Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ΜΑΡΙΑ Μ.

Σελίδες: 1
1
Αν λοιπόν παλεύεις μέχρι τα 40 να διοριστείς και αν διοριστείς (χλωμό) ... Ποια είναι η σημασία του ΑΣΕΠ και γιατί θεωρείται καλύτερος  σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα, που μπορεί μεν να αργούσες να διοριστείς αλλά ήξερες ότι κάποια στιγμή θα γίνει. Τώρα όσοι δεν έχουν προϋπηρεσία και δεν έχουν δώσει ΑΣΕΠ δε διορίζονται ποτέ!

2
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / !
« στις: Απριλίου 11, 2016, 11:37:03 am »
Καλημέρα,
Ξέρω ότι σε πολλούς δε θα αρέσει αυτό που θα πω και εν μέρει έχουν δίκιο, όμως ο βαθμός πτυχίου μου είναι άριστα και αυτό το άριστα το πήρα παρακολουθώντας όλα τα μαθήματα,με πολύ διάβασμα - όχι μόνο στις εξετάσεις- με πολλές εργασίες, ακόμα και προαιρετικές, την ώρα που η πλειοψηφία των φοιτητών ερχότανε μονάχα στο τελευταίο μάθημα για να πάρουν σημειώσεις & ύλη, ενώ στις εξετάσεις διάβαζαν όσο χρειαζόταν για να πιάσουν το 5! Ωστόσο, ούτε προϋπηρεσία έχω, ούτε ΑΣΕΠ έδωσα διότι όταν έγινε ο τελευταίος διαγωνισμός μόλις είχα ορκιστεί και δε πρόλαβα να διαβάσω. Είμαστε πάρα πολλοί αυτοί που ούτε προϋπηρεσία έχουμε, ούτε δώσαμε ΑΣΕΠ, δηλ. εμείς πώς θα καταφέρουμε να συγκεντρώσουμε λίγα μόρια;
Επίσης, είμαι υπέρ της κατάργησης του ΑΣΕΠ γιατί θεωρώ απαράδεκτο εμείς, μόνοι από όλους τους επιστήμονες να διαβάζουμε 1-2 χρόνια για να επανεξεταστούμε στην ειδικότητά μας και μετά και πάλι να μένουμε αδιόριστοι. Είναι σα να μας ακυρώσουν ως επιστήμονες & σα να μας κοροϊδεύουν!!!!

3
Η δική μου συμβολή είναι να ξεκινήσεις 2 μαθήματα από τη

4
Ευχαριστώ για την απάντηση, αν και θα διαφωνήσω για τη μετοχή. Τη κατηγορηματική μετοχή προσωπικά δε τη χαρακτηρίζω συνημμένη, αλλά λέω ότι αναφέρεται στο υποκείμενο ή στο αντικείμενο του ρήματος. Δηλ. τον όρο συνημμένη δε τον χρησιμοποιώ στην ανάλυση της επιθετικής και της κατηγορηματικής μετοχής, αλλά μόνο στην αναγνώριση επιρρηματικών μετοχών. Θα ήθελα αν μπορούν και άλλα μέλη να μας πουν τη γνώμη τους

5
πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο...
Εκείνο που γνωρίζω είναι ότι λειτουργεί ως επιρρηματικός προσδιορισμός του σκοπού & με το ως δηλώνει υποκειμενικό σκοπό.

Τελικά είναι η μέρα της μετοχής σήμερα. Εγώ μπήκα στο forum για να ρωτήσω για την επιθετική μετοχή. ίσως να μπορείς να με βοηθήσεις, αν θέλεις φυσικά..
Η επιθετική μετοχή, όπως τουλάχιστον εγώ διδάχτηκα ως μαθήτρια και φοιτήτρια, έχει υποκείμενο το άρθρο της. Πολλοί διαφωνούν με αυτό και η αλήθεια είναι ότι δε διευκρινίζεται στα συντακτικά , και υποστηρίζουν ότι έχει υποκείμενο το υποκείμενο ή το αντικείμενο του ρήματος & ρωτώ!!! και όταν η ίδια είναι υποκείμενο του ρήματος, ποιο είναι το δικό της υποκείμενο; δεύτερον, στο συντακτικό της Μπίλλα καθώς και σε άλλα, αλλά στέκομαι σε αυτό που το διανέμουν στο σχολείο, χαρακτηρίζει μόνο τις επιρρηματικές συνημμένες ή απόλυτες & σήμερα μία συνάδελφος που διδάσκει σε σχολείο & διορθώνει πανελλήνιες είπε πως πρεπει οπωσδήποτε να χαρακτηρίζουμε την επιθετική και τη κατηγορηματική ως συνημμένες.
Τέλος και συγγνώμη που το παρατραβάω σχετικά με τις δευτερεύουσες προτάσεις ζήτησε να αναφέρεται η εκφορά του χρόνου του ρήματος και όχι μόνο η έγκλιση & να δηλώνεται το προτερόχρονο, το σύγχρονο και το υστερόχρονο όχι μόνο στις χρονικές αλλά σε όλες τις δευτερεύουσες όπως δηλαδή στα λατινικά. Ποια γνώμη έχετε;Ευχαριστώ εκ των προτέρων... Α και επειδή είμαι καινούρια πώς μπορώ να αναρτώ δικά μου θέματα, χωρίς να παρεμβαίνω σε αυτά άλλων χρηστών και τους κάνω να δυσανασχετούν; ;)Ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 620
Σύνολο: 621

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.