Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Λαγουδάκι

Σελίδες: 12
1
@ Λαγουδάκι

Καταρχήν αφού θέλεις να γράψεις μια μικρή χαζομαρίτσα γιατί κάνεις παράθεση δύο κατεβατά; Είσαι και μεταταγμένος. Τι θέλεις τώρα να τα πάρουν οι διαχειριστές και να μας κάνουν delete όλους τους μεταταγμένους; Και delete και ανάκληση πολύ δεν πάει;

Έτσι διατηρούμαστε στο πνεύμα της εποχής. Άσε που γίνονται και θαύματα. Μπορεί να καταλήξουμε σε κανά συμπέρασμα.  Εσύ τι λες να κάνουμε λαγέ; Να αρχίσουμε να «δερνόμαστε» όπως γίνεται στις τελευταίες σελίδες; Κάτι πρέπει να γίνει να
αλλάξει το κλίμα. Άρχισα να ανησυχώ και για τον rollo. Αρχίζει να θυμίζει τον παλιό rollo (όχι bloody rollo το άλλο :P).

Janiva θα σου απαντήσω ωσάν να ήμουν ο Νόμιμος.

Ήρθαν ντυμένοι φίλοι.....
Αμέτρητες φορές οι εχθροί μας!
Οδυσσέας Ελύτης


2
Υποθέτω πως είναι ειλικρινής η πρόταση/πρόκληση για κατάθεση προτάσεων και συνοψίζω τι θεωρώ απόδοση δικαιοσύνης πάνω στο θέμα στα ακόλουθα βήματα (αυστηρά με αυτή τη σειρά), 

1)   Πρόσκληση επικαιροποίησης των αρχικών αιτήσεων εθελοντικών μετατάξεων χωρίς καμία δυνατότητα τροποποίησης αποκλειστικά για τις οργανικές που συστήθηκαν για τις εθελοντικές μετατάξεις (ενημερώνομαι πως υπάρχει ΦΕΚ σύστασης)
2)   Διενέργεια εθελοντικών μετατάξεων με την αρχική μοριοδότηση
3)   Ολοκλήρωση διαδικασίας σύστασης (ή μη σύστασης) οργανικών θέσεων για κοινές και μη κοινές ειδικότητες (από 0 έως 7000) και δημοσίευση αυτής. 
4)   Μεταθέσεις προϋπαρχουσών ειδικοτήτων με μόρια μετάθεσης του ’15
5)   Για κοινές και μη κοινές ειδικότητες,
     a)   πρόσκληση επικαιροποίησης των αρχικών αιτήσεων με μόρια μετάθεσης του ’13 (υπό συζήτηση αν πρέπει να γίνουν με μόρια μετάθεσης, όχι υπό συζήτηση αν θα είναι με τα μόρια του ‘13)
      b)   δυνατότητα τροποποίησης αρχικής αίτησης με δήλωση όλων των περιοχών όπου συστήνονται οργανικές
      c)   εθελοντική συμμετοχή όσων δεν ικανοποιήθηκαν στις εθελοντικές (νομίζω πως εννοείται και αφορά μόνο μη κοινές ειδικότητες αλλά το γράφω καλού κακού)
     d)   εθελοντική συμμετοχή όποιου άλλου ήταν διορισμένος το ’13 και το επιθυμεί (υπό συζήτηση αν πρέπει να υπάρχει όρος 2, 3, 5 ετών προϋπηρεσίας, υπηρέτησης οργανικής κλπ)
     e)   έλεγχος αιτήσεων
6)   Όσοι ‘υποχρεωτικώς μεταταγμένοι’ δεν επικαιροποιήσουν τις αιτήσεις τους και όσοι δεν πάρουν μετάταξη (με αυτή τη διαδικασία) επιστρέφουν στα ΠΥΣΔΕ προέλευσης. Ο χρόνος που διανύθηκε στην α/θμια λογίζεται ως χρόνος απόσπασης και ως μόρια δυσμενών συνθηκών υπολογίζονται αυτά της πλησιέστερης δευτεροβάθμιας σχολικής μονάδας.
7)   Ως ειδική μέριμνα για όσους είχαν οριστική τοποθέτηση σε σχολείο στην β/θμια πριν τις ‘υποχρεωτικές μετατάξεις’ προτείνω την εθελοντική χρήση της επιλογής αυτοχαρακτηρισμού ως οργανικά υπεράριθμοι για 3 ή 4 χρόνια (2+50% ή 2+100%, υπό συζήτηση και αυτή και όποια άλλου είδους μέριμνα).

Εννοείται, τήρηση κενών (υπό συζήτηση η τήρηση πλεονασμάτων), συμμετοχή τμήματος προσωπικού, δημοσιοποίηση μορίων, σαφείς προθεσμίες κλπ

@ernie

Η πρότασή σου έχει ενδιαφέρον γιατί καταρχήν δεν έχει αφορισμούς και ειρωνείες. Είναι μια αρχή. Επίσης ενδεχομένως να είναι αργά αλλά έτσι ξεκινάει για ένας εποικοδομητικός διάλογος. Τέλος για να υποστηριχθεί αυτό νομικά πρέπει να γίνει νόμος Αρβανιτόπουλου νούμερο 2 με τον οποίο κάποιοι εδώ μέσα έχουν ενστάσεις (όπως και εσύ).

Αν προσπεράσουμε όλα αυτά και εκ τω προτέρων να πω ότι δεν την επεξεργάστηκα καταλλήλως, λόγω πίεσης χρόνου, έχω να πω ότι διαφωνώ σε αρκετά σημεία:

1. Δίνεις μετάταξη και μετάθεση, δηλαδή δύο χρόνους, στους εθελοντικά μεταταγμένους (το οποίο προσωπικά με συμφέρει περισσότερο και από τις υποχρεωτικές) που το θεωρώ άδικο για τους συναδέλφους αν λάβουμε υπόψη μας τη σημερινή κατάσταση.
2. Η υποχρεωτική μετάταξη είναι άδικο να θεωρεί ως απόσπαση. Μπορεί να αλλάξαμε τόπο με αίτησή μας όμως στο σενάριο που περιγράφεις μας στέλνεις πίσω χωρίς αίτησή μας (δηλαδή μας γυρίζεις στην προηγούμενη κατάσταση) και μας στερείς ότι μπορούσαμε να έχουμε σε αυτήν την κατάσταση. Αυτό δεν είναι μόνο τα μόρια. Είναι και άλλα πράγματα. Το ελάχιστο που θα έπρεπε να δώσει είναι το μέγιστο που θα μπορούσαμε να διεκδικήσουμε σε μόρια.
3. Το επτά είναι περιττό. Προτείνεις τον κόσμο να συμμετέχει σε μια διαδικασία. Αν κάνουν αίτηση παίρνεις τους πρώτους στα μόρια. Αν όχι παίρνεις τους τελευταίους. Είναι de facto λογική και δεν βλέπω τον λόγο να αλλάξει.
4. Τι γίνεται με τους συναδέλφους που έχουν πιάσει τις οργανικές αυτών που πήραν μετάταξη;
5. Στις νέες υποχρεωτικές ποιος αλγόριθμος θα τρέξει; Γιατί;
6. Τέλος έμμεσα καταργείς όλες τις υποχρεωτικές με έναν πολύπλοκο αλγόριθμο. Δεν το βρίσκω απαραίτητο.

Παιδιά διαπραγματευτείτε το εσείς, είναι και της μόδας άλλωστε. Δεν είδατε στας Ευρώπας? Η μπάλα τώρα στην Ελλάδα - η μπάλα στην πλευρά της Ευρώπης. Όταν τελειώσετε σφυρίξτε το κιόλας, να μπούμε και το υπόλοιπο φόρουμ να παίξουμε ως αλλαγή για το πρώτο ημίχρονο.

3

Αν πραγματικά νιώθετε αδικημένοι, ελάτε να παλέψουμε όλοι μαζί να γυρίσετε πίσω στις θέσεις σας"


Προσωπικά εγώ Νόμιμε δεν υπάρχει λόγος να παλέψω με τίποτα και με κανέναν.
Χώρια που λαγουδάκι - μικρό ο υποφαινόμενος υπάρχει κίνδυνος να μου φάνε την μετάταξη αυτοί οι Παλαιστές!!!

4
Απόλαυσε την ασυλία σου........... συνέχισε να ειρωνεύεσαι  και να διαστρεβλώνεις.....

Έχεις αποδείξεις ότι όσοι σχολιάζουμε στο νήμα, έχουμε τέτοιου είδους σχέσεις;; Λίγη αυτοσυγκράτηση και ντροπή δεν θα έβλαπτε νομίζω....
Μάλλον δεν έχεις διαβάσει κανένα σχόλιο το προηγούμενο διάστημα, διαφορετικά δεν θα έγραφες ότι δεν ακούστηκε καμία πρόταση για αποκατάσταση δικαιοσύνης. Ίσως ήταν η περίοδος που νύσταζες πολύ από τις άκρατες ειρωνείες που εκτόξευες σε βάρος των μετατασσόμενων. Ήταν μάλλον η περίοδος που βγάζετε ανακοινώσεις όπου μας αποκαλούσατε θύτες, που μας καλούσατε "Αν πραγματικά νιώθετε αδικημένοι, ελάτε να παλέψουμε όλοι μαζί να γυρίσετε πίσω στις θέσεις σας"και  που τελείωναν με την φράση  ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΗΣΑΝ (26/03/2015). (Προφανώς οι μετατασσόμενοι δεν είναι Έλληνες...)

Άξιος Νόμιμε!
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί!
Αιδώς αργείοι!

5
Λοιπόν πάμε ξανά από την αρχή.
Κάθε μεταταγμένος που δέχτηκε να μπει στην παράνομη διαδικασία των μετατάξεων να τον κλείσουμε στην φυλακή και  να σπάει πέτρες.
Οι Α/θμιοι να πάρουν τις θέσεις των μεταταγμένων ως επιβράβευση για τον αγώνα τους για την καρέκλα.
Οι καθυστερημένοι

6
Ομιλία των μεταταγμένων στο 84ο Συνέδριο της ΔΟΕ 23/6/2015

https://www.facebook.com/nektar.kas/videos/o.411120989035229/711188452320716/?type=2&theater

7
@λαγουδάκι
Δώσε νόμους και κωλύματα να χορτάσουν!

Υπόμνημα μεταταχθέντων εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων προς το συνέδριο της Δ.Ο.Ε.

  ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΑΧΘΕΝΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ Δ.Ο.Ε. 2013, η μνημονιακή κυβέρνηση Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ από καιρό «έχει δημιουργήσει κλίμα», αύξησε το ωράριο διδασκαλίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, έκλεισε περισσότερα από 1.500 σχολεία , προκάλεσε μαζικές συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων λόγω της αύξησης του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, και δημιουργεί μια τεράστια δεξαμενή με πλεονάζοντες χιλιάδες εκπαιδευτικούς της Δ.Ε., οι οποίοι σε κλίμα πανικού εξαναγκάζονται σε συμμετοχή στη διαδικασία αρχικά των λεγόμενων «εθελουσίων» μετατάξεων και μετέπειτα για την εξυπηρέτηση μνημονιακών υποχρεώσεων των λεγόμενων «υποχρεωτικών» μετατάξεων. Το καλοκαίρι του 2013 ξεδιπλώνονται και εφαρμόζονται και οι τρεις πτυχές της συμφωνηθείσας μνημονιακής πολιτικής, κατά των υπαλλήλων του δημοσίου δηλαδή απολύσεις χιλιάδων και μαύρο στην ΕΡΤ, διαθεσιμότητες χιλιάδων συναδέλφων εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ και απέμενε η εφαρμογή της κινητικότητας που έλαβε σάρκα και οστά με την μετάταξη – μετάσταση εκπαιδευτικών από τη βαθμίδα της Δ.Ε. στη βαθμίδα της Π.Ε. και τη διοίκηση ώστε να δικαιολογηθεί ότι υλοποιείται και η συμφωνηθείσα μεταρρύθμιση ως προς το σκέλος της χρησιμοποιήσεως υπαλλήλων που πλεόναζαν σε ένα σημείο του κρατικού μηχανισμού σε άλλο σημείο στο οποίο θα ήταν ως εκ τούτου πιο χρήσιμοι και πιο αποδοτικοί, καλύπτοντας και ανάλογες ανάγκες αντί προσλήψεων. Θεωρήθηκε ότι αποτέλεσε και αποτελεί προνομιακή μεταχείριση των μεταταγμένων το γεγονός ότι οι μετατάξεις αφορούσαν κατά κύριο λόγο οργανικές υπό σύσταση στα μεγάλα αστικά κέντρα και κωμοπόλεις. Φυσικά και δεν πρόκειται για προνομιακή μεταχείριση αλλά για λύση ανάγκης που επιλέχτηκε από το Υπουργείο Παιδείας στα πλαίσια της προαναφερθείσας κυβερνητικής πολιτικής περί κινητικότητας. Και τούτο διότι στα μεγάλα αστικά κέντρα και κωμοπόλεις με τα πολυάριθμα σχολεία ΕΑΕΠ και τις αντίστοιχες διοικητικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας υπήρχαν ανάλογες θέσεις παροχής πραγματικής υπηρεσίας από τους συναδέλφους που μετατάσσονταν στα πλαίσια της υλοποίησης της μνημονιακής υποχρέωσης της κινητικότητας. Στην αντίθετη περίπτωση υπήρχε κίνδυνος ελλείψει πραγματικού αντικειμένου εργασίας και πραγματικής απασχόλησης να θεωρηθεί από την Τρόικα ότι υλοποιήθηκε πλασματικά η τρίτη μνημονιακή υποχρέωση της κινητικότητας ως μη πληρούσα τις προϋποθέσεις της εξυγίανσης του κρατικού μηχανισμού και της εξοικονόμησης πόρων με τελικό αποτέλεσμα αφού οι μετατασσόμενοι δεν θα παρείχαν πραγματική υπηρεσία και ήταν αδύνατη η πραγματική υλοποίηση της κινητικότητας να οδηγηθούν στην απόλυση! Έτσι λοιπόν δεν ήταν προνομιακή μεταχείριση ο ορισμός ως τόπου παροχής πραγματικής υπηρεσίας των μετατασσομένων τα μεγάλα αστικά κέντρα και οι κωμοπόλεις, αλλά αδήριτη ανάγκη! Λέχθηκε για την ανάκληση των μετατάξεων από διάφορους υποστηρικτές της υλοποίησης της συγκεκριμένης ενέργειας, «πως οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί δεν κινδυνεύουν πλέον με διαθεσιμότητα ή απόλυση υπό τις παρούσες συνθήκες αν επιστρέψουν στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση» ! Πρώτον 4000 μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί και οι οικογένειες τους ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ μπαλάκι του τένις να εκτοξεύονται από τη ρακέτα του εκάστοτε Υπουργού, κατά βούληση από τη μία πλευρά του τερέν Δ.Ε. στην άλλη πλευρά του τερέν Π.Ε. και τούμπαλιν ! Δεύτερον το Υπουργείο ΔΕΝ μπορεί να χαρακτηρίζει συλλήβδην παράνομους όλους τους μεταταχθέντες επικαλούμενο τυχόν παρανομίες ελαχίστων τις οποίες άλλωστε είχε υποχρέωση το Υπουργείο με τα όργανά του να επισημάνει έγκαιρα με τις ανάλογες συνέπειες αποκλειστικά και μόνο για τους παρανομήσαντεςκαι όχι να λειτουργήσει τιμωρητικά για όλους τους συναδέλφους. Κάθε μετάταξη συνιστά αυτοτελή ατομική διοικητική πράξη και η νομιμότητά της πρέπει να ελεγχθεί αυτοτελώς και επομένως οι μετατάξεις ως ατομικές επωφελείς διοικητικές πράξεις δεν είναι δυνατόν να ανακληθούν, σύμφωνα με τη νομολογία, ούτε λόγω μεταγενέστερης διαφορετικής εκτίμησης των δεδομένων που υπήρχαν κατά την έκδοσή τους, δηλαδή επειδή η Διοίκηση μετέβαλε αντιλήψεις, (ΣτΕ 4045/1976, 4412/1987, 3064/1991) ούτε για λόγους σκοπιμότητας (ΣτΕ 1317/1976, 3376/1982). Επίσης σύμφωνα με τη νομολογία των Δικαστηρίων, ανάκληση διοικητικών πράξεων για λόγους διαφορετικής εκτίμησης των υπηρεσιακών αναγκών είναι παράνομη και αντισυνταγματική. Η ανάκληση των ατομικών διοικητικών πράξεων είναι εφικτή μόνο στις μεμονωμένες περιπτώσεις είτε εφόσον, κατά τον έλεγχο των αρμοδίων Υπηρεσιών, διαπιστωθούν πρόδηλες παρανομίες εκ μέρους των αιτούντων είτε στην περίπτωση που δοθεί η δυνατότητα σε όσους μεταταχθέντες εκπαιδευτικούς το επιθυμούν, να ζητήσουν οικειοθελώς την ανάκληση της μετάταξής τους ώστε να επιστρέψουν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Τρίτον σε κάθε περίπτωση, αν το Υπουργείο θεωρεί ότι υπάρχουν θέματα νομιμότητας που πρέπει να εξετάσει, είναι υποχρεωμένο από το Σύνταγμα και τους νόμους του Κράτους να προβεί σε έλεγχο κάθε μετάταξης ξεχωριστά, γιατί κάθε μετάταξη συνιστά αυτοτελή ατομική διοικητική πράξη. Η ακύρωση συλλήβδην με μία υπουργική απόφαση όλων των μετατάξεων, είναι ως εκ τούτου όχι μόνο παράνομη αλλά και αντισυνταγματική γιατί καταργεί αναδρομικά κεκτημένα δικαιώματα των εργαζομένων. Ο χαρακτηρισμός του Ν.4172/2013 ως «μνημονιακού» δεν νομιμοποιεί την ανάκληση επωφελών διοικητικών πράξεων εις βάρος καλόπιστων διοικουμένων οι οποίοι μετείχαν στις μετατάξεις με τη βεβαιότητα της νομιμότητας της διαδικασίας. Ο χαρακτηρισμός του Ν.4172/2013 ως «μνημονιακού» νομιμοποιείται ηθικά προς χρήση μόνο για την αποκατάσταση δυσμενών διοικητικών πράξεων εις βάρος διοικουμένων (απολύσεις, διαθεσιμότητα), που ήδη συντελέστηκε με το Ν.4325/2015 της Κυβέρνησης. Επίσης οι ειδικές διατάξεις της παρ.11 του 82 του Ν.4172/2013 «περί υποχρεωτικών μετατάξεων» ίσχυσαν εφάπαξ και αποκλειστικά για το σχολικό έτος 2013-14, (καθορίζοντας εφάπαξ, αποκλειστικά και οριστικά το νομικό καθεστώς της ΠΡΟΕΧΟΥΣΑΣ υπηρεσιακής μεταβολής η οποία επήλθε στους συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς, δηλαδή της ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ – μετάστασης από μια βαθμίδα εκπαίδευσης σε άλλη ή την Διοίκηση, ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑ

8
Και άλλα νομικά κολύματα εδώ.

ΑΤΥΧΗΣ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΟΡΙΩΝ ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ -ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ Οι ειδικές διατάξεις της παρ.11 του 82 του Ν.4172/2013 «περί υποχρεωτικών μετατάξεων» ίσχυσαν εφάπαξ και αποκλειστικά για το σχολικό έτος 2013-14, (καθορίζοντας εφάπαξ, αποκλειστικά και οριστικά το νομικό καθεστώς της ΠΡΟΕΧΟΥΣΑΣ υπηρεσιακής μεταβολής η οποία επήλθε στους συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς, δηλαδή της ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ – μετάστασης από μια βαθμίδα εκπαίδευσης σε άλλη ή την Διοίκηση, ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑ

9
Η νομιμότητα και η σκοπιμότητα των υποχρεωτικών μετατάξεων, του Κώστα Παπαϊωάννου

Η νομιμότητα και η  σκοπιμότητα των υποχρεωτικών μετατάξεων

Το τελευταίο διάστημα έχουν αναρτηθεί στο διαδίκτυο διάφορα άρθρα σχετικά με το καθεστώς των εκπαιδευτικών που έχουν μεταταχθεί από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση βάσει των διατάξεων του άρθρου 82 παρ.10 του Ν.4172/2013. Από το περιεχόμενο των κειμένων αυτών προκύπτει ότι υπάρχουν διαμετρικά αντίθετες απόψεις, οι οποίες ενδέχεται να διχάσουν την εκπαιδευτική κοινότητα.

Σύμφωνα με την άποψη εκπροσώπων της Δ.Ο.Ε καθώς και των αυτοαποκαλούμενων εκπαιδευτικών «ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» πρέπει να ανακληθεί το θεσμικό πλαίσιο των υποχρεωτικών μετατάξεων, να συσταθούν νέες οργανικές θέσεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για τις ειδικότητες και να καλυφθούν αυτές κατά προτεραιότητα από τους «προϋπάρχοντες» εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και ακολούθως να διανεμηθούν οι εναπομείνασες θέσεις στους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που θα αιτηθούν «εκ νέου» να μεταταχθούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Αντιθέτως, σύμφωνα με την  άποψη των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών η τυχόν ανάκληση των διοικητικών πράξεων των μετατάξεων αντίκειται στις αρχές του συνταγματικού δικαίου (πρωτίστως στην αρχή της προστασίας δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του πολίτη έναντι του κράτους) και προτείνεται η αύξηση των διαθέσιμων ωρών διδασκαλίας για όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (προϋπάρχοντες και μεταταχθέντες) που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ώστε να συσταθούν όσο το δυνατό περισσότερες  νέες οργανικές θέσεις.

Προκειμένου να γίνει μία αντικειμενική αποτίμηση των ανωτέρω θέσεων και απόψεων, κρίνεται σκόπιμη μία σύντομη ανασκόπηση των ενεργειών της προηγούμενης κυβέρνησης. Όπως είναι ευρέως γνωστό, μία από τις επιταγές της τρόικας ήταν η εγκαθίδρυση ενός καθεστώτος κινητικότητας για τους δημοσίους υπαλλήλους σε ευρεία κλίμακα. Στο πλαίσιο αυτό οι κυβερνώντες επέλεξαν να μετατάξουν εκπαιδευτικούς από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ευελπιστώντας στην εθελοντική συμμετοχή τους, γεγονός που θα απέτρεπε τυχόν διοικητικές και δικαστικές προσφυγές εκ μέρους των μετατασσομένων. Πράγματι εν έτει 2013 πολλοί εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων ΠΕ05,ΠΕ07,ΠΕ08,ΠΕ32, ΠΕ18.41, ΠΕ19 και ΠΕ20, έσπευσαν να αιτηθούν εθελοντικά τη μετάταξή τους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Οι λόγοι που τους ώθησαν να επιθυμούν τη μετάταξή τους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ήταν εν πολλοίς οι ακόλουθοι: 1. Οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών είχαν περιοριστεί δραματικά ήδη από το έτος 2009 λόγω του καθεστώτος της αναστολής διορισμών και προσλήψεων στο Δημόσιο Τομέα που εγκαινίασε η Πράξη 33/2006 του Υπουργικού Συμβουλίου. 2. Είχαν καταργηθεί οι οργανικές θέσεις ορισμένων ειδικοτήτων (π.χ. ξένων γλωσσών) στο Λύκειο. 3. Είχε αυξηθεί το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας και ταυτόχρονα είχαν συγχωνευθεί πολλές σχολικές μονάδες και τμήματα με αποτέλεσμα να πλεονάζουν (να μην συμπληρώνουν το διδακτικό ωράριό τους) αρκετοί εκπαιδευτικοί στην  περιοχή όπου υπηρετούσαν.

Στη συνέχεια όμως, η κυβέρνηση, υπό τις επιταγές της τρόικας εγκατέλειψε το σχέδιο των εθελοντικών μετατάξεων και θέσπισε με το Ν.4172/2013 το πλαίσιο των υποχρεωτικών μετατάξεων.

10
κωλύματα νομικού χαρακτήρα

Οταν ελεγα οτι το Υπουργείο ξέρει ότι δεν είναι απλό πράγμα η ανάκληση κάποιοι ξύπνιοι -ασχετοι με ειρωνευόντουσαν.

Νομικά κωλύματα και μας τσαμπουνουσατε χαζομάρες τόσο καιρο?

11
Λαγουδάκι,
Πόσα δάχτυλα έχεις τελοσπάντων;;;;

Νόμιμε,
Σιγά το κλοτσοσκούφι....επι τρια χρόνια την αράζεις στο σπιτάκι σου χωρίς το άγχος Ιουνίου(αναλήψεις)-Ιουλίου(χαρτιά για απόσπαση από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ)-κυρίως Αυγούστου(ανακοίνωση αποσπάσεων)

Άντε,γιατί έχουμε διαβάσει ό,τι να 'ναι εδώ πέρα.....

30 ατομα είστε σε χαλαρό τόνο ούτε λεωφορείο δεν γεμιζετε, μετρημένοι λέμε τώρα !!!

12
Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο υπουργείο Παιδείας - See more at: http://arouraios.gr/2015/06/diamarturia-ekpaideutikon-protobathmias-ekpaideushs-sto-upourgeio-paideias/#sthash.XAqMZqEY.dpuf

Μετρημένοι στα δάχτυλα.

13
Όταν οι κανόνες μιας διαδικασίας αλλάζουν, τότε το νόμιμο και το ηθικό είναι να δηλωθουν από την αρχή αιτήσεις, συμμετοχές. Και παρακαλω προσοχή, μιλώ για συμμετοχή σε νόμιμη διαφανη διαδικασία με εγκύκλιο συγκεκριμένη και όχι για θολή διαδικασία τζόγου.

Παιδιά με το μαλακό, όλοι θα πάρετε, όπως βολεύετε ο καθένας.
Τώρα θυμηθήκατε το νόμιμο και το ηθικό?
Το δίκαιο που πήγε χάθηκε στον δρόμο???

14
Μία ακόμη απόφαση δικαστική δικαιώνει συνάδελφο που προσέφυγε εναντίον του υπουργείου παιδείας για το θέμα των μετατάξεων. αυτά για όσους υποστηρίζουν ότι οι μετατάξεις έγιναν δίκαια με αυστηρά φθίνουσα σειρά μορίων

‘’Εξάλλου και τα αρμόδια δικαστήρια που έκαναν δεκτές τις ΕΜΠΡΟΘΕΣΜΕΣ  προσφυγές ορισμένων εκπαιδευτικών, ΔΕΝ επέταξαν τη Διοίκηση να ανακαλέσει προγενέστερες μετατάξεις που διενεργήθηκαν κατά παράλειψη των ενιστάμενων, αλλά αποκλειστικά και μόνο να προβεί στη μετάταξη ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ  ΔΙΚΑΙΩΘΕΝΤΩΝ  συναδέλφων.
Πράγματι, το Υπουργείο Παιδείας, συμμορφούμενο με τις εν λόγω δικαστικές αποφάσεις (π.χ. 2280/2014 και 2283/2014 αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών), για λόγους χρηστής διοίκησης, προέβη στη συμπληρωματική μετάταξη των εκπαιδευτικών που δικαιώθηκαν, χωρίς να θιγεί η μετάταξη άλλων συναδέλφων τους στο ίδιο ΠΥΣΠΕ (π.χ. ίδε την υπουργική απόφαση υπ’ αριθ.206905/Ε1/18-12-2014 (ΦΕΚ1809 Γ’/30-12-2014).’’
Αυτές οι αποφάσεις που δικαιώνουν αποκλειστικά και μόνο τους εκπαιδευτικούς που προσέφυγαν ΔΕΝ δημιουργούν επέκταση των υποκειμενικών ορίων του δεδικασμένου στο σύνολο των μετατάξεων .Με δυο λόγια δεν δημιουργούν σε καμία περίπτωση φαινόμενο ντόμινο. Επαναλαμβάνουμε  αυτές οι αποφάσεις επιτάσσουν αποκλειστικά και μόνο την πρόσθεση του δικαιωμένου προσφεύγοντα  και ποτέ  δεν διατάσουν την αφαίρεση άλλου μεταταγμένου από το ΠΥΣΠΕ. Ως εκ τούτου οι οποίες μεμονωμένες περιπτώσεις εκπαιδευτικών προσέφυγαν εμπρόθεσμα και δικαιώθηκαν δεν μπορούν να δημιουργήσουν καθολική ανατροπή της όλης διαδικασίας των μετατάξεων.
Αυτά για να βάζουμε τα πράγματα στις πραγματικές τους διαστάσεις ως προς τις συγκεκριμένες αποφάσεις ότι ΔΗΘΕΝ οι τελευταίες αφορούν και έχουν επίδραση στο σύνολο των μετατάξεων.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 615
Σύνολο: 618

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.