Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - m_rebel

Σελίδες: 123 ... 18
1
Σχολική ζώνη / Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« στις: Δεκεμβρίου 23, 2020, 08:52:07 pm »
4ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Θέμα: «Παιδαγωγικά ζητήματα από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά
την τρέχουσα σχολική χρονιά»
Το 4ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. της Αττικής, στο πλαίσιο των καθηκόντων του, εξέτασε κατά την
τελευταία συνεδρίαση της ολομέλειάς του (17.12.2020) παιδαγωγικά ζητήματα που
σχετίζονται με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Η αναγκαστική «λύση» της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης έχει ως κύριο στόχο να
διατηρηθεί η επαφή των εκπαιδευτικών με τους/τις μαθητές/τριές τους κατά το διάστημα
αναστολής της λειτουργίας των σχολικών μονάδων. Η αποτίμηση των μαθησιακών
αποτελεσμάτων αυτής της διαδικασίας, όπως και των επιπτώσεων στον ψυχισμό των παιδιών
εξαιτίας του εγκλεισμού, ασφαλώς δεν μπορεί να γίνει σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και
θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να προκύψουν ερευνητικά δεδομένα.
Ωστόσο, είναι σαφές σε εμάς, Συντονιστές και Συντονίστριες εκπαιδευτικού έργου, που
παρακολουθούμε εκ του σύνεγγυς την πορεία εφαρμογής της τηλεκπαίδευσης, ότι οι
εκπαιδευτικοί στη συντριπτική τους πλειονότητα καταβάλλουν μεγάλες προσπάθειες για να
κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών τους.
Είναι προφανές ότι τα διαθέσιμα ψηφιακά εργαλεία είναι εξαιρετικά χρήσιμα τόσο για
να κρατήσουν τα παιδιά σε εγρήγορση όσο και για να βοηθήσουν τους/τις εκπαιδευτικούς να
σχηματίσουν μια γενική άποψη για το ενδιαφέρον των μαθητών/μαθητριών και τη συμμετοχή
τους στη μαθησιακή διαδικασία.
Εντούτοις, είναι εξίσου προφανές ότι, κατά το πρώτο τρίμηνο/τετράμηνο, δεν μπορούν
να εφαρμοστούν «απαρέγκλιτα» οι κείμενες διατάξεις, γενικότερα για την αξιολόγηση σε όλα
τα εκπαιδευτικά επίπεδα και ειδικότερα για τη διεξαγωγή των ωριαίων γραπτών δοκιμασιών
στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πέραν των τεχνικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν
πολλές μαθήτριες/μαθητές και των ανισοτήτων που -κατά κοινή παραδοχή- επέτεινε η εξ
αποστάσεως εκπαίδευση, θεωρούμε ότι είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον σ’ αυτό το πλαίσιο
λειτουργίας να διασφαλιστούν ελεγχόμενες συνθήκες διεξαγωγής των εξεταστικών
δοκιμασιών. Είναι, επομένως, ορατός ο κίνδυνος να απαξιωθεί στα μάτια των παιδιών και των
οικογενειών τους η αξιολογική διαδικασία και να σχηματίσουν οι εκπαιδευτικοί στρεβλή
αξιολογική εικόνα για ένα τμήμα του μαθητικού δυναμικού.
Για τους λόγους αυτούς, με αίσθημα ευθύνης, προτείνουμε, κατ’ εξαίρεση για το
τρέχον σχολικό έτος, τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, να
παραδοθεί βαθμολογία από τους/τις εκπαιδευτικούς κατά το δεύτερο τρίμηνο/τετράμηνο του
σχολικού έτους και αυτή να ισχύσει και για το πρώτο τρίμηνο/τετράμηνο, όπως εξάλλου
προβλέπουν οι κείμενες διατάξεις σε περίπτωση αντικειμενικών δυσκολιών.
Εξυπακούεται ότι οι εκπαιδευτικοί καλούνται να συνεχίσουν να αξιοποιούν κάθε
αξιολογικό εργαλείο που έχουν στη διάθεσή τους στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
(προφορικές ερωτήσεις, polling, ατομικές και συλλογικές εργασίες σε e-class, κλπ). Όμως, η
προσπάθεια εξασφάλισης της μαθησιακής εγρήγορσης των μαθητών/μαθητριών δεν μπορεί
να ταυτίζεται με την «επίσημη» αξιολόγησή τους μέσω αυτών των διαδικασιών.
Προτείνουμε, επίσης, τη μελετημένη μείωση τόσο της διδακτέας όσο και της
εξεταστέας ύλης, δεδομένου ότι, με την επιστροφή στην κανονική λειτουργία των σχολείων,
θα χρειαστεί η επανάληψη της διδασκαλίας όσων αντικειμένων θίχτηκαν κατά την περίοδο
του εγκλεισμού.
Τέλος, ειδικότερα για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θεωρούμε ότι, λόγω των
ιδιαίτερων συνθηκών που προκάλεσε η πανδημία στην εκπαιδευτική πραγματικότητα, των
δεδομένων δυσκολιών και της συνακόλουθης αντικειμενικής όξυνσης των ανισοτήτων που
συνοδεύει την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, επιβάλλεται η αναστολή, τουλάχιστον για την
τρέχουσα σχολική χρονιά, της εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων.
Οι Συντονιστές και Συντονίστριες Εκπαιδευτικού Έργου
του 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής

https://blogs.sch.gr/4pekesat/2020/12/22/paidagogika-zitimata-apo-tin-efarmogi-tis-ex-apostaseos-ekpaideysis-kata-tin-trechoysa-scholiki-chronia/

2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτεμβρίου 06, 2016, 06:12:59 pm »
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Π.Υ.Σ.Δ.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΘΕΜΑ
Τετάρτη 7/9
Ανάρτηση πίνακα κενών - πλεονασμάτων
Τετάρτη 7/9 έως και Πέμπτη 8/9
Αιτήσεις εκπαιδευτικών:
- που κρίνονται Λειτουργικά Υπεράριθμοι
(υπόλοιπο ωραρίου 12 ώρες και άνω)
- για αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ μόνο από Α Πειραιά προς

3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2015
« στις: Αυγούστου 31, 2015, 07:24:50 pm »
Συγγνώμη συνάδελφοι και συναδέρφισσες ..αλλά κάποιοι δίνετε την εντύπωση ότι δε διαβάζετε ή δε θέλετε να καταλάβετε τι λέει η οδηγία -διευκόλυνση του Υπουργείου... αναμασάτε εδώ και κάποιες ώρες τα ίδια και τα ίδια και κάνετε την τρίχα τριχιά ...είμαστε που είμαστε στην τσίτα, μην το κάνετε χειρότερο θα παρακαλούσα. Απλά ελληνικά είναι, διαβάστε τι λέει η ανατρέξτε σε προηγούμενα σχόλια. Ας γράφουμε τα νεώτερα από το μέτωπο μόνο, θα ήταν νομίζω καλύτερο για όλους.
Ευχαριστώ

!!!  ;)

4
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2015
« στις: Αυγούστου 28, 2015, 11:11:24 pm »
Σε επικοινωνία με Κορδη, μέσω e-mail παρακαλώ, μια που δεν απαντούσε στο τηλ, και μετά από ερώτηματα μου, απαντησε την Δευτέρα θα ξέρουμε τι θα γίνει. Αυτό και τίποτε άλλο.

Δευτέρα θα ταξιδεύουν όσοι έχουν να πάνε σε νησί...

5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2015
« στις: Αυγούστου 28, 2015, 10:38:37 pm »
Aποκλείεται: δεν μπορεί να γίνει αυτό εφόσον οι αποσπάσεις της πρωτοβάθμιας δόθηκαν στα πραγματικά κενά των ΠΥΣΠΕ είναι υποχρεωτικό να ακολουθηθεί το ίδιο και για τη δευτεροβάθμια, ειδικά από μια υπηρεσιακή κυβέρνηση. Όσο για το πρόσχημα των κενών: η συντριπτική τους πλειοψηφία είναι στην πρωτοβάθμια. Αν έδωσαν εκεί γιατί να μη δώσουν στη δευτεροβάθμια, που έχει πολύ λιγότερα; Θυμάμαι την εποχή Αρβανιτόπουλου που έκαναν κάτι τέτοια που λες, αλλά τώρα δεν είναι αυτός υπουργός.

Μακάρι να γίνουν όπως τα λες. Στη Πρωτοβάθμια υπάρχει ο Μπράτης που αν μη τι άλλο τους καβαντζώνει όσο μπορεί.

6
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2015
« στις: Αυγούστου 28, 2015, 10:02:04 pm »
Όσο περνούν οι ώρες χωρίς κάποια επίσημη ανακοίνωση αρχίζω να πιστεύω ότι δεν πρόκειται μόνο για ανικανότητα και προχειρότητα.
Φοβάμαι μεθόδευση για να μας στείλουν στις οργανικές και να μη δώσουν αρκετές αποσπάσεις με το πρόσχημα των πολλών κενών στα σχολεία. Αφού φάμε την πρώτη κρυάδα η αποδέσμευση μετά γίνεται δυσκολότερη, η υπηρεσιακή υπουργός δεν θα κοντράρει τους ΔΔΕ όταν της πουν για κενά σε νησιά και ραχούλες και σχολεία που δεν θα μπορούν να γίνουν εξετάσεις. Το έργο "μόνο από πλεονασματικές  σε ελλειματικές" το έχουμε ξαναδεί.
Τα φορτώνουν όλα στην υπηρεσιακή κυβέρνηση, δεν ξέρω και κατά πόσο θα μπορούσε με ΥΑ να μας αυξήσει και το ωράριο..
Δεν νομίζω ότι ήταν απλή η αναφορά της πρωθυπουργού στα 2 προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσει: μεταναστευτικό και άνοιγμα σχολείων.

7
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2015
« στις: Αυγούστου 28, 2015, 12:07:12 pm »
Μήπως θέλουν οπωσδήποτε να αποδράσουν και προσπαθούν να διώξουν ψήφους;; Παίζονται πολιτικά παιχνίδια εντός του υπουργείου; Αλλά τις αποσπάσεις πλην των γενικών γιατί τις πρόλαβαν; Οι ψήφοι αυτών υπολογίζουν να πάνε σε άλλα κόμματα; Μπορεί να είναι μόνο ανικανότητα ή υπάρχει σκοπιμότητα;

9
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιουλίου 19, 2014, 12:08:51 pm »
Μάλιστα .
Το ότι εδώ και τέσσερα χρόνια δεν γίνονται διορισμοί δεν φταίει;
Το ότι δεν παίρνουν αναπληρωτές δεν φταίει ;
Το ότι αυξήθηκε το ωράριο δεν φταίει ;
Το ότι συζητάν να καλύπτουν τα κενά με ντόπιους εκτός σειράς πινάκων με 5μηνα των 480 ευρώ και vaucher δεν φταίει;
Το ότι οι συνελεύσεις των ΕΛΜΕ γίνονται μεταξύ συγγενών και φίλων δεν φταίει;
Το ότι οι απεργίες έχουν μονοψήφια ποσοστά συμμετοχής δε φταίει;
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΘΕΤΙΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟΙ.

Μα πριν 2 μήνες είχαμε εκλογές και ο "σοφός" λαός εμίλησε...

10
Μεταθέσεις / Απ: Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιουλίου 19, 2014, 11:16:30 am »
Ζούμε στον κόσμο που ζεις και σύ..αλλα μάλλον δεν το εχεις πάρει χαμπάρι( βιολόγοι τα τελευταία 3 χρονια έχουν έρθει νομίζω γύρω στους 10 ενώ φυσικός κανένας ) .. Στο ηρακλειο σε αρκετά σχολεία μπορω να τα αναφέρω φυσικη κάνουν βιολόγοι. Ολόκληρα σχολεία δεν έχουν φυσικό ενώ έχουν και 2-3 βιολόγους που κάνουν  φυσικη. Και φέτος όπως παει το φαινομενο θα γίνει πιο έντονο..τι δεν καταλαβαίνεις ;

Καλημέρα κι από μένα.
Μια από τα ίδια τα περσινά μυρίζει η ατμόσφαιρα...
Μάλλον steliosgr θα συνεχίσουμε να ζούμε στον ίδιο κόσμο και στο ίδιο και φέτος νησί αν σε κατάλαβα καλά; 8)

11
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Νοεμβρίου 28, 2013, 12:52:13 am »
Παίζει αυτό το πράγμα; Αν ναι θα μπορούσα να τους πω μία φορά επιτέλους μπράβο!!!  :D

Εμένα πάλι κάτι μου λέει ότι και τη χαρτούρα θα κάνουμε και ηλεκτρονικά θα τα περνάμε...

12
Καλή αρχή κι από εμένα συνάδελφοι και καλά ξεκουμπίδια στους αναίσχυντους!
 Αν είμαστε πολλοί και ενωμένοι πολλά μπορούν να γίνουν.

13
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Αυγούστου 30, 2013, 09:08:43 pm »
Μονο για τις ειδικές κατηγορίες ειναι?? οι υπόλοιποι??

Ή θα βγεί ξεχωριστή ανακοίνωση (με άλλη ημερομηνία γιατί αλλιώς γιατί να μας ξεχωρίσουν;) ή κατουρήσαμε σε κανά πηγάδι και θα τιμωρηθούμε!

14
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Αυγούστου 30, 2013, 08:41:43 pm »
@&&!!!! $$$$ # >:(
Αναδιάρθρωση και αποσάρθρωση της Παιδείας.

Μας φέρονται σαν να είμαστε πρόβατα....... γιατί άραγε;;;
Μπεεε.... :o


Σελίδες: 123 ... 18

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 638
Σύνολο: 645

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.