Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - leon-adik

Σελίδες: 12
1
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Οκτώβριος 07, 2018, 10:11:33 μμ »
Το έχεις πει ήδη μόνος σου και με κάλυψες: από τότε που τελείωσες το πανεπιστήμιο, άντε και που έδωσες ΑΣΕΠ, δεν επιμορφώνεσαι γιατί θεωρείς ότι δεν το χρειάζεσαι πια. Για πάνε πες το αυτό στους καθηγητές σου στο πανεπιστήμιο ή σε κανένα σοβαρό επιστήμονα (π.χ. γιατρό, δικηγόρο ή συναδέλφους οποιασδήποτε ειδικότητας) να δεις τι θα σου απαντήσουν. Συμπέρασμα: εσύ εκτίθεσαι και δεν το έχεις καταλάβει ακόμη...
Τα υπόλοιπα που είπα(οτι ας πουμε κρίνομαι καθημερινά απτο πλήθος των μαθητών που έχω εκτός σχολείου,οτι απορρίπτω καθημερινά νέα μαθήματα,οτι κανείς μαθητής μου δεν αποτυγχάνει κτλ)δεν τα άκουσες ή κανεις οτι δεν τ'ακουσες?
Η επιμόρφωση άλλωστε για κάποιον με 2 πτυχία έρχεται μέσω της καθημερινής τριβής με το ανώτατο επίπεδο του μαθήματος που διδάσκει και όχι μέσω της παρακολούθησης ψευτοσεμιναρίων...Αυτά είναι για εσάς που δεν έχετε τα προηγουμένως λεχθέντα...
Εσύ που είπαμε διδάσκεις??

2
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Οκτώβριος 06, 2018, 09:31:39 πμ »
Αφού είσαι τόσο καλός γιατί είσαι ακόμη Ελλάδα και δεν σε έχουν πάρει σε κανένα πανεπιστημιο να τους δώσεις τα φώτα σου; Τόσο σπουδαίος καθηγητής και να έχεις μείνει ακόμη στα ιδιαίτερα; Όσο για τους χαρακτηρισμούς δες τις δικές σου αναρτήσεις που είναι γεμάτες προσβολές για πολλούς από τους συναδέλφους που γράφουν εδώ και μετά μίλα.
Γιατί εδώ και πάνω από 10 χρόνια έχω διοριστεί όντας μέσα στη πρώτη 10αδα των διοριστέων ασεπ.Γι'αυτό δεν έχω πάει όπως λες σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού να διδάξω,αν και το είχα σκεφτεί πριν διοριστώ.
Σε κάλυψε αυτό??
Εσύ με τι είπαμε ασχολείσαι??Με ιδιαίτερα και φροντιστήριο με 3,60 την ώρα??
Συμπέρασμα:μην μιλάς άλλο,ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ!!

3
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Οκτώβριος 03, 2018, 04:57:38 μμ »
Και εσύ έτσι όπως μας τα γράφεις θεωρείς τον εαυτό σου τον super καθηγηταρά επειδή έχεις πολλά ιδιαίτερα και όχι γιατί συνεχώς επιμορφώνεσαι και προσπαθείς για το καλύτερο όχι μόνο για σένα αλλά και για τους μαθητές σου; Και θεωρείς τον εαυτό σου επιστήμονα; Επίσης, σου συνιστώ να διαβάζεις πιο προσεκτικά αυτά που γράφουν οι συνάδελφοι γιατί κυριολεκτικά διαβάσεις ό,τι θέλεις, όπως συμφέρει τις δικές σου προσωπικές αγκυλώσεις, και γράφεις ό,τι να'ναι. Κρίμα...
Να επιμορφωθώ για κάτι στο οποίο έχω 2 πτυχία και το εξασκώ 15 χρόνια?Με μπερδεύεις...Αλλο να έχω τα μάτια ανοιχτά μήπως δω κάτιμπου μου διαφεύγει και άλλο η επιμόρφωση.Αλλωστε δεν είμαι καθηγητής του proficiency ή ξένου πανεπιστημίου δια αλληλογραφίας για ναχω ανάγκη επιμόρφωσης...
Και ναι είμαι επιστήμονας και καλός καθηγητής,όχι μόνο γιατί έχω πολλά μαθήματα,όχι μόνο γιατί έχω χτίσει ένα όνομα που μου επιτρέπει να αρνούμαι μαθήματα που δεν μου αρέσουν,αλλά κυρίως γιατί κανείς μαθητής μου δεν αποτυγχάνει.Λυπάμαι που χαλάω τη μετριότητα και τη μίρλα σας,αλλά έτσι έχουν τα πράγματα.Οπως παντού,υπάρχουν και στο επάγγελμα μας οι καλοί,οι κακοί και οι μέτριοι.Τί να κάνουμε??
Οσο για το αν διαβάζω σωστά,επέτρεψε μου να πω οτι ξέρω να διαβάζω.Επίσης επέτρεψε μου να σου πω οτι δεν αντισταθμίζεις την έλλειψη αντεπιχειρημάτων(επιστημονικών και τεκμηριωμένων,όπως τα δικά μου)σε αυτά που είπα με προσωπικές επιθέσεις και επίκληση λέξεων όπως ''κρίμα'' κτλ...Σε κάθε περίπτωση,οι χαρακτηρισμοί σου επιστρέφονται ως απαράδεκτοι...

4
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Οκτώβριος 02, 2018, 04:35:49 μμ »
Στη σημερινή εποχή το να έχει ένας καθηγητής επιτυχίες δεν σημαίνει τίποτα γιατί με τα τόσα πιστοποιητικά που κυκλοφορούν όλοι σχεδόν μπορούν να πάρουν ένα. Αν υπήρχαν, όπως παλιά, μόνο το Cambridge και το Michigan τότε να δεχθώ ότι οι επιτυχίες κάτι σημαίνουν, τώρα όμως όχι. Συμφωνώ με τη giotoules ότι το α και το ω είναι ο μαθητής όχι ο καθηγητής. Για αυτό άλλωστε σε τάξεις με τον ίδιο καθηγητή άλλοι αριστεύουν και άλλοι αποτυγχάνουν. Αν ο  μαθητής ενδιαφέρεται για ένα μάθημα- όποιο και αν είναι αυτό- και ένα μέτριο καθηγητή να έχει θα επιτύχει. Δεν είναι τυχαίο ότι στο Writing γράφουν καλύτερα εκείνοι οι μαθητές που διαβάζουν λογοτεχνικά βιβλία στα αγγλικά και στο Listening όσοι  ακούν συστηματικά τραγούδια στα αγγλικά ή παρακολουθούν αγγλικές- αμερικανικές ταινίες.  Εκεί που πραγματικά βοηθάει ο καθηγητής το μαθητή είναι το Speaking το οποίο πρέπει να ξεκινάει από την 1η μέρα. Κανένας μας δεν είναι τέλειος. Όποιος διεκδικεί την τελειότητα απατάται οικτρά. Όλοι προσπαθούμε συνεχώς να γίνουμε καλύτεροι. Το να υπερεκτιμάμε τις δυνατότητες και τις γνώσεις μας αδικεί πρωτίστως εμάς τους ίδιους γιατί στέκεται τροχοπέδη στην περαιτέρω βελτίωσή μας.
Ναι,βέβαια,ό,τι δεν μας συμφέρει....Τί λέτε???Να καταργήσουμε και την αριστεία στους καθηγητές λοιπόν,μετά την αντίστοιχη κατάργηση στους μαθητές....Θα μας τρελάνετε??Ίδια και όμοια ο καθηγητής που δεν ξέρει τι του γίνεται και με το ζόρι βγάζει 3-4 μαθητές και ίσα και όμοια αυτός που είναι πραγματικός επιστήμονας και δεν προλαβαίνει τα μαθήματα?
Δηλαδή θα τα ισοπεδώσουμε όλα??Εσείς που το υποστηρίζετε αυτό,θεωρείτε όλους τους καθηγητές που είχατε ως μαθητές ίδιους??Δεν υπήρχαν τα λεγόμενα'' γατάκια'' που απλά δεν μπορούσαν και απτην άλλη τα'' σκυλιά τα μαύρα'' που σας επηρέασαν στο μέγιστο βαθμό???
Αν είναι δυνατόν...Και είστε και επιστήμονες υποτίθεται...

5
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Οκτώβριος 02, 2018, 04:26:20 μμ »
Αν κάνεις 3 ώρες την εβδομάδα ναι βγαίνει αλλά ποιος γονιός δέχεται να κάνει ιδιαίτερα 3 ώρες την εβδομάδα από Α junior; Εκτός βέβαια αν δουλεύεις Κολωνάκι. Και αν είναι να φθάσει ο μαθητής από α junior σε Β2 σε 3 χρόνια και  να δώσει ένα από τα πολλά πτυχία Β2 και να το πάρει με το ζόρι αλλά να μην μπορεί να ανοίξει το στόμα του να μιλήσει όταν χρειαστεί στις σπουδές ή σε μελλοντική δουλειά ναι γίνεται και αυτό. Στην Ελλάδα είθισται άλλωστε να παίρνουν οι μαθητές πιστοποιητικά και να τα κορνιζάρουν.
Αλλο λέω εγώ,άλλο εσύ.Που κολλάει το γεγονός οτι ο μαθητής μπορεί να βγάλει παραπάνω από μία τάξεις με αυτό που λες το θέμα αν μπορεί να μιλήσει?Δηλαδή θεωρείς οτι σώνει και ντε κάποιος που βγάζει 2 με 2,5 τάξεις δεν μπορεί να μιλήσει.Από που τόβγαλες αυτό?Αυτό και αν είναι αυθαίρετο και εντελώς αντιεπιστημονικό...
Οσο  για τα πτυχία που κυκλοφορούν,και επειδή έχετε πάθει ψύχωση όλοι με τα πτυχία του cambridge,θα σας πω το εξής και όποιος θέλει ας το αμφισβητήσει.Συγκρίνετε θέματα cambridge τωρινά με προ 12-17 ετών.Ποιά είναι πιο δύσκολα?Τώρα συγκρίνετε θέματα cambridge με κπγ σε επιπεδο proficiency.Θα μου πείτε οτι τα πρώτα είναι,(και δεν θάχετε τελείως άδικο,αν και αν τα πάρουμε part με part,ο βαθμός δυσκολίας είμαι μεταβαλλόμενος και συνεπικουρούμενος από πολλές μεταβλητές ως προς τη διακύμανση).Τότε πώς εξηγείτε οτι είναι αρκετοί αυτοί που παίρνουν το cambridge και οχι το κπγ?Μήπως γιατί το κπγ είναι πιο πολύ προσανατολισμένο στο πολιτσμό και τη γενικότερη φιλοσοφία της αγγλικής γλώσσας παρά το cambridge ,το οποίο είναι φορμολάγνο και γραμματολάγνο??
Αυτά δεν θα τάκούσετε πουθενά,σας το λέω για να σας ανοίξω λίγο τα μάτια και να μην τρώτε το κουτόχορτο που σας ταίζουν...

6
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Σεπτέμβριος 25, 2018, 01:10:58 πμ »
Γίνεται κατά τη γνώμη σου να βγουν δύο σειρές βιβλίων junior με δύο ώρες την εβδομάδα;Με γεια σου με χαρά σου!Εγώ θεωρώ ότι δεν γίνεται. Και ναι,θεωρώ κακοδουλειά να έχεις φτάσει ένα παιδί b senior και να μην μπορεί να μιλήσει για απλά πράγματα όπως το τι κάνει κάθε μέρα. Το αν κυνηγάω τα λεφτουδάκια όπως είπες,δεν είσαι σε θέση να το ξέρεις ούτε και να το κρίνεις. Εδώ, αν δεν κάνω λάθος λέμε την άποψή μας για βιβλία αγγλικών και όχι για χαρακτήρες ανθρώπων. Ας μην το κάνουμε reality..
O  καθένας κρίνεται και αξιολογείται καθημερινά από τους μαθητές του,από τις ώρες που έχει ή δεν έχει διαθέσιμες,από το αν εχει πολλά ή λίγα μαθήματα και αν προλαβαίνει καλά καλά να παει από το ένα μάθημα στο άλλο,απτο αν τον συστήνουν συνεχώς λόγω των συνεχών επιτυχιών και των μηδενικών αποτυχιών του,αν αναγκάζεται να λέει όχι σε 2-3 μαθ την βδομάδα γιατί δεν έχει ώρες κτλ...
Στο προκείμενο τώρα.Δεν σε ξέρω,όπως λες,αλλά η θεώρηση σου συνάδει με το φραγκοκυνήγι των φροντιστηρίων αλλά και πολλώ άλλων συναδέλφων που πολλές φορές κάνουν την ίδια τάξη δεύτερη χρονιά για να ''τη μάθει καλύτερα''!Αν είναι κάποιος τόσο μάγκας καθηγητής και ικανός,να ολοκληρώνει πιο γρήγορα τις τάξεις και υη χασούρα να τη βγάζει απτα νέα μαθήματα που θα του έρχονται λόγω της καλής δουλειάς του...
Μην το πάρεις προσωπικά,αλλά να σε ρωτήσω?Είσαι ''συνάδελφος'' απoφοιτήσασα απο ελληνικό ΑΕΙ ή κάτοχος σεμιναρο-proficiency ή ακόμα χειρότερα ξένου πανεπιστημίου δια αλληλογραφίας?Και πόσα χρόνια διδάσκεις?Κάνα δυο τρία ή πάνω από 10?Γιατί αυτή η σύνδεση που κάνεις και αλληλεξαρτά το χρόνο μάθησης με το αν ο μαθητής μπορεί να αρθρώσει λέξη,είναι τόσο αυθαίρετη,αντιεπιστημονική και μη στηριζόμενη σε κανένα επιστημονικό τεκμήριο,που με κανει να απορώ με ποιόν μιλάω.Γι'αυτό σε ρωτάω,με το συμπάθιο κιόλας...

7
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2018, 06:19:04 μμ »
Μια χαρά κατάλαβα τί εννοήθηκε από κάποιον που είπε για κακοδουλειά...Δεν είχε να κάνει με a-b junior  αλλά με την στρεβλή άποψη που ξεκινάει από τα φροντιστήρια οτι η γνώση πρέπει να μπαίνει σε στεγανά και σε καλούπια.Λοιπόν,μάθετε και αποδεχτείτε οτι η γνώση είναι ατελείωτη,αλληλοεπικαλύπτεται και συμπληρώνεται μεταλασσόμενη σε διάφορες μορφές ακόμα και στις μικρότερες τάξεις...
Η απάντηση λοιπόν για όσους δεν το κατάλαβαν είναι οτι όχι μόνο βγαίνει a-b junior την ίδια χρονιά σε ένα ή δύο βιβλία αλλά μπορεί να ξεκινήσει κάποιος και την Α senior προς το τέλος της.

8
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2018, 05:00:05 μμ »
Καταλαβαίνω οτι κάποιοι εδώ πέρα εξαγριώνονται οταν ακούνε για 2πλες τάξεις για ευνόητους λόγους,οτι δηλαδή θα χάσουν λεφτουδάκια επειδή τα παιδιά θα κάνουν λιγότερες χρονιές.Ετσι καταφεύγουν σε σαθρά επιχειρήματα του τύπου τα παιδιά δεν μαθαίνουν,οτι μένουν κενά κτλ...Την ίδια λογική έχουν και τα συμπαθή κατά τα λοιπά φροντιστήρια...
Η αλήθεια όμως,την οποία κατά βάθος γνωρίζουν αλλά αρνούνται να τη δεχτούν,είναι οτι τα πάντα εξαρτώνται απτον μαθητή.Αν ο μαθητής είναι νορμάλ περίπτωση,όχι απαραίτητα αστέρι,και δεν είναι καμιά περίπτωση δυσλεξίας/δεπυ/βαρεμάρας κτλ,τότε ανάλογα τις ικανότητες του καθηγητή(ναι,υπάρχει και αυτό στο πρόγραμμα,τι να κάνουμε,κάποιοι είναι καλοί και κάποιοι λιγότεροι καλοί,για να μην πω ανεπαρκείς)μπορεί να βγει 1-2 ή και περισσότερες τάξεις μέσα στη χρονιά...

9
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές φροντιστηρίου
« στις: Ιούλιος 12, 2018, 02:34:39 μμ »
Να μην κάνεις ιδιαίτερα??
Η συμπαθής ράτσα των φροντιστηριούχων το έχει τερματίσει....
Τους την έχει βαρέσει που οι μισοί πελάτες τους έχουν λακίσει μέχρι νοέμβρη το πολύ και τρέχουν να ψάχνουν ιδιαίτερα μπας και μάθουν τίποτα,και προσπαθούν με έωλες και άθλιες μεθοδεύσεις να το σταματήσουν αυτό παγιδεύοντας παράλληλα τους καθηγητές...
Αίσχος,μην υπογράφετε τίποτα,πάνε να βγάλουν τα σπασμένα μπας και γλιτώσουν τα λουκέτα...
Δεν είναι τυχαίο που τα ιδιαίτερα ανθούν...Αυτό τους τσούζει και τους πονάει...

10
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές φροντιστηρίου
« στις: Ιούλιος 11, 2018, 06:27:07 μμ »
Αυτό πρώτη φορά το ακούω(και μιλάω με πολλούς συναδέλφους,άσχετα αν εγώ είμαι εκτός του ''μαγικού κόσμου'' των φροντιστηρίων).Φαίνεται οτι η συμπαθής ράτσα των φροντιστηριούχων,που ζήτημα νάχουν βγάλει οι μισοί κάνα ελληνικό πανεπιστήμιο,βρίσκει και εφευρίσκει συνεχώς νέους  τρόπους να κονομάει και να μειώνει τη χασούρα που έχει από τη φυγή πελατών μόλις αυτοί αποκαλύπτουν την πααπάτζα που πουλάνε τα φροντιστήρια.
Ντροπή και αίσχος.Τίποτε άλλο.Μην υπογράφετε τίποτα τέτοιο γιατί θα σας τυλίξουν σε 1 κολλα χαρτί!!

11
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Νοέμβριος 26, 2017, 02:14:43 πμ »
Λοιπόν,μην μας τρελάνουν κάποιοι πεινάλες εκδοτικοί οίκοι που θέλουν και λεφτά για τα βιβλία του καθηγητή...Εγώ δουλεύω με όλους τους μαθητές μου τα βιβλία του supercourse  και παραγγέλνοντας τηλεφωνικά κατευθείαν από αυτούς τα βιβλία του μαθητή,παίρνω δωρεάν και τα βιβλία του καθηγητή.
Και μη μου πει κανένας καθηγηταράς οτι είναι χαμηλότερου επιπέδου από πχ express γιατί θα του πω οτι δεν έχει υπάρξει ούτε ένας μαθητής μου που κάνοντας τις σειρές supercourse απέτυχε να περάσει οποιοδήποτε b2 ή c2.Enough is enough  με την καραμέλα του υψηλότερου επιπέδου,η οποία συγκαλλυμένα εννοεί περισσότερες άχρηστες σελίδες με ασκήσεις που έχουν σαν αποτέλεσμα να τραβάααααει και να τραβάααααει η κάθε τάξη μία ή και μιάμιση χρονιά ενώ σε νορμάλ περιπτώσεις μαθητών μπορεί να βγεί απο μίνιμουν μιάμιση ώς μάξιμουμ  δύο τάξεις τη χρονιά...

12
Αυτο που μάρανε τα αξιότιμα φροντιστήρια είναι να πετύχουν εκβιαστικά την αναγραφή των στοιχείων καθηγητή κατά την εγγραφή του μαθητή για τα ξενόγλωσσα πτυχία,όπως το έκαναν με το esb,το οποίο φυσικά το έκαναν γιατί εείναι παραμάγαζο του επαίσχυντου ομίλου τους,του palso.
Δεν κατάλαβαν όμως οτι δεν υπάρχει περίπτωση να το πετύχουν και με τα άλλα πτυχία,για πολλούς λόγους,με τον βασικότερο να είναι οτι με αυτό το τρόπο καταστρατηγείται το βασικό δικαίωμα του μαθητή να επιλέγει ο ίδιος το τρόπο που θα δώσει,ακόμα και αν αυτός είναι χωρίς καθηγητή.
Ετσι,μην ονειρεύεστε γατάκια,γιατί ούτε αυτό θα καταφέρετε ούτε τα ιδιαίτερα θα χτυπήσετε που σας πονάνε πολύ....
Οσο για το esb θα ψάχνει εξεταζόμενους με το κυάλι....

13
Παιδιά μην το κουράζετε...Τα κριτήρια επιλογής προσωπικού από τους ιδιοκτήτες φρντιστηρίων,οι περισσότεροι από τους οποίους παρεμπιπτόντως δεν έχουν μυρωδιά από το αντικείμενο,είναι τα εξής:
-να είναι κάποιος χαμηλού επιπέδου σαν τους ιδίους αλλά και εύπλαστος και ευεπηρέαστος σαν χαρακτήρας για να μπορούν να τον κάνουν ό,τι θέλουν και να μην βγάζει άχνα.ΑΡΑ,αμέσως αποκλείονται οι αριστούχοι αφού στην πλειοψηφία τους είναι άτομα υψηλού πνευματικού επιπέδου που κάνουν τους φροντιστηριούχους να αισθάνονται μειονεκτικά και αυτό δεν...λέει!!
-Να είναι ομορφούληδες αν πρόκειται για αγοράκια και,τις περισσότερες φορές,ομορφούλες και τσαχινούλες και ''προθυμούλες'' αν πρόκειται για κοριτσάκια...Αλλωστε πώς θα περάσει όμορφα η χρονιά αν δεν κάνυμε και λίγο τζέρτζελο...τόσο εμείς(οι φροντιστηριούχοι) όσο και οι πελάτες μας(οι γονείς)...ΑΡΑ αμέσως αποκλείονται μη εμφανίσιμοι καθηγητές,με περιττά κιλάκια με σωματικά ελαττώματα κτλ...
-Να είναι γνωστοί κανενός γνωστού ω γνωστέ για να μας είναι υποχρεωμένος και κανένας....
Λοιπόν ας αφήσουν τις παραμύθες περί μεταδοτικότητας κτλ και ας πουν την αλήθεια...Πώς θα δουν την μεταδοτικότητα κάποιου αν δεν τον βάλουν στη τάξη?Αν ήθελαν,ας πάρουν έναν αριστούχο με μεταπτυχιακα κτλ,ας τον βάλουν σε 1 τάξη και αν δεν τους κάνει αντίο.Αλλά δεν το κάνουν για τους λόγους που ανέφερα πιο πάνω...

14
Όποιος ενδιαφέρεται ας διαβάσει προσεκτικά και μετά να μας πει ξανά την άποψή του για την νομιμότητα και την διαφάνεια των μετατάξεων αυτών...

https://www.esos.gr/arthra/50963/i-ekthesi-ton-epitheoriton-dimosias-dioikisis-gia-tis-ypohreotikes-metataxeis
Μερικοί έχουν μείνει με την έκθεση των επιθεωρητών στο χέρι...Επιτέλους,μορφωμένοι άνθρωποι είναι,ας καταλάβουν οτι οι αποφάσεις της δικαιοσύνης έχουν μεγαλύτερη ισχύ....
ΥΓ. Τη δικαιοσύνη θα τη σέβεστε,τη δικαιοσύνη...

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160977
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 566
Σύνολο: 586

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.183 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.