1
Σχολική ζώνη / Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« στις: Αυγούστου 09, 2020, 10:31:54 pm »
Θα ανοίξουν κανονικά τα σχολεία, μην πανικοβάλεστε
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 1
Σχολική ζώνη / Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων« στις: Αυγούστου 09, 2020, 10:31:54 pm »
Θα ανοίξουν κανονικά τα σχολεία, μην πανικοβάλεστε
2
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019« στις: Μαΐου 13, 2020, 03:11:32 pm »Ο Γαβρόγλου ψήφισε ως κυβέρνηση στα τέλη του 2016 νόμο κατά τον οποίο το 10% των θέσεων καταλαμβάνονται από άτομα με αναπηρία άνω του 50%. Δύο χρόνια μετά βγάζει το νέο σύστημα πρόσληψης εκπαιδευτικών και δεν το εφαρμόζει. Αντί αυτού, δίνει σε άτομο με αναπηρία 50% 20 μόρια, όσο δλδ ένα οποιοδήποτε μεταπτυχιακό. 3
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019« στις: Απριλίου 25, 2020, 06:47:28 pm »
"εκτιμούμε" και...."υποπτευόμαστε".... σε αυτά τα 2 ρήματα εξαντλείται η όποια σοβαρότητα (λέμε τώρα) της ανακοίνωσης...
Με εκτιμήσεις και υποψίες....ήμαρτον.... 4
Σχολική ζώνη / Απ: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού« στις: Απριλίου 06, 2020, 10:33:44 am »
Δεν νομίζω να το έγραψε μαθήτρια αυτό...υπαγορευμένο από συγκεκριμένη πολιτική παράταξη....
5
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Αμοιβή Εξετάσεων Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ« στις: Μαρτίου 14, 2020, 04:47:00 pm »
Πληρώνουν εργαζόμενους με καθυστέρηση 2 ετών....και εξετάσεις πιστοποίησης εκπαιδευτών ενηλίκων έχουν επίσης 2 χρόνια να κάνουν...από την άνοιξη του 2018....
ΕΟΠΠΕΠ...συνώνυμο της συνέπειας.... είδαμε τη προηγούμενη διοίκηση, βλέπουμε και την τωρινή.... 6
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Αμοιβή Εξετάσεων Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ« στις: Μαρτίου 13, 2020, 10:57:24 pm »
Η ντροπή, της ντροπής, τη ντροπή, ω ντροπή..
Να πληρώνονται εργαζόμενοι..2 χρονιά μετά...Αίσχος 8
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019« στις: Φεβρουαρίου 28, 2020, 02:27:59 pm »
Όχι για αυτό...αλλά επειδή θα καθυστερήσει η όλη διαδικασία με τόσες και τόσες χιλιάδες ανούσιες αιτήσεις, από άτομα που ούτως ή άλλως δεν έχουν καμία πιθανότητα διορισμού...και τζάμπα κάνουν αίτηση
9
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019« στις: Φεβρουαρίου 28, 2020, 09:23:27 am »
η μισή Ελλάδα έκανε αίτηση για αυτή την Προκήρυξη, όλοι στη δημόσια εκπαίδευση θέλουν να καβατζωθούν..."κουτσοί, στραβοί στον Άγιο Παντελεήμωνα".....
10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system« στις: Φεβρουαρίου 18, 2020, 03:51:15 pm »
Αξιολόγηση παντού, με δίκαια και αντικειμενικά κριτήρια, αξιολόγηση και στις σχολικές μονάδες
11
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Προσφυγή κατά της προκήρυξη εκπαιδευτικών« στις: Ιανουαρίου 29, 2020, 09:04:19 pm »Καλησπέρα. Δεν έχουν καμία, μα καμία πιθανότητα δικαίωσης... 12
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Προσφυγή κατά της προκήρυξη εκπαιδευτικών« στις: Ιανουαρίου 29, 2020, 07:24:32 pm »Σε κάποιες ειδικότητες όσα τυπικα προσόντα κι αν έχει κανείς, δεν έχει ελπίδες χωρίς προυπηρεσία και αυτό είναι 100% άδικο. Το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη το έχουν όλοι οι πολίτες όταν θεωρούν ότι αδικούνται. Το αποτέλεσμα μιας προσφυγής δεν το ξέρει κανείς απο πριν, πολλές φορές μάλιστα ανατρέπει τα πάντα. Επομένως πολύ καλά κάνουν και προσφεύγουν εφόσον αδικούνται. δεν είναι 100% άδικο, εσύ πιστεύεις ότι είναι άδικο....ρώτα τους χιλιάδες αναπληρωτές ανά την Ελλάδα, που όλα αυτά τα χρόνια τρέχανε για να μαζέψουν προϋπηρεσία ; και για μένα 1000% άδικο, είναι να έχουν την παράλογη απαίτηση οι μηδενικής προϋπηρεσίας να διοριστούν... 13
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Προσφυγή κατά της προκήρυξη εκπαιδευτικών« στις: Ιανουαρίου 29, 2020, 06:17:24 pm »Οι Αναπληρωτές Μηδενικής Προϋπηρεσίας συνεχίζουν τον δικαστικό τους αγώνα για ακύρωση των προκηρύξεων 1ΓΕ/2019 και 2ΓΕ/2019 δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα αυτό....για όνομα του Θεού...εξάλλου υπάρχουν αναπληρωτές μηδενικής, με πολλά τυπικά προσόντα, μεταπτυχιακά και διδακτορικά, που τους συμφέρει αυτό το σύστημα |