Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - teacher1991

Σελίδες: 1
1
Καλησπέρα, στο πλαίσιο μιας ερευνητικής εργασίας για το σχολικό εκφοβισμό από και προς μαθητές/τριες με μαθησιακές δυσκολίες θα ήταν καλό να μελετηθεί ο εκφοβισμός μέσα από τα μάτια όσων τον βίωσαν. Εάν υπάρχουν γονείς που θα ήθελαν να με βοηθήσουν σε αυτό το εγχείρημα να μου στείλουν προσωπικό μήνυμα. Όλα φυσικά θα είναι ανώνυμα. Σας ευχαριστώ.

2
Εμαθε κανεις τιποτα για τα αγγλικα;

3
Καλησπέρα, στα αγγλικά το inclusion το μεταφράζουμε ως ένταξη και το mainstreaming ως ενσωμάτωση;

4
Καλησπέρα. Στη σελίδα του μεταπτυχιακού ανακοίνωσαν την έναρξη ετήσιου σεμιναρίου. Τα δίδακτρα του σεμιναρίου θα είναι έξτρα από τα δίδακτρα του μεταπτυχιακού ή περιλαμβάνονται στα δίδακτρα που θα δώσουν οι επιτυχόντες;

5
Συγχαρητήρια σε όλους τους επιτυχόντες και στους μη για την προσπάθεια!!!

6
Επικοινώνησε κανείς με τη γραμματεία; Υπάρχει περίπτωση να αναρτήσουν τα αποτελέσματα μέσα στο Σαββατοκύριακο;

7
Ας γραψει καποιος επιτελους τα θεματα στις 2 κατευθυνσεις
Στην κατεύθυνση ειδικής αγωγής που έδωσα και εγώ, μας έδωσε μελέτη περίπτωσης και είχε τρία ερωτήματα:
1. να σχολιάσουμε τα χαρακτηριστικά του παιδιού και στην ουσία να κάνουμε διάγνωση
2.να πούμε πώς πιστεύουμε ότι θα έιναι το παιδί στην ηλικία των 12 ετών σε κοινωνικό και γνωστικό επίπεδο
3. ποιες πρέπει να είναι οι προτεραιότητες του προγράμματος στο τμήμα ένταξης

Στη δεύτερη κατεύθυνση από ό,τι πήρε το αφτί μου τους ρώτησε για κάτι μοντέλα.

9
Στην τρίτη ερώτηση, εν ολίγοις,  έβαλα ως προτεραιότητες την ανάπτυξη των κοινωνικών και των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων κάνοντας μια μικρή αναφορά σε συγκεκριμένες μεθόδους διδασκαλίας ώστε να επιτευχθούν αυτά.

10
Γράψαμε σχεδόν τα ίδια!!!!

11
Δε θα πω τι έγραψα εγώ γιατί μπορεί να είναι και λάθος. Απλά λέω την άποψη μου. Οι δυσκολίες που αντιμετώπιζε η μαθήτρια δεν ήταν μόνο μαθησιακές (π.χ. είχε δυσκολίες ακόμα και στη γυμναστική), άρα ή δεν είχε γενικές μαθησιακές δυσκολίες ή τις είχε σε συνδυασμό με κάτι άλλο (γνώμη μου). Ίσως να είναι και λάθος αυτό που λέω. Θέλω να ακούσω και τις γνώμες άλλων, γιατί ούτε εγώ είμαι σίγουρος. Εσύ τι πιστεύεις; Επίσης, το δεύτερο ερώτημα πώς το προσεγγίσατε;

12
Καλησπέρα, έδωσα στην κατεύθυνση ειδικής αγωγής και βρήκα τα θέματα απαιτητικά με μια μεγάλη παγίδα. Θεωρώ οτι το παιδί στη μελέτη περίπτωσης δεν είχε "γενικές μαθησιακές δυσκολίες" όπως αναφερόταν στο κείμενο και για αυτό το αναίρεσα με τα κατάλληλα επιχειρήματα, αλλά δεν μπορώ να είμαι και σίγουρος. Εσείς τι γράψατε;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 745
Σύνολο: 745

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.