1
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« στις: Ιουλίου 12, 2016, 11:14:39 pm »'Εχω ακριβώς τον ίδιο προβληματισμό γιατί κ εγώ δεν έχω καταλάβει ακριβώς τί πρέπει να αναπτύξουμε στο θέμα. ρώτησα την καθηγήτρια εάν θέλει πρακτικές συμπερίληψης και είπε όχι... Εάν μπορείς διαφώτισε κ μένα ή οποιος άλλος έχει καταλάβει περισσότερα.
Ευχαριστώ!
Καλησπέρα σας κορίτσια. Η αλήθεια είναι ότι είχα το μάθημα με άλλο θέμα στην εργασία. Παρ' όλα αυτά από την εμπειρία μου στο μάθημα νομίζω ότι δεν πρέπει να εστιάσετε στα εμπόδια και στις πρακτικές αυτές καθ αυτές μιας και δεν τις ζητάνε. Είναι παγίδα.
Στην θέση σας θα το έβλεπα ως εξής:
Με δεδομένο ότι η συμπερίληψη είναι μια συνεχής διαδικασία για όλα τα παιδιά που περιλαμβάνει αλλαγές και τροποποιήσεις στο περιεχόμενο, τις προσεγγίσεις, τις δομές και τις στρατηγικές αντιμετωπίζοντας την διαφορετικότητα ως πηγή μάθησης και όχι ως ένα πρόβλημα που πρέπει να επιλυθεί δίνει την λύση στο ερώτημα της εργασίας. Ένας δάσκαλος στην τάξη βλέποντας τα προβλήματα μάθησης και συμμετοχής στα παιδιά του έχουν δεν έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες πρέπει να θέσει ερωτήματα του τύπου τι κάνει αυτός και τι το σχολείο για να βοηθήσει και να τροποποιήσει την κατάσταση. Έτσι θα αναγκαστεί να εμπλουτίσει, να αναμορφώσει, να βελτιώσει την ύλη και την διδασκαλία του βρίσκοντας μεθόδους διδασκαλίας που να βοηθούν όλα τα παιδιά. Ο αναστοχασμός αυτός καθώς και η κινητοποίηση του αυτή που θα αφορά όλα τα παιδιά θα βοηθά και τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ελπίζω να σας βοήθησα έστω και λίγο.
Καλή επιτυχία!