Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Ματίνα

Σελίδες: 1
2
Σχολική ζώνη / Απ: Πενθήμερες Εκδρομές
« στις: Οκτώβριος 13, 2018, 11:43:45 μμ »
Διαφωνω με τις εκδρομες ως εχουν.Οι εκδρομες στο εξωτερικο εχουν μια καλυτερη βαση καθως συνδιαζουν την διασκεδαση με την μαθηση.Το να πανε απλα σε μια Ροδο η σε μια Κερκυρα και να πινουν τοσο και να μην κανουν τιποτα ουσιαστικοτερο δεν με βρισκει συμφωνη.Χρειαζονται και αυτα στην ζωη ενος ανθρωπου αλλα οχι μεσα σε ενα σχολικο πλαισιο.

3
Εχω παρατηρησει πως το δασκαλοκεντρικο μαθημα,η παπαγαλια του βιβλιου,τα κανει να βαριουνται.Ισως να φταιει που απο μικρα πλεον ολη τους η ζωη ειναι απο σχολειο σε δραστηριοτητα και απο εκει σε καποιο φροντιστηριο.Αλλα και ακομα νωριτερα τα παιδια δεν ειναι πλεον παιδια.Δεν τα αφηνουμε να παιξουν,να λερωθουν,να φωναξουν.Πως τοτε περιμενουμε μεγαλωνοντας μεσα στην τοσο απαιτητικη εφηβεια να μην αντιδρουν ετσι,κουρασμενα πλεον.Λογικο και εγω θα βαριομουν στην θεση τους.Δουλεια μας ειναι σιγουρα να τους μαθουμε την "υλη" αλλα ακομα πιο σημαντικο ειναι να ειμαστε προτυπα,να εχουμε ενδιαφεροντα και να συζηταμε για αυτα περα απο δουλεια/σχολειο/καθημερινοτητα.Η ιδεα πχ για τα ταξιδια ειναι πολυ ομορφη,την χρησιμοποιω συχνα.Την περασμενη χρονια λιγο πριν τις διακοπες του Πασχα που λιγο η ανοιξη,λιγο η κουραση αρχισε να κανει κοιλια το μαθημα αφιερωσαμε μια ολοκληρη μερα στο να συζηταμε για τον πολιτισμο της μεσης ανατολης.Τους ειχα ζητησει να κανουν μια ερευνα και να αναφερει οτι θεωρει ο καθενας αξιο λογου,να συγκρινουμε καταστασεις που συμβαινουν εδω και εκει,τους ειχα φερει και εγω φωτογραφιες απο το Αμπου Νταμπι που ειχα παει με την WorldVentures.Συζητησαμε για την θεση της γυναικας,για το αφθονο πλουτο που υπαρχει εκει αλλα και για την μεγαλη φτωχεια.Μαθανε περισσοτερα απο πολλες αλλες μερες που καναμε απλα το μαθημα μας.Πολλα παιδια μου ειπαν οτι συνεχισαν να ψαχνουν και μετα πληροφοριες για εκει.Απο την επομενη φορα το μαθημα ξαναβρηκε την ροη του.

4
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσίες μαθητών
« στις: Οκτώβριος 13, 2018, 11:20:46 μμ »
Στην τελικη ο καθενας πρεπει απο νωρις να μαθει να αναλαμβανει τις ευθυνες του.Δεν γινεται συστηματικα συγκεκριμενα παιδια παντα να λειπουν και ολα τα υπολοιπα που ειναι τυπικα να μην εχουν την ιδια μεταχειριση.Σχετικα με την καθυστερημενη προσελευση.Αν παλι γινεται συστηματικα,οχι απο εμενα δεν υπαρχει ανοχη.Αν γινει μια φορα,που ενταξει ανθρωποι ειμαστε μπορει να συνεβει το οτιδηποτε,τοτε ειμαι πιο ελαστικη.

5
Σχολική ζώνη / Απ: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..
« στις: Οκτώβριος 10, 2018, 06:07:49 μμ »
Ανοιγω το θεμα βλεπω μετα απο πολυ καιρο!τι εγινε βρε παιδια?επαψαν να υπαρχουν προβληματα?!! :D :D
Εχω προβλημα με ενα απο τα παιδια μου κ πραγματικα εχει αρχιζει να με προβληματιζει πολυ κ δεν ξερω τι να κανω να το αντιμετωπισω.... :( να πω οτι δουλευω σε νηπιαγωγειο κ το παιδι ειναι νηπιο.εχει πολυ εντονο το συναισθημα του θυμου μεσα του κ υπαρχουν πολλες στιγμες που δεν μου επιτρεπει να κανω την δουλεια μου πλεον αρκετες απο τις μερες.ειναι πολυ απαιτητικο κ δεν μπορει να αντιληφθει οτι δεν μπορει να κανει μονο ο,τι θελει το ιδιο.ξεκιναμε απο πολυ απλα πραγματα του στυλ δεν καταλαβαινει οτι δεν μπορει να μιλαει μονο αυτο στην παρεα μας(κ εννοειται θυμωνει πολυ οταν του το θυμιζω!!),οπως επισης δεν μπορει να σεβαστει καποιους κανονες που εχουμε βαλει.δεν σεβεται τους συμμαθητες του,βριζει,χτυπαει κ μετα οταν τον ρωταω το παραδεχεται χωρις ενδιασμους κ λεει με πληρη ψυχραιμια πχ. "το εκανα αλλα κ ο γιωργος δεν μου το εδινε ενω το ηθελα" η "τον χτυπησα γιατι δεν ηθελε να παιξει μαζι μου".το ξερει πως κανει λαθος (φανταστειτε πως υπαρχουν φορες που ερχεται κ "καρφωνει" παιδια που κανουν κατι λαθος)
θα σας πω τα κλασικα,οτι το παιδι εχει χωρισμενους γονεις που εχουν κακη σχεση,με παππουδες που ειναι καταπανω του κ δυστυχως για μενα, με μαμα που ειναι εντελως αγαθη κ που τα λογια της στο σπιτι δεν πιανουν αφου οι παππουδες ειναι του στυλ "μη μαλωνεις,μη μιλας ετσι στο παιδι"!!να φανταστειτε ηρθε να το παρει μια μερα η γιαγια κ με "ελουσε" απο πανω μεχρι κατω επειδη μαλωνω το παιδι κ να μην το ξανακανω!!!!!!!!δυστυχως για μενα ενω της ζητησα να παραμεινει να το συζητησουμε κ να της εξηγησω καποια πραγματα,αυτη σηκωθηκε κ εφυγε καθως "δεν ειχαμε τιποτα να πουμε"!!
πραγματικα εχω φτασει να μην ξερω τι να κανω.υπαρχει καποιος με αναλογη περιπτωση να μου προτεινει καμια αντιμετωπιση?ευχαριστω παντως!!
Τελικα το πιο σοβαρο προβλημα ειναι η μη παραδοχη του προβληματος...

6
Σχολική ζώνη / Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« στις: Οκτώβριος 10, 2018, 05:56:33 μμ »
Εγω φροντιζω να πινω και παρα πολυ νερο σε θερμοκρασια δωματιου

7
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Υπερωρίες Αναπληρωτών
« στις: Οκτώβριος 10, 2018, 12:27:32 πμ »
Οι υπερωρίες πληρώνονται, υπό δύο προϋποθέσεις:
1. Το σχολείο σου να ετοιμάσει και να στείλει έγκαιρα όλα τα δικαιολογητικά και να είναι ΣΩΣΤΑ συμπληρωμένα
2. Η μισθοδοσία σου να ελέγξει τα δικαιολογητικά (να τα βρει σωστά)  να δημιουργήσει και να στείλει τις καταστάσεις πληρωμής στην Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου, η οποία  θα εγκρίνει την πληρωμή (εφ' όσον όλα είναι οκ) και στη συνέχεια θα τα στείλει στην ΕΑΠ. Αυτό σημαίνει σε ιδανικές συνθήκες λειτουργίας οτι πχ τις υπερωρίες του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου θα τις πληρωθείς κατά το Γενάρη.

Καθυστερήσεις παρατηρούνται για δύο λόγους:
1. Τα σχολεία στέλνουν εκπρόθεσμα ή λανθασμένα δικαιολογητικά.
2. Σε μεγάλες διευθύνσεις με πολλούς εκπαιδευτικούς  ( και άρα πάρα πολύ δουλειά) η μισθοδοσία δίνει προτεραιότητα στις τακτικές αμοιβές και αφήνει στην άκρη για νεκρές περιόδους τις πρόσθετες αμοιβές. Φαντάζομαι πως είναι καλύτερα να λάβεις έγκαιρα και σωστά το μισθό σου, και να περιμένεις τις υπερωρίες, παρά το αντίστροφο. Βέβαια το ιδανικό είναι να γίνουν και τα δύο.

Αυτά προς το τεχνικό κομμάτι. Ως προς το ηθικό συμφωνώ με τους συναδέλφους οτι αν μπορείς να το αποφύγεις απόφυγέ το. Για σένα είναι 10 ευρώ την εβδομάδα μεγαλύτερη αμοιβή. Όμως 1 ώρα εδώ, 3 ώρες αλλού μπορεί να πάρουν και κάποιον άλλο που αλλιώς θα έμενε άνεργος.
Παρα πολυ σωστα

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160977
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 570
Σύνολο: 588

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.