1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Φεβρουαρίου 14, 2016, 12:31:54 am »
Σε ευχαριστώ apri για την απάντηση!

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Σελίδες: 1
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη« στις: Φεβρουαρίου 14, 2016, 12:31:54 am »
Σε ευχαριστώ apri για την απάντηση!
![]() 2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη« στις: Φεβρουαρίου 13, 2016, 09:17:49 pm »
Καλησπέρα!Στην ενεργητική σύνταξη"δίκην λαμβάνω παρά τινος"ο εμπρόθετος είναι της προέλευσης ή του ποιητικού αιτίου;Ευχαριστώ!
3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη« στις: Νοεμβρίου 14, 2015, 10:25:22 am »
Καλημέρα! apri σε ευχαριστώ γιατην απάντηση!
4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη« στις: Νοεμβρίου 13, 2015, 11:45:12 pm »
Καλησπέρα. θα χρειαστώ και πάλι τις συμβουλές σας σε ένα απόσπασμα από τον λόγο του Λυσία Κατά Φίλωνος;
[2] ἔνεστί τε ἐν τῷ ὅρκῳ ἀποφανεῖν εἴ τίς τινα οἶδε τῶν λαχόντων ἀνεπιτήδειον ὄντα βουλεύειν, .Η δευτερεύουσα πρόταση είναι υποθετική σε θέση αντικειμένου του ἀποφανεῖν; Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! 5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη« στις: Νοεμβρίου 01, 2015, 07:45:50 pm »
apri σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου!
6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη« στις: Οκτωβρίου 31, 2015, 11:30:19 pm »
Καλησπέρα!θα ήθελα τη συμβουλή σας για τον συντακτικό ρόλο των υπογραμμισμένων όρων του αποσπάσματος:
"τὰς δὲ νυκτερινὰς φυλακάς, ὅταν μέλλητε νυκτὸς ἀναστήσεσθαι, χρὴ ὡς βραχυτάτας καὶ πλείστας ποιεῖσθαι, ὡς μηδένα ἡ ἐν τῇ φυλακῇ ἀγρυπνία πολλὴ οὖσα λυμαίνηται ἐν τῇ πορείᾳ: ἡνίκα δ᾽ ἂν ὥρα ᾖ πορεύεσθαι, σημαίνειν τῷ κέρατι."Ξενοφών Κύρου Παιδεία 5,3,43-44 . Η μετοχή είναι αιτιολογική ; Το σημαίνειν ειναι υποκείμενο στο προηγούμενο χρη;;;Ευχαριστώ! 7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη« στις: Οκτωβρίου 17, 2015, 10:01:27 pm »
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη« στις: Οκτωβρίου 17, 2015, 08:01:08 pm »
Σσς ευχαριστω όλους για τις παρατηρήσεις σας! Η πρώτη μου σκέψη ήταν κατηγορηματικές. Στη μετάφραση ΌΜΩςαποδίδονται ως επιθετικές: τα πρώτα τα τραγουδάμε στις γιορτές μας, ενώ τους θρήνους τους θυμόμαστε μόνο στις συμφορές μας.(Στέλλα Μπαζάκου -Μαραγκουδάκη 1967) καΙ έτσι επέλεξα αυτή τη σύντακτικη ανάλυση!Λάθος;
9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη« στις: Οκτωβρίου 17, 2015, 01:51:30 pm »
Καλησπέρα. θα ήθελα τη βοήθειά σας στο παρακάτω απόσπασμα:
εὕροι δ᾽ ἄν τις ἐκ μὲν τοῦ πολέμου τοῦ πρὸς τοὺς βαρβάρους ὕμνους πεποιημένους, ἐκ δὲ τοῦ πρὸς τοὺς Ἕλληνας θρήνους ἡμῖν γεγενημένους, καὶ τοὺς μὲν ἐν ταῖς ἑορταῖς ᾀδομένους, τοὺς δ᾽ ἐπὶ ταῖς συμφοραῖς ἡμᾶς μεμνημένους. Ισοκρ. Πανηγυρικός 158 Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μετοχές της υπογραμμισμένης περιόδου;Ποιος ο συντακτικός ρόλος του ἡμᾶς ; Ευχαριστώ πολύ!
Σελίδες: 1
|