Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anpapath86

Σελίδες: 123 ... 32
1


Τον αριθμο των εισακτεων τον καθοριζει το υπουργειο!


Ξαναλεω, ζηταμε πολυ λιγοτερους απο αυτους που μας στελνουν!
Δεν ΘΕΛΟΥΜΕ τοσους πολλους!!!!!!
Αν βάζατε υψηλότερη Εβε, πχ 1 ή 1,2 αντί για 0,8, δεν θα μπορούσαν να περάσουν μαθητές με βαθμό κάτω από 11-13. Άρα όσοι εισάγονται στη τμήμα με βαθμούς κάτω από 11, δεν θα εισαγοντουσαν.
Δεν το κάνετε σαν τμήμα, για αυτό και μπαίνουν μαθητές με 9.5

2

Εαν μεοωνοταν οι εισακτεοι, αναποφευκτα θα αυξανοταν η βαση εισαγωγης.
Οταν σε μια σχολη μπαινουν 240 ατομα και η βαση ειναι 9,5 και ο πρωτος εχει 19, αν μπουν 100 αυτοι οι 100 θα εχουν πολυ μεγαλυτερες βαθμολογιες!

Θα διαφωνησω στο τιποτα δεν εμπνεει, καθως το βλεπω στους φοιτητες μου. Οταν παρουσιαζω κατι με τροπο που δεν ειναι στειρος και δεν ειναι τελειως θεωρητικος (δυστυχως εχω και τετοια μαθηματα, που τα παλευω οσο μπορω για να τα κανω ενδιαφεροντα), και ενδιαφερονται, και ερχονται, και ερωτησεις κανουν, και εργασιες ζητουν! 

Ειναι γεγονος ομως πως, οπως λεει και μια καθηγητρια στπ τμημα μας, πρεπει να το παροθμε αποφαση οτι καποιοι φοιτητες μας (πρωην μαθητες σας) δεν θα φτασουν ποτε στο σταδιο της λογικης σκεψης του Πιαζε

Η σχολή σου ΘΕΛΕΙ τέτοιους αριθμούς εισακτεων.
Αλλιώς θα έβαζε την ΕΒΕ της πιο ψηλά και δεν θα έμπαιναν με 9.5.

3

Ας διοριστουν πρώτα και βλέπουν για τη μετάθεση...

Οι αναπληρωτές ΠΕ02 με μεσαία η μεγάλη προϋπηρεσία είναι περίπου 50 ετών. Υπολόγιζαν να διοριστουν φέτος ή το '26. Αν διοριστουν φέτος 60-100 ΠΕ02 γενικής, τότε ο σχεδιασμός τους πάει φτου και από την αρχή...

Δε θα διοριστουν ούτε το 26 και το 27 στους νέους πίνακες θα έχουν να ανταγωνιστουν επιπλέον τους ερχομενους από τα ιδιωτικά σχολεία. Επομένως, νέος κύκλος αβεβαιότητας ως το 29. Που θα είναι 54-55 ετών...

Λέτε να τους ενδιαφέρει η μετάθεση το 31;

Δεν είναι 50 χρόνων οι αναπληρωτές φιλόλογοι με μεσαίες ή μεγάλες προϋπηρεσίες.
Είναι 35-45, που εργάστηκαν με το νέο σύστημα ή έρχονται από την ειδική.
Οι μεγάλες προϋπηρεσίες που εργάζονταν σαν αναπληρωτές το 2010-20 έχουν διοριστεί τα προηγούμενα χρόνια.

4
Δεκάδες χιλιάδες οικογένειες προσφύγων ζητούν μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα. Άμεση απόδοση υπηκοότητας. Το πρόβλημα της υπογεννητικότητας λύνεται αμέσως. Εκτός κι αν δεν επιθυμούμε να λυθεί.

ΟΛΟΙ οι ανήλικοι που βρίσκονται στην Ελλάδα πηγαίνουν σχολείο. Αν πιστεύεις ότι τους απαγορεύεται να πηγαίνουν σχολείο και πρέπει να τους δωθεί υπηκοότητα προκειμένου να πάνε, να ξέρεις ότι δεν ισχύει.

5
Όχι δεν ζητάμε αυτό, συζητάμε για τις συγχωνεύσεις τμημάτων που έχουν 26-30 μαθητές ή και λιγότερους από 26 τη στιγμή που υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (καταπάτηση του υφιστάμενου νομικού πλαισίου, λόγω εφαρμογής παράνομης εγκυκλίου την οποία δεν προσέβαλε η ΔΟΕ). Και συζητήσαμε και για υποβιβασμούς 6/θεσίων σχολείων σε ολιγοθέσια με κύριο σκοπό την αποψίλωση ολόκληρων χωριών με μειούμενο πληθυσμό και την συγχώνευση των μικρών σχολείων με μεγαλύτερα.

Αν αυτά περάσουν στην πρωτοβάθμια, θα περάσουν πολύ ευκολότερα μετά και στην επόμενη βαθμίδα που είναι η δευτεροβάθμια. Οπότε δεν τίθεται ζήτημα συντεχνιακό, τις οργανικές αργά ή γρήγορα θα τις χάσουμε θέλουμε δεν θέλουμε αν δεν υπάρχουν τα τμήματα και το ίδιο θα συμβεί και στη δευτεροβάθμια. Στο νήμα αυτό αναδεικνύουμε τι είναι πραγματικά το "συμμάζεμα" και ο "εξορθολογισμός" που προωθείται.
Η

6
Σε αυτό το νήμα βλέπουμε να ζητά η πρωτοβάθμια να διατηρηθούν οργανικές θέσεις χωρίς τμήματα, και μάλιστα βλέπουμε ότι το πετυχαίνουν.

Σε άλλο νήμα, ζητάμε ίσο ποσοστό κάλυψης σε διορισμούς για όλες τις ειδικότητες!!

7
Στο σύστημα διορισμού, ο καθένας προτείνει το σύστημα που θεωρεί ότι τον συμφέρει.
Δεν υπάρχει αντικειμενικό και δίκαιο σύστημα.
Λύση είναι να κλείσουν οι καθηγητικές σχολές για μια εικοσαετία, η Ε

8
Μα δεν αναφέρθηκα γενικά κ αόριστα στις δεξιότητες/γνώσεις των αποφοίτων των πανεπιστημίων! Που αν κ θα έπρεπε να είναι δεδομένα κάποια πράγματα δυστυχώς, δεν ειναι. (Προσωπικά έχω ακούσει πολλές φορές από συναδέλφους να λένε " εγώ δεν είμαι φιλόλογος" προκειμένου να δικαιολογήσουν την ανικανοτητα τους να συντάξουν ένα ολοκληρωμένο κειμενο.)
 Σχολίασα ένα συγκεκριμένο post, στο οποίο προτάθηκε οι δάσκαλοι να διδάσκουν στο γυμνάσιο. Κ ανέφερα περιπτώσεις όπου οι μαθητές είχαν τραγικές ελλείψεις, ακριβώς λόγω της ανεπάρκειας των προηγούμενων δασκάλων τους. Το ίδιο έχω δει κ σε παιδιά α Λυκείου: να έχουν τραγικές ελλείψεις στα αρχαία, επειδή οι καθηγητές τους στο γυμνάσιο τα δίδαξαν επιφανειακα ή Κ καθολου.Κ προφανώς δεν γενικεύω. Υπάρχουν εξαιρετικοί δάσκαλοι κ υπάρχουν κ ανεπαρκείς. Το ίδιο κ καθηγητές.
Κ για να εξηγουμαι ως προς το θέμα του νήματος: ούτε οι δάσκαλοι θεωρώ ότι μπορούν να διδάξουν στη δευτεροβάθμια, ούτε οι καθηγητές στην πρωτοβάθμια. Άλλο πρόγραμμα σπουδών έχουν παρακολουθήσει στις σχολές τους ακριβώς γιατί απευθύνονται σε συγκεκριμένο ηλιακό γκρουπ που έχει συγκεκριμένες ανάγκες.

Και γιατί διδάσκουν ήδη εδώ και δεκαετίες καθηγητές στην πρωτοβάθμια;
Δεν σας πειράζουν οι μηχανικοί, γυμναστές, ξενόγλωσσοι που μπαίνουν ακόμα και στην πρώτη δημοτικού;
Τι κάνετε οι δάσκαλοι για αυτό;
Γιατί δεν διεκδικείτε και αυτές τις ώρες για την δικιά σας ειδικότητα;

9
Από την εφημερίδα Καθημερινή.

https://www.kathimerini.gr/society/563134678/echoyn-thesi-oi-kathigites-sto-dimotiko/

Στο δημοτικό μπορούν να διδάξουν μηχανικοί, μουσικοί, θεατρολόγοι, αλλά προς Θεού, όχι φιλόλογοι, μαθηματικοί και φυσικοί.
Δεν έχουν την αναγκαία παιδαγωγικά κατάργηση φαίνεται...

10
Διάβασε και αυτό λοιπόν αν έχεις όρεξη: https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2023-02/%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%82%20%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%B1.pdf

Την γνωρίζουμε την εγκύκλιο και γνωρίζουμε τον αλγόριθμο.
Για εξήγησε μας τώρα γιατί αδικεί ειδικά τους φυσικούς;

12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024
« στις: Ιουλίου 04, 2024, 01:19:42 pm »
Για μένα οι σχεδόν 6.000 διορισμοί στη δευτεροβάθμια (βάλτε μέσα και τα 800 κενά της ειδικής που πάνε για πλήρη κάλυψη) δείχνουν μια ξεκάθαρη πολιτική επιλογή. Και η δευτεροβάθμια ειδική από ότι ξέρω καλύπτεται από το ΕΣΠΑ, αυτή όμως επιλέγει να την καλύψει πλήρως σε αντίθεση με την πρωτοβάθμια γενική. Όλα αυτά θυμίζουν ρουσφετολογικές λογικές του παρελθόντος, του στυλ πάρτε τα όλα τώρα που υπάρχουν τα χρήματα και δεν μας ενδιαφέρει καθόλου το μετά. Δεν γίνεται να καταφεύγουν στον κουβά για να "βγει ο λογαριασμός" όταν παράλληλα κάνουν χιλιάδες αποσπάσεις σε φορείς. Όταν αντί να κάνουν περικοπές στα γυμνάσια και στα λύκεια (ώστε να βγει η διαφορά από τη μετατροπή), κάνουν στα δημοτικά που ήδη καλύπτονται από το ΕΣΠΑ. Ξέρετε πόσα ολιγομελή τμήματα εγκρίνονται κάθε χρόνο στη δευτεροβάθμια; Και τους πείραξαν τα ελάχιστα δημοτικά που διατηρούνταν 6/θέσια ενώ είχε πέσει αρκετά ο αριθμός των μαθητών τους; Η υπογεννητικότητα δεν θα επηρεάσει καθόλου τη δευτεροβάθμια; Όλα αυτά είναι ένα ατελείωτο ρουσφέτι ώστε να πάρει ψήφους και τίποτα παραπάνω. Και στο τέλος θα την πατήσουν και οι αναπληρωτές που δούλεψαν πρώτη φορά φέτος (δεν θα ξαναδουλέψουν), αλλά και όσοι διορίστηκαν πέρυσι στα νησιά και δεν θα δουν μετάθεση ούτε στα ονειρά τους.

Πολιτική επιλογή είναι και η διατήρηση 4 διαφορετικών τρόπων υπολογισμού των οργανικών κενών στην εκπαίδευση.

Άλλος ο τρόπος της δευτεροβάθμιας, άλλος ο τρόπος σε δασκάλους, άλλος σε ειδικότητες και άλλος σε ΕΕΠ.

Επειδή εκεί σε συμφέρει, δεν σε βλέπω να καυτηριάζει αυτήν την πολιτική επιλογή.

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024
« στις: Ιουλίου 04, 2024, 12:29:40 pm »
Η σημερινή ανακοίνωση δείχνει ότι στο υπουργείο γνωρίζουν πως ο αλγόριθμος υπολογισμού κενών στη δευτεροβάθμια είναι άδικος και κρύβει πολλά κενά.
Αντίθετα στην πρωτοβάθμια δημιουργεί πολλές λειτουργικές υπεράριθμες στους δασκάλους.

Θα πρέπει να το κοιτάξουν και να τους αλλάξουν στο μέλλον.

Μεγάλοι χαμένοι οι ΕΕΠ, που έχουν πολλά οργανικά κενά εδώ και χρόνια και από ότι φαίνεται δεν θα καλυφθούν όλα, κυρίως λόγω του ότι θα διοριστούν εβπ.

14
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024
« στις: Μαρτίου 09, 2024, 11:55:30 pm »
Και αυτή βέβαια είναι μια απλουστευμένη απάντηση. Για να απαντήσουμε στο επακριβώς στο ερώτημα του anpapath86 πρέπει να μας πει σε ποιο ακριβώς 6/θέσιο δημοτικό αναφέρεται και για ποιο σχολικό έτος.

Και αυτό για πολλούς λόγους. Αρχικά, το ολοήμερο μπορεί να πηγαίνει μόνο μέχρι τις 15.00, λόγω μη συμπλήρωσης του απαιτούμενου αριθμού μαθητών για την ώρα 15.00-16.00. Στην περίπτωση αυτή έχουμε 5 ώρες μελέτη (μόνο στους ΠΕ70) και άλλες 5 ώρες σίτιση κατά προτεραιότητα στους ΠΕ70, άρα σύνολο 10 ώρες. Στην πλειοψηφία των δημοτικών τα υπόλοιπα των ωρών των ΠΕ70 θα επαρκούν και δεν θα χρειαστεί επιπλέον ΠΕ70 ούτε κάποια ώρα άλλης ειδικότητας.

Από εδώ και πέρα όμως η κατάσταση περιπλέκεται. Πρέπει να δούμε αν το εν λόγω δημοτικό βρίσκεται στη λίστα του ΦΕΚ

Σελίδες: 123 ... 32

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33124
  • Τελευταία: EiriniNZ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1194463
  • Σύνολο θεμάτων: 19570
  • Σε σύνδεση σήμερα: 734
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 564
Σύνολο: 577

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.