Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - orymagdos

Σελίδες: 1
1
Οι πληροφορίες που προκύπτουν από τα δεδομένα είναι θέμα επεξεργασίας.
Και αλλάζοντας τον τρόπο επεξεργασίας αλλάζει και η πληροφορία που προκύπτει.
Παίρνω τους 7 καλύτερους από την μία κατηγορία, 7 τυχαίους από την άλλη και εφαρμόζω 3 μόνο από τα αρκετά πιθανά κριτήρια, είναι μία επεξεργασία, αλλά υπάρχουν και αρκετές άλλες....
Τέλος πάντων, είναι μία διαδικασία που ούτως ή άλλως βαριέμαι να την κάνω.
Από τους 12 ωρομίσθιους που δούλευαν πέρυσι στο σχολείο πήρα τον καλύτερο από κάθε ειδικότητα. Σου ανέφερα και τους υπόλοιπους 5. Και συγκρίνω τους περσινούς ωρομίσθιους με τους φετινούς 7 αποσπασμένους στο ίδιο σχολείο. Η ένστασή σου που είναι? Ούτε τυχαίοι είναι και τα ισχυρότερα κριτήρια αναφέρω. Δεν έχει την ίδια βαρύτητα η προϋπηρεσία στα ΣΔΕ με την προϋπηρεσία στο Γυμνάσιο. Μην εθελοτυφλούμε τώρα.
Τι κριτήρια να βάλω? Το ECDL και την 2η γλώσσα? Την ανεργία? Σε ΣΔΕ εργαζόμαστε τα σχετικά θα ελέγξω. Και σου ανέφερα και τα μεταπτυχιακά και την προϋπηρεσία των μισών εξ αυτών στην τριτοβάθμια, κλπ. Και στην τελική και όλα τα κριτήρια να βαλουμε πάλι δεν υπάρχει σύγκριση.
Και ακόμα ένα κριτήριο (μη μετρήσιμο) είναι και το κίνητρο.
Τέλος πάντων, καλά να είμαστε, να σώσουμε την Εκπαίδευση Ενηλίκων γιατί είναι ήδη σε κώμα!
Καλό βράδυ

2
Εξακολουθώ να θεωρώ μεροληπτική την αξιολόγησή σου και με πολλά κενά, όπως σου εξήγησα, αλλά δεν με απασχολεί και ιδιαίτερα.

Οξύμωρο να έχουμε κενά στα γυμνάσια και λύκεια αλλά εκείνα καλύφθηκαν από κάποιους αναπληρωτές. Οι ώρες των ΣΔΕ όχι. Και αυτό είναι το πρόβλημα και όχι η δήθεν κόντρα μονίμων-ωρομισθίων.
Δεν υπάρχει καμία κόντρα. Μόνο στο μυαλό κάποιων.

Ωραία, να πάψουν να συνδέονται τα ΣΔΕ με την τυπική εκπαίδευση. Να γίνει χώρος καινοτομίας στην εκπαίδευση ενηλίκων. Πολύ καλά.  Να μην παρέχουν πτυχίο γυμνασίου (Ελληνική πατέντα) και να μην μετράει η προυπηρεσία τους στους πίνακες 2/θμιας. Αν και πιθανότατα τα περισσότερα θα κλείσουν, αν γίνει όπως το λες.

Μέχρι να γίνει αυτό, στο ορατό μέλλον δηλαδή, τα ΣΔΕ θα δουλεύουν όπως δούλευαν πάντα. Και με μόνιμους και με ωρομίσθιους. Ας είμαστε συνάδελφοι λοιπόν μέχρι τότε και ας κοιτάξουμε τα πραγματικά προβλήματα.

Απλά δεδομένα (για Πληροφορικό σε κόβω, οπότε κατέχεις).
Οξύμωρο είναι να βάζεις αδαείς με την Εκπαίδευση Ενηλίκων στα ΣΔΕ. Όπως θα ήταν και αν γίνονταν κάτι ανάλογο στην Ειδική Αγωγή.
Μίλησα για Νυχτερινό Γυμνάσιο. Και μπορεί να μην έχουν τα ΣΔΕ τον ίδιο κόσμο, αλλά δεν θα κλείσουν.
Καινοτομία? https://en.wikipedia.org/wiki/Folk_high_school
"Folk high schools are institutions for adult education that generally do not grant academic degrees, though certain courses might exist leading to that goal."
Η εμπειρία μου για την κόντρα αυτό έχει δείξει. Εδώ όταν κάναμε 300 χλμ πήγαινε-έλα για να διδάξουμε 3 ώρες (με 8 ευρώ την ώρα τότε) ακούγαμε και γκρίνια γιατϊ δεν είχαμε κενά. Αυτό βέβαια έχει επιλυθεί. Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλούν ούτε τα κενά, ούτε οι συνεδριάσεις, ούτε η όποια δουλειά γραφείου.
Συμφωνώ για την συνεργασία... Live together, die alone.
Αλλά σωστή αξιολόγηση και αξιοκρατία πάνω από όλα!

3
Σεβαστή η προσπάθειά σου αλλά δεν με κάλυψες αρκετά. Μπορώ να σου δώσω και γω παραδείγματα.
Εμείς είμαστε 4 αποσπασμένοι. Οι 2 έχουμε διδακτορικό και ο άλλος έχει μεταπτυχιακό.
Κανένας από τους περσινούς ωρομίσθιους δεν είχε διδακτορικό.
Εγώ δεν έχω ξαναδουλέψει σε ΣΔΕ αλλά έχω αρκετές χιλιάδες ώρες σε ΕΕ.
Πολύ περισσότερες από τις ώρες όλων των παραπάνω που αναφέρεις.
Οι άλλοι έχουν ξαναδουλέψει σε ΣΔΕ.

Τίθενται επίσης και άλλα θέματα.
Η διδασκαλία στη Δ/θμια πρέπει να μετράει ή όχι? Καθόλου? Δεν είδα να την μετράς.
Είναι τόσο άσχετα μεταξύ τους? Αν ναι γιατί να μετράει στην τυπική εκπαίδευση η προυπηρεσία των ΣΔΕ?
Αν όχι των ΙΕΚ και ΚΕΚ γιατί να μην μετράει?

Χμμμ τα ΣΔΕ ισοδύναμα με τα Γυμνάσια? Σε τι ακριβώς? Όταν δεν έχει καμία σχέση η ύλη τους???
Μήπως θα κλείσουν σχεδόν όλα αν πάψει η ισοδυναμία???
Και αν πρέπει να είναι όντως ισοδύναμα, γιατί να μην μετράει και η προϋπηρεσία στα Γυμνάσια?

Και δίνεις, αν κατάλαβα καλά, τους 7 καλύτερους από τους ωρομίσθιους? Γιατί όχι τους 7 που δεν τους επιλέξανε στα ΣΔΕ οριακά? Ή τους 7 καλύτερους από την άλλη κατηγορία?

Δεν είναι τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα όπως νομίζεις. Ειδικά όταν ασχολούμαστε με τόσο μικρά δείγματα.
Και έχει και πολλά ανοικτά θέματα.

Περισσότερα "προσόντα"  (με αρκετά εισαγωγικά θα έλεγα) έχουν σίγουρα οι αδιόριστοι. Δεν ισχυρίζομαι το αντίθετο.
Όχι όμως στη διάσταση που το θέτεις. Εσύ το θέτεις αρκετά ακραία.
Εμείς οι "πολυπροσοντούχοι" και οι άλλοι οι άχρηστοι.

Μίλησα για μία φούσκα πιο πάνω και ένα εμπόριο "προσόντων" που κάνει θραύση....
Μας έχουν ρίξει στο κυνήγι δήθεν προσόντων όλους αγαπητέ. Ειδικά τους αδιόριστους για ευνόητους λόγους.
Και καθόμαστε να δούμε ποιος είναι πιο "πολυπροσοντούχος"!!! Αρκετά γελοίο.
Αν δεν γίνουν διορισμοί και δεν ανοίξουν θέσεις, ότι και να λέμε...
Από τους 12 ωρομίσθιους και οι 12 είχαν μεταπτυχιακό, ένας διδακτορικό και 3 είναι εν δυνάμει.
Όσο για το ποιος είναι πιο προσοντούχος, βάλτε τα προσόντα σας (προ διετίας όμως) στον πίνακα ωρομισθίων να δούμε σε ποια θέση θα καταλήγατε. Απλά τα πράγματα. Και εγώ αναφέρθηκα στους φετινούς αποσπασμένους.
Προϋπηρεσία δευτεροβάθμια (σε ενισχυτικές κυρίως) δεν είχαν οι 2 από τους 12. 3 ήταν και αναπληρωτές.
Επίσης οι μισοί από τους 12 έχουν εργαστεί και σε τριτοβάθμια (η οποία δεν συνυπολογίζεται ως προϋπηρεία στην δευτεροβάθμια... καθώς σαφώς το να διδάσκεις σε Πανεπιστήμιο δεν είναι το ίδιο με το να διδάσκεις σε δημοτικό).

Το θέμα του τι είναι ΣΔΕ είναι απλό. Είναι μη τυπική εκπαίδευση που δίνει τίτλο Γυμνασίου. Τα ΙΕΚ και τα ΚΕΚ και τα ΚΔ

4
Θα το δεχτώ αυτό που λες ευχαρίστως αν μου πεις από πού προκύπτει. Υπάρχουν κάποια στοιχεία?
Εγώ γνωρίζω αποσπασμένους με διδακτορικά.

Επίσης θα σου πω ότι είναι λίγο άδικο να συγκρίνεις τα "προσόντα" κάποιου που τελείωσε το πανεπιστήμιο την τελευταία δεκαετία με κάποιον που τελείωσε πριν 20-30 χρόνια.

Πλέον τα "προσόντα" μοιράζονται με το κιλό.  Από τον καναπέ του σπιτιού σου παίρνεις 2 μεταπτυχιακά σε 1 έτος δουλεύοντας ταυτόχρονα. Ή δεν ισχύει κάτι τέτοιο?  Υπάρχει πλέον βιομηχανία παραγωγής προσόντων και "προσόντων".

Αν και δεν έχω και πολύ χρόνο κάθισα και έψαξα.
Λοιπόν... εργαζόμουν σε ένα από τα Τοπ3 ΣΔΕ πέρυσι.
Τα προσόντα που θα αναφέρω είναι με την σειρά σε ώρες: Προϋπηρεσία ΣΔΕ, Προϋπηρεσία ΕΕ, Επιμορφώσεις (τα στοιχεία των ωρομισθιών είναι από τους παλιούς πίνακες οπότε μπορείς να προσθέσεις 500-800 ώρες σε προϋπηρεσία σε ΣΔΕ, και ας αφήσουμε τα άλλα όπως είναι). Θα αναφέρω μόνο τους καλύτερους σε προσόντα ωρομίσθιους. Φέτος στο Σχολείο αποσπάστηκαν 7 μόνιμοι.
Ωρομίσθιοι
1. 817, 1235,  37
2. 914, 304, 305
3. 624, 1000**, 506 (**1000 είναι το μέγιστο, μερικοί δεν έβαλαν τα παραπάνω)
4. 738, 413, 785
5. 1307, 1227,   450
6. 445, 1000, 454
7. 1288, 1639, 523

ΜΟΝΙΜΟΙ (επειδή η προϋπηρεσία στα ΣΔΕ ήταν σε εκπαιδευτικά έτη, αντιστοίχισα με ιδιαίτερη γενναιοδωρία 600 ώρες διδασκαλίας στο εκπ. έτος)
1   600, 0, 15
2   0, 300**, 385 (300 ήταν το μέγιστο)
3   150, 300, 332
4   0, 0, 18
5   0, 182, 0
6   150, 300, 46
7   600, 150,   0

Όπως βλέπεις αγαπητέ μιλάμε για την μέρα με την νύχτα... (δεν συζητάω ΑΝ βάζαμε επικαιροποιημένα προσόντα ωρομισθίων)

Εσύ αν είχες ιδιωτικό ΣΔΕ ποιον θα προσλάμβανες;
Είναι αδιανόητο να εργάζονται στην Εκπαίδευση Ενηλίκων άτομα τα οποία δεν έχουν καμιά σχέση με αυτή.
Θα πρέπει προφανώς να γίνουν πίνακες αντίστοιχοι με την ειδική αγωγή.
Αλλά επειδή οι αποσπάσεις είναι τεράστιο κίνητρο εκεί να δεις το τι σεμινάριο έχει να πέσει (προϋπηρεσία λίγο δύσκολο να βρεθεί).

Ελπίζω να σε κάλυψα

5
Όπως εσύ τοποθετείς τον εαυτό σου πάνω από τους ανέργους κατά τον ίδιο τρόπο θα είσαι υπό των μονίμων... Αφού επικροτείς τη δύναμη του ισχυροτέρου....

Με 20 μόρια promotion στα 40 απορώ ποιος είναι ο ισχυρός!!!
Εκτός αν το μέγιστο κριτήριο εργασίας στην εκπαίδευση ενηλίκων είναι η ανεργία και όχι οι πιστοποιήσεις, προϋπηρεσία, επιμόρφωσεις, κλπ
Η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που εργάζονται στα ΣΔΕ ως ωρομίσθιοι έχουν απέιρως περισσότερα προσόντα από τους αποσπασμένους.

Το ζητούμενο είναι να υπάρχει αξιοκρατία και να εργάζονται οι Άριστοι...
Εκτός αν διαφωνούμε και σε αυτό!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 643
Σύνολο: 649

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.