Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Urakan

Σελίδες: 1
1
Σχεδόν 3 χρόνια μετά τα ερωτήματα που είχαν τεθεί στο παρόν θέμα...
Ένα πολυνομοσχέδιο κάνει πραγματικότητα αυτό που φοβόμασταν.
Ναι, μπορούν να απολυθούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί, εάν καταργηθούν οι θέσεις τους.
Στην τεχνική εκπαίδευση αυτό έγινε με μαζική κατάργηση ειδικοτήτων.
Είτε είσαι γιατρός, είτε είσαι ξυλουργός, είτε πέρασες με ΑΣΕΠ, είτε επειδή εδώ και χρόνια έχεις βγάλει ρίζες στο σχολείο (και σε πολλές περιπτώσεις, υπήρξες άριστος δάσκαλος για πολλούς μαθητές) μονιμοποιήθηκες, είτε έχεις μεταπτυχιακά, είτε έχεις πτυχίο που από νόμο σε νόμο αναβαθμιζόταν και έγινε τελικά ΑΕΙ (χωρίς εσύ να γνωρίζεις καν τι σημαίνουν τα αρχικά αυτά)...
απολύεσαι.
Έτσι απλά.
Στο ίδιο τσουβάλι όλοι.
Και όλοι, μόνιμοι.

2
Άδειες / Απ: Εκπαιδευτική άδεια για διδακτορικό
« στις: Οκτωβρίου 04, 2007, 03:33:35 am »
Tonedin όσον αφορά το φύλο μου, έχω θεωρώ το δικαίωμα να μην θέλω να το αποκαλύψω. Καθώς επίσης και λοιπά στοιχεία, όπως το μεταπτυχιακό το οποίο παρακολουθώ.

Δεν θα απαντήσω ακόμα στα εξυπνακίστικου τύπου σχόλιά σου.
Περιμένω κάτι καλύτερο από εσένα, κάποια σοβαρή επιχειρηματολογία τουλάχιστον.

Για να δούμε... ;)

3
Άδειες / Απ: Εκπαιδευτική άδεια για διδακτορικό
« στις: Οκτωβρίου 03, 2007, 07:52:08 pm »
Γεια σας.
Μερικές ερωτησούλες θα ήθελα να θέσω, μπας και μέσα από αυτή τη συζήτηση βγω σοφότερος/η...

@margot:
-Και μεταξύ μας, δεν θεωρώ ότι το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό διεκδικεί δάφνες επιστημονικότητας.
-Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν μπορώ να μην σας θυμίσω πως οι άνθρωποι που κρίνουν τα θέματα είναι παντελώς ΑΣΧΕΤΟΙ και σίγουρα πιο άσχετοι από τον tonedin.

Επειδή συμφωνώ μαζί σου στο ότι πρέπει να μιλάει κανείς με επιχειρήματα και στοιχεία, θα ήθελα να διαβάσω τα επιχειρήματα και τα στοιχεία σου, με τα οποία στηρίζεις τις δύο παραπάνω δηλώσεις σου. Όχι τίποτε άλλο, αλλά μου κάνει κάπως αντιαισθητικό να βλέπω λόγια να μη συνάδουν με στοιχεία. Δεν το λέω για σένα, σίγουρα για να κάνεις τέτοιες δηλώσεις μπορείς και να τις τεκμηριώσεις. Για τους άλλους το λέω που το κάνουν.  ;)

@tonedin: Θα ήθελα να σε ρωτήσω (καθώς και τον margot που σωστά τονίζει για την αξία μίας ορθής και ευστήρικτης επιχειρηματολογίας) κατά πόσο θεωρείς ως λογικά ευσταθή, επιχειρήματα όπως τα παρακάτω:

1).Δημιουργείται ένα μεταπτυχιακό αμφιβόλου ποιότητας και αντικειμένου, μέσα στο οποίο υπάρχει ακόμα και μάθημα για Μεταφυσική!!!

Η Μεταφυσική ως γνωστόν, αποτελεί κλάδο της φιλοσοφίας. Διδάσκεται δε και στο MIT στο τμήμα Linguistics and Philosophy
(http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Linguistics-and-Philosophy/index.htm)
σε δύο μαθήματα, τα οποία είναι τα ακόλουθα:

-Metaphysics (http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Linguistics-and-Philosophy/24-221Fall-2005/CourseHome/index.htm)
-Metaphysics: Free Will (http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Linguistics-and-Philosophy/24-221Fall-2004/CourseHome/index.htm)

Εάν και στο ΜΙΤ διδάσκουν μαθήματα που παραπέμπουν σε μία αμφίβολη ποιότητα και αντικείμενο, καλό θα ήταν να επικοινωνήσουμε μαζί τους να τους ειδοποιήσουμε, ώστε να διορθώσουν το λάθος τους - κρίμα δεν είναι να τους αφήσουμε στην άγνοια;

2).και επειδή έχει 1-2 μαθήματα σχετικά με την εκπαίδευση το βαφτίζουν μεταπτυχιακό σχετικό με την εκπαίδευση.

Από όσα έχω δει σε επίσκεψή μου στη σελίδα του μεταπτυχιακού, τα μαθήματα που είναι σχετικά με την εκπαίδευση είναι περισσότερα από 1-2. Να ακριβολογούμε παρακαλώ, αλλιώς δε συζητούμε με επιχειρήματα αλλά παίζουμε το παιχνίδι των εντυπώσεων. Όσον αφορά την ιερά πράξη της βάπτισης, το να συνάγεις μία σχετικότητα μεταξύ δύο τομέων γνώσης, όταν υπάρχει έστω και η ελάχιστη τεκμηριωμένη σχετικότητα, δεν αποτελεί βάπτιση αλλά αναγνώριση μιας ενυπάρχουσας σχέσης. Την αρνείσαι; Αν ναι, τότε παρέθεσε πραγματικά επιχειρήματα.

3).Δηλαδή τα μεταπτυχιακά των παιδαγωγικών τμημάτων τι είναι?

Σου είχα γράψει, από λογικό συμπερασμό δεν τα πας και πολύ καλά, ε;  :(
Εάν κάτι αποδεικνύεται ότι είναι πιο σχετικό ως προς κάτι, από ότι είναι κάτι άλλο, δεν αποτελεί αυτό επιχείρημα ότι αυτό το κάτι άλλο που είναι λιγότερο σχετικό από το πρώτο, παύει να είναι σχετικό επειδή έρχεται δεύτερο στη σχετικότητα.

4). Και δεν κατάλαβα, τι έγινε που έχει εφαρμογές στην εκπαίδευση, αν είναι ότι έχει εφαρμογές στην εκπαίδευση να το βαφτίζουμε συναφές με την εκπαίδευση τότε όλοι θα ήταν εκπαιδευτικοί.

Ομοίως θα έλεγα: αν είναι όποιος έχει διοριστεί ως εκπαιδευτικός να τον βαφτίζουμε και ως κατ' ουσίαν εκπαιδευτικό, τότε θα... βρισκόμασταν στον κόσμο του σήμερα (γιατί αυτό γίνεται και οι αποδείξεις είναι αμέτρητες).


Σταματάω εδώ για την ώρα, γιατί μου τελείωσε ο χρόνος.
Tonedin, προσπάθησε να τιθασεύσεις τον κακό εαυτό σου. Να γνωρίσεις την έννοια του συναγωνισμού και να γυρίσεις την πλάτη στον ανταγωνισμό. Αξίζει τον κόπο να το κάνεις αυτό. Ίσως και μόνο επειδή είσαι εκπαιδευτικός και ως εκπαιδευτικοί έχουμε χρέος να προσπαθούμε πρώτα για τον εαυτός μας να γίνει καλύτερος, ώστε να μεταδώσουμε το παράδειγμα και στους άλλους.

Margot, για σένα θα έλεγα να διαλογιστείς λίγο στην παραδοσιακή - και παιδαγωγικότατη - παροιμία:
"Δάσκαλε που δίδασκες..."

Με αγάπη και συμπάθεια σε όλους,
 :) :) :)

4
Άδειες / Απ: Εκπαιδευτική άδεια για διδακτορικό
« στις: Σεπτεμβρίου 27, 2007, 09:30:58 pm »
Παράθεση
tonedin:

2) Ποια η συνάφειά του με την εκπαίδευση; Μη μας πει κανείς ότι επειδή κάνουν γνωστική ψυχολογία είναι σχετικό με την εκπαίδευση. Δεν έχει καμία σχέση με διδακτική κατ'αρχήν

Θα δευτερολογήσω:

Σχετικά με το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό της βασικής και εφαρμοσμένης γνωσιακής επιστήμης.
Εάν μπείτε στην ιστοσελίδα του μεταπτυχιακού (http://www.cs.phs.uoa.gr/el/index.html) θα συναντήσετε μαθήματα όπως τα παρακάτω:

- Ψυχολογία της Μάθησης - Εκπαιδευτική Ψυχολογία
- Μηχανική Μάθηση
- Εκπαίδευση από απόσταση
- Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
- Μάθηση, Μνήμη, Πλαστικότητα
- Δυσκολίες Προσαρμογής στο Χώρο του Σχολείου
- Ανάπτυξη Δεξιοτήτων στη Χρήση των ΤΠΕ στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Νομίζω πως η απορία σου tonedin θα μπορούσε να λυθεί εάν επισκεπτόσουν κι εσύ την ιστοσελίδα του μεταπτυχιακού προγράμματος.




5
Άδειες / Απ: Εκπαιδευτική άδεια για διδακτορικό
« στις: Σεπτεμβρίου 27, 2007, 09:22:01 pm »
@tonedin.
Θα σε παρακαλέσω καταρχήν να διαβάσεις ξανά αυτά που έγραψα, μιας και δεν έδωσες - απ'ότι φαίνεται - τη δέουσα προσοχή:

Οι καταστάσεις που δημοσιοποιούνται με τα ονόματα αυτών που πήραν άδεια έχουν ως σκοπό την ενημέρωση των ενδιαφερόμενων και είναι παράνομο να χρησιμοποιεί κανείς τα έγγραφα αυτά για άλλο σκοπό. Ακόμα κι αν έχει κάποιο πρόβλημα και θεωρεί πως πρέπει να κάνει ένσταση, μπορεί να απευθυνθεί στα αρμόδια όργανα και όχι να διασπείρει φήμες σε έναν δημόσιο χώρο, ιδιαιτέρως δε, εάν οι φήμες αυτές είναι πιθανόν να είναι ανυπόστατες ή ανακριβείς.


Ασφαλώς και δεν ανέφερα ότι δεν πρέπει να δημοσιεύονται τα στοιχεία αυτών που πήραν άδεια. Άλλαξες το νόημα των γραφόμενών μου, ελπίζω εκ παραδρομής και όχι σκόπιμα.  :)
Επαναλαμβάνω ότι θεωρώ απαράδεκτο το ότι πήρες ένα όνομα από τη λίστα, το έδειξες με το δάκτυλο και του πρόσαψες μίαν ανακριβή πληροφορία - κατηγορία. Το πόσο απαράδεκτο είναι κάτι τέτοιο, θα μπορούσες καταρχήν να το καταλάβεις εάν έβαζες τον εαυτό σου στη θέση αυτού του ανθρώπου. Σκέψου επίσης, ότι τα λόγια σε έναν δημόσιο χώρο συζητήσεων (forum) παραμένουν και εσύ έβλαψες την υπόληψη ενός συναδέλφου σου, που δε σου φταίει προσωπικά σε τίποτα.

Πέρα από αυτό, θα πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους τους χρήστες του διαδικτύου και ιδιαιτέρως από τους εκπαιδευτικούς που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, ότι ΠΑΙΔΕΙΑ σημαίνει να αναγνωρίζουμε την ευθύνη μας απέναντι στις πράξεις και τα λόγια μας και να μην τα ξεστομίζουμε αβασάνιστα. Ως εκπαιδευτικός tonedin θα προωθούσες μια συμπεριφορά σαν τη δικιά σου (στο μήνυμα που κατηγορείς δημοσίως τον κύριο Μπλίτσα) στους μαθητές σου;
Συλλογίσου το λίγο αυτό...

6
Άδειες / Απ: Εκπαιδευτική άδεια για διδακτορικό
« στις: Σεπτεμβρίου 27, 2007, 01:26:23 am »
Γεια σας

Οι καταστάσεις που δημοσιοποιούνται με τα ονόματα αυτών που πήραν άδεια έχουν ως σκοπό την ενημέρωση των ενδιαφερόμενων και είναι παράνομο να χρησιμοποιεί κανείς τα έγγραφα αυτά για άλλο σκοπό. Ακόμα κι αν έχει κάποιο πρόβλημα και θεωρεί πως πρέπει να κάνει ένσταση, μπορεί να απευθυνθεί στα αρμόδια όργανα και όχι να διασπείρει φήμες σε έναν δημόσιο χώρο, ιδιαιτέρως δε, εάν οι φήμες αυτές είναι πιθανόν να είναι ανυπόστατες ή ανακριβείς.
Είναι λοιπόν παράνομη και ανήθικη η αναφορά σου στον συγκεκριμένο άνθρωπο tonedin και επιπλέον είναι μία πράξη δειλίας εφόσον κάνεις την υποτιθέμενη δημόσια καταγγελία σου (ή το παράπονό σου) ανώνυμα.

Καμία συγνώμη λοιπόν για το ύφος σου, κανονικά θα έπρεπε να σε διαγράψουν από το συγκεκριμένο forum και να ψάξουν να μάθουν την ταυτότητά σου.
Κρίμα, είσαι και εκπαιδευτικός καθώς λες...
Με τη συμπεριφορά αυτή δεν θα έπρεπε να είσαι καν εκπαιδευτικός.
Θα πρότεινα επίσης, να κοιτάξεις λίγο τη λογική σου... ίσως χρειάζεται κάποιο ρεκτιφιέ.

Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, αναφέρω ότι κι εγώ είμαι εκπαιδευτικός, έχω σχεδόν 5 χρόνια προϋπηρεσία, έκανα αίτηση για άδεια λόγω μεταπτυχιακού, έβαλα και μέσο,
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΗΡΑ!!!!
Στεναχωρήθηκα, για πέντε μέρες δεν μιλούσα σε άνθρωπο, το έψαξα το θέμα και διαπίστωσα πως ακόμα και στην περίπτωση που μπορεί να συμβάλλει κάποιο μέσο για να πάρει κανείς άδεια, δεν αδικούνται όσοι τη δικαιούνται πραγματικά.
Σε καμία περίπτωση όμως δε θα βάσιζα μία ένσταση, απειλώντας την άδεια που πήρε κάποιος συνάδελφός μου. Θεωρώ πως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε έναν δίκαιο λόγο να θέλουμε την άδεια, αλλά ο αριθμός των πιστώσεων δεν επαρκεί για όλους. Είναι άδικο να ζηλεύουμε τον συνάδελφό μας, συγκρίνοντας τον εαυτό μας με αυτόν, σε ένα πλαίσιο μικρότητας.


Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182833
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 645
Σύνολο: 648

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.