1
Σχολική ζώνη / Απ: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων
« στις: Απριλίου 29, 2015, 07:50:07 pm »
Αγαπητοί συνάδελφοι είναι πασιφανές ότι το υπουργείο επιθυμεί να ισοπεδώσει τα πάντα. Για να γίνει κάποιος υπεύθυνος περιβαλλοντικής ή ΠΕΣΥΠ ή στα ΚΔΑΥ για παράδειγμα πρέπει να έχει ανάλογες μεταπτυχιακές σπουδές ή επιμόρφωση. Όμως για γίνει κάποιος ικανό στέλεχος της εκπαίδευσης μοριοδοτείται το οποιοδήποτε άσχετο μεταπτυχιακό, αρκεί να είναι διετές. Πολύ δε περισσότερο πριμοδοτείται η διδακτική εμπειρία και η αρχαιότητα, τη στιγμή που ο πρωθυπουργός μας είναι μόλις 42.
Σύμφωνα με τη συνθήκη της Μπολώνιας τα μεταπτυχιακά πρέπει να χαρακτηρίζονται από πιστωτικές μονάδες. Κάθε διδακτικό εξάμηνο αντιστοιχεί σε 30 πιστωτικές μονάδες. Σίγουρα όλα τα μεταπτυχικά δεν είναι τα ίδια. Για αυτό και έχουν θεσπιστεί θεσμοί αξιολόγησης των μεταπτυχιακών προγραμμάτων. Σε καμια περίπτωση όμως δε γίνεται να ακυρώνονται εντελώς και να μετατρέπονται σε παλιόχαρτα εγκεκριμένα μεταπτυχιακά, αναγνωρισμένα από το ΔΟΟΤΑΠ, απλά και μόνο γατί έτσι βολεύει κάποιους. Επιτέλους ας επικρατήσει η σύνεση και η υπευθυνότητα. Απαιτείται ορθολογικότερη κατανομή των μορίων, χωρίς προχειρότητες και εξυπηρέτηση ορισμένων παρά τω υπουργείω.
Σύμφωνα με τη συνθήκη της Μπολώνιας τα μεταπτυχιακά πρέπει να χαρακτηρίζονται από πιστωτικές μονάδες. Κάθε διδακτικό εξάμηνο αντιστοιχεί σε 30 πιστωτικές μονάδες. Σίγουρα όλα τα μεταπτυχικά δεν είναι τα ίδια. Για αυτό και έχουν θεσπιστεί θεσμοί αξιολόγησης των μεταπτυχιακών προγραμμάτων. Σε καμια περίπτωση όμως δε γίνεται να ακυρώνονται εντελώς και να μετατρέπονται σε παλιόχαρτα εγκεκριμένα μεταπτυχιακά, αναγνωρισμένα από το ΔΟΟΤΑΠ, απλά και μόνο γατί έτσι βολεύει κάποιους. Επιτέλους ας επικρατήσει η σύνεση και η υπευθυνότητα. Απαιτείται ορθολογικότερη κατανομή των μορίων, χωρίς προχειρότητες και εξυπηρέτηση ορισμένων παρά τω υπουργείω.