Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Λαγουδάκι

Σελίδες: 12
1
@ Λαγουδάκι

Καταρχήν αφού θέλεις να γράψεις μια μικρή χαζομαρίτσα γιατί κάνεις παράθεση δύο κατεβατά; Είσαι και μεταταγμένος. Τι θέλεις τώρα να τα πάρουν οι διαχειριστές και να μας κάνουν delete όλους τους μεταταγμένους; Και delete και ανάκληση πολύ δεν πάει;

Έτσι διατηρούμαστε στο πνεύμα της εποχής. Άσε που γίνονται και θαύματα. Μπορεί να καταλήξουμε σε κανά συμπέρασμα.  Εσύ τι λες να κάνουμε λαγέ; Να αρχίσουμε να «δερνόμαστε» όπως γίνεται στις τελευταίες σελίδες; Κάτι πρέπει να γίνει να
αλλάξει το κλίμα. Άρχισα να ανησυχώ και για τον rollo. Αρχίζει να θυμίζει τον παλιό rollo (όχι bloody rollo το άλλο :P).

Janiva θα σου απαντήσω ωσάν να ήμουν ο Νόμιμος.

Ήρθαν ντυμένοι φίλοι.....
Αμέτρητες φορές οι εχθροί μας!
Οδυσσέας Ελύτης


2
Υποθέτω πως είναι ειλικρινής η πρόταση/πρόκληση για κατάθεση προτάσεων και συνοψίζω τι θεωρώ απόδοση δικαιοσύνης πάνω στο θέμα στα ακόλουθα βήματα (αυστηρά με αυτή τη σειρά), 

1)   Πρόσκληση επικαιροποίησης των αρχικών αιτήσεων εθελοντικών μετατάξεων χωρίς καμία δυνατότητα τροποποίησης αποκλειστικά για τις οργανικές που συστήθηκαν για τις εθελοντικές μετατάξεις (ενημερώνομαι πως υπάρχει ΦΕΚ σύστασης)
2)   Διενέργεια εθελοντικών μετατάξεων με την αρχική μοριοδότηση
3)   Ολοκλήρωση διαδικασίας σύστασης (ή μη σύστασης) οργανικών θέσεων για κοινές και μη κοινές ειδικότητες (από 0 έως 7000) και δημοσίευση αυτής. 
4)   Μεταθέσεις προϋπαρχουσών ειδικοτήτων με μόρια μετάθεσης του ’15
5)   Για κοινές και μη κοινές ειδικότητες,
     a)   πρόσκληση επικαιροποίησης των αρχικών αιτήσεων με μόρια μετάθεσης του ’13 (υπό συζήτηση αν πρέπει να γίνουν με μόρια μετάθεσης, όχι υπό συζήτηση αν θα είναι με τα μόρια του ‘13)
      b)   δυνατότητα τροποποίησης αρχικής αίτησης με δήλωση όλων των περιοχών όπου συστήνονται οργανικές
      c)   εθελοντική συμμετοχή όσων δεν ικανοποιήθηκαν στις εθελοντικές (νομίζω πως εννοείται και αφορά μόνο μη κοινές ειδικότητες αλλά το γράφω καλού κακού)
     d)   εθελοντική συμμετοχή όποιου άλλου ήταν διορισμένος το ’13 και το επιθυμεί (υπό συζήτηση αν πρέπει να υπάρχει όρος 2, 3, 5 ετών προϋπηρεσίας, υπηρέτησης οργανικής κλπ)
     e)   έλεγχος αιτήσεων
6)   Όσοι ‘υποχρεωτικώς μεταταγμένοι’ δεν επικαιροποιήσουν τις αιτήσεις τους και όσοι δεν πάρουν μετάταξη (με αυτή τη διαδικασία) επιστρέφουν στα ΠΥΣΔΕ προέλευσης. Ο χρόνος που διανύθηκε στην α/θμια λογίζεται ως χρόνος απόσπασης και ως μόρια δυσμενών συνθηκών υπολογίζονται αυτά της πλησιέστερης δευτεροβάθμιας σχολικής μονάδας.
7)   Ως ειδική μέριμνα για όσους είχαν οριστική τοποθέτηση σε σχολείο στην β/θμια πριν τις ‘υποχρεωτικές μετατάξεις’ προτείνω την εθελοντική χρήση της επιλογής αυτοχαρακτηρισμού ως οργανικά υπεράριθμοι για 3 ή 4 χρόνια (2+50% ή 2+100%, υπό συζήτηση και αυτή και όποια άλλου είδους μέριμνα).

Εννοείται, τήρηση κενών (υπό συζήτηση η τήρηση πλεονασμάτων), συμμετοχή τμήματος προσωπικού, δημοσιοποίηση μορίων, σαφείς προθεσμίες κλπ

@ernie

Η πρότασή σου έχει ενδιαφέρον γιατί καταρχήν δεν έχει αφορισμούς και ειρωνείες. Είναι μια αρχή. Επίσης ενδεχομένως να είναι αργά αλλά έτσι ξεκινάει για ένας εποικοδομητικός διάλογος. Τέλος για να υποστηριχθεί αυτό νομικά πρέπει να γίνει νόμος Αρβανιτόπουλου νούμερο 2 με τον οποίο κάποιοι εδώ μέσα έχουν ενστάσεις (όπως και εσύ).

Αν προσπεράσουμε όλα αυτά και εκ τω προτέρων να πω ότι δεν την επεξεργάστηκα καταλλήλως, λόγω πίεσης χρόνου, έχω να πω ότι διαφωνώ σε αρκετά σημεία:

1. Δίνεις μετάταξη και μετάθεση, δηλαδή δύο χρόνους, στους εθελοντικά μεταταγμένους (το οποίο προσωπικά με συμφέρει περισσότερο και από τις υποχρεωτικές) που το θεωρώ άδικο για τους συναδέλφους αν λάβουμε υπόψη μας τη σημερινή κατάσταση.
2. Η υποχρεωτική μετάταξη είναι άδικο να θεωρεί ως απόσπαση. Μπορεί να αλλάξαμε τόπο με αίτησή μας όμως στο σενάριο που περιγράφεις μας στέλνεις πίσω χωρίς αίτησή μας (δηλαδή μας γυρίζεις στην προηγούμενη κατάσταση) και μας στερείς ότι μπορούσαμε να έχουμε σε αυτήν την κατάσταση. Αυτό δεν είναι μόνο τα μόρια. Είναι και άλλα πράγματα. Το ελάχιστο που θα έπρεπε να δώσει είναι το μέγιστο που θα μπορούσαμε να διεκδικήσουμε σε μόρια.
3. Το επτά είναι περιττό. Προτείνεις τον κόσμο να συμμετέχει σε μια διαδικασία. Αν κάνουν αίτηση παίρνεις τους πρώτους στα μόρια. Αν όχι παίρνεις τους τελευταίους. Είναι de facto λογική και δεν βλέπω τον λόγο να αλλάξει.
4. Τι γίνεται με τους συναδέλφους που έχουν πιάσει τις οργανικές αυτών που πήραν μετάταξη;
5. Στις νέες υποχρεωτικές ποιος αλγόριθμος θα τρέξει; Γιατί;
6. Τέλος έμμεσα καταργείς όλες τις υποχρεωτικές με έναν πολύπλοκο αλγόριθμο. Δεν το βρίσκω απαραίτητο.

Παιδιά διαπραγματευτείτε το εσείς, είναι και της μόδας άλλωστε. Δεν είδατε στας Ευρώπας? Η μπάλα τώρα στην Ελλάδα - η μπάλα στην πλευρά της Ευρώπης. Όταν τελειώσετε σφυρίξτε το κιόλας, να μπούμε και το υπόλοιπο φόρουμ να παίξουμε ως αλλαγή για το πρώτο ημίχρονο.

3

Αν πραγματικά νιώθετε αδικημένοι, ελάτε να παλέψουμε όλοι μαζί να γυρίσετε πίσω στις θέσεις σας"


Προσωπικά εγώ Νόμιμε δεν υπάρχει λόγος να παλέψω με τίποτα και με κανέναν.
Χώρια που λαγουδάκι - μικρό ο υποφαινόμενος υπάρχει κίνδυνος να μου φάνε την μετάταξη αυτοί οι Παλαιστές!!!

4
Απόλαυσε την ασυλία σου........... συνέχισε να ειρωνεύεσαι  και να διαστρεβλώνεις.....

Έχεις αποδείξεις ότι όσοι σχολιάζουμε στο νήμα, έχουμε τέτοιου είδους σχέσεις;; Λίγη αυτοσυγκράτηση και ντροπή δεν θα έβλαπτε νομίζω....
Μάλλον δεν έχεις διαβάσει κανένα σχόλιο το προηγούμενο διάστημα, διαφορετικά δεν θα έγραφες ότι δεν ακούστηκε καμία πρόταση για αποκατάσταση δικαιοσύνης. Ίσως ήταν η περίοδος που νύσταζες πολύ από τις άκρατες ειρωνείες που εκτόξευες σε βάρος των μετατασσόμενων. Ήταν μάλλον η περίοδος που βγάζετε ανακοινώσεις όπου μας αποκαλούσατε θύτες, που μας καλούσατε "Αν πραγματικά νιώθετε αδικημένοι, ελάτε να παλέψουμε όλοι μαζί να γυρίσετε πίσω στις θέσεις σας"και  που τελείωναν με την φράση  ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΗΣΑΝ (26/03/2015). (Προφανώς οι μετατασσόμενοι δεν είναι Έλληνες...)

Άξιος Νόμιμε!
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί!
Αιδώς αργείοι!

5
Λοιπόν πάμε ξανά από την αρχή.
Κάθε μεταταγμένος που δέχτηκε να μπει στην παράνομη διαδικασία των μετατάξεων να τον κλείσουμε στην φυλακή και  να σπάει πέτρες.
Οι Α/θμιοι να πάρουν τις θέσεις των μεταταγμένων ως επιβράβευση για τον αγώνα τους για την καρέκλα.
Οι καθυστερημένοι Β/θμιοι που δεν έκαναν αιτήσεις τον αύγουστο του 2013 να πάνε τιμής ένεκεν στον τόπο των συμφερόντων τους.
Τόσο απλά και λύθηκε το θέμα.  :) :) :)

6
Ομιλία των μεταταγμένων στο 84ο Συνέδριο της ΔΟΕ 23/6/2015

https://www.facebook.com/nektar.kas/videos/o.411120989035229/711188452320716/?type=2&theater

7
@λαγουδάκι
Δώσε νόμους και κωλύματα να χορτάσουν!

Υπόμνημα μεταταχθέντων εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων προς το συνέδριο της Δ.Ο.Ε.

  ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΑΧΘΕΝΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ Δ.Ο.Ε. 2013, η μνημονιακή κυβέρνηση Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ από καιρό «έχει δημιουργήσει κλίμα», αύξησε το ωράριο διδασκαλίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, έκλεισε περισσότερα από 1.500 σχολεία , προκάλεσε μαζικές συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων λόγω της αύξησης του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, και δημιουργεί μια τεράστια δεξαμενή με πλεονάζοντες χιλιάδες εκπαιδευτικούς της Δ.Ε., οι οποίοι σε κλίμα πανικού εξαναγκάζονται σε συμμετοχή στη διαδικασία αρχικά των λεγόμενων «εθελουσίων» μετατάξεων και μετέπειτα για την εξυπηρέτηση μνημονιακών υποχρεώσεων των λεγόμενων «υποχρεωτικών» μετατάξεων. Το καλοκαίρι του 2013 ξεδιπλώνονται και εφαρμόζονται και οι τρεις πτυχές της συμφωνηθείσας μνημονιακής πολιτικής, κατά των υπαλλήλων του δημοσίου δηλαδή απολύσεις χιλιάδων και μαύρο στην ΕΡΤ, διαθεσιμότητες χιλιάδων συναδέλφων εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ και απέμενε η εφαρμογή της κινητικότητας που έλαβε σάρκα και οστά με την μετάταξη – μετάσταση εκπαιδευτικών από τη βαθμίδα της Δ.Ε. στη βαθμίδα της Π.Ε. και τη διοίκηση ώστε να δικαιολογηθεί ότι υλοποιείται και η συμφωνηθείσα μεταρρύθμιση ως προς το σκέλος της χρησιμοποιήσεως υπαλλήλων που πλεόναζαν σε ένα σημείο του κρατικού μηχανισμού σε άλλο σημείο στο οποίο θα ήταν ως εκ τούτου πιο χρήσιμοι και πιο αποδοτικοί, καλύπτοντας και ανάλογες ανάγκες αντί προσλήψεων. Θεωρήθηκε ότι αποτέλεσε και αποτελεί προνομιακή μεταχείριση των μεταταγμένων το γεγονός ότι οι μετατάξεις αφορούσαν κατά κύριο λόγο οργανικές υπό σύσταση στα μεγάλα αστικά κέντρα και κωμοπόλεις. Φυσικά και δεν πρόκειται για προνομιακή μεταχείριση αλλά για λύση ανάγκης που επιλέχτηκε από το Υπουργείο Παιδείας στα πλαίσια της προαναφερθείσας κυβερνητικής πολιτικής περί κινητικότητας. Και τούτο διότι στα μεγάλα αστικά κέντρα και κωμοπόλεις με τα πολυάριθμα σχολεία ΕΑΕΠ και τις αντίστοιχες διοικητικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας υπήρχαν ανάλογες θέσεις παροχής πραγματικής υπηρεσίας από τους συναδέλφους που μετατάσσονταν στα πλαίσια της υλοποίησης της μνημονιακής υποχρέωσης της κινητικότητας. Στην αντίθετη περίπτωση υπήρχε κίνδυνος ελλείψει πραγματικού αντικειμένου εργασίας και πραγματικής απασχόλησης να θεωρηθεί από την Τρόικα ότι υλοποιήθηκε πλασματικά η τρίτη μνημονιακή υποχρέωση της κινητικότητας ως μη πληρούσα τις προϋποθέσεις της εξυγίανσης του κρατικού μηχανισμού και της εξοικονόμησης πόρων με τελικό αποτέλεσμα αφού οι μετατασσόμενοι δεν θα παρείχαν πραγματική υπηρεσία και ήταν αδύνατη η πραγματική υλοποίηση της κινητικότητας να οδηγηθούν στην απόλυση! Έτσι λοιπόν δεν ήταν προνομιακή μεταχείριση ο ορισμός ως τόπου παροχής πραγματικής υπηρεσίας των μετατασσομένων τα μεγάλα αστικά κέντρα και οι κωμοπόλεις, αλλά αδήριτη ανάγκη! Λέχθηκε για την ανάκληση των μετατάξεων από διάφορους υποστηρικτές της υλοποίησης της συγκεκριμένης ενέργειας, «πως οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί δεν κινδυνεύουν πλέον με διαθεσιμότητα ή απόλυση υπό τις παρούσες συνθήκες αν επιστρέψουν στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση» ! Πρώτον 4000 μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί και οι οικογένειες τους ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ μπαλάκι του τένις να εκτοξεύονται από τη ρακέτα του εκάστοτε Υπουργού, κατά βούληση από τη μία πλευρά του τερέν Δ.Ε. στην άλλη πλευρά του τερέν Π.Ε. και τούμπαλιν ! Δεύτερον το Υπουργείο ΔΕΝ μπορεί να χαρακτηρίζει συλλήβδην παράνομους όλους τους μεταταχθέντες επικαλούμενο τυχόν παρανομίες ελαχίστων τις οποίες άλλωστε είχε υποχρέωση το Υπουργείο με τα όργανά του να επισημάνει έγκαιρα με τις ανάλογες συνέπειες αποκλειστικά και μόνο για τους παρανομήσαντεςκαι όχι να λειτουργήσει τιμωρητικά για όλους τους συναδέλφους. Κάθε μετάταξη συνιστά αυτοτελή ατομική διοικητική πράξη και η νομιμότητά της πρέπει να ελεγχθεί αυτοτελώς και επομένως οι μετατάξεις ως ατομικές επωφελείς διοικητικές πράξεις δεν είναι δυνατόν να ανακληθούν, σύμφωνα με τη νομολογία, ούτε λόγω μεταγενέστερης διαφορετικής εκτίμησης των δεδομένων που υπήρχαν κατά την έκδοσή τους, δηλαδή επειδή η Διοίκηση μετέβαλε αντιλήψεις, (ΣτΕ 4045/1976, 4412/1987, 3064/1991) ούτε για λόγους σκοπιμότητας (ΣτΕ 1317/1976, 3376/1982). Επίσης σύμφωνα με τη νομολογία των Δικαστηρίων, ανάκληση διοικητικών πράξεων για λόγους διαφορετικής εκτίμησης των υπηρεσιακών αναγκών είναι παράνομη και αντισυνταγματική. Η ανάκληση των ατομικών διοικητικών πράξεων είναι εφικτή μόνο στις μεμονωμένες περιπτώσεις είτε εφόσον, κατά τον έλεγχο των αρμοδίων Υπηρεσιών, διαπιστωθούν πρόδηλες παρανομίες εκ μέρους των αιτούντων είτε στην περίπτωση που δοθεί η δυνατότητα σε όσους μεταταχθέντες εκπαιδευτικούς το επιθυμούν, να ζητήσουν οικειοθελώς την ανάκληση της μετάταξής τους ώστε να επιστρέψουν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Τρίτον σε κάθε περίπτωση, αν το Υπουργείο θεωρεί ότι υπάρχουν θέματα νομιμότητας που πρέπει να εξετάσει, είναι υποχρεωμένο από το Σύνταγμα και τους νόμους του Κράτους να προβεί σε έλεγχο κάθε μετάταξης ξεχωριστά, γιατί κάθε μετάταξη συνιστά αυτοτελή ατομική διοικητική πράξη. Η ακύρωση συλλήβδην με μία υπουργική απόφαση όλων των μετατάξεων, είναι ως εκ τούτου όχι μόνο παράνομη αλλά και αντισυνταγματική γιατί καταργεί αναδρομικά κεκτημένα δικαιώματα των εργαζομένων. Ο χαρακτηρισμός του Ν.4172/2013 ως «μνημονιακού» δεν νομιμοποιεί την ανάκληση επωφελών διοικητικών πράξεων εις βάρος καλόπιστων διοικουμένων οι οποίοι μετείχαν στις μετατάξεις με τη βεβαιότητα της νομιμότητας της διαδικασίας. Ο χαρακτηρισμός του Ν.4172/2013 ως «μνημονιακού» νομιμοποιείται ηθικά προς χρήση μόνο για την αποκατάσταση δυσμενών διοικητικών πράξεων εις βάρος διοικουμένων (απολύσεις, διαθεσιμότητα), που ήδη συντελέστηκε με το Ν.4325/2015 της Κυβέρνησης. Επίσης οι ειδικές διατάξεις της παρ.11 του 82 του Ν.4172/2013 «περί υποχρεωτικών μετατάξεων» ίσχυσαν εφάπαξ και αποκλειστικά για το σχολικό έτος 2013-14, (καθορίζοντας εφάπαξ, αποκλειστικά και οριστικά το νομικό καθεστώς της ΠΡΟΕΧΟΥΣΑΣ υπηρεσιακής μεταβολής η οποία επήλθε στους συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς, δηλαδή της ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ – μετάστασης από μια βαθμίδα εκπαίδευσης σε άλλη ή την Διοίκηση, ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ από την ΜΕΤΑΘΕΣΗ δηλαδή την υπηρεσιακή μεταβολή που αφορά τον ΤΟΠΟ παροχής της υπηρεσίας του ευρισκομένου ΗΔΗ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ εκπαιδευτική βαθμίδα ) και ως εκ τούτου από το έτος 2014-2015 και εντεύθεν δεν έχουν εφαρμογή. Επομένως το αίτημα της ΔΟΕ για κατάργηση του Ν.4172/2013 δεν έχει πλέον νομικό υπόβαθρο και ουσιαστικό νόημα. ΟΛΟΙ οι μεταταγμένοι συνάδελφοι προέρχονται από την «ίδια νομική μήτρα» το άρθρο 82 Ν. 4172/2013 και μάλιστα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν «σιαμαία αδέλφια» ως προς την υπηρεσιακή τους κατάσταση ! Τυχόν απόπειρα διαχωρισμού – ανάκλησης μετάταξης συγκεκριμένων ειδικοτήτων προκαλεί αναγκαστικά τον «θάνατο» – ανάκληση μετάταξης ΚΑΙ των υπολοίπων μεταταγμένων είτε στην εκπαίδευση είτε στην Διοίκηση. Κάτι που άλλωστε γνωρίζει το Υπουργείο για αυτό στην επιλογή του να εισηγηθεί ανάκληση των μετατάξεων περιέλαβε ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των μεταταγμένων τόσο στην εκπαίδευση όσο και στη Διοίκηση. Ειδικότερα ως προς τους συναδέλφους των κοινών ειδικοτήτων Π.Ε., μεταταγμένους και προϋφιστάμενους, επισημαίνουμε ότι: ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, το αντίθετο ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ώστε ενωμένοι να προχωρήσουμε στη διεκδίκηση αυτού του μεγάλου αριθμού οργανικών θέσεων που πρέπει να συσταθούν. Ο φανατισμός με τον οποίο διεξάγονται οι συζητήσεις μεταξύ των εμπλεκομένων συναδέλφων και ή οργή που παράγουν έχει μετατρέψει το Ν. 4172/2013 σε «τέκνο της οργής». Η διεξαγόμενη συζήτηση γύρω από τις περίφημες οργανικές θέσεις, όπως διεξάγεται είναι άνευ πραγματικού αντικειμένου αφού οργανικές θέσεις ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΑΚΟΜΗ, ( ο κ. Κουράκης είπε ότι τις έστειλε για να γνωμοδοτήσει το Γ.Λ.Κ.), ώστε να μπορέσει να τις διεκδικήσει η κάθε «αντιμαχόμενη» πλευρά ουσιαστικά. Πρόκειται στη κυριολεξία για συζήτηση «περί όνου σκιάς». Προϋπόθεση βέβαια, για τις μεταθέσεις στις αν όποτε και σε όποιο αριθμό συσταθούν οργανικές θέσεις, είναι η δυνατότητα χρηματοδότησης της πλήρωσης των κενουμένων πλέον θέσεων των τυχόν μετατιθέμενων είτε με μόνιμους είτε με αναπληρωτές καθηγητές υπό τον περιορισμό των μέτρων λιτότητας. Από τα παραπάνω προκύπτει ότι οι πραγματικές αιτίες ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ στους προϋφιστάμενους συναδέλφους των κοινών ειδικοτήτων είναι : α) η μη σύσταση, ακόμη, των περίφημων διαφιλονικούμενων οργανικών θέσεων, β) η αναστολή των διορισμών στο Δημόσιο Τομέα σε συνδυασμό με την έλλειψη δυνατότητας χρηματοδότησης της πλήρωσης των κενουμένων πλέον θέσεων των τυχόν μετατιθέμενων είτε με μόνιμους είτε με αναπληρωτές καθηγητές υπό τον περιορισμό των μέτρων λιτότητας. ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ ! Λειτουργικά κενά υπάρχουν, ΔΕΝ μετατρέπονται όμως σε οργανικά κενά για να τοποθετηθούν τόσο οι μεταταγμένοι όσο και οι τυχόν μετατιθέμενοι συνάδελφοι, πιθανόν ελλείψει δυνατότητας χρηματοδότησης λόγω των μέτρων λιτότητας. Αυτή είναι η πραγματική αιτία της ΜΗ πραγματοποίησης μεταθέσεων ΚΑΙ ΟΧΙ οι μετατάξεις ! Σε κάθε περίπτωση, η μόνη λύση που κατά τεκμήριο θα ικανοποιήσει όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων και των διορισμένων στην Π.Ε. και των προερχόμενων από τη Δ.Ε. εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, είναι η μετατροπή των λειτουργικών κενών σε οργανικά κενά αλλά η σύσταση νέων οργανικών θέσεων και σε νέα ΕΑΕΠ, για κάθε διδακτικό αντικείμενο του δημοτικού σχολείου, όπως έχει ήδη δεσμευτεί η Διοίκηση με την εγκύκλιο υπ’ αριθ. Γ.Τ. 11314/31-10-2014 και την υπ’ αριθ. 25614/Ε1/16-2-2015 (μάλιστα η δεύτερη εγκύκλιος εκδόθηκε με την έγκριση της παρούσας πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΟΠΑΙΘ). Αυτό το αίτημα το στηρίζουν πολλοί Σύλλογοι της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (π.χ. Σύλλογοι ΠΕ Α’ Αθηνών, ΠΕ Λειβαδιάς, ΠΕ Ανατολικής Αττικής, ΠΕ Αιγάλεω, ΠΕ Άνω Λιοσίων, ΠΕ Ηρακλείου, ΠΕ Νέας Σμύρνης, ΠΕ «Αθηνά», ΠΕ «Αριστοτέλης», ΠΕ «Θεόφιλος Καΐρης», ΠΕ «Σεφέρης» κ.α.) και αιρετοί των ΠΥΣΠΕ, οι Επιστημονικές Ενώσεις Αγγλικής, Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας,, όλες οι ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ, καθώς και άλλοι συνδικαλιστικοί φορείς (π.χ. ΕΡΑ, Παρεμβάσεις-Συσπειρώσεις ΠΕ-ΔΕ, ΠΑΜΕ), γιατί είναι ενωτικό, λογικό και δίκαιο. Υπενθυμίζουμε ότι στο παρελθόν, εν έτει 2014, βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ (π.χ. Γ. Σταθάς) υπέβαλαν ερωτήσεις στην προηγούμενη κυβέρνηση, υπενθυμίζοντάς της ότι οφείλει να συστήσει οργανικές θέσεις για τους μεταταχθέντες εκπαιδευτικούς «οι οποίοι εργάζονται σε καθεστώς ανασφάλειας και ομηρίας». Επαναλαμβάνουμε αμετακίνητη δική μας θέση, όπως διατυπώθηκε συνοπτικά και στο από 20-5-2015 Δελτίο Τύπου, είναι ότι ο επιτυχημένος θεσμός των ΕΑΕΠ πρέπει να επεκταθεί σε όλα ανεξαιρέτως τα άνω των 6 θέσεων δημοτικά σχολεία, διότι υφίσταται η αδήριτη ανάγκη να αναβαθμιστεί η δημόσια παιδεία και να ανακουφιστεί ο προϋπολογισμός των οικογενειών από τις δαπάνες των εξωσχολικών δραστηριοτήτων των παιδιών τους. Με τον τρόπο αυτό θα εξασφαλιστούν επαρκείς οργανικές θέσεις ειδικοτήτων για όλους τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όπου θα μπορούν να τοποθετηθούν οριστικά (με βάση τα μόριά τους και διαφανή κριτήρια σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 16 του Π.Δ/τος 50-1996, όπως ισχύουν) η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που ζητούν μετάθεση ή προέρχονται από μετάταξη και το θέμα των υπηρεσιακών μεταβολών τους θα λυθεί δίκαια και ανθρώπινα, καθότι μόνο για τη λειτουργία των 1.330 σχολείων ΕΑΕΠ χρειάζονται σήμερα περισσότεροι από 6.000 εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων επιπλέον των ήδη υπηρετούντων με οργανική θέση (ενδεικτικά 1.300 θέσεις γυμναστών, 1.000 εικαστικών, 1.300 πληροφορικής, 1.300 αγγλικών κ.ά.). Δεδομένου ότι οι μεταταχθέντες των κοινών ειδικοτήτων αριθμούν σε 1.306 άτομα και οι προϋφιστάμενοι που ζητούν μετάθεση δεν υπερβαίνουν συνολικά τα 1.500 άτομα, γίνεται προδήλως αντιληπτό ότι δεν περισσεύει κανείς εκπαιδευτικός στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Και μία περαιτέρω επισήμανση : Δεδομένου ότι το όλο ζήτημα ανακινήθηκε από τους προϋφιστάμενους συναδέλφους της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης των ειδικοτήτων αγγλικής, μουσικής και φυσικής αγωγής, οι οποίοι διατείνονται ότι θίγονται από τις μετατάξεις σε τόπους συμφερόντων τους, υπενθυμίζουμε ότι πρώτον οι μετατάξεις (Αύγουστος 2013) έλαβαν χώρα μετά την ολοκλήρωση των μεταθέσεων (Ιούνιος 2013) και δεύτερον η Διοίκηση έλαβε στην πράξη μεταβατικά μέτρα προς όφελός τους, δεδομένου ότι με τη υπ’ αριθ. 59755/Δ1/15-4-2014 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων, οι μεταταχθέντες αποκλείστηκαν για το σχολικό έτος 2013-2014 από τη διαδικασία των μεταθέσεων καθώς και της οριστικής τοποθέτησης στην περιοχή όπου μετατάχθηκαν, χωρίς αυτός ο αποκλεισμός να προβλέπεται ρητώς από διάταξη νόμου. Επισημαίνουμε μάλιστα ότι ενώ περιέργως δεν ακούγεται τίποτε για τις ευθύνες επί τυχόν παρανομιών από υπηρεσιακούς παράγοντες (από Υπουργούς έως απλούς υπαλλήλους ) προκύπτει διάθεση αδιακρίτως τιμωρίας 4000 περίπου συναδέλφων, που είχαν τη βεβαιότητα ότι μετείχαν νομίμου διαδικασίας, δια της ανακλήσεως της μετάταξής τους εκφράζοντας εύλογα ταυτόχρονα δύο απορίες : Θα κινηθεί δικαστικά η σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου με κατάθεση Μηνυτήριας Αναφοράς στον αρμόδιο εισαγγελέα κατά των τότε αρμοδίων Υπουργών και εμπλεκομένων διοικητικών ή μη υπαλλήλων σε πράξεις ή παραλείψεις που τυχόν κριθούν παράνομες ώστε να επικυρωθεί τούτο δικαστικά ; Πως αλλιώς θα αλλάξει μετά από περίπου δύο χρόνια, η ζωή και η υπηρεσιακή κατάσταση μεταταγμένων συναδέλφων εκπαιδευτικών που προσφέρουν την υπηρεσία τους, εκεί που την προσφέρουν, όταν η νέα υπηρεσιακή τους κατάσταση προέκυψε από νόμο, υπουργικές αποφάσεις, ΦΕΚ, διοικητικές πράξεις, οι οποίες μάλιστα ΔΕΝ , κρίθηκαν τελεσίδικα στα αρμόδια Διοικητικά Δικαστήρια ότι είναι προϊόντα παράνομης συμπεριφοράς των εκδοτών τους ; Στην αντίθετη περίπτωση οι μέχρι τώρα παρόμοιες αναφορές, περί παρανομίας και αδιαφάνειας, στα διάφορα κείμενα κρίνονται παντελώς αυθαίρετες και αποπροσανατολιστικές για το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας όπως και προσβλητικές έως συκοφαντικές για τους μεταταχθέντες συναδέλφους. Διαφωνούμε όμως και με τη μέχρι σήμερα γενικότερη στάση της ΔΟΕ, και την καλούμε να τηρήσει στο εξής ισότιμη στάση έναντι όλων των μελών της, στα οποία συμπεριλαμβάνονται και οι μεταταχθέντες εκπαιδευτικοί, εγκαταλείποντας τη συλλογιστική του «φύγε εσύ, έλα εσύ» και να διεκδικήσει προς όφελος όλων μας τη σύσταση οργανικών θέσεων σε αριθμό τουλάχιστον ίσο με τον αριθμό των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών για τις μη κοινές ειδικότητες, και σε αριθμό τουλάχιστον διπλάσιο από τον αριθμό των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών στις κοινές ειδικότητες (ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ16), προκειμένου να διασφαλιστεί η κοινωνική και εργασιακή ειρήνη. Επίσης καλούμε τους συναδέλφους μας που προϋπήρχαν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, να κλείσουν τα αυτιά τους στις σειρήνες του διχασμού, που μόνο δεινά μπορεί να προκαλέσει για όλους μας (ατέρμονους δικαστικούς αγώνες, αλλεπάλληλες ακυρώσεις υπηρεσιακών μεταβολών με δικαστικές ή διοικητικές αποφάσεις κ.τ.λ). Όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (μεταταχθέντες όλων των ειδικοτήτων και προϋφιστάμενοι) ταλανιζόμαστε από τα ίδια προβλήματα: Υποστήκαμε μισθολογική καταβαράθρωση της τάξης του 40%, Διδάσκουμε σε πολυπληθή τμήματα μαθητών, Μετακινούμαστε σε δύο-τρία- τέσσερα και πέντε σχολεία για να συμπληρώσουμε το υποχρεωτικό διδακτικό μας ωράριο. Ας προσπαθήσουμε να ξαναδούμε ο ένας τον άλλο ως συνάδελφο με την πραγματική έννοια του όρου. Πρέπει να αναλογιστούμε όλοι μας τι παράδειγμα δίνουμε στον έξω κόσμο, στους μαθητές μας, στη νεολαία γενικότερα. Πως θα αντικρίσουμε ο ένας τον άλλο στους χώρους εργασίας όπου μοιραία θα σμίξουμε; Ο Ν.4172/2013 να μην αποτελέσει αίτιο διχασμού και ξεπεσμού της εκπαιδευτικής κοινότητας ! Σας καλούμε λοιπόν ΟΛΟΥΣ να συμπορευτούμε σε έναν ΚΟΙΝΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΑΡΚΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ώστε όλοι μας να κατοχυρώσουμε το αναφαίρετο δικαίωμά μας να εργαζόμαστε κοντά στην οικογενειακή μας εστία, χωρίς αγωνία για το αύριο, με αξιοπρέπεια και αισιοδοξία. Να μετατραπούν όλα τα εξαθέσια και άνω δημοτικά σχολεία της επικράτειας σε ολοήμερα με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) και να συσταθούν οργανικές θέσεις σε αυτά. Παράλληλα να μετατραπούν όλα τα λειτουργικά κενά των υφιστάμενων ολοήμερων δημοτικών σχολείων ΕΑΕΠ σε οργανικά. Μόνο αν ενώσουμε τις φωνές μας θα βρούμε ανταπόκριση από τη πολιτική ηγεσία, η οποία προεκλογικά δεσμεύτηκε να σεβαστεί και να προασπιστεί τα δικαιώματα όλων των εργαζομένων. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΟΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΕΞΑΓΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ. ΦΡΟΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΒΑΣΙΚΑ: ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΑΞΕΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ. ΣΥΣΤΑΣΗ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ. ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΟΛΙΓΟΜΕΛΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΕΠΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ Η ΣΥΓΧΩΝΕΥΤΗΚΑΝ. Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΣΕΙ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΣΤΙΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ

8
Και άλλα νομικά κολύματα εδώ.

ΑΤΥΧΗΣ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΟΡΙΩΝ ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ -ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ Οι ειδικές διατάξεις της παρ.11 του 82 του Ν.4172/2013 «περί υποχρεωτικών μετατάξεων» ίσχυσαν εφάπαξ και αποκλειστικά για το σχολικό έτος 2013-14, (καθορίζοντας εφάπαξ, αποκλειστικά και οριστικά το νομικό καθεστώς της ΠΡΟΕΧΟΥΣΑΣ υπηρεσιακής μεταβολής η οποία επήλθε στους συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς, δηλαδή της ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ – μετάστασης από μια βαθμίδα εκπαίδευσης σε άλλη ή την Διοίκηση, ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ από την ΜΕΤΑΘΕΣΗ δηλαδή την υπηρεσιακή μεταβολή που αφορά τον ΤΟΠΟ παροχής της υπηρεσίας του ευρισκομένου ΗΔΗ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ εκπαιδευτική βαθμίδα ) και ως εκ τούτου από το έτος 2014-2015 και εντεύθεν δεν έχουν εφαρμογή. Επομένως το αίτημα της ΔΟΕ για κατάργηση του Ν.4172/2013 δεν έχει πλέον νομικό υπόβαθρο και ουσιαστικό νόημα. Θα πρέπει να γίνει διάκριση των προϋφισταμένων συναδέλφων στις συγκεκριμένες ειδικότητες με τους μεταταχθέντες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ώστε να ΜΗ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ αυτός π.χ. με τα Α μόρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έκανε μετάταξη με τον άλλο π.χ. με τα Β μόρια της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που ήθελε να μετατεθεί,διότι όπως προαναφέρθηκε είναι όχι μόνο διαφορετικές διαδικασίες, αλλά και διαφορετικές υπηρεσιακές μεταβολές. Τα μόρια λοιπόν της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με τα οποία μετατάχθηκαν οι εκπαιδευτικοί με το Ν. 4172/2013 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στα πλαίσια της μνημονιακής δέσμευσης της κινητικότητας, χρησιμοποιήθηκαν ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙ Ο Ν.4172/2013 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ σε μόρια της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟΝ αποκλειστικά για τις ανάγκες της μετάταξης, δηλαδή της μετάστασης, από μια διαφορετική βαθμίδα εκπαίδευσης σε άλλη ή στη Διοίκηση και κατόπιν ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ και εφόσον είχε συντελεστεί η προέχουσα υπηρεσιακή μεταβολή, αυτή της μετάταξης από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση , ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΑΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ σε μόρια της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και αποκλειστικά και μόνο για να εξυπηρετήσουν ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ σε Δημοτικά Σχολεία, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 16 του Π.Δ/τος 50-1996, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν, εφόσον πλέον η υπηρεσιακή μεταβολή της μετάταξης ΕΙΧΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΙ και οι μεταταχθέντες εκπαιδευτικοί ευρίσκοντο ΗΔΗ στη νέα τους εκπαιδευτική βαθμίδα, αυτή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Προκύπτει από τα παραπάνω με σαφήνεια ότι είναι ατυχής η σύγκριση των μορίων, με τα οποία ΜΕΤΑΤΑΧΘΗΚΑΝ «ήλθαν» στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση οι εκπαιδευτικοί από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, με αυτά που απαιτούνταν ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ των ευρισκομένων προ του 2013 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Διότι τονίζουμε για μία ακόμη φορά ότι ο Ν. 4172/2013 προέβλεπε την μετάταξη, δηλαδή την εξυπηρέτηση της μνημονιακής πτυχής της κινητικότητας, με τα μόρια όπως αυτά είχαν «αποθησαυριστεί» στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για κάθε μεταταχθέντα εκπαιδευτικό σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις που προβλέπουν τον τρόπο «αποθησαυρισμού» τους ΧΩΡΙΣ άλλωστε ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ σε μόρια της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ δηλαδή τα μόρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ, αυτόν της μετάταξης, και πλέον έχουν πάψει να υπάρχουν ως προηγούμενος αριθμός αφού μετατράπηκαν ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ σε μόρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και θα ακολουθούν τους μεταταχθέντες σε κάθε ΝΕΑ υπηρεσιακή τους μεταβολή π.χ. τοποθέτηση ή μετάθεση, ως εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Είναι επίσης εν πολλοίς ΑΝΟΜΟΙΑ ΚΑΙ τα υπηρεσιακά πλαίσια εργασίας και «αποθησαυρισμού» μορίων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχέση με αυτά των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από όπου προέρχονται οι μεταταχθέντες εκπαιδευτικοί (έχουν διαφορετικό υποχρεωτικό ωράριο και σε ορισμένες περιπτώσεις διαφορετικές περιοχές μετάθεσης (ζώνες), λαμβάνουν διαφορετικά μόρια συνθηκών διαβίωσης στις ίδιες σχολικές μονάδες, τα δημοτικά σχολεία της υπαίθρου που πριμοδοτούν τους υπηρετούντες εκπαιδευτικούς με πολλά μόρια συνθηκών διαβίωσης είναι περισσότερα από τα αντίστοιχα γυμνάσια και λύκεια, λόγω της αστυφιλίας και της πρόωρης σχολικής διαρροής κ.α.). Έτσι καθώς είναι ΑΝΟΜΟΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ, η μετάταξη και η μετάθεση, ανόμοια τα μόρια που απαιτήθηκαν ( Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) για την μετάταξη σύμφωνα και με το Ν. 4172/2013 και διαφορετικά τα μόρια που απαιτούνταν για τη μετάθεση του 2013, αυτά της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης γιατί η τελευταία ήταν υπηρεσιακή μεταβολή αλλαγής μόνο του τόπου παροχής υπηρεσίας εντός της ιδίας βαθμίδας, όπως προαναφέραμε αναλυτικά. Επομένως από τα παραπάνω προκύπτει ξεκάθαρα ότι η απευθείας σύγκριση των μορίων των μεν και των δε στο πλαίσιο μίας ΔΗΘΕΝ ενιαίας διαδικασίας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ διότι η μετάταξη είναι εντελώς ανόμοια υπηρεσιακή μεταβολή από αυτήν της μετάθεσης, και δε συνάδει με την αρχή της ισότητας, υπό το πρίσμα ότι η ίση μεταχείριση ΑΝΟΜΟΙΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ αποτελεί ανισότητα(Α.Γ. Δημητρακόπουλος, 2004 “Συνταγματικά Δικαιώματα” τόμος ΙΙΙ σελ.115). Επίσης για μια ακόμη φορά τονίζουμε τα εξής: ΟΛΟΙ οι μεταταγμένοι συνάδελφοι προέρχονται από την «ίδια νομική μήτρα» το άρθρο 82 Ν. 4172/2013 και μάλιστα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν «σιαμαία αδέλφια» ως προς την υπηρεσιακή τους κατάσταση ! Τυχόν απόπειρα διαχωρισμού – ανάκλησης μετάταξης συγκεκριμένων ειδικοτήτων προκαλεί αναγκαστικά τον «θάνατο» – ανάκληση μετάταξης ΚΑΙ των υπολοίπων μεταταγμένων είτε στην εκπαίδευση είτε στην Διοίκηση. Κάτι που άλλωστε γνωρίζει το Υπουργείο για αυτό στην επιλογή του να εισηγηθεί ανάκληση των μετατάξεων περιέλαβε ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των μεταταγμένων τόσο στην εκπαίδευση όσο και στη Διοίκηση. Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΩΝ ΤΟΥ Ν. 4172/2013

9
Η νομιμότητα και η σκοπιμότητα των υποχρεωτικών μετατάξεων, του Κώστα Παπαϊωάννου

Η νομιμότητα και η  σκοπιμότητα των υποχρεωτικών μετατάξεων

Το τελευταίο διάστημα έχουν αναρτηθεί στο διαδίκτυο διάφορα άρθρα σχετικά με το καθεστώς των εκπαιδευτικών που έχουν μεταταχθεί από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση βάσει των διατάξεων του άρθρου 82 παρ.10 του Ν.4172/2013. Από το περιεχόμενο των κειμένων αυτών προκύπτει ότι υπάρχουν διαμετρικά αντίθετες απόψεις, οι οποίες ενδέχεται να διχάσουν την εκπαιδευτική κοινότητα.

Σύμφωνα με την άποψη εκπροσώπων της Δ.Ο.Ε καθώς και των αυτοαποκαλούμενων εκπαιδευτικών «ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» πρέπει να ανακληθεί το θεσμικό πλαίσιο των υποχρεωτικών μετατάξεων, να συσταθούν νέες οργανικές θέσεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για τις ειδικότητες και να καλυφθούν αυτές κατά προτεραιότητα από τους «προϋπάρχοντες» εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και ακολούθως να διανεμηθούν οι εναπομείνασες θέσεις στους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που θα αιτηθούν «εκ νέου» να μεταταχθούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Αντιθέτως, σύμφωνα με την  άποψη των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών η τυχόν ανάκληση των διοικητικών πράξεων των μετατάξεων αντίκειται στις αρχές του συνταγματικού δικαίου (πρωτίστως στην αρχή της προστασίας δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του πολίτη έναντι του κράτους) και προτείνεται η αύξηση των διαθέσιμων ωρών διδασκαλίας για όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (προϋπάρχοντες και μεταταχθέντες) που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ώστε να συσταθούν όσο το δυνατό περισσότερες  νέες οργανικές θέσεις.

Προκειμένου να γίνει μία αντικειμενική αποτίμηση των ανωτέρω θέσεων και απόψεων, κρίνεται σκόπιμη μία σύντομη ανασκόπηση των ενεργειών της προηγούμενης κυβέρνησης. Όπως είναι ευρέως γνωστό, μία από τις επιταγές της τρόικας ήταν η εγκαθίδρυση ενός καθεστώτος κινητικότητας για τους δημοσίους υπαλλήλους σε ευρεία κλίμακα. Στο πλαίσιο αυτό οι κυβερνώντες επέλεξαν να μετατάξουν εκπαιδευτικούς από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ευελπιστώντας στην εθελοντική συμμετοχή τους, γεγονός που θα απέτρεπε τυχόν διοικητικές και δικαστικές προσφυγές εκ μέρους των μετατασσομένων. Πράγματι εν έτει 2013 πολλοί εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων ΠΕ05,ΠΕ07,ΠΕ08,ΠΕ32, ΠΕ18.41, ΠΕ19 και ΠΕ20, έσπευσαν να αιτηθούν εθελοντικά τη μετάταξή τους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Οι λόγοι που τους ώθησαν να επιθυμούν τη μετάταξή τους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ήταν εν πολλοίς οι ακόλουθοι: 1. Οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών είχαν περιοριστεί δραματικά ήδη από το έτος 2009 λόγω του καθεστώτος της αναστολής διορισμών και προσλήψεων στο Δημόσιο Τομέα που εγκαινίασε η Πράξη 33/2006 του Υπουργικού Συμβουλίου. 2. Είχαν καταργηθεί οι οργανικές θέσεις ορισμένων ειδικοτήτων (π.χ. ξένων γλωσσών) στο Λύκειο. 3. Είχε αυξηθεί το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας και ταυτόχρονα είχαν συγχωνευθεί πολλές σχολικές μονάδες και τμήματα με αποτέλεσμα να πλεονάζουν (να μην συμπληρώνουν το διδακτικό ωράριό τους) αρκετοί εκπαιδευτικοί στην  περιοχή όπου υπηρετούσαν.

Στη συνέχεια όμως, η κυβέρνηση, υπό τις επιταγές της τρόικας εγκατέλειψε το σχέδιο των εθελοντικών μετατάξεων και θέσπισε με το Ν.4172/2013 το πλαίσιο των υποχρεωτικών μετατάξεων. Βάσει του νέου πλαισίου συμπεριλήφθηκαν στους αιτούντες οι ειδικότητες των κλάδων ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16 και δόθηκε η δυνατότητα σε όλους τους εκπαιδευτικούς να δηλώσουν δύο προτιμήσεις. Το Υπουργείο Παιδείας, επειδή προφανώς επιδίωκε να υπάρξει ευρεία συμμετοχή εκ μέρους των εκπαιδευτικών, δεν επέβαλε κανέναν περιορισμό ως προς τις δηλώσεις προτίμησης βάσει των διατάξεων του ανωτέρω νόμου.

Ωστόσο, εκ των υστέρων (λίγο προτού εκπνεύσει η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων μετάταξης), με δελτίο τύπου, το Υπουργείο διευκρίνισε ότι στον πίνακα κατάταξης προηγούνται οι εκπαιδευτικοί της ίδιας Διεύθυνσης, έπονται οι ανήκοντες στην ίδια Περιφερειακή Διεύθυνση και ακολουθούν οι εκτός αυτής. Κατά την προσωπική μου άποψη, η ενέργεια αυτή αποσκοπούσε στη διενέργεια όσο το δυνατόν περισσότερων μετατάξεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με τις λιγότερες δυνατές μετακινήσεις εκπαιδευτικών από μία περιοχή σε άλλη. Η πρακτική αυτή πυροδότησε πλήθος ενστάσεων εκ μέρους των συμμετεχόντων, διότι δεν προβλεπόταν από τις διατάξεις του Ν.4172/2013. Εξάλλου, πολλοί από τους συμμετέχοντες ενδεχομένως να αισθάνθηκαν εξαπατημένοι, διότι διακατεχόμενοι από την επιθυμία της μετακίνησής τους στον τόπο τους, εμμέσως αναγκάστηκαν να αποδεχτούν ότι ήταν πλεονάζοντες στον τόπο που υπηρετούσαν, με όποιες συνέπειες θα μπορούσε να έχει αυτό (διαθεσιμότητα, απόλυση κ.α).

Τελικώς εικάζεται ότι η επιλογή των μετατασσομένων από το Υπουργείο Παιδεάις έγινε βάσει πολλαπλών κριτηρίων: 1. Τα μόρια των αιτούντων 2. Τον αριθμό των πλεοναζόντων στην περιοχή προέλευσης 3. Τον αριθμό των πλεοναζόντων στην περιοχή μετάταξης. 4. Την άτυπη προτεραιότητα των μετατάξεων εντός της ίδιας Δ/νσης και Περιφερειακής Δ/νσης. 

Τα βασικά επιχειρήματα εκπροσώπων της Δ.Ο.Ε και «προϋπαρχόντων» εκπαιδευτικών ειδικοτήτων είναι ότι οι μετατάξεις αυτές είναι παράνομες διότι δεν ενεπλάκησαν στη διαδικασία τα θεσμικά συλλογικά όργανα (τα υπηρεσιακά συμβούλια) και δεν δημοσιοποιήθηκε ο αξιολογικός πίνακας κατάταξης (τα μόρια) των συμμετεχόντων, και διότι με τη διαδικασία αυτή στερήθηκαν οι προϋπάρχοντες εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης τη δυνατότητα να μετατεθούν στον τόπο τους.

Τα δύο πρώτα επιχειρήματα ανασκευάζεται ευχερώς για τους έχοντες στοιχειώδεις νομικές γνώσεις. Κατά αρχάς ο Ν.4172/2010 προέβλεπε τον ποσοτικό προσδιορισμό των κενών θέσεων, των υπηρεσιακών αναγκών και του πλεονάζοντος προσωπικού από μονομελή όργανα του Υπουργείου Παιδείας, οπότε η μη σύμπραξη των υπηρεσιακών συμβουλίων στη διαδικασία των μετατάξεων δεν θέτει ζήτημα νομιμότητας, δεδομένου ότι οι ειδικές διατάξεις του εν λόγω νόμου υπερισχύουν των αντίστοιχων γενικών διατάξεων περί μετατάξεων. Επίσης ο Ν.4172/2013 προέβλεπε τη σύνταξη αξιολογικού πίνακα κατάταξης (μορίων), χωρίς όμως να επιτάσσει τη δημοσίευσή του. Προφανώς για λόγους διαφάνειας θα έπρεπε να είχε δημοσιοποιηθεί, όπως γίνεται στην περίπτωση των μεταθέσεων, αλλά η μη δημοσίευσή του δεν θέτει επ’ ουδενί ζήτημα ακυρότητας των διοικητικών πράξεων των μετατάξεων.

Το τελευταίο επιχείρημα, στο οποίο προφανώς εστιάζονται περισσότερο οι επικριτές των υποχρεωτικών μετατάξεων, είναι αβάσιμο, διότι οι μεταταχθέντες εκπαιδευτικοί δεν κατέλαβαν προϋπάρχουσες οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ αντιθέτως καταργήθηκαν οι οργανικές θέσεις που κατείχαν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.  Σε κάθε περίπτωση, η κριτική της επιλογής του Υπουργείου Παιδείας να καλύψει τις τυχόν υπηρεσιακές ανάγκες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με μεταταχθέντες πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας και όχι με μετατιθέμενους προϋπάρχοντες εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας, εμπίπτει στον έλεγχο σκοπιμότητας και δεν αφορά στον έλεγχο νομιμότητας.

Εξάλλου, είναι γνωστό ότι το «αμετάθετο» των εκπαιδευτικών τόσο της Πρωτοβάθμιας, όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που άτυπα καθιερώθηκε κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, οφείλεται στο γεγονός ότι δεν γίνονται νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών. Οι νεοδιοριζόμενοι εκπαιδευτικοί είναι κατά τεκμήριο οι μόνοι που μπορούν να αντικαταστήσουν τους συναδέλφους τους που επιθυμούν να μετατεθούν από περιοχές νησιωτικές, ορεινές, απομακρυσμένες από αστικά κέντρα ή παραμεθόριες. Επομένως το πρόβλημα των αμετάθετων εκπαιδευτικών οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αναστολή των διορισμών στο Δημόσιο Τομέα και δευτερευόντως στο γεγονός ότι δεν ανακοινώνονται τα εκάστοτε κενά κατά το χρόνο υποβολής των αιτήσεων μετάθεσης, ώστε να σταθμίσει ο κάθε ενδιαφερόμενος τις πιθανότητες που έχει, βάσει των  μορίων του, να λάβει την πολυπόθητη μετάθεση.

Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι οι υποχρεωτικές μετατάξεις δεν είναι εκ προοιμίου παράνομες και ως εκ τούτου, ως ατομικές επωφελείς διοικητικές πράξεις δεν είναι δυνατόν να ανακληθούν, σύμφωνα με τη νομολογία, ούτε λόγω μεταγενέστερης διαφορετικής εκτίμησης των δεδομένων που υπήρχαν κατά την έκδοσή τους, δηλαδή επειδή η Διοίκηση μετέβαλε αντιλήψεις, (ΣτΕ 4045/1976, 4412/1987, 3064/1991)  ούτε για λόγους σκοπιμότητας (ΣτΕ 1317/1976, 3376/1982).

Κατ’ ουσίαν, ανακλητέες είναι μόνο οι πράξεις μετάταξης που εκδόθηκαν βάσει ανακριβών δηλώσεων των αιτούντων εκπαιδευτικών (π.χ. εφόσον δήλωσαν κάτοχοι πτυχίων που δεν κατείχαν, ή δήλωσαν ψευδή στοιχεία ως προς την οικογενειακή τους κατάσταση κ.α.). Κατ’ αυτή την έννοια πρέπει να γίνει έλεγχος και διασταύρωση των στοιχείων των ηλεκτρονικών δηλώσεων των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών. Πρέπει όμως να σημειωθεί ότι σε περίπτωση ανάκλησης πράξεων μετατάξεων εκπαιδευτικών λόγω ανακριβών στοιχείων, δικαιώματα εγείρονται αποκλειστικά και μόνο υπέρ των επιλαχόντων συναδέλφων τους της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που συμμετείχαν στη διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων.

Επιπλέον η αξίωση των «προϋπαρχόντων» εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να τοποθετηθούν κατά προτεραιότητα σε οργανικές θέσεις έναντι των μεταταχθέντων συναδέλφων τους δεν προβλέπεται από τις διατάξεις των Π.Δ/των 50/1996 και 100/1997. Μόνο οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται κατά προτεραιότητα, αλλά υπό προϋποθέσεις (στις σχολικές μονάδες της ίδιας ή όμορης ομάδας με το σχολείο όπου είχαν οργανική τοποθέτηση, σύμφωνα με το άρθρο 14 παρ.5 του Π.Δ/τος 50/1996). Εξάλλου, πρέπει να συνυπολογιστεί το γεγονός ότι το προηγούμενο σχολικό έτος (2013-2014), οι μεταταχθέντες εκπαιδευτικοί αποκλείστηκαν από τη διαδικασία των τοποθετήσεων, βάσει της υπ’ αριθ. 59755/Δ1/15-04-2014 εγκυκλίου περί μεταθέσεων του Υπουργείου Παιδείας.

Είναι έκδηλο ότι, στο πλαίσιο της δημοκρατικής κοινωνίας μας, οι συνδικαλιστικοί φορείς οφείλουν να συναρθρώνουν τις επιμέρους απόψεις των μελών τους και να προτείνουν λύσεις επωφελείς για όλους τους εκπαιδευτικούς, χωρίς να υιοθετούν άκριτα βερμπαλιστικές θέσεις. Διαφορετικά ελλοχεύει ο κίνδυνος να κατηγορηθούν για μεροληπτική στάση και να τρωθεί το κύρος τους ανεπανόρθωτα.

Εν κατακλείδι, φρονώ ότι η μόνη πρόσφορη λύση, για τη δίκαιη λύση του ζητήματος των τοποθετήσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση το τρέχον σχολικό έτος, είναι η σύσταση οργανικών θέσεων σε όλα τα ΕΑΕΠ, σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα της υπ’ αριθ. ΓΥ11314/31-10-2014 εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας, και ει δυνατόν η μετατροπή όλων των σχολικών μονάδων σε ΕΑΕΠ, που άλλωστε αποτελεί κοινωνική ανάγκη. Κατ’ αυτό τον τρόπο θα προκύψει ικανός αριθμός οργανικών θέσεων για όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που δεν έχουν λάβει οριστική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

 Δρ. Κώστας Ζ. Παπαϊωάννου

Πολιτικός Επιστήμων

Απόφοιτος Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B7-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%87%CF%81%CE%B5%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%8E%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%8A%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%BF%CF%85#ixzz3cgveK0FV

Αυτά τα νομικά κωλύματα εννοεί.

10
κωλύματα νομικού χαρακτήρα

Οταν ελεγα οτι το Υπουργείο ξέρει ότι δεν είναι απλό πράγμα η ανάκληση κάποιοι ξύπνιοι -ασχετοι με ειρωνευόντουσαν.

Νομικά κωλύματα και μας τσαμπουνουσατε χαζομάρες τόσο καιρο?

11
Λαγουδάκι,
Πόσα δάχτυλα έχεις τελοσπάντων;;;;

Νόμιμε,
Σιγά το κλοτσοσκούφι....επι τρια χρόνια την αράζεις στο σπιτάκι σου χωρίς το άγχος Ιουνίου(αναλήψεις)-Ιουλίου(χαρτιά για απόσπαση από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ)-κυρίως Αυγούστου(ανακοίνωση αποσπάσεων)

Άντε,γιατί έχουμε διαβάσει ό,τι να 'ναι εδώ πέρα.....

30 ατομα είστε σε χαλαρό τόνο ούτε λεωφορείο δεν γεμιζετε, μετρημένοι λέμε τώρα !!!

12
Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο υπουργείο Παιδείας - See more at: http://arouraios.gr/2015/06/diamarturia-ekpaideutikon-protobathmias-ekpaideushs-sto-upourgeio-paideias/#sthash.XAqMZqEY.dpuf

Μετρημένοι στα δάχτυλα.

13
Όταν οι κανόνες μιας διαδικασίας αλλάζουν, τότε το νόμιμο και το ηθικό είναι να δηλωθουν από την αρχή αιτήσεις, συμμετοχές. Και παρακαλω προσοχή, μιλώ για συμμετοχή σε νόμιμη διαφανη διαδικασία με εγκύκλιο συγκεκριμένη και όχι για θολή διαδικασία τζόγου.

Παιδιά με το μαλακό, όλοι θα πάρετε, όπως βολεύετε ο καθένας.
Τώρα θυμηθήκατε το νόμιμο και το ηθικό?
Το δίκαιο που πήγε χάθηκε στον δρόμο???

14
Μία ακόμη απόφαση δικαστική δικαιώνει συνάδελφο που προσέφυγε εναντίον του υπουργείου παιδείας για το θέμα των μετατάξεων. αυτά για όσους υποστηρίζουν ότι οι μετατάξεις έγιναν δίκαια με αυστηρά φθίνουσα σειρά μορίων

‘’Εξάλλου και τα αρμόδια δικαστήρια που έκαναν δεκτές τις ΕΜΠΡΟΘΕΣΜΕΣ  προσφυγές ορισμένων εκπαιδευτικών, ΔΕΝ επέταξαν τη Διοίκηση να ανακαλέσει προγενέστερες μετατάξεις που διενεργήθηκαν κατά παράλειψη των ενιστάμενων, αλλά αποκλειστικά και μόνο να προβεί στη μετάταξη ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ  ΔΙΚΑΙΩΘΕΝΤΩΝ  συναδέλφων.
Πράγματι, το Υπουργείο Παιδείας, συμμορφούμενο με τις εν λόγω δικαστικές αποφάσεις (π.χ. 2280/2014 και 2283/2014 αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών), για λόγους χρηστής διοίκησης, προέβη στη συμπληρωματική μετάταξη των εκπαιδευτικών που δικαιώθηκαν, χωρίς να θιγεί η μετάταξη άλλων συναδέλφων τους στο ίδιο ΠΥΣΠΕ (π.χ. ίδε την υπουργική απόφαση υπ’ αριθ.206905/Ε1/18-12-2014 (ΦΕΚ1809 Γ’/30-12-2014).’’
Αυτές οι αποφάσεις που δικαιώνουν αποκλειστικά και μόνο τους εκπαιδευτικούς που προσέφυγαν ΔΕΝ δημιουργούν επέκταση των υποκειμενικών ορίων του δεδικασμένου στο σύνολο των μετατάξεων .Με δυο λόγια δεν δημιουργούν σε καμία περίπτωση φαινόμενο ντόμινο. Επαναλαμβάνουμε  αυτές οι αποφάσεις επιτάσσουν αποκλειστικά και μόνο την πρόσθεση του δικαιωμένου προσφεύγοντα  και ποτέ  δεν διατάσουν την αφαίρεση άλλου μεταταγμένου από το ΠΥΣΠΕ. Ως εκ τούτου οι οποίες μεμονωμένες περιπτώσεις εκπαιδευτικών προσέφυγαν εμπρόθεσμα και δικαιώθηκαν δεν μπορούν να δημιουργήσουν καθολική ανατροπή της όλης διαδικασίας των μετατάξεων.
Αυτά για να βάζουμε τα πράγματα στις πραγματικές τους διαστάσεις ως προς τις συγκεκριμένες αποφάσεις ότι ΔΗΘΕΝ οι τελευταίες αφορούν και έχουν επίδραση στο σύνολο των μετατάξεων.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32324
  • Τελευταία: Meliki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161500
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 524
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 403
Σύνολο: 423

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.