Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - corto_maltese

Σελίδες: 1
1
Ευτυχώς όλα αυτά έμειναν μεταξύ μας και δεν ακούστηκε κουβέντα πουθενά . Δεν θα επρεπε γιατί θα χαλούσαμε την εικόνα που έχουμε χτίσει ως εκπαιδευτικοί, μην συμπεριφερόμαστε σαν τις άλλες συντεχνιακές ομάδες εργαζομένων .
Σήμερα ευγενικά μας είπαν ότι από την ερχόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει η φάση...
Εμείς στωϊκά θα περιμένουμε μέχρι την άλλη εβδομάδα ,
Δεν μπορεί ...κάποια στιγμή θα πάρουν , πόσο θα το τραβήξουν ;

Τα λέμε από βδομάδα λοιπόν

2
1000 κενές διδακτικές ώρες την εβδομάδα στα σχολεία Β΄/θμιας Εκπ/σης στη Βοιωτία
Διαβάστε περισσότερα: Ειδήσεις για ΚΕΝΑ - iPaideia.gr

Λάρισα: Με 100 κενά η νέα σχολική χρονιά
Διαβάστε περισσότερα: Ειδήσεις για ΚΕΝΑ - iPaideia.gr

http://www.ipaideia.gr/tags/tag/kena

3
Δημιουργώ αυτο το νήμα ώστε να συγκεντρωθούν με κάθε τρόπο σε ένα χώρο όλα τα κενά που γνωρίζουμε στην Βθμια  Εκπαίδευση ώστε ο καθε ένα από εμας να τα προωθήσει ή να επικοινωνήσει με κανάλια (τοπικά -παννελαδικά) και ραδιοφωνικούς σταθμούς.
Ας μείνουμε στην ουσία ηλεκτρονική διεύθυνση ή ένα σύντομο σχόλιο και να αποφύγουμε το τρολάρισμα .
Επίσης μπορούμε να αναφέρουμε από συναδέλφους που ήδη εργάζονται συγκεκριμένα σχολεία που υπολειτουργούν με ελάχιστα άτομα μόνο και μόνο για να φαίνονται ανοιχτα.

4
Επειδή το μόνο που έχουν κάνει όλοι αυτοί που δήθεν μας εκπροσωπούν είναι να νομιμοποιήσουν την παρουσία τους με αριθμούς πρωτοκόλων και από εκει και μετά να λάμπουν δια της απουσίας τους θα πρότεινα να πάρουμε τις ευθύνες στα χέρια μας.
όλοι έχουμε μπει σε ιστοσελίδες που σύλλογοι γοννέων , δευτεροβάθμιες εκπαιδεύσεις , σύλλογοι διδασκόντων , blogs . sites κλπ έχουν ανακοινώσει κενά σε σχολέια Βθμιας εκπαίδευσης .
Όλα αυτα να συγκεντρωθούν και ο κάθε ένας από εμάς να στείλει με e-mail, ή να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με κανάλια, τηλεοπτικά ή ραδιοφωνικα , εκπομπές  για τα κενα αυτά .
Να επικοινωνήσουμε με κάθε τρόπο και με μεγάλα κανάλια , αλλά μην υποτιμάτε και τα τοπικά και τους ραδιοφωνικούς σταθμούς
όπου μπορεί ο καθε ένας .
Πρέπει να πάρουμε τις την υπόθεση στα χέρια μας .
Αυτοί που υποτίθεται μας οδηγούσαν μας οδήγησαν σε ένα δρόμο χωρίς δίεξοδο...αν όχι στη καταστροφή  επιβάλλοντας την σιωπή .
Αρκετά .
 Η "Ομερτά" που έχουν επιβάλλει πρέπει να λυθεί.

5
Αλλη μια επιβεβαιωση για το φετινο μπαχαλο και μαλιστα εκτος συνορων....
http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/kraygi-agonias-apo-toys-ellines-mathites-sto-ntiselntorf-den-ehoyme-kathigites
Συμφωνα με το δημοσιευμα δε ο ελληνας προξενος εκει χαρακτηρισε ως καραγκιοζιλικια τις αντιδρασεις.

ρίξε μια ματιά εδώ

https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΜΨΓ4653ΠΣ-Ω7Ω?inline=true

 βρες ομοιότητες και διαφορές και βγάλε τα συμπερασματά σου


6
Καμία αντίδραση για την καθυστέρηση της Β φάσης προσλήψεων αναπληρωτών της Βθμιας.
Όλοι αυτοί που "εκπροσωπούν" δήθεν τους εκπαιδευτικούς της Β'θμιας (ΟΛΜΕ , ΠΑΣΑΦ κλπ) έχοντας ένα αριθμό πρωτοκόλου αποδεικνύεται στην πράξη ότι το μόνο που κάνουν είναι να χειραγωγούν τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών και να τους αποπροσανατολίζουν λειτουργώντας σαν την πεμπτη φάλαγγα της εκπαίδευσης και της παιδείας (συμπεριλαμβανομένων και των μαθητών γοννέων).
Την άλλη εβδομάδα η Β φαση , την άλλη εβδομάδα η Β φάση ...
Τώρα υποστηρίζουν ότι η Β φάση προσλήψεων αναπληρωτών στν Βθμια πρέπει να γίνει μετά την Γ φάση  αποσπάσεων των μονίμων ...  και καλό είναι να μην βγούμε στα κανάλια ...
καλό για ποιους ;
-για τους μονίμους που αφούν έκαναν τις καλοκαιρινες τους διακοπές θέλουν απόσπαση μέσα στον Οκτώμβριο
-για το Υπουργείο που έχει πείσει τον κόσμο ότι όλα λειτουργούν άψογα ;
-καλό για τους γονείς και τα παιδιά που μέσα στο Οκτώμβρη σε πολλά σχολεία δεν έχουν ξεκινήσει να διδάσκονται ούτε τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
-καλό για όλους αυτούς που "μας" εκπροσωπούν και αποδεικνύουν (σε ποιους;)  πόοοσο καλά "κάνουν" την δουλειά τους

Κλέιστε τα σχολεία να μην υπάρχουν κενά ...

Κλείστε τα στόματα και είναι όλα μια χαρά

Του χρόνου η Γ φάση των αποσπάσεων να ολοκληρωθεί το Δεκέμβριο με την σιωπή και τις ευλογίες όλων μας!






7
Το παραδέχομαι ότι τα νούμερα κάνουν πιο δύσκολη την ζωή μας ,

Αν θέλουμε λοιπόν να κάνουμε χιούμορ, θα λέγαμε ότι η ειδικότητα των βιολόγων "χαίρει άκρας υγείας" ενώ των φιλολόγων "πνέει τα λοίσθια" ...
Αν και μεταφορικά οι παραπάνω εκφράσεις δεν απέχουν πολύ την εκπαιδευτική πραγματικότητα που έχει να κάνει με την προοπτική διορισμού σε μια θέση αναπληρωτή.
Συκρίνοντας το 7% της ειδικής κατηγορίας των βιολόγων με το 33% της ειδικής κατηγορίας των φιλολόγων μπορεί να πει κάποιος ότι προκύπτει και ένα πολύ σοβαρό συμπέρασμα ...

"το ποσοστό της ειδικής κατηγορίας σε κάθε ειδικότητα αυξάνει όσο αυξάνει και η δυσκολία πρόσληψης στην θέση αναπληρωτή του αντίστοιχου κλάδου"

Στο παρελθόν είχαν εντοπιστεί στην Ελλάδα παράνομες συνταξιοδοτήσεις αναπηρίας βασισμένες ότι σε μερικούς νομούς τα ποσοστά αναπηρίας ξέφευγαν από τον μέσο όρο της υπόλοιπης επικράτειας ...
Επίσης αυξημένα ποσοστά ανίατων ασθενειών τα σε ορισμένες περιοχές τα ερμηνεύουμε με την αυξημένη χρήση φυτοφαρμάκων , βιομηχανικών ζωνών ή την μόλυνση από το Τσέρνομπιλ κλπ.

Τα αυξημένα ποσοστά σε ορισμένους κλάδους με ποιό τρόπο θα μπορούσαν να ερμηνευτούν?

8
Από τον πίνακα της Γενικής οι εκπαιδευτικοί των "βασικών"  ειδικοτήτων που προσλήφθησαν στην Α φάση (5 ΣΕΠ 2017) διακρίνονται στις κατηγορίες:
1)ΕΙΔΙΚΉ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
2)ΙΔΩΤΙΚΟΙ ΠΡΟΥΠ/ΣΙΑ
3)ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ (αυτοί που προσελήφθησαν σαν συμπλήρωμα στο τέλος πέρα από την σειρά κατάταξής τους στον πίνακα)

                     ΕΙΔΙΚΉ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ      ΙΔΩΤΙΚΟΙ ΠΡΟΥΠ/ΣΙΑ   ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ
ΠΕ02      (276)           92-33%                           36-13%                             41-15%
ΠΕ03      (189)           32-16%                           37-20%                             23-12%
ΠΕ04.01   (65)           18-28%                           10-15%                              9-14%
ΠΕ04.02   (46)             8-17%                             5-11%                              6-13%
ΠΕ04.04 (139)            10-7%                              11-7%                                5-4%

9
Εδω απείχαμε απο το φόρουμ για τους γνωστούς λόγους, εγω τώρα το βλέπω. Ας το συζητήσουμε, ο συνάδελφος DIMAS θέτει και μια επιπλέον και διαφορετική διάσταση οπως αντιλήφθηκα.

Παράθεση
Και κάτι τελευταίο... το θέτω προς σκέψη όλων όσων σοβαρα ενδιαφέρονται....κοινης δράσης και χωρίς διαθεση υποτίμησης κανενος των τριών βασικών ειδικοτητων στην Βθμια....ΠΕ02,ΠΕ03,ΠΕ04 ... για αλλαγή νομοθετικά του πλαισιου μοριοδοτησης, ποσοστων και κριτηριων κλήσης των φάσεων προσληψεων αναπληρωτών αλλά και τοποθετησης σε σχολεία....


ο DIMAS σε αυτό το σημείο το θεττει πιο γενικά ή μάλλον πιο διακριτικά , χειρίζεται καλύτερα τον λόγο οπότε αν θέλει μπορεί να το διευκρινήσει και ο ίδιος . Συζήτηση κάνουμε , μπορεί να βγει κατι καλό...

10
Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους!
Ευελπιστώ να ασχολούμαστε απο εδω και πέρα με αυτό που όλους, πιστεύω, μας απασχολεί....πότε και με τι αριθμό φιλολόγων θα γίνει η β φάση Βθμιας....;;;;!!!!
Λοιπόν, τα κενά το Υπουργείο αν θέλει να κανει φάση τα έχει...πώς;;
Πρώτον τα τμήματα εχουν οριστικοποιηθεί .....ακόμα και στα ΕΠΑΛ...με την ηλεκτρονική εγγραφή που ολοκληρώθηκε 11/9....
Δεύτερον...κάθε 1 και 15 τα σχολεία-διευθυντες υποχρεούνται να κανουν επικαιροποιηση των στοιχείων ( ώρες και υπηρεσιακή κατασταση) των καθηγητών που έχουν στο σχολείο τους...οπότε τα τυχόν κενα σε ώρες που υπάρχουν δηλώνονται..όπως φυσικά και τα πλεονάσματα ή οι συναδελφοι χωρίς ωράριο...
Τρίτον, αν κανεις παρακολουθήσει την λειτουργία των ΠΥΣΔΕ ανά την Ελλάδα....τις τελευταιες 3 εργασιμες μέρες (13,14,15/9) υπήρξαν πλήθος αποφάσεων για τοποθετησεις,διαθεσεις, συμπληρωση ωραριου συναδέλφων όλων των ειδικοτήτων...
τέταρτον μετα τις 30 / 9 ενεργοποιείται η γ αναθεση....
Οπότε η τεταρτη ή η Παρασκευή εκτιμώ ότι είναι οι κρίσιμες μέρες για ανακοινώσεις αυτήν την εβδομάδα.....
Ελπίζω για το πότε να σας κάλυψα....αν και υπάρχει μια σημαντική παραμετρο.....οι προσλήψεις για Βθμια δεν είναι από ΕΣΠΑ αλλά από κρατικό και κάθε μέρα που πάει πίσω η φάση το δημόσιο δεν πληρώνει.....
Και ειλικρινά θα εκπλαγω αν καποιοι  πιστευετε ότι δεν το μετράνε και αυτό και ότι ειναι υπεράνω εκεί στο Υπουργείο....
Τώρα για τον αριθμό...οι ανθρωποι είναι απροβλεπτοι ειλικρινα και χωρίς καμία δόση υπερβολής....
Εδω για τους 364 προς μετάταξη ΕΔΙΠ...από τις αρχές Σεπτέμβρη που τους είχε υποσχεθεί αρχικά ότι θα υπογράψει την μετάταξη, μετά πήγε μεσα του μήνα, ύστερα τελευταίο δεκαήμερο και τώρα πρώτο δεκαήμερο Οκτωβρη λέει ο Υπουργός.... και μέσα σ αυτούς είναι 84 φιλολογοι αν δεν κάνω λάθος το νουμερο.....84 κενά  σε όλη την Ελλάδα....
Επανέρχομαι στο νούμερο, για να μην κουράζω...όσο αργούν δεν είναι πάντα βέβαο ότι αυξάνονται....μπορεί να μειώνονται κιόλας με β αναθέσεις....αυτό γίνεται αντιληπτό ή κανουν καποιο τους ανήξερους....ενω αν πάρει τώρα υποχρεούται τον αναπληρωτή να του αναθέσει ωράριο και το μόνιμο να βρει αλλου να τον απασχολήσει....επιπλέον αν πάρει τώρα β φάση θα κανει και νωρίτερα και τη γ....και πάει λέγοντας....
Τώρα αν θέλησει το Υπουργείο να καλύψει τα κενά και σε αστικά κέντρα.....το νούμερο θα είναι 200+...αλλιώς....θα τρίβουμε τα μάτια μας....δυστυχώς.....και θα παρακαλαμε να γινει γρήγορα η γ φαση..... ώς προς τον ακριβή αριθμό ανα  Διευθυνση, μπορεί κανεις να παρακολουθήσει τις αποφάσεις των ΠΥΣΔΕ σε σχεση με τα λειτουργικά κενα που δημοσιοποιησαν στις αρχες Σεπτέμβρη για καλυψη αρχικά των μονιμών και μετά της α φάσης αναπληρωτών και θα καταλάβει ότι αυτό που αναφέρω παραπάνω δεν απέχει πολύ απο την πραγματικότητα....
Και κάτι τελευταίο... το θέτω προς σκέψη όλων όσων σοβαρα ενδιαφέρονται....κοινης δράσης και χωρίς διαθεση υποτίμησης κανενος των τριών βασικών ειδικοτητων στην Βθμια....ΠΕ02,ΠΕ03,ΠΕ04 ... για αλλαγή νομοθετικά του πλαισιου μοριοδοτησης, ποσοστων και κριτηριων κλήσης των φάσεων προσληψεων αναπληρωτών αλλά και τοποθετησης σε σχολεία....
ΠΡΟΣΟΧΗ ....μην αναλωθούμε στο τελευταίο....το θέτω προς σκέψη και μόνο και στις αλλες ειδικότητες....για κοινή δράση... όποιος ενδιαφέρεται να το κουβεντιάσουμε όχι εδω, όμως....για να δούμε πως θα το οργανώσουμε, αν υπάρχει διάθεση φυσικά....
Ελπίζω να μην κουρασα....δεν θα αναρτήσω τιποτα άλλο, εκτός και αν εχω κάτι ενδιαφέρον και έγκυρο πρός γνώση και ενημέρωση όλων....
Καλό βράδυ και εύχομαι σε όλους να έχουμε καλά νέα μεσα στη βδομαδα και όλοι να κληθούν εκεί που επιθυμούν....

Συμφωνώ μαζί σου ,
το είχα επισημάνει το πρόβλημα και το έιχα θέσει προ ημερων
http://www.pde.gr/index.php?topic=34017.msg979514#msg979514
 αλλά κανένας δεν είχε διάθεση ούτε για συζήτηση..

11
Τα τελευταία χρόνια λόγω ανυπαρξίας μόνιμων διορισμών κάποιες ΜΗ μελετημένες αποφάσεις για τα κριτήρια διορισμού των αναπληρωτών έχουν δημιουργήσει ανισότητες οι οποίες διογκώνονται όσο κανείς δεν ασχολείται με τα αίτια δημιουργίας τους . Τα κυριότερα θέματα έχουν σχέση με τα εξής:

1)Ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών με προυπηρεσία προερχόμενη από ιδιωτικά σχολεία ...

-----ένα θέμα το οποίο όλοι το καταλαβαίνουμε και ειδικότητες σαν τους φιλολόγους το βιώνουν .
Θα πρέπει να αναγνωρίζευαι όλη ? με μια ποσοστωση ? η με ένα ταβάνι-οροφή? (δεν μιλάω μισθολογικά ή συνταξιοδοτικά αλλά για την κατάταξη στους αντίστοιχους πίνακες αναπληρωτών).
Πως γίνεται να μπαίνουν στους πίνακες με προτεραιότητα όταν η προυπηρεσία δεν έχει αποκτηθεί από δημόσια λίστα επιλογής...
2)τρίτεκνοι και ποσόστοση 20% επί των προσλήψεων.
---θα πρέπει να αυξηθεί το ποσοστό αυτό ? να μειωθεί ? ή να μείνει το ίδιο?
3)Η προτεραιότητα στην επιλογή σχολείων από πολύτεκνους ή τρίτεκνους αναιξαρτήτως μορίων στον πίνακα των αναπληρωτών
---να συνεχίσει η καθιερωμένη προτεραιότητα στους τρίτεκνους ή όλοι οι έγγαμοι με παιδιά να είναι στη ίδια κατηγορία ή να προστεθούν και οι έγγαμοι χωρίς παιδιά ή οι άγαμοι.
4)Αναγνώριση προυπηρεσίας από την ειδική στην γενική
---θα πρέπει να αναγνωρεται(διευκρινίζω ότι δεν αναφέρομαι μισθολογικά ή συνταξιοδοτικα) η προυπηρεσία που έχει αποκτηθεί από την Ειδική Αγωγή και στον πίνακα της γενικής ? ή θα έπρεπε να μπαίνει ένας συντελεστής μικρότερος της μονάδας πχ 40%, 60%, 80% όταν κάποιος μεταφέρει την προυπηρεσία του από τον πίνακα της Ειδικής στον πίνακα της Γενικής?

Διευκρινίζω ότι το υπάρχον σύστημα προσδιορισμού των προσλήψεων αναπληρωτών είχε βγει μια εποχή όπου υπήρχε ικανοποιητικός ρυθμός μόνιμων διορισμών που εκτόνωνε την αναπόφευκτη διόγκωση της άνισης κατανομής.

Αν τελικά πρέπει να γίνουν κάποιες αλλαγές ποιοι θα τις προτείνουν και ποιοι μπορούν να πιέσουν προς αυτή την κατεύθυνση?

12
Εγώ δεν είχα απάντηση έγγραφη. Όταν έχω θα ενημερώσω. Αν θέλεις ρώτησέ τους κι εσύ, γιατί όσο πιο πολλοί ρωτάμε τόσο το καλύτερο. Στην τελική πρέπει να σταλεί διευκρινιστική στις Διευθύνσεις για να τοποθετούμαστε όλοι με τα ίδια κριτήρια και όχι κάθε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ όπως νομίζει.

Σχετικά με τη συνυπηρέτηση όμως (που ρώτησα παραπάνω) έμαθα ότι δεν προβλέπεται απ'το νόμο μοριοδότηση για τις τοποθετήσεις αναπληρωτών.

Παράθεση
κατ’ εφαρμογή του Συντάγματος, η υποχρέωση της διοίκησης για έγγραφη απάντηση στα αντίστοιχα αιτήματα των πολιτών εντός ορισμένης προθεσμίας, ρυθμίζεται με τις διατάξεις του άρθρου 4, του Ν.2690/1999  - Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας. Ειδικότερα προβλέπεται ότι οι δημόσιες υπηρεσίες, οι ΟΤΑ (α΄και β΄βαθμού – δήμοι και περιφέρειες αντίστοιχα) και τα ΝΠΔΔ, όταν υποβάλλονται αιτήσεις, οφείλουν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων και να αποφαίνονται για τα αιτήματά τους μέσα σε προθεσμία 50 ημερών, εφόσον από ειδικές διατάξεις δεν προβλέπονται μικρότερες προθεσμίες.
Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε 3 ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο. Στην περίπτωση αυτή η προθεσμία αρχίζει από τότε που περιήλθε η αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία.
Για υποθέσεις αρμοδιότητας περισσότερων υπηρεσιών, η προθεσμία των 50 ημερών παρατείνεται κατά 10, ακόμη, ημέρες.
Εάν κάποια υπόθεση δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί λόγω αντικειμενικής αδυναμίας, ειδικά αιτιολογημένης, η αρμόδια υπηρεσία οφείλει, εντός 5 τουλάχιστον ημερών πριν από την εκπνοή τους, να γνωστοποιήσει εγγράφως στον αιτούντα: α) τους λόγους της καθυστέρησης, β) τον υπάλληλο που έχει αναλάβει την υπόθεση και τον αριθμό τηλεφώνου του, για την παροχή πληροφοριών και γ) κάθε άλλη χρήσιμη πληροφορία.
Παράθεση
Αν οι υπηρεσίες του Δημοσίου δεν απαντήσουν σε αίτημα του πολίτη ή δεν του παρέξουν πληροφόρηση και δεν έχουν καθοριστεί άλλες προθεσμίες από ειδικές διατάξεις:

* Μέσα σε 60 ημέρες, όταν πρόκειται για τη διεκπεραίωση μιας υπόθεσης.

* Αμέσως ή το πολύ μέσα σε 10 ημέρες, όταν πρόκειται για την παροχή απλών πληροφοριών ή για την παράδοση πιστοποιητικών.

* Σε πέντε ημέρες, αν πρέπει να διαβιβαστεί η υπόθεση στην υπηρεσία που είναι αρμόδια.

* Μέσα σε 75 ημέρες, όταν είναι συναρμόδιες περισσότερες υπηρεσίες.


σε περίπτωση που δεν πάρεις απάντηση πρέπει να ζητήσεις την βοήθεια (παρέχεται δωρεάν ) από τον Συνήγορο του Πολίτη:
Ωράριο λειτουργίας για το κοινό
Δευτέρα - Παρασκευή         08.30πμ-2μμ
κάθε Τετάρτη έως 4.30μμ
Χαλκοκονδύλη 17
Τ.Κ. 104 32 Αθήνα
E-mail:
rg.soroginys@sserp
Τηλ:
(+30) 213 1306 600
Φαξ:
(+30) 213 1306 800
(+30) 210 7292 129

Οι καταγγελία Μη απάντησης από το Υπουργείο  μπορει να γίνει στον ΣτΠ  ταχυδρομικά ή με ΦΑΞ ή online συμπληρώνοντας την αντίστοιχη φόρμα...

13
Δεν καταλαβαίνω γιατί η απόφαση τοποθέτησης χρήζει ερμηνείας αφού ο τρόπος σύνταξής της είναι σαφής :
Παράθεση
  α) οι γονείς τεσσάρων παιδιών, που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία,

   β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία,

   γ) οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί,

   δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά και

   ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια.

Διαβάστε περισσότερα: Υπουργείο Παιδείας: Τα κριτήρια τοποθέτησης αναπληρωτών στα σχολεία - Dikaiologitika News

Οι οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

αν ο συντάητης ήθελε να δωσει προταιραιότητα στα 3 μετά στα δύο κτλ θα τα έβαζε ξεχωριστά όπως δεν το αμέλησε να το κάνει για τους πολύτεκνους ή τους απλά έγγαμους ...

Αλλιως θα έλεγε :οι έγγαμοι ανάλογα των αριθμό παιδιών   και δεν θα χρειάζονταν να προσθέσει τους έγγαμους χωρίς παιδιά ως ξεχωριστή κατηγορία...

Επαναλαμβάνω , το γεγονός ότι προσθέτεται σαν ξεχωριστή κατηγορία "οι  έγγαμοι χωρίς παιδιά " τεκμηριώνει ότι οι " οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί" είναι ΜΙΑ και ΕΝΙΑΙΑ κατηγορία αλλιώς η προσθήκη του " έγγαμος χωρίς παιδια" αποτελεί πλεονασμό στα κριτήρια της Υπουργικής Απόφασης ...
Όποιος δεν το καταλαβαίνει μάλλον ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ

όποιος διαφωνεί ας δώσει μια τεκμηριωμένη απάντηση στα ερώτηματα :
1)για ποιο λόγο προστέθηκαν οι έγγαμοι χωρις παιδιά
2) για ποιο λόγο δεν προστέθηκαν ώς ξεχωριστή κατηγορία οι τρίτεκνοι κλπ
χωρίς στις δυο απαντήσεις των  παραπάνω  ερωτημάτων να χρησιμοποιήσει αντικρουόμενες  επιχειρηματολογίες

14
Η ποσόστωση 20% στον διορισμό των αναπληρωτών έχει σαν συνέπεια όλο και περισσότεροι τρίτεκνοι να ανεβαίνουν πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με τους υπόλοιπους  τα ίδια ή συγκρίσιμα μόρια με αυτούς . Αυτό οφειλεται στα εξής :
1) Πάντα οι τριτεκνοι που προσλαμβάνονται στο τέλος κάθε φάσης στο τέλος της χρονιάς έχουν περισσότερα μόρια ακόμη και από αυτούς που ήταν λίγο παραπάνω και προσλήφθηκαν στις επόμενες φάσεις . Μάλιστα όσο πιο κάτω είναι τρίτεκνοι τόσο πιο έντονο είναι το φαινόμενο.
---Αυτό το γεονός παλίοτερα δεν ήταν αισθητό γιατι κάθε χρόνο γίνονταν διορισμοί ή μεσολαβούσε ΑΣΕΠ οπότε δεν ήταν μεγάλες οι αποκλίσεις.
Την τελευταταία δεκαετία όμως με σχεδόν μηδενικούς διορισμούς το φαινόμενο είναι έντονο.
Μάλιστα με αναλυτικό λογισμό(που ξεφευγει από το συγκεκριμένο σχόλιο) και για συγκεκριμένο αριθμο αναπληρωτών το φαινόμενο θα γίνετα ακόμη πιο έντονα υπέρ των τρίτεκνων όσο πιο μικρές είναι οι φάσεις προσλήψεων..
2)Πάντα οι τρίτεκνοι επιλέγουν περιοχές οπότε συνήθως τα διπλά μόρια σε εα συνολο θέσεων τα επιλέγουν οι τρίτεκνοι

Σε κάθε πίνακα αναπληρωτών όλοι έχουμε παρατηρήσει το αποτέλεσματα των παραπάννω συλλογισμών. Οι τρίτεκνοι σταθερά θα ανεβαίνουν....
Με αναλυτικό λογισμό αυτό έχει ένα όριο... και αυτό είναι
Όταν οι τρίτεκνοι της πρώτης και μετά της κάθε φάσης φτάσουν το 20 % αλλά ακόμη και τότε λόγω του δεύτερου παράγοντα θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν οπότε στην τελευταία φάση θα εμφανιστούν νέοι τρίτεκνοι
Θεωρητικά αυτό το μοντέλο προσληψης μετά από δεκαετίες θα βγάζει προσλήψεις μόνο τριτέκνων ...
Θεωρητικά ...
Στην πράξη όμως που ειναι και αυτό που μας ενδιαφέρει ...είναι ότι:
Για κάθε τρίτεκνο που "πηδάει"φάση κάποιος πάει φάση πιο πίσω...
 για κάθε νέο τριτεκνο που εμφανίζεται στις προσλήψεις κάποιος από τους υπόλοιπους έχασε το δικαίωμα διορισμού.


Με τα παραπάνω δεν λαμβάνω θέση , απλώς αναλύω τι συμβαίνει χωρίς καμία αμφισβήτηση .
Αν είναι σωστό , λάθος ή χρειάζεται επαναπροσδιορισμός του τρόπου προσλήψης είναι μια άλλη κουβέντα

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161204
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 588
Σύνολο: 605

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.