Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Αρτεμισία

Σελίδες: 1
1
Πριν από ένα χρόνο με είχαν καλέσει και ως βαθμολογητη. Απευθείας ρώτησα στο τηλέφωνο την υπάλληλο αν θα πληρωθώ και για τους δύο ρόλους και είπε όχι. Οπότε δεν πήγα φυσικά και έκτοτε δηλώνω μόνο ως αξιολογητής προφορικών και όχι ως βαθμολογητης.
Τωρα, βέβαια, ένα χρόνο μετά, μπορεί να άλλαξε κάτι.. Γιατί πολλοί είχαν παραπονεθεί που πληρώνουν μόνο για έναν ρόλο.

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

ΥΓ τα κατάφερα και με την ανάρτηση της βεβαίωσης, ελάττωσα το μέγεθος του αρχείου  ;)

2
... και επανέρχομαι ζητώντας την βοήθειά σας!

Δεν καταφέρνω να ανεβάσω τη βεβαίωση, ολοκληρώνω τη διαδικασία και μετά τα πεδία φαίνονται κενά, σαν να μην έκανα τίποτα.
Σε ποια μορφή αρχείου την ανεβάσατε, pdf ή jpg ; υπάρχει περιορισμός στο μέγεθος του αρχείου;

και πάλι ευχαριστώ!

3
Καλησπέρα συνάδελφοι,
θα ήθελα να ρωτήσω, όσοι συμμετείχαμε στην προφορική εξέταση και μετά μας κάλεσαν και στη διόρθωση των γραπτών, θα πληρωθούμε και για τις δύο εργασίες ;

Συμμετείχατε κάποιοι και με τους δύο ρόλους την προηγούμενη φορά;

Ευχαριστώ

4
Ήμουν και τις 3 προηγούμενες φορές, τώρα δεν έχω λάβει ειδοποίηση.
Αθήνα.

5
Συνάδελφοι γεια σας, όσοι συμμετείχατε στις εξετάσεις της πολιτογράφησης, μπορείτε να αναρτήσετε τη βεβαίωση στην πλατφόρμα ;
Μου βγάζει μήνυμα ότι ο ιστότοπος δεν είναι ασφαλής και δεν με αφήνει να προχωρήσω ...

6
Ναι με κάλεσαν σήμερα. Αρνήθηκα να πάω για διόρθωση, όταν μου είπαν ότι δεν ξέρουν αν θα πληρωθώ επιπλέον για την απασχόληση αυτή, δεδομένου ότι χθες ήμουν στα προφορικά.

Φυσικά και ξέρουν. Και την προηγούμενη φορά ήξεραν. Εγώ δήλωσα μόνο για τη διόρθωση, γι' αυτό ρώτησα, αλλά δεν με κάλεσαν ...

7
Πράγματι, πληρώνουν μόνο για μια εργασία και τον Μάιο μας το είπαν στο τέλος της διαδικασίας, όσοι διορθώσαμε χάσαμε τα χρήματα της επιτήρησης. Οπότε, προσοχή συνάδελφοι...

Έχουν καλέσει βαθμολογητές για τα γραπτά ; Γνωρίζει κάποιος ;

8
Συνάδελφοι μου ήρθε mail ότι έχει ανοίξει η πλατφόρμα για να καταχωρίσουμε τη βεβαίωση και να πληρωθούμε από το ΥΠΕΣ. Δείτε τα μηνύματά σας ...

https://exetaseis-ithageneia.ypes.gr/axiologites/#login

9
Ερώτηση:πώς πληροφορήθηκαν τα (αυξημένα ή μη) προσόντα του καθενός από εμάς;αφού δεν τα δηλώσαμε στην αίτηση!!!

υπήρχε πεδίο για μεταπτυχιακά κλπ στην αίτηση

10
Όταν κάναμε τις αιτήσεις δε γνωρίζαμε τίποτα σχετικά με τις αποζημιώσεις, ούτε ότι πρέπει να κάνουμε αίτηση μόνο για μία εργασία. Το Φεκ για τις αποζημιώσεις βγήκε μια μέρα, πριν τις εξετάσεις. Όταν με πήρα τηλέφωνο να πάω για διόρθωση γραπτών, αφού είχα πάει και για προφορικά, το ρώτησα, μου είπαν ότι δε γνωρίζουν και η επιστημονική επιτροπή επέλεξε τους αξιολογητές γραπτών λόγω αυξημένων προσόντων. Διάβασα το Φεκ και είδα ότι έγραφε ότι δε μπορεί κάποιος να αποζημιωθεί για δύο δραστηριότητες. Πήρα τηλέφωνο, μου ζήτησαν να στείλω μειλ, ούτε που μπήκαν στον κόπο να μου απαντήσουν. Όταν πήγα στο βαθμολογικό την πρώτη μέρα, το ρώτησα και είπε η πρόεδρος, αφού ρώτησε και της απάντησαν σχεδόν όλοι ότι είχαν πάει και στα προφορικά ότι καταλαβαίνει ότι είναι άδικο και θα το κοιτάξουν να λυθεί. Την επόμενη μέρα και αφού είχαμε πλέον διορθώσει αρκετά γραπτά μας είπε ότι δε μπορεί να γίνει κάτι σχετικά με το Φεκ και θα πληρωθούμε για μια από τις δύο εργασίες. Τι να πω; Απαράδεκτο. Να μη μπορεί κάποιος να πληρωθεί δεδουλευμένα! Τουλάχιστον να ανοίξουν την πλατφόρμα να καταθέσουμε την βεβαίωση και να μας πληρώσουν γρήγορα όχι του χρόνου.   

Δυστυχώς δεν μελέτησα λεπτομερώς το ΦΕΚ και γνωρίζοντας ότι στις πανελλαδικές πληρωνόμαστε για κάθε συμμετοχή μας δεν πέρασε καν από το μυαλό μου κάτι διαφορετικό. Πράγματι στους αξιολογητές γραπτών μέτρησαν τα αυξημένα προσόντα και μάλιστα δεν έβρισκαν κόσμο για τα γραπτά. Ίσως επειδή αρκετοί συνάδελφοι γνώριζαν αυτήν την παράμετρο και είχαν ήδη πάει στην προφορική εξέταση ή ως επιτηρητές. Την πάτησα ωραιότατα.

11
Συνάδελφοι συμβαίνει το εξής,
προσωπικά με κάλεσαν ως εξετάστρια στην γλώσσα στα προφορικά, απίστευτη ταλαιπωρία, από τις 10 το πρωί και τελειώσαμε στις 7.30 το απόγευμα, η αμοιβή μας είπαν ότι είναι 150 ευρώ μεικτά. Μου έστειλαν την βεβαίωση στο  email αρκετές μέρες μετά και θα πρέπει κάποια στιγμή που θα ανοίξει η πλατφόρμα να την ανεβάσω.
Όμως, την προηγούμενη εβδομάδα με κάλεσαν να διορθώσω και γραπτά. Αυτό σημαίνει 5-6 απογεύματα μέχρι τις 8-9 το βράδυ. Η αλήθεια είναι ότι η διόρθωση δεν ήταν δύσκολη και η αμοιβή για κάθε γραπτό επίσης καλή, καμία σχέση με τις πανελλαδικές. Μας έδωσαν και από το βαθμολογικό βεβαίωση.

Μας είπαν όμως ότι δεν μπορούμε να πληρωθούμε και για τις δύο εργασίες. Το ΥΠΕΣ πληρώνει μόνο για μια απασχόληση. Άρα θα πρέπει να επιλέξω αν θα αναρτήσω την βεβαίωση για την προφορική εξέταση ή για την βαθμολόγηση των γραπτών.
Ρώτησα, αφού το γνωρίζατε αυτό γιατί μας αφήσατε να δηλώσουμε σε περισσότερες από μια επιλογές, και κυρίως γιατί μας καλέσατε σε 2 θέσεις ; Δεν πήρα απάντηση, δεν το ήξεραν; περίμεναν ότι θα γίνει κάπως αλλιώς; δεν είχαν κόσμο για όλη την διαδικασία; βόλευε να βάλουν κάποιους να δουλέψουν χωρίς πληρωμή; Δεν ξέρω...

Το θέμα είναι ότι δούλεψα μια ολόκληρη Κυριακή, με πολλή κούραση, αναμονή και άγχος (γιατί οι οδηγίες ήταν ασαφείς και η ευθύνη μεγάλη) και δεν θα πληρωθώ για αυτές τις ώρες. Θα πληρωθώ ελπίζω για τη βαθμολόγηση, αλλά το θεωρώ άδικο, και για τις απλήρωτες ώρες και γιατί θα μπορούσε σε μια από τις δύο θέσεις να πάει κάποιος άλλος συνάδελφος και να πληρωθούμε και οι δύο κανονικά!

Βρίσκεται κάποιος άλλος σε ανάλογη θέση ή γνωρίζει κάτι σχετικά ;

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Γυμνασίου
« στις: Οκτώβριος 24, 2019, 07:04:18 μμ »
Παρακολούθησα την επιμόρφωση σχετικά με την Ιστορία της Γ' Γυμνασίου. Ανάμεσα στους επιμορφωτές βρίσκονταν και μέλη της ομάδας εκπόνησης του νέου προγράμματος σπουδών. Ουσιαστικά επιβεβαιώθηκε η διγλωσσία ανάμεσα στο πρόγραμμα σπουδών (που έχει δημοσιευτεί στο σχετικό ΦΕΚ) και στις μεταγενέστερες οδηγίες του υπουργείου, χωρίς να υπάρξει συγκεκριμένη απάντηση στο τι θα ακολουθήσουμε στη διδασκαλία μας.

- Αν ακολουθήσουμε το νέο πρόγραμμα σπουδών καλύπτουμε και την ύλη της β' γυμνασίου που αφορά σημαντικά θέματα (πχ. Αναγέννηση, Ανακαλύψεις κ.α.) και έχουμε άνεση χρόνου για σοβαρή δουλειά με πηγές, εργασίες κλπ για τον 19ο αιώνα, κανείς όμως δεν εγγυάται ότι όντως στην Α' Λυκείου θα διδαχθεί ο 20ος αι. μια και ούτε βιβλίο υπάρχει, ούτε το αντίστοιχο πρόγραμμα σπουδών, όσο γνωρίζω.
- Αν ακολουθήσουμε τις συμπληρωματικές οδηγίες, τότε πάλι σταματάει η ύλη στον 19ο αιώνα και επιπλέον μένουν αδίδακτα όσα ιστορικά ζητήματα μεσολαβούν μέχρι το Διαφωτισμό. Η ευκολία είναι ότι στη δεύτερη περίπτωση έχουμε το αντίστοιχο εγχειρίδιο.

Στην επιμόρφωση έγινε σαφές ότι στην πρώτη περίπτωση πρόκειται για ΦΕΚ, ενώ στη δεύτερη για οδηγίες (στις οδηγίες αναφέρεται μάλιστα η λέξη "προτείνεται", το οποίο εκλαμβάνω ως "κάντε ό,τι καταλαβαίνετε").  Προσωπικά ζήτησα από τα παιδιά να βρουν το βιβλίο της Β' Γυμνασίου (ή να διαβάσουν online το ψηφιακό βιβλίο) και κάνω από εκεί, σχετικά συνοπτικά, τις ενότητες στις οποίες υπάρχει αντιστοιχία ανάμεσα στο προγραμμα σπουδών της Γ' και στο βιβλίο της Β'. Στη συνέχεια θα προχωρήσω σύμφωνα με τις ενότητες που προβλέπονται και αν προλάβω θα διδάξω συνοπτικά και κάποια γεγονότα του 20ου αιώνα. Πολύ αμφιβάλλω βέβαια ότι θα υπάρξει αρκετός χρόνος για αυτό βέβαια.

Όσοι συνάδελφοι διδάσκετε το μάθημα τελικά τι κάνετε;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161411
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 599
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 577
Σύνολο: 592

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.