Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - FroΚ

Σελίδες: 1
3
Οποιοδήποτε σύστημα αποκλείει έστω και έναν πτυχιούχο καθηγητικής σχολής από την διεκδίκηση μιας θέσης στην δημόσια εκπαίδευση αποτελεί καταστρατήγηση κάθε έννοιας ισονομίας και ισοπολιτείας...

Τα 120 μόρια προϋπηρεσίας ουσιαστικά απαγορεύει σε κάθε νέο πτυχιούχο έστω και την σκέψη μιας κάποιας πιθανότητας εργασίας στο δημόσιο σχολείο...
ταυτόχρονα Υπουργείο, ΟΛΜΕ, ΔΟΕ αλλά και οι σύλλογοι αναπληρωτών ωθούν εκβιαστικά τους εκπαιδευτικούς στην ελαστικές σχέσεις εργασίας (αυτές που... καταδικάζουν) στέλνοντάς τους, για τα ψιχία μορίων της ενισχυτικής ή της «υποστήριξης» των ΕΠΑΛ ή της διαπολιτισμικής ( ? ), να επιδοτούν οι ίδιοι οικονομικά την απασχόλησή τους τα νησιά και τα κορφοβούνια!!!! 

Εναλλακτικά ή και παράλληλα σύρονται σε μια αφινιασμένη κούρσα αυτοχρηματοδοτούμενης δαπανηρής και πολύχρονης μετεκπαίδευσης (ακόμη και σε επίπεδο διδακτορικού!!!) στο βωμό της ανάγκης/ δικαιώματός τους στην εργασία... είτε στα περίφημα πέτσινα χαρτιά του εξωτερικού είτε στα ακριβοπληρωμένα σεμινάρια που έχουν ξεφυτρώσει εσχάτως σαν τα μανιτάρια...

Δηλαδή το ίδιο το Υπουργείο αλλά και οι συνδικαλΗστές εξαθλιώνουν, εμπαίζουν και ρίχνουν βορά στους κερδοσκόπους της Γ/θμιας εκπαίδευσης τους άνεργους εκπαιδευτικούς...

Μα είναι δυνατόν κάποιος  με σοβαρό PhD στα Μαθηματικά ή την Χημεία και δύο ξένες γλώσσες να πάει στην Πέρα Ραχούλα για να διδάσκει το Πυθαγόρειο Θεώρημα ή τις ιδιότητες των οξέων σε 14-χρονους και όλα αυτά για 800 ευρώ το μήνα? ? ?
Θα πάει τουλάχιστον στην Γερμανία ή το Λουξεμβούργο ή την Αγγλία όπου και θα αμείβεται οικονομικά και ηθικά όπως του πρέπει...


5
H κείμενη νομοθεσία μιλάει για προφορική εξέταση και στα τεστ:
http://users.sch.gr/stemar/index.php/nomothesia/383-axiologisi-mathiton-me-idikes-ekpaideftikes-anagkes

Η κείμενη νομοθεσία μπορεί να μας πει και ΠΟΤΕ (χρονικά) θα γίνει η προφορική εξέταση?

ΟΛΑ τα σκέφτηκαν οι σοφοί παιδαγωγοί αλλά στα... πρακτικά ζητήματα ΔΕΝ δίνουν οδηγίες/ απαντήσεις...

Με τον σημερινό πληθωρισμό των δυσλεκτικών ή /και των "δυσλεκτικών" μαθητών υπάρχουν τμήματα με 3 ή και 4 μαθητές με δυσλεξία, ΠΟΤΕ αυτοί θα εξεταστούν?

Στη διάρκεια του μαθήματος και αφού πρώτα τελειώσουν οι υπόλοιποι μαθητές της γραπτή δοκιμασία του τεστ? Πάει η διδακτική ώρα και οι υπόλοιποι 20+ του τμήματος θα σηκώσουν το σχολείο από την φασαρία...
Στο διάλειμμα? Δεν προλαβαίνεις ειδικά στα φιλολογικά...
Σε ώρα κενού του καθηγητή? Οι προφορικώς εξεταζόμενοι θα χάσουν τη παράδοση κάποιου άλλου μαθήματος και ο καθηγητής θα δουλέψει επιπλέον του ωραρίου του - απλήρωτη υπερωρία!!!

Στο διαγώνισμα τετραμήνου? Πάλι τα ίδια...

Δηλ. αν κάποιος καθηγητής έχει ας πούμε 6 μαθήματα/ τμήματα (με έναν προφορικώς εξεταζόμενο μαθητή τουλάχιστον ανά τμήμα) και εάν σε ένα τετράμηνο βάλει 2 τεστ και το διαγώνισμα τετραμήνου ΤΟΤΕ θα πρέπει να "βρει" και να δουλέψει επιπλέον ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 6 Χ 3 = 18 ώρες (απλήρωτες υπερωρίες!!!) για την προφορική εξέταση των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.

Άραγε αυτά τα ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΡΟ

6
15 χρονια εργαζομαι στην ειδικη αγωγη (2 ως αναπληρωτρια και 13 ως μονιμη μετα απο ασεπ). Διοριστηκα στη γενικη αλλα στο δυσπροσιτο σχολειο που τοποθετηθηκα υπηρχε τμημα ενταξης και με τποθετησαν εκει.
Εχω δουλεψει σε ολα τα πλαισια της ειδικης (παραλληλη, ειδικο σχολειο, τμημα ενταξης και κεδδυ). Δεν εχω σκοπο να φυγω απο την ειδικη.
Οταν εδινα πανελλαδικες δεν υπηρχε το τμημα ειδικης αγωγης, αρα δεν θα μπιρουσα να το εχω επιλεξει. Οταν αποφασισα να κανω μεταπτυχιακο υπηρχε μονο στην Αθηνα, που επαιρνε 20 ατομα το χρονο και θεωρησα (σωστα ή λαθπς δεν οερω) οτιδεν υπηρχε πριπτωση να εισαχθω. Πηγα, λοιπον, στην Αγγλια. Εκανα ενα ετησιο, υπερ-εντατικο κεταπτυχιακο. Ξεκινησαμε 14 Σεπτεμβρη και τελειωσαμε 1 Οκτωβρη της επιμενγς χρονιας. Δεν ειχε ουτε διακοπες Χριστουγεννων, ουτε Πασχα, ουτε -φυσικα- καλοκαιρι! Στη συνεχεια δουλεψα και μια χρονθα σε ειδικο σχολειο εκει και μετα πηρα την αποφαδη να ερθω ελλαδα. Αυτα τα λιγα για να με μαθετε οσοι δεν με ξερετε!
Εχοντας λοιπν τοση εμπειρια σην ειδικη αγωγη, θεωρω οτι η αποψη μου (απο την εμπειρια μου) μετραει. Οταν πηγαινα για μεταπτυχιακο το 2001 δεν ηταν λιγοι αυτοι που με κοροιδευαν και ελεγαν οτι θα χαραμησω και λεφτα και ενεργεια για να σπουδασω κατι απο το οποιο δεν θα παρω ευχαριστηση καθως τα «προβληματικα» παιδια ουτε μαθαινουν, ουτε τιποτα και απλα θελουν καπου να περνανε την ωρα τους! Επισης, μου ελεγαν, οτι ειναι ψυχοφθορο και δεν θα αντεξω, οτιειναι σιχαμερο κλπ.
Απο αυτους που με κοροιδευαν πανω απο τους μισους στραφηκαν στην ειδικη αγωγη μολις αρχισαν να προσλαμβανονται αναπληρωτες.
Μαλιστα, καποιοι μετεφεραν προϋπηρεσια και διοριστηκαν στη γενικη.


Θεωρω οτι η ειδικη αγωγη δεν πρεπει να αποτελει το σκαλι για τη γενικη!
Ειναι αδικο για τα παιδια με ειδικες αναγκες που χρειαζονται αυομα πιυ θελουν να τα διδαξουν και οχι να τα βλεπουν ως μεταβαδη!


Αυτα! Σεντονι ολοκληρο!

Αυτό ακριβώς... δυστυχώς...

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 637
Σύνολο: 641

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.