Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pdeuser

Σελίδες: 123
1
Φυσικά και ισχύει ο νόμος. Γνωρίζω πολύ καλά τον νόμο. Λέω και πάλι. Αν κάποιος δεχθεί την υπεραριθμία είναι υποχρεωμένος να δηλώσει σχολεία με βάση τους κανόνες της υπεραριθμίας. Δηλαδή - φυσικά ανεξάρτητα αν έχει κάνει η όχι την χρονιά του-πρέπει να δηλώσει πρώτα σχολεία της ίδιας περιοχής και μετά όμορα. Αν δεν δηλώσει με αυτή την σειρά, αλλά πάει να δηλώσει με βάση το γ) θεωρείται ότι δεν συμμετέχει στους κανόνες της υπεραριθμίας αλλά ανήκει σε αυτούς που αιτούνται βελτίωση. Επομένως ισχύει ότι ισχύει για όσους θέλουν βελτίωση. Για περισσότερα ο καθένας να απευθυνθεί στο ΠΥΣΔΕ του. Υπάρχουν ΠΥΣΔΕ που δίνουν την δικιά τους ερμηνεία.

Αυτό είναι αλήθεια. Το κάθε ΠΥΣΔΕ αποφασίζει διαφορετικά και με τα δικά του κριτήρια.

2
Εφ'οσον δεν έχεις υπηρετήσει την οργανική δεν μπορεί να κάνεις αίτηση βελτίωσης. Δηλαδή να δηλώσεις ελεύθερα μέχρι 20 κενά σε όποια ομαδα σχολείων θέλεις. Δηλαδή η διαδικασία είναι η εξής
Εφόσον δεν έχεις υπηρετήσει την οργανική
α) Δέχτηκες την υπεραριθμία. Μπορείς να δηλώσει σχολεία μόνο με βάση τοους κανόνες της υπεραριθμίας. Δηλαδή πρώτα στα σχολεία της ίδιας ομάδας και μετά σε όμορα.
β) Αφου δεν δήλωσες σχολεία ίδιας ομάδας (ενώ είχε)  , είναι σαν να μην δέχεσαι την υπεραριθμία , δηλαδή δεν επιθυμείς να τοποθετηθείς. Επομένως ισχύει η χρονιά.

Συνάδελφε αυτο που λες δεν ισχύει.
Όταν ένας μόνιμος εκπαιδευτικός χαρακτηριστεί υπεράριθμος στην οργανική του θέση, τότε δεν απαιτείται να έχει υπηρετήσει στην οργανική για να μετακινηθεί. Με άλλα λόγια, οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί εξαιρούνται από τον όρο "να έχουν υπηρετήσει στην οργανική" γιατί δεν έχουν οργανική πια.
Στην υπεραρυθμια λοιπόν ο σχετικός νόμος λέει:
Η τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπαίδευσης γίνεται ως εξής:

  α) `Οταν η υπεραριθμία σε ένα σχολείο οφείλεται σε ίδρυση αντίστοιχου νέου σχολείου στη σχολική περιφέρειά του και στο οποίο μετακινούνται μαθητές του αρχικού σχολείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται εφόσον το επιθυμούν, κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νέο σχολείο. Η τοποθέτηση γίνεται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης.

  `Οταν η υπεραριθμία σε λύκεια μιας περιοχής οφείλεται σε ίδρυση ΕΠΛ όπου και μετακινούνται οι μαθητές των λυκείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται εφόσον το επιθυμούν κατ` απόλυτη προτεραιότητα στο ΕΠΛ με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης.

  6β. Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές ορνανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ` απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιος περιοχής μετάθεσης".

  γ) `Οσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν να τοποθετηθούν, σύμφωνα με τη διαδικασία των προηγουμένων περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου αυτής τοποθετούνται ύστερα από δήλωσή τους σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.

3
Έχω οργανική θέση σε σχολείο αλλά δεν την εχω υπηρετήσει ακόμα γιατι παίρνω αποσπάσεις. Έχω κριθεί υπεράριθμη σε αυτό το σχολείο αλλά δεν δήλωσα τα οργανικά κενά της περιοχής μου ως υπεράριθμη. Στην πρόσκληση της Δευτεροβάθμιας για τοποθετήσεις εκπαιδευτικών (για βελτίωση ή οριστική τοποθέτηση) δήλωσα οργανικά κενά που η ΔΙΔΕ εβγαλε, προκειμένου να τοποθετηθώ συγκρινόμενη βάση μορίων με τους άλλους εκπαιδευτικούς (όχι κατά προτεραιότητα). Ωστόσο η ΔΙΔΕ δεν δέχτηκε την αίτησή μου υποστηρίζοντας ότι δεν έχουν καλυφθεί τα κενά της περιοχής μου. Όμως σύμφωνα με την παρ. 6 περ. (γ) του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/1996
γ) `Οσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν να τοποθετηθούν, σύμφωνα με τη διαδικασία των προηγουμένων περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου αυτής τοποθετούνται ύστερα από δήλωσή τους σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.
νομίζω ότι κακώς δεν έγινε δεκτή η αίτησή μου. Υπέβαλα ένσταση και περιμένω απάντηση, ενώ η ΔΙΔΕ προχώρησε ήδη στην 2η φάση για την κάλυψη των υπολοίπων κενων.
Γνωρίζετε τι ισχύει;

5
Η Δυτικη Ελλάδα μεχρι που θα φτασει λετε? Με σειρα στον εκκαθαρισμενο 1200 υπαρχει περιπτωση;
Καμια απαντηση?

6
Η Δυτικη Ελλάδα μεχρι που θα φτασει λετε? Με σειρα στον εκκαθαρισμενο 1200 υπαρχει περιπτωση;

7
...Τα Επτάνησα θεωρώ ότι θα βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις όχι μόνο των Πελ/νησίων, αλλά και των Αθηναίων, ακόμη κι όσων ζουν σε Θεσσαλία, Ήπειρο, Δυτ. Μακεδονία.
Με σειρά γύρω στο 1200 (εκκαθαρισμενο) υπάρχει περίπτωση για Ιόνιο ή μονο Αιγαίο; Τι λέτε;

8
Εχει κανεις εμπειρία από Ζάκυνθο ή Κεφαλοννιά; Νομιζω ότι είναι απο τα νησιά που θα απορροφήσουν συναδέλφους χαμηλά στον πινακα και κυρίως από Δ. Ελλάδα και Πελοπόννησο. Τι λέτε;

9
Καλησπέρα, συνάδελφοι!
Φίλη μου, ΠΕ 02 στο 1700 περίπου, έχει ελπίδες διορισμού;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Μέσα είναι. Αφαιρούνται περιπου 500 σε συτη την σειρά

10
Που τα βλέπετε τώρα αυτά παιδια?
Έχει μέσα στο αρχειο ότι οι παρακατω ισοβαθμούν και τους εχει με σειρα 1742 και 1743.
Στον αρχικο πινακα ήταν 1719 και 1720

1742   8393   ΚΑΝΕΛΛΑΣ   ΓΕΩΡΓΙΟΣ   ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ   ΑΑ430386
1743   95149   ΑΚΡΙΤΙΔΟΥ   ΕΛΕΝΗ   ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ   Φ162347

11
Στους ΠΕ02 το 1719 έγινε 1742. 23 θέσεις πτώση στο περίπου 1700

12
Γιατί όχι; Όσο υπάρχουν κάποιες βαθμίδες κλειστές, ισχύουν οι άδειες ειδικού σκοπού, όπως και τώρα.
Όταν τελειώσουν οι κανονικές άδειες λόγω αδειών ειδικού σκοπού, τι γίνεται;

13
Το μεγάλο ποσοστό των "με αναπηρία > 50%" σας φαίνεται λογικό;

14
Θα σου προτεινα να διαβασεις καλα το νομοσχεδιο. Φυσικα οι εχοντες πανω απο 50 μηνες και εχουν σεμιναριο εντασσονται στον κυριο πινακα.
Με 50 μήνες προϋπηρεσία στη γενική και σεμινάριο εντάσσεται στον κύριο ;
Μπορείς να υποδείξεις που ακριβώς αναφέρεται αυτό; Μόνο τα κριτήρια ένταξης στον επικουρικό αναφέρονται ξεκάθαρα.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32919
  • Τελευταία: Silia499
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185363
  • Σύνολο θεμάτων: 19495
  • Σε σύνδεση σήμερα: 651
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 647
Σύνολο: 656

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.