Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - irene314

Σελίδες: 1
1
Αυτό που πραγματικά θα παρουσίαζε ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον θα ήταν να δούμε αν αυτή η αναβάθμιση των προσόντων των εκπαιδευτικών που θα διοριστουν(με διδακτορικά η δύο πτυχία η δύο μεταπτυχιακά) θα αναβαθμίσει επί της ουσίας και την ποιότητα του προσφερομενου μαθήματος στην τάξη καθώς και τις επιδόσεις των μαθητών τα επόμενα χρόνια. Από την άλλη αναρωτιέμαι όταν εγώ ήμουν μαθήτρια οι καθηγητές μου στο δημόσιο γυμνασιο και Λύκειο ήταν στην πλειοψηφία τους εξαιρετικοί και δεν είχαν τα δικά μας προσόντα π. χ. Μεταπτυχιακά. Μάλιστα θυμάμαι ότι έκανα φροντιστήριο σε ελάχιστα μαθήματα κυρίως μαθηματικά και αρχαία για περισσότερη επαφή και εξάσκηση. Δεν ξέρω πραγματικά τι συνέβη και έχει πέσει τόσο η ποιότητα όπως λένε πολλοί συνάδελφοι.

Συμφωνώ απολύτως μαζί σας. Προσωπικά πιθανολογώ πως μία αιτία μπορεί να είναι και το "κακής  ποιότητας" σχολικό βιβλίο(αυτό είναι και ένα από τα κύρια εργαλεία του εκπαιδευτικού πέρα από το "ταλέντο" στη διδασκαλία και την προσωπική μελέτη που έχει κάνει ο ίδιος). Για παράδειγμα αν δείτε τα σχολ.βιβλία μαθηματικών της τελευταίας 10ετίας θα διαπιστώσετε ότι πρόκειται για απλή "κοπτοραπτική" , κεφάλαια βιβλίων μεταφέρονται από τη σχολική ύλη μιας τάξης σε μια άλλη προκειμένου να φαίνεται κάποια αλλαγή στην ύλη για να καταλήξει όλο το βιβλίο να μοιάζει γονατογράφημα. Αν κάνετε τη σύγκριση με παλιά σχολικά βιβλία θα διαπιστώσετε ότι μπορεί να υπολείπονταν σε εικονογράφηση αλλά η παρουσίαση θεωρίας και ασκήσεων ήταν συνεκτική και πραγματικά λειτουργούσε σαν πυξίδα για τον εκπαιδευτικό.  Πιστεύω πως ένας καθηγητής της παλιάς γενιάς που τελείωσε το παλιό εσπερινό σχολείο και απέκτησε ένα πτυχίο καθηγητικής σχολής θα ήταν ακόμα και σήμερα πηγή έμπνευσης για τα παιδιά (προσωπικά είχα 2 τέτοιους καθηγητές). Απλώς η τάση της εποχής είναι ο κάτοχος διδακτορικού να απαξιώνει τον μη κάτοχο δικαιολογημένο εν μέρει αφού και οι περισσότερες θέσεις εργασίας που δημιουργούνται αφορούν κατά κύριο λόγο αποφοίτους δ.ε αλλά τις διεκδικούν από κοινού με πτυχιούχους πανεπιστημίων.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 623
Σύνολο: 631

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.