Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - naoh

Σελίδες: 123 ... 6
1
Ωχχχ πολλά είναι. Αλλά θα στρωθω το απόγευμα να το δοκιμάσω. Ευχαριστώ πολύ πολυυυυ :)

Νομίζω ότι θα δεις ότι δεν είναι τόσο δύσκολο...

2
Θα σου πω έναν γενικό τρόπο. Ελπίζω να μην είναι πολλά τα βήματα, αλλά αν το κάνεις θα λύσεις το πρόβλημα αποστολής αρχείων (μικρών ή μεγάλων) οριστικά:


Ένας τρόπος λοιπόν  να στέλνεις οποιοδήποτε αρχείο (μικρό ή μεγάλο) κάπου είναι με τη βοήθεια εργαλείων cloud, όπως π.χ. το Google Drive. Αν έχεις gmail έχεις και google drive.
Πήγαινε εδώ:
https://www.google.com/drive/
πάτα Google Drive και κάνε Login αν δεν είσαι μέσα (βάζεις κωδικούς του gmail).

Πάτα κουμπάκι New και μετά επιλογή File Upload.
Ανέβασε το αρχείο που θέλεις.
Όταν τελειώσει πάτα δεξί κλικ πάνω στο αρχείο και επέλεξε "Share" και πάτα Copy Link (ή δεξί κλικ στο Link και copy).

Μετά κάνεις επικόλληση στο μήνυμα που θέλεις (σε email ή φορουμ κτλ) και ο άλλος κάνοντας κλικ κατεβάζει το αρχείο σου.


3
Λοιπόν λίγη βοήθεια. Τα νεύρα μου, ένα κείμενο με εικόνα για τους νηπιαγωγούς ήθελα να κατεβάσω και δεν μπορώ με τίποτα. Φταίει και η κούραση αλλά και η άγνοια. Όποιος/α  μπορεί βήμα βήμα να μου πει τι να κάνω. :'( Και αυτό με την εικόνα δεν με βοήθησε. Και όταν η εικόνα και το κείμενο είναι ήδη περασμένα σε doc στην επιφάνεια εργασίας στο λάπτοπ; ουφφφ

Όλα γίνονται αλλά πρέπει να πεις τι ακριβώς θέλειε να κάνεις. Να κατεβάσεις από ποιο site? Έχεις το link? Σε τι μορφή είναι αυτό που θέλεις να κατεβάσεις και τι θέλεις να το κάνεις μετά?

4
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση. Μου ακούγεται οπότε ότι είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα. Να μην το επιχειρήσω οπότε ... Διάβασα για το καθημερινό 8ωρο. Δε με προβληματίζει τόσο το ωράριο ,όσο το πια είναι η αρμοδιότητα ακριβώς Του συντονιστή.

Αν θέλεις να το δεις σαν εμπειρία και νοιώθεις πολύ μεγάλη επιθυμία να προσφέρεις, γνωρίζοντας όμως ότι είσαι το μπαλάκι των από πάνω και θα γίνεσαι κομμάτια για τους από κάτω, μπορείς να κάνεις μία αίτηση.... Διαφορετικά, θα σου έλεγα να το αφήσεις καλύτερα...

5
Γενικά Πώς είναι τα πράγματα εκεί; Ποιος ακριβώς ο ρόλος του συντονιστή. Δεν έχω κάποια από τα προσόντα που ζητάει .

Τα πράγματα εκεί είναι τελείως ανοργάνοτα. Το υπουργείο ρίχνει το μπαλάκι στους συντονιστές για τα πάντα για να αποποιηθεί των ευθυνών του. Όλα είναι στην όρεξη για δουλειά του συντονιστή και στις ευαισθησίες του.
Το ωράριο φυσικά είναι αυξημένο και κυρίως οι ευθύνες είναι ιδιαότερα αυξημένες, χωρίς φυσικά κάποια επιπλέον απολαβή.

6
Έχω μάθει καποια πράγματα από φίλο που αποσπάστηκε.
Αν έχεις κάποιες συγκεκριμένες ερωτήσεις ίσως μπορώ να βοηθήσω.

7
Μια τυπική θεωρία είναι ένα σύνολο από προτάσεις (βλ. τη διάλεξη στην οποία παραπέμπω παραπάνω), δηλαδή οι προτάσεις είναι τα δομικά στοιχεία μιας τυπικής θεωρίας. Οι συναρτήσεις με την σειρά τους είναι δομικά στοιχεία των προτάσεων, αρκεί να είναι αναπαραστάσιμες μέσα στην θεωρία. Μ' αυτήν την έννοια λοιπόν οι μ-Αναδρομικές συναρτήσεις είναι "κομμάτι" της αριθμητικής Peano και όχι...εργαλείο.
.................................
Αυτό ακριβώς που κάναμε με την συνάρτηση "μικρότερο", μπορούμε να το κάνουμε και με κάθε συνάρτηση στην Java, στην Γλώσσα της ΑΕΠΠ, ή σε οποιαδήποτε άλλη Turing-πλήρη γλώσσα προγραμματισμού. Να την αναπαραστήσουμε δηλαδή στην πρωτοβάθμια αριθμητική Peano. Είναι αυτές οι γλώσσες "κομμάτι" της αριθμητικής Peano, όσο είναι και η συνάρτηση "μικρότερο".
Η αριθμητική Peano λοιπόν είναι ένα εργαλείο για την αναπαράσταση εννοιών και συναρτήσεων.
Ένα εργαλείο (πέστο θεωρία αν προτιμάς) που μπορεί να περιγράψει Turing υπολογίσιμες συναρτήσεις και Turing αποφασίσιμες γλώσσες. Και τις θεωρεί "κομμάτι" της αφού μπορεί να τις χρησιμοποιήσει ;)


8
Δεν αμφισβητώ τη συνάφεια Αλγορίθμων-Μαθηματικών αλλά από το "representing Computable Functions in Peano Arithmetic" μέχρι το "οι Αλγόριθμοι είναι κομμάτι της πρωτοβάθμιας αριθμητικής Peano"  υπάρχει μεγάλη απόσταση. Το ένα δηλώνει ότι η αριθμ. Peano χρησιμοποιείται ως εργαλείο, το άλλο δηλώνει κάτι άλλο.

9
Η Φυσική χρησιμοποιεί ένα κομμάτι των Μαθηματικών ως εργαλείο, όπως και οι Οικονομικές Επιστήμες. Δεν έχει καμία δομική-εγγενή σχέση με τα Μαθηματικά, ακόμα κι αν ταυτίσει  κανείς τα Μαθηματικά - πράγμα μαθηματικά ασυνεπές - με την Ανάλυση. Τα Μαθηματικά έχουν αυτόνομη ύπαρξη, συνεπώς, φυσικά και γίνεται να μπει κανείς Μαθηματικό χωρίς να έχει ιδέα από Φυσική. Οι Αλγόριθμοι, από την άλλη πλευρά, για παράδειγμα, είναι κομμάτι της πρωτοβάθμιας αριθμητικής Peano, υπάρχει δηλαδή δομική-εγγενής συνάφεια με τα Μαθηματικά.

10
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ:
« στις: Αυγούστου 30, 2017, 11:47:53 am »
Όσοι έχουν πάρει την πιστοποίηση, πώς μπορούν να εργαστούν εκτός από τα ΙΕΚ σε ΚΕΚ,ΚΔ

11

Ίσως τελικά η ερώτηση του τίτλου του θέματος (θα έπρεπε να είναι ερώτηση) Πως φτάσαμε ως εδώ; να είναι η διαμάχη για το ποιος ανήκει στην elite της πληροφορικής στην Ελλάδα που κάνουμε εδώ και μερικές σελίδες τώρα.

Αυτό που με ενόχλησε και απάντησα είναι ότι δεν δέχομαι να με αντιμετωπίζουν σαν coffee boy την στιγμή που και καταρτισμένος είμαι στο αντικείμενο μου και εργάζομαι σκληρά για κάθε ώρα που βρίσκομαι στην τάξη. Δεν πιστεύω ότι μου χάρισαν την θέση μου και ούτε την έκλεψα από κανέναν. Παρόλο που υπονοήθηκε αυτό εδώ μέσα. Προκηρύχθηκε μια θέση, έδωσα εξετάσεις και την κατέκτησα. Δεν μου αξίζει σε καμία περίπτωση εφ' όσον πέρασα την πόρτα του διορισμού να αντιμετωπίσω ελιτισμό και υπονοούμενα του τύπου "οι πολύς ΠΕ19 και οι λίγοι ΠΕ20". Και μάλιστα βάσει των αποτελεσμάτων άλλων υποψηφίων!

Προφανώς κανένας δεν χάρισε τίποτα σε κανέναν. Και εσύ και πάρα πολλοί άλλοι συνάδελφοι, ασχέτως σχολής, είναι απόλυτα άξιοι για την δουλειά που κάνουμε.

Συνέβη αυτό που περιέγραψε πολύ καλά ο @perastikos_kav. Μόνο Θεσ/κη υπάρχουν 3 σχολές ΑΕΙ πληροφορικής και 1 ΤΕΙ (συν το ΕΑΠ, συν κολλέγια κτλ). Χιλιάδες απόφοιτοι κάθε χρόνο. Δεν χωράνε είναι η αλήθεια όλοι στην εκπαίδευση. Πρέπει να ψαχτούν προς άλλους δρόμους...


12
Αν και είμαι ΠΕ19 και είμαι υπέρ της κατάργησης της ποσόστωσης 60-40 (γιατί ισχύει αυτό αφου όλοι μπαίνουμε στα ίδια τμήματα και διδάσκουμε τα ίδια μαθήματα;), θεωρώ ότι το να κρίνει κάποιος τους ΠΕ20 με βάση τον ΑΣΕΠ του 2008 είναι άδικο.
τα θέματα του 2008 τα θυμάμαι πολύ καλά και θεωρώ ότι ήταν κομμένα και ραμμένα μια μιά συγκεκριμένη σχολή του κλάδου ΠΕ19. Μπαίνω χρόνια σε τάξεις όλων των βαθμίδων (επάλ-γενικο-γυμνάσιο). Τα θέματα ήταν 80% θεωρία εξεζητημένων αλγορίθμών (και μαθηματικά τους), σχεδόν καθόλου θεωρία δίκτυων, αρχιτεκτονική υπολογιστών, λειτουργικά συστήματα, hardware, γλώσσες προγραμματισμού (πρακτική εφαρμογή προγραμματιμού). Να μην αρχίσω να απαριθμώ ερωτήματα, αλλά καμιά σχέση δεν έχουν με τις ανάγκες διδασκαλίας στην β/θμια εκπαίδευση. Οκ δεν λέω, παρα πολύ καλός αυτός που γνώριζε τις απαντήσεις, αλλά με τα θέματα όπως δόθηκαν ήταν πολύ πιθανό να μην μπορούσε να στήσει εργαστήριο.
και κυρίως άδικο για τους ΠΕ20 που αλλιώς ήταν προσανατολισμένο το πρόγραμμα σπουδών τους.

Σωστό αυτό που λες και θα δώσω ένα παράδειγμα:
Μηχανές Turing και μη επιλυσιμότητα κάνουν μόνο σε ΑΕΙ. Και από τους απόφοιτους ΑΕΙ, πολύ λίγοι έχουν όντως κατανοήσει τι είναι το πρόβλημα του τερματισμού (που υπήρξε σαν θέμα). Τη σχέση έχει με την εκπαίδευση το πρόβλημα αυτό, είναι άλλο θέμα :)

Πάντως, το να είναι κάποιος εναντίον του 60-40 δεν μου φαίνεται καθόλου παράλογο, αλλά πρέπει να  το διεκδικεί χωρίς να μειώνει τους άλλους.

14
Μιλάω για τον ΑΣΕΠ του 2008 που μπήκαν σοβαρά θέματα
https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://edu.klimaka.gr/edufiles/ASEP/2009/ASEP_2009_THEMATA_PLHROFORIKHS_GNOSTIKO_KLIMAKA.pdf&ved=0ahUKEwjMiruH-PnVAhVHL8AKHbbiC3UQFggpMAI&usg=AFQjCNGq-BFAyfEh0SdsKbRClcVwuO3uWw
Όχι για τους προηγούμενους που με τα γελοία θέματα έγραφαν όλοι. Εσύ αναφέρεσαι στο 2005.
Όσον αφορά τα ποσοστά οι Πε19 ήταν κάπου 3500 και οι πε20 κάπου 3000 αν θυμάμαι καλά.  Do the math όσοι μάθατε ποσοστά στο ΤΕΙ.
Όπως όμως είπα και προηγουμένως αυτά τα ξεχνάμε γιατί δεν μας συμφέρει.

Αφού γράφανε όλοι στους προηγούμενους, πώς έγινε να μην καλυφθούν οι θέσεις και οι 2 στους 3 να μην πιάσουν βάση?

PS
Με το "Do the math όσοι μάθατε ποσοστά στο ΤΕΙ" προσπαθείς να μειώσεις πάλι κάποιους συναδέλφους και δεν νομίζω ότι είναι σωστό.

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32919
  • Τελευταία: Silia499
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185363
  • Σύνολο θεμάτων: 19495
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 641
Σύνολο: 650

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.