Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - xaros

Σελίδες: 1
1
Διάβασες στο σχόλιο μου το όνομα σου ;
Επειδη λοιπόν με υποτιμάς και με απαξιώνεις...όχι μόνο εμενα αλλά και χιλιάδες άλλους....χωρίς να μας γνωριζεις ούτε έξω από την πόρτα του σχολείου δεν πρέπει να περνάς. Τα σχόλια σου όπως και άλλων αγγίζουν τα όρια του κοινωνικού ρατσισμού. Ντροπή!

Εγώ αυτό που έχω να πω είναι ντροπή σε σας (ως πλειοψηφία βέβαια, καθώς υπάρχουν και εξαιρέσεις) με αυτά που κάνετε στα σχολεία, και τα βλέπουμε όλοι μας κάθε μέρα.

Η αναισχυντιά των πολυτέκνων έχει ξεπεράσει τα όρια, και έφτασε μέχρι και τα αυτιά του υπουργείου, ώστε να αναγκάζεται το υπουργείο να στέλνει διαταγή για το αυτονόητο, για το ότι δηλαδή πρέπει και οι πολύτεκνοι να κάνουν εφημερίες.

Ένα ακόμα μικρό δείγμα του πόσο ταιριάζει η παροιμία "δώσε θάρρος στον χωριάτη" στην περίπτωσή σας.

Και λέω ντροπή σας, και όχι ντροπή σου, γιατί η διαταγή του υπουργείου ξεκινάει ως εξής:
Παράθεση
Κατόπιν πολλών ερωτημάτων, που υποβάλλονται στην υπηρεσία μας σχετικά με την απαλλαγή των πολυτέκνων εκπαιδευτικών από τις εφημερίες

Πολλών ερωτημάτων.
TO ΚΑΤΑΛΑ

2
Ας ξεχωρισουμε οτι μιλαμε για εκτακτο προσωπικο και οχι για μονιμο. Το εκτακτο προσωπικο δεν θεωρειται μονιμο και για αυτο δεν γεμιζει το δημοσιο απο κανεναν αναξιο.

Το αν εμεις νομιζουμε οτι ως αναπληρωτες ειμαστε μονιμοι ειναι αλλο θεμα.

Ο αναξιοπαθούντας αναπληρωτής λαμβάνει μόρια επειδή διορίζεται και δουλεύει κατά προτεραιότητα, και με τα μόρια αυτά προηγείται και αυξάνει όλο και περισσότερο την διαφορά του από τον άξιο. Έτσι όποτε προκύψει διορισμός, ο αναξιοπαθούντας θα διοριστεί ακόμα ευκολότερα.

Είτε είσαι έκτακτο προσωπικό , είτε μόνιμο, πάντα με την εργασία σου επηρεάζεις την ποιότητα παροχής υπηρεσιών του δημοσίου. Άρα όσον αφορά αυτή καθ' εαυτή την ποιότητα υπηρεσιών που παρέχει το δημοσίο στους πολίτες του, μικρή σημασια έχει αν την παρέχουν μόνιμοι ή έκτακτοι. Ένας έκτακτος οφείλει να είναι εξίσου καλός , αν όχι και καλύτερος, από τον μόνιμο. Και αυτό το παραπάνω που θα έχει ο έκτακτος από τον μόνιμο, θα πρέπει να είναι και ο λόγος της μονιμοποίησής του, κάποια στιγμή.

3
Πρώτα από όλα δε προσλαμβάνονται εναντι κάποιων άλλων επείδή έχουν μεγάλη οικογένεια ΜΟΝΟ  αλλά επειδή διαθέτουν τα τυπικά πρόσόντα και στη συνέχεια γιατί έχουν περισσότερα παιδιά. 

Αυτό είναι ψευδοεπιχειρημα.

Εφόσον τα τυπικά προσόντα δεν αρκούν για να διοριστεί κανείς, η πολυτεκνία ή οποιαδήποτε άλλη αναξιοπάθεια αποτελούν τελικά το ουσιαστικό προσόν διορισμού.

Με αυτόν τον τρόπο γεμίζει το δημόσιο με ανάξιους, και πάμε μετά όλοι κατά διαόλου. Γιατί αν δεν λειτουργεί το δημόσιο τότε τίποτα δεν δουλεύει, ούτε κάν ο ιδιωτικός τομέας δεν μπορεί να λειτουργήσει απουσία λειτουργικού δημοσίου τομέα.

Γιαυτό δεν πρέπει να διοριζονται οι αναξιοπαθούντες στο δημόσιο. Γιατί πρέπει να λειτουργεί σωστά το δημόσιο, να λειτουργεί σωστά και ο ιδιωτικός τομέας, να αυξάνονται τα έσοδα, και έτσι να μπορούν και οι αναξιοπαθούντες να λαμβάνουν σεβαστά ποσά ως επιδόματα.

Είναι προς το συμφέρον του αναξιοπαθούντα να παραχωρήσει την θέση εργασίας του στον άξιο. Αν δεν το κάνει, μπορεί να λάβει βραχυπρόθεσμα κάποιο όφελος, αλλά ο θεσμός αυτός της σκανδαλώδους εύνοιας στους αναξιοπαθούντες οδηγεί την κοινωνία και την οικονομία σε ένα σπιράλ θανάτου (το οποίο έχουμε ήδη βιώσει, και θα συνεχίσουμε να βιώνουμε αν δεν βάλουμε μυαλό).

4
Μόνο θλίψη και απογοήτευση προκαλούν πλέον τα συνεχόμενα απαξιωτικά σχόλια αυτοαποκαλούμενων εκπαιδευτικών. Μην απορούμε λοιπόν γιατί το παρόν και το μέλλον μας διαγράφονται δυσοίωνα.

Μήπως νομίζεις ότι εδώ μέσα είναι η τάξη του δημοτικού που δουλεύεις, και θες να σου μιλάμε με κουπεπέ;
Θα ακούσεις την αλήθεια, όσο σκληρή και αν ακούγεται στα ευεργετηθέντα αυτιά σου.

5
Αρχικά είναι σημαντικό όσοι διδάσκουν τα παιδιά μας να έχουν παιδεία, και κάποιος που όταν αναφέρεται σε μία πολύτεκνη μητέρα την αποκαλεί  "κουτσή-πολύτεκνη μαρία", σημαίνει, το λιγότερο, ότι δεν ξέρει καν τι σημαίνει παιδεία. Δεν καταλαβαίνω γιατί ζει από φιλανθρωπία, εργάζεται και μάλιστα πολύ σκληρότερα από πολλούς. Η λογική είναι ότι οι πολύτεκνοι μπαίνουν πρώτοι στους πίνακες, γιατί είναι πολύ πιο δύσκολο να βρουν αλλού δουλειά, αλλά και γιατί είναι πολύ περισσότερες οι ανάγκες τους, αλλά και ο χρόνος που έχουν για να τις καλύψουν. Επίσης προσφέρουν ανθρώπους σε μια χώρα που νοσεί και κάποιος πρέπει να τους βοηθήσουμε. Συνήθως πάντως μόνο ανάξιος δεν είναι αυτός που έχει το κουράγιο και τη δύναμη να μεγαλώνει 4 ή 5 ή 6 παιδιά. Ίσως θα έλεγα ανάξιο τον άλλο που φοβάται ότι του κλέβουν τις θέσεις στο δημόσιο, γιατί δε δύναται να βρει αλλού δουλειά.

Κλασικό παράδειγμα σκέψης ανάξιου, αχάριστου και ευεργετηθέντος. Διαστρεβλώνει τα πάντα, για να μην παραδεχτεί ότι από φιλανθρωπία καταλαμβάνει την θέση εργασίας στην οποία βρίσκεται, και όχι από αξιοσύνη.

Εγώ όμως θα είμαι εδώ, να τους θυμίζω πως μας προέκυψαν ως εργαζόμενοι όλοι αυτοί οι αναξιοπαθούντες, για να σταματήσουν επι τέλους να έχουν αυτό το αναίσχυντο τουπέ που τους διακρίνει (κατά πλειοψηφία βέβαια, καθώς υπάρχουν και ταπεινοί ανάμεσά τους).

Δώσε θάρρος στον χωριάτη, να σου ανέβει στο κρεβάτι.  Άλλη μια παροιμία που ταιριάζει στην περίσταση.

6
Χάρε λες μλκες

Ναι ε; Δηλαδή και από φιλανθρωπία να ζείς, και να το κρύβεις και να μας περνιέσαι ότι κάτι κάνεις και ότι δουλεύεις.
Τίποτα άλλο? Να βάλουμε και κανέναν να σου κάνει αέρα θέλεις;; Μήπως θες να σε κάνουμε και διευθυντή;;

Να μην προσλαμβάνονται αναξιοπαθούντες στο δημόσιο, για να δουλέψει το δημόσιο με ικανούς, έτσι ώστε να μειωθεί το λειτουργικό κόστος και άρα η φορολογία.

Και να δοθεί στους αναξιοπαθούνες επίδομα ανεργίας, ικανό για να μπορούν να ζουν αυτοί και τα παιδιά τους. Μόνο αν κάτσουν σπίτι τους δεν θα ενοχλούν με την αναξιοσύνη τους στους χώρους εργασίας (και έτσι το δημόσιο θα δουλεύει ρολόι) και ταυτόχρονα θα αντιλαμβάνονται την κατάστασή τους και θα είναι ευγνώμονες προς την πολιτεία που τους προστατεύει.

Γιατί τελικά, ουδείς πιο αχάριστος του ευεργετηθέντος.

7
Για να έχει φοροαπαλλαγές πρέπει να έχει εισόδημα. Επειτα αν παίρνει επίδομα θα λείψει από τα ταμεία. Τα κρατικά  ταμεία δεν είναι δέντρα με λεφτα, αλλωστε καλυτερα να εργαζεται καποιος αντι να τον επιδοτεις και να καθεται.

Φυσικά και πρέπει να κάθεται η κουτσή-πολύτεκνη μαρία, και να επιδοτείται.
Για να έχει πάντα την αντίληψη ότι από φιλανθρωπία ζει, και να μην μας το παίζει εργαζόμενη και παίρνουν τα μυαλά της αέρα.

8


Δεδομένης της κατάστασης σήμερα, ανάμεσα σε δύο ενδιαερόμενους, νομιζω ότι ο  πολύτεκνος έχει προτεραιότητα.
Για δημογραφικούς αλλά και κοινωνικούς λόγους.
Αναφέρομαι σε δάσκαλο και καθηγητή , όχι για εξειδικευμένο χειρουργό ούτε καθηγητή στο πανεπιστήμιο.

Προτεραιότητα σε φοροαπαλλαγές, ή ακόμα και σε επιδόματα να έχει ο πολύτεκνος.
Προτεραιότητα για διορισμό στο δημόσιο γιατί να έχει;
Για ποιό λόγο να μπαίνει στο δημόσιο η κάθε κουστή-πολύτεκνη μαρία;
Για να μην δουλεύει τίποτα σωστά στο δημόσιο, και να έχει δικαιολογία έτσι ο ιδιωτικός τομέας απέναντι στους πολίτες, όταν αρπάζει όλες τις δουλειές; Κάθε δουλειά που αναλαμβάνει ο ιδιωτικός τομέας αυξάνει το κόστος και άρα την φορολογία , αφού ο ιδιωτικός τομέας που σέβεται τον εαυτό του στοχεύει πάντα στην κερδοσκοπία.

Φυσικά δεν συζητάω καν το αίσχος, η κάθε κουτσή-πολύτεκνη μαρία να επιβαρύνει μόνο τον κλάδο της εκπαίδευσης.
Πρέπει να την στέλνουν σε όλο τον δημόσιο τομέα και να επιβαρύνονται έτσι ισότιμα όλες οι διευθύνσεις και όλα τα υπουργεία με την αναξιοσύνη της. Καλό θα της κάνει άλλωστε, η κάθε κουτσή-πολύτεκνη μαρία έχει πήξει στα παιδία, και μάλλον δεν θα της αρέσει πάλι με παιδιά να ασχολείται.

10
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2017
« στις: Σεπτεμβρίου 23, 2017, 05:10:30 pm »
Δεν υπάρχει πλέον αποζημίωση για τα μέλη των ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ.

Και τότε το πεδίο "αποζημιώσεις συλλογικών οργάνων" στους προϋπολογισμούς των ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ τι είναι;

11
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2017
« στις: Σεπτεμβρίου 21, 2017, 12:47:40 pm »
Ξέρει κανείς από εσάς πόσο πληρώνονται οι επιτροπές ανά συνεδρίαση, για να τοποθετούν τους εκπαιδευτικούς; Ίσως εκεί να βρίσκεται η πραγματική αιτία των καθυστερήσεων. Γιατί να μηχανογραφήσουν οι επιτροπές το σύστημα; Καλύτερα να γίνονται πολλές συνεδριάσεις υπηρεσιακών συμβουλίων, να τα κάνουν όλα χειρόγραφα, και να έχουν έτσι τα μέλη των συλλογικών οργάνων τα οικονομικά οφέλη τους. Εκεί ίσως να βρίσκεται η αιτία της καθυστέρησης στις αποσπάσεις/τοποθετήσεις όλων μας. Εκεί ίσως να βρίσκεται η αιτία του υπόγειου (πλην μέχρις εσχάτων) πολέμου των αιρετών κατά οποιασδήποτε μορφής μηχανοργάνωσης.

Για κοιτάχτε ο καθένας σας τους προϋπολογισμούς στα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ σας. Για δειτε πόσα λεφτά φεύγουν σε αποζημιώσεις συλλογικών οργάνων. Είναι πολλά; Είναι λίγα; Τι ποσοστό είναι, σε σχέση με τον συνολικό προϋπολογισμό; Κοιτάχτε αυτό πρώτα και ελάτε μετά εδώ να τα ξαναπούμε.

Ας κάνουμε μια λίστα λοιπόν, με το πόσο αποζημιώνονται τα συλλογικά όργανα σε κάθε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΔΕ , και έτσι θα αρχίσουμε να βγάζουμε χρήσιμα συμπεράσματα. Υπάρχει κανείς λοιπόν, να μας δώσει ή να φτιάξει αυτή την λίστα με το κόστος των αποζημιώσεων των συλλογικών οργάνων ανά ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ; Κανείς εθελοντής να δουλέψει πάνω σε αυτό υπάρχει;


12
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2017
« στις: Σεπτεμβρίου 19, 2017, 04:57:54 pm »
Ξέρει κανείς από εσάς πόσο πληρώνονται οι επιτροπές ανά συνεδρίαση, για να τοποθετούν τους εκπαιδευτικούς; Ίσως εκεί να βρίσκεται η πραγματική αιτία των καθυστερήσεων. Γιατί να μηχανογραφήσουν οι επιτροπές το σύστημα; Καλύτερα να γίνονται πολλές συνεδριάσεις υπηρεσιακών συμβουλίων, να τα κάνουν όλα χειρόγραφα, και να έχουν έτσι τα μέλη των συλλογικών οργάνων τα οικονομικά οφέλη τους. Εκεί ίσως να βρίσκεται η αιτία της καθυστέρησης στις αποσπάσεις/τοποθετήσεις όλων μας. Εκεί ίσως να βρίσκεται η αιτία του υπόγειου (πλην μέχρις εσχάτων) πολέμου των αιρετών κατά οποιασδήποτε μορφής μηχανοργάνωσης.

Για κοιτάχτε ο καθένας σας τους προϋπολογισμούς στα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ σας. Για δειτε πόσα λεφτά φεύγουν σε αποζημιώσεις συλλογικών οργάνων. Είναι πολλά; Είναι λίγα; Τι ποσοστό είναι, σε σχέση με τον συνολικό προϋπολογισμό; Κοιτάχτε αυτό πρώτα και ελάτε μετά εδώ να τα ξαναπούμε.

Ας κάνουμε μια λίστα λοιπόν, με το πόσο αποζημιώνονται τα συλλογικά όργανα σε κάθε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΔΕ , και έτσι θα αρχίσουμε να βγάζουμε χρήσιμα συμπεράσματα. Υπάρχει κανείς λοιπόν, να μας δώσει ή να φτιάξει αυτή την λίστα με το κόστος των αποζημιώσεων των συλλογικών οργάνων ανά ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ; Κανείς εθελοντής να δουλέψει πάνω σε αυτό υπάρχει;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 613
Σύνολο: 615

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.