράριο, να συμπεριληφθούμε όλοι, ανεξαρτήτως δηλώσεων Π.Σ. στην αρχική μας αίτηση. Χρειάζεται να προλάβουμε την αδικία πριν γίνει πραξη.

7
Aνταποδίδω :)  καλό βράδυ

8
Μα βρε Φοίβε, αυτό σού λεμε και δεν λες να το συγκρατήσεις παρά εστιάζεις, όπου εσύ κρίνεις.
Προσωπικά, δεν ήταν μονο η βαρεμάρα (δεν προλαβα να βαρεθώ πολύ) αλλά τα μύρια προβλήματα του προγράμματος που με ώθησαν συνειδητά, μετά από 3 χρόνια συνεχή σε αυτό, να μην ξαναδηλώσω και που μόνο όσοι έχουν εργαστεί σε αυτό άνω της 2ετίας -διαδοχικά έτη-έχουν άποψη να εκφράσουν. Οι υπόλοιποι το παίζουν μαθητοκεντρικοί, χωρίς επαρκή εμπειρία.
 Εργοδότης μου θέλω να είναι το υπουργείο με απασχόληση σε ειδικά κ ένταξη και μόνο πια. Συνειδητή απόφαση μετά από συνολικά 7χρόνια εμπειρίας ολόπλευρης.
 

9
Θα συμφωνήσω απόλυτα σε όσα λέει η Λώρα και ο Phisikos. Φαίνεται οτι έχετε εμπειρια επαρκή και ικανή για να αξιολογήσετε το ανούσιο του εν λόγω προγράμματος.
 Οι άλλοι, ας μεινουν με τις ροματζάδες τους περί παιδαγωγικών θεωριών και σύγχρονων θεωριών μάθησης που ξεσηκώνουν παπαγαλίζοντας βιβλιογραφία.

10
Μετά από εμπειρία 3 ετών στο πρόγραμμα της παράλληλης με όλα τα συνακόλουθα προβλήματα (μη αποδοχή εκπαιδευτικών γενικής παιδείας, έλλειψη συνεργασίας γονέων, κάκιστοι διευθυντάδες, προστριβές για καθήκοντα και διαφωνίες για τα παρουσιολόγια, μοίρασμα ωρών σε 3-4 σχολεία), απορώ που ασχολείστε με τα χρήματα κ τα μόριά των αναβαθμισμένων ξέροντας πόσο κακοπερνούν και φθείρονται καθημερινά. Δεν αξίζει τον κόπο αυτό το πρόγραμμα. Το θέμα της ανεργίας κατανοητό αλλά η συναισθηματική υγεία σημαντικότερο.

11
Συγγνώμη συνάδελφοι, αλλά ο νόμος μεταφράζεται με βάση τις εκ των υστέρων αποφάσεις;; Η παράλληλη είναι μειωμένου ωραρίου και αν και εφόσον υπάρξουν κενά στην ίδια περιοχή πρόσληψης, μπορεί να αναβαθμιστεί σε πλήρους.
Ο υποψήφιος που συμπληρώνει αίτηση, δηλώνει προγράμματα και περιοχές με βάση δεδομένα και οχι με βάση πιθανότητες κατα το δοκούν! Ντροπή τους, φυσικά και καταστρατηγείται η σειρά, η προυπηρεσία, ο πίνακας γενικότερα. Δηλαδή, εγώ που δεν δήλωσα παράλληλη επειδή δεν σηκώνει η τσέπη μου το μισθό του μειωμένου, έπραξα λάθος επειδή θαααα μπορούσα εφόοοοοσον γίνεται, να αναβαθμιστώ;; Να σε σοβαρευτούμε λιγο εκει κύριοι στο Υπουργείο.

12
χαχχαχχαχαχ Όχι μόνο δεν σάς παίρνει κανείς στα σοβαρά (μόνο το Υπουργείο που αργοπεθαίνει) με τέτοιους ''μεταπτυχιακούς τίτλους'' αλλά γελάμε και μαζί σας που πληρώνετε για μεταφράσεις!

13
Σάς ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας στο θέμα που έχω ανοίξει. Λαμβάνω προσωπικά emails τοποθετήσεων και η δική σας παρέμβαση δίνει άλλη νότα και ασφαλώς ειναι ευχάριστο.
 Θα θέλατε να μού πείτε μεταπτυχιακό δίπλωμα ποιου τύπου έχετε αποκτήσει;

14
Σάς ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σας στο διάλογο. Θα ήταν χρήσιμο, ωστόσο, να συμμετέχουν κατέχοντες διπλωμάτων στην Ε.Α. για να γίνει ένας διάλογος εποικοδομητικός.
Ο λόγος του ζητήματος που έθεσα, είναι να αιτήσουμε για να γίνει διαφοροποίηση ως προς τη μοριοδότηση των M.Sc και Μ.Α. στην Ε.Α. πλήρους φοίτησης με φυσική παρούσία από τους τίτλους που δίδονται με τη μέθοδο της εξ' αποστάσεως ''παρακολούθησης'' και οι οποόι ομοιάζουν με τηλε-σεμινάρια και τηλε-επιμορφώσεις που έχουμε παρακολουθήσει πολλοί.
  Δεν ακολουθείται μόνο η δασκαλοκεντρική προσέγγιση κατά τη διάρκεια των μαθημάτων στα M.Sc και M.A. μας - αυτό γίνεται όταν σου μεταβιβάζεται γνώση που δεν κατέχεις και γίνεσαι δέκτης-, αλλά η συνθετική (αλληλεπίδραση, δημιουργικός διάλογος, παροξυσμός ιδεών, επίλυση προβλημάτων - μελέτες περίπτωσης, σύνθεση εργασιών, μετάφραση ή κατασκευή εργαλείων μέτρησης, σύσταση ομάδων εργασίας, συμμετοχή/συνεισφορά στη διοργάνωση συνεδρίων, επισκέψεις σε δομές, πρακτική άσκηση κλπ).
 Ο tutor- supervisor, στον οποίο αναφέρεστε, είναι απαραίτητος σε συνθήκες όπου τα μέρη είναι σχεδόν πλέον ισότιμα ως προς τη γνώση. Κυρίως ρόλο supervisor απέκτησαν οι καθηγητές μας συνεπώς το 3ο εξάμηνο σπουδών (ή 2ο για τους συναδέλφους με masters μονοετούς διάρκειας πλήρους φοίτησης κι εκείνοι), αφού είχε προηθηγεί η διεργασία της ''πρόσληψης - επεξεργασίας- κωδικοποίησης- κατανόησης'' του γνωστικού υλικού με ποικίλους τρόπους. 
  Ελπίζω να σάς βοήθησα να καταλάβετε, έστω και σε 5 γραμμές, τους τρόπους φοίτησής μας, τους λόγους που νιώθουμε περήφανοι για τους τίτλους σπουδών μας και χρειάζεται να διαφοροποιηθούμε (στον δημόσιο τομέα) από τα εξ'αποστάσεως προγράμματα.
Να είστε καλά.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32326
  • Τελευταία: Maria Eirini
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161662
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 560
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 473
Σύνολο: 488

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.