Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anapli

Σελίδες: 123 ... 15
1
Μπορεί κάποιος να ανεβάσει το έγγραφο :

   140783/Δ2/02-09-2016  του ΥΠ.Π.Ε.Θ.  για τη συμπλήρωση ωραρίου σε συστεγαζόμενα σχολεία;

 Τι διάολο λέει ακριβώς;

2
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015)
« στις: Ιουλίου 23, 2015, 12:09:59 am »
Ρε τι θυμήθηκα.....

https://www.youtube.com/watch?v=o4-F6k87T4M
(Twins - Desert place)

Και ολίγον...πιο rock
https://youtu.be/02HTLiC0sRo
(Motors - Airport)

3
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« στις: Απριλίου 02, 2015, 11:27:53 am »
Πως είναι δυνατό να λέει συντονίστρια ότι θα συμμετάσχουμε κι εμείς  της ΣΤ' φάσης στις εξετάσεις Μαΐου - Ιουνίου όταν πρέπει μέχρι τέλος Μαΐου να παρακολουθούμε σεμινάρια;

Πως γνωρίζει η συντονίστρια ποιοι θα έχουν περάσει επαρκώς από τα σεμινάρια(πρακτική εφαρμογή - όχι απουσίες);

Άλλωστε, σύμφωνα με την ανακοίνωση στο b-epipedo2.cti.gr  αρχές Απριλίου θα γίνουν οι αιτήσεις για συμμετοχή στις εξετάσεις.

Εμείς δεν θα έχουμε συμπληρώσει καν τα σεμινάρια, πολύ δε περισσότερο να έχουν ετοιμαστεί και οι φόρμες του ηλεκτρονικού συστήματος...., τις οποίες συμπληρώνουμε κι εμείς με τις πρακτικές που κάνουμε αλλά και ο/η συντονιστής/ήτρια  εκ των υστέρων.

Πιθανό εννοούσε άλλη περίοδο στο μέλλον.


4
Κανενας 'παλαιος' εγγεγραμενος απο τα χρονια του Εκεπις;

Πως μπορω να δω τα στοιχεια μου στο μητρωο του ΕΟΠΠΕΠ?
Ειχα κανει χαρτια στο ΕΚΕΠΙΣ πριν πολλα χρονια, και ειχα ενταχθει στο εισαγωγικο μητρωο.
Δεν με ειχαν καλεσει ομως ολα αυτα τα χρονια, μεχρι προσφατα που προφανως καποια ΚΕΚ με 'ανακαλυψαν'/με χρειαζονται για διδασκαλια.
Τωρα διαφορα ΚΕΚ βλεπουν τα στοιχεια μου μεσω ΕΟΠΠΕΠ αλλα εγω δεν εχω καταφερει να τα εντοπισω.
Εστειλα mail στον ΕΟΠΠΕΠ, οχι ενα, αλλα δυο-τρια, σε διαφορετικα mail addresses, αλλα με 'εγραψαν' καταλληλως...και περιμενω πανω απο μήνα για μια (εστω προχειρη) απαντηση.

Εχει κανεις καποιο email που να απαντανε;
Μπορουν να μου δωσουν καποια βεβαιωση οτι ειμαι στο μητρωο και καποια στοιχεια για μενα;

Γενικα θα ηθελα να εχω μια επικαιροποιηση της ενημερωσης μου για το 'status' μου στο μητρωο, μιας και αλλαξε κι ο φορεας πλεον (εοππεπ κι οχι εκεπις), και θελω να ξερω που ειμαι πλεον καταταγμενος (τομεις), τι στοιχεια εχουν για μενα κλπ.

Επισης αν ξερει καποιος πως μπορει καποιος να κανει και τυχον τροποποιησεις στην κατασταση του ας πει. Καποιο σχετικο url κλπ.
'Ανηκω' στο 'εκεπις', στον εοππεπ, ή και στα δυο;
Αλλα σε πρωτη φαση, πρεπει να 'ανακαλυψω' κι εγω τα της 'νεας' εγγραφης μου στον εοππεπ.
Μπορειτε να με βοηθησετε καπως να βγαλω ακρη;

Δες  http://www.eoppep.gr/index.php/el/search-for/trainers-ekepis
για εισαγωγικό μητρώο (δηλ. Α' επίπεδο) απο ΕΚΕΠΙΣ.

6
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωράριο υπεύθυνου εργαστηρίου
« στις: Σεπτεμβρίου 12, 2014, 11:28:33 pm »
Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορεί να γίνει υπεύθυνος εργαστηρίου πληροφορικής μαθηματικός που έχει πιστοποίηση α και β επιπέδου και 6μηνα σενμινάρια σε προγραμματισμό, εφόσον στο σχολείο του δεν υπάρχει καθηγητής πληροφορικής.
Ευχαριστώ

Αναλαμβάνει ο υποδιευθυντής σε περίπτωση έλλειψης ΠΕ19 - 20 και εφόσον κάποιος άλλος εκπαιδευτικός δεν έχει πάρει μαθήματα Πληροφορικής

7
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωράριο υπεύθυνου εργαστηρίου
« στις: Σεπτεμβρίου 12, 2014, 11:25:13 pm »
 Στα ΕΠΑΛ τα εργαστήρια έχουν μείωση ωραρίου 3 ωρών, δεν υπάρχει εγκύκλιος ακύρωσης, άρα παραμένει ότι ισχύει από παλιά.
Εννοείται για εργαστήρια πληροφορικής του ΕΠΑΛ, όχι του Ε.Κ. (πρώην Σ.Ε.Κ.)

8
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτεμβρίου 12, 2014, 10:58:48 am »
Οι λειτουργικά υπεράριθμοι που καλούνται να τοποθετηθούν σε λειτουργικά κενά, δε θα ΄πρεπε να ξέρουμε ποιοί είναι; Ονομαστικά εννοώ. Κι όχι να βγαίνει πίνακας που να λέει "στην Α ειδικότητα, το

9
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, / Απ: Σκέψεις Χημικών
« στις: Σεπτεμβρίου 09, 2014, 11:27:52 pm »
Δηλαδή η Πληροφορική είναι γενική Παιδεία; Προσωπικά διαφωνώ! Είναι εξειδικευμένη γνώση. Τα καλλιτεχνικά και η μουσική και η γυμναστική έχει να κάνει με άλλα πράγματα, τα οποία είναι εξίσου σημαντικά με τη Γενική Παιδεία. Άποψή μου φυσικά!

Ειδικά η Φυσική Αγωγή είναι αρκετά παρεξηγημένη ειδικότητα, ίσως να οφείλεται και στους ίδιους τους καθηγητές ΠΕ11.

10
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτεμβρίου 08, 2014, 11:25:56 pm »
Χαλαρώστε....
κι απολαύστε τα εκπαιδευτικά δρώμενα.....

...οχι τίποτις άλλο.....     ....και στη NASA υπεραριθμίες ελλήνων εκπαιδευτικών θα έχουν....

11
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτεμβρίου 08, 2014, 12:33:47 am »
Ιωάννα,
δεν είναι το θέμα αν έχουμε ακούσει την έκφραση   "καθηγητής πληροφορικάριος....."
το θέμα είναι αν είναι σωστή....

Κατά κόρο χρησιμοποιήθηκε και χρησιμοποιείται από συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων με τάση υποτίμησης

12
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 11:57:37 pm »
Άλλη η φιλοσοφία των πληροφορικάριων(βλέπε και γυμναστές, καλλιτεχνικούς) όσο αναφορά τους
βαθμούς και άλλη των ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.

...όπως λέμε  ....των αποθηκάριων....;;;   Ήμαρτον

13
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 10:32:28 pm »
Επέτρεψε μου να γνωρίζω καλύτερα τα του κλάδου και ποιοι ενδιαφέρθηκαν και ποιοι όχι. Οι εταιρείες πληροφορικής είχαν αρκετούς πτυχιούχους άλλων ειδικοτήτων, γιατί η ζήτηση για προσωπικό ήταν μεγαλύτερη από την προσφορά, όχι γιατί οι απόφοιτοι πληροφορικής φεύγαν έξω. Τα ποσοστά φυγής στο εξωτερικό δεν ήταν μεγαλύτερα από άλλους κλάδους αιχμής (πχ οικονομία, διοίκηση κλπ) Όσο για το αν υπήρχε ενδιαφέρον για την εκπαίδευση παραποιείς την πραγματικότητα. Μάλλον οι εκατοντάδες συνάδελφοι που συμμετείχαν σε συνελεύσεις και κινητοποιήσεις για το θέμα ήταν στη φαντασία μου. Από το 1994 υπάρχουν κινητοποιήσεις πτυχιούχων πληροφορικής για το θέμα με πολύ μεγάλη συμμετοχή.
Επειδή τυχαίνει να είμαι σε αυτούς που αναφέρεις προσωπικά, αλλά και επειδή ταυτόχρονα δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα από το 91 έως και σήμερα....(φυσικά πλέον με άδεια άσκησης έργου) έχω διαφορετική άποψη εν μέρει....  Είναι η πιο ατράνταχτη απόδειξη του αν υπήρχε ή όχι ενδιαφέρον. Η πλειοψηφία των μεταπτυχιακών που κατέχουν οι συνάδελφοι με άλλο βασικό πτυχίο είναι τα "Πληροφοριακά Συστήματα". Ένα μεταπτυχιακό που απευθύνεται κυρίως δηλαδή σε οικονομικά και διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων και γενικά ένα μεταπτυχιακό δεν έχει σημασία που θα το κάνει κάποιος και τι τίτλο έχει, γιατί επαναλαμβάνω ένα μεταπτυχιακό και κυρίως ένα διδακτορικό επικεντρώνεται σε ένα πολύ συγκεκριμένο μικρό υποσύνολο μίας επιστήμης, ενώ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση για να χαρακτηριστεί κάποιος εκπαιδευτικός θα πρέπει να μπορεί να διδάσκει όλα τα μαθήματα της επιστήμης του με επάρκεια. Επειδή λοιπόν έχω συνυπάρξει αρκετές χρονιές με συναδέλφους που δεν έχουν βασικό πτυχίο είναι εμφανής η ανεπάρκεια των γνώσεων τους στην πληροφορική και στις "εύκολες" εποχές, που δεν υπήρχε ο φόβος της αξιολόγησης ή της διαθεσιμότητας το παραδέχονταν κυνικά αρνούμενοι πχ στα ΤΕΕ να αναλάβουν οποιοδήποτε άλλο μάθημα εκτός από τη Χρήση Η/Υ ή "Εφαρμογές Η/Υ". Στα μαθήματα ειδικότητας  δέχονταν μόνο στο εργαστηριακό με την προϋπόθεση να μπαίνουν ως "Δεύτεροι" και να μην κάνουν τίποτα. Περιττό να αναφέρω ότι στις τοποθετήσεις κλπ κάναν τα αδύνατα δυνατά να αποφύγουν τα ΤΕΕ και τα ΓΕΛ και θέλανε να είναι μόνο σε Γυμνάσια. Αυτή είναι η πραγματικότητα. 
Εν μέρει είναι έτσι..... έχω δουλέψει σε 7 διαφορετικά ΤΕΕ - ΕΠΑΛ. Αυτό που αναφέρεις έχει συμβεί, αλλά έχει συμβεί και το αντίστροφο πολλές φορές. Είχα τη τύχη να συνεργαστώ με συναδέλφους μη πληροφορικής και ήταν αστέρια. Συνεπώς δε μπορείς να το γενικεύσεις

Δηλαδή με τη λογική σου, αφού πληροφορική και μαθηματικά είναι συνδεδεμένες επιστήμες, δεν τρέχει τίποτα με τη

14
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 02:10:02 am »
Perastikos.... 

οι εταιρείες πληροφορικής από 1988-1998 (δηλ. τη χρυσή δεκαετία φαγοποτιού στην Ελλάδα από τα τότε Μεσογειακά προγράμματα) στηρίζονταν σε πολύ μεγάλο ποσοστό σε πτυχιούχους άλλων ειδικοτήτων ειδικά μαθηματικών. Λίγοι ήταν οι πτυχιούχοι πληροφορικής, διότι οι περισσότεροι έκαναν μεταπτυχιακά στο εξωτερικό και στη συνέχεια παρέμεναν εκεί. Οι περισσότεροι πτυχιούχοι πληροφορικής μετά το 95 άρχισαν να ενδιαφέρονται για εταιρείες πληροφορικής (εννοείται ότι υπήρχαν και κάποιοι που άνοιξαν δικές τους εταιρείες - αλλά ήταν μειοψηφία) και για την εκπαίδευση.   Εδώ θα προσθέσω, ότι οι απόφοιτοι πληροφορικής των ΤΕΙ συνειδητοποίησαν πρώτοι τη εναλλακτική της εκπαίδευσης (γι αυτό και οι ΣΕΛΕΤΕ ήταν γεμάτες από αυτούς), εν αντιθέσει με τους πτυχιούχους πληροφορικής των ΑΕΙ που έψαχναν στον ιδιωτικό τομέα.

...και κάτι άλλο.....
Πριν "οριστικοποιηθεί" σαν "αυτόνομη" επιστήμη η Πληροφορική, υπήρχαν μόνο μεταπτυχιακά στη Πληροφορική στο εξωτερικό. Γνωρίζετε, ότι προαπαιτούμενο για εγγραφή σε πολλά από αυτά τα μεταπτυχιακά ήταν να είσαι απόφοιτος μαθηματικής ή φυσικής και μόνο; 

Καλώς ή κακώς η επιστήμη των μαθηματικών και η επιστήμη της πληροφορικής είναι στενά συνδεδεμένες....

Σελίδες: 123 ... 15

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182528
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 382
Σύνολο: 396

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.