Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - jonas_

Σελίδες: 1
1
  Νομίζω ήμουν αρκετά προσεκτικός σ' όσα διατύπωσα. Γι'αυτὀ χρησιμοποίησα φράσεις ὀπως " Δεν ξέρω, ίσως κάνω και λάθος, αλλά έχω την εντύπωση ότι, ίσως όλα αυτά είναι μόνο φήμες ".Μακάρι να κάνω λάθος.. αλλά έχω απτά παραδείγματα: ΠΕ 17>> με βύσμα από

2
 Καλημέρα... Το ζήτημα για μένα δεν είναι τόσο η αναλογία ποσοστού ΑΣΕΠ-πινάκων όσο ο τρόπος με τον οποίον μπορεί να πάρει κάποιος ώρες ως ωρομίσθιος ή Ενισχυτική. Δεν ξέρω, ίσως κάνω και λάθος, αλλά έχω την εντύπωση ότι, αν δεν "έχεις δοντάκι" ( δηλ.κάποιο διευθυντή σχολείου ή κάποιον μέσα στη Δευτεροβάθμια ) , μάλλον είναι δύσκολο να πάρεις ώρες, άσχετα από τη κατάταξή σου στον γραπτό διαγωνισμό. Απ' την άλλη όμως, ίσως όλα αυτά είναι μόνο φήμες.

3
Διάβασα για τον ΑΣΕΠ 2005 σχεδόν όλες τις αναλύσεις από σχολικά βοηθήματα.Δυστυχώς πέρα από ένα παράλληλο που έπεσε, στα Ν.Ε θεωρώ απαραίτητο να ξέρει κάποιος καλά κπ Εισαγωγή Νεοελλ.Λογοτεχνίας ( Τωμαδάκη, Πολίτη κλπ..).Για Αρχαία Ελληνικά υπάρχουν σίγουρα κπ καλά βοηθήματα, υπάρχουν όμως και με το κιλό..Νομίζω είμαστε σε θέση να κάνουμε τη σωστή επιλογή..

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182818
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 532
Σύνολο: 542

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.