Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - teokat

Σελίδες: 12
1
...διευκρίνιση.
Ως μεταπτυχιακό για την κατάταξη στους πίνακες αναγνωρίζεται οποιοσδήποτε μεταπτυχιακός τίτλος, ανεξάρτητα αν είναι συναφής με το αντικείμενο του βασικού τίτλου σπουδών;
... Ρωτάω πλέον για τους επόμενους πίνακες...
Δεν χρειάζεται συνάφεια για την μοριοδότηση του μεταπτυχιακού. Οποιοδήποτε μεταπτυχιακό κάνει (πρέπει να είναι αναγνωρισμένο αν προέρχεται από εξωτερικό). Η συνάφεια χρειάζεται για την μισθολογική αναγνώριση του μεταπτυχιακού (δίνει +2 μισθολογικά κλιμάκια). Αλίμονο αν χρειαζόταν να μεσολαβήσει και η κρίση της συνάφειας από το ΠΥΣΔΕ για να κριθεί το +20 και να βγουν οι πίνακες...

3
...είχα ζητήσει τότε (2014) να το στείλουν σ μένα κ όχι εκείνοι στο ΔΟΑΤΑΠ.... Δε νομίζω να χρειάζεται παιδαγωγική επάρκεια έτσι δεν είναι??δε θυμάμαι να είχα κάνει κάτι αντίστοιχο.

4
υπάρχει κάποιος που να τελείωσε τότε μεταπτυχιακό Κύπρου κ να πρόλαβε να το καταθέσει? 1 μήνας και είναι αρκετό διάστημα
Στο χρόνο θα πρέπει να υπολογίζεις και το πότε θα στείλουν από το πανεπιστήμιο τα απαραίτητα δικαιολογητικά για/προς το ΔΟΑΤΑΠ ώστε να οριστικοποιήσεις την αίτηση αναγνώρισης του μεταπτυχιακού σου. Έπειτα ο ΔΟΑΤΑΠ θέλει (λέει) μέχρι περίπου 40 μέρες για να ολοκληρώσει τις διαδικασίες αναγνώρισης.
Αν τίθεται και θέμα αναγνώρισης παιδαγωγικής επάρκειας (αν μιλάμε για μεταπτυχιακό σε π.χ. Επιστήμες της Αγωγής) γίνεται ξεχωριστή αίτηση προς ΔΟΑΤΑΠ έπειτα από την αναγνώριση του μεταπτυχιακού, διαδικασία που θέλει άλλες 15 μέρες.
Εσύ δηλώνεις στην αίτηση ότι έχεις τα σχετικά (μεταπτυχιακό + παιδαγωγική επάρκεια), δικαιολογητικά που να το πιστοποιούν δεν καταθέτεις (αφού δεν τα έχεις) και όταν βγουν τα προσωρινά αποτελέσματα - μέχρι τότε θα έχεις και τις αναγνωρίσεις στα χέρια σου - υποβάλεις ένσταση προς ΑΣΕΠ (20

5
Πολύ θεωρητικό. Δε θα γίνεις Σύμβουλος Επαγγελματικής Εκπαίδευσης όταν το τελειώσεις απλά θα πάρεις μια γενική ιδέα του αντικειμένου και ίσως κάποια ερεθίσματα για να ασχοληθείς περισσότερο. Είναι εύκολο όσον αφορά τα τεστ του (είναι τύπου σωστό-λάθος ή πολλαπλής επιλογής και έχεις 4 ώρες να ολοκληρώσεις το τεστ κάθε ενότητας και δυνατότητα και 2ης εξέτασης - όχι με τις ίδιες ερωτήσεις). Κάποια στιγμή γίνεται κουραστικό καθώς η διάρκειά του είναι 9-μηνη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δυσκολεύει σαν αντικείμενο. Το χρονοδιάγραμμα είναι αρκετά απλωμένο οπότε δε θα δυσκολευτείς να το ακολουθήσεις. Το αντικείμενο έχει κάποια ενδιαφέροντα σημεία όπως η θεωρία του Holland αλλά από ΄κει και πέρα πολύ μπλα-μπλα.
Στο υλικό, ανά ενότητα (κάθε σεμινάριο αποτελείται από 10 ενότητες) δε θα βρεις βιντεοδιαλέξεις αλλά 4 παρουσιάσεις (των ~10 σελίδων) με τα αντίστοιχα ~20-σέλιδα κείμενα για κάθε μια από αυτές. Μαζί με όλα αυτά συνήθως υπάρχει και επιπλέον υλικό (εργασίες, μελέτες, αναφορές...). Αν έχεις χρόνο να διαθέσεις, κάντο. Δεν είναι κακό και όλο και κάτι θα μείνει.
Το ολοκλήρωσα πρόσφατα και μαζί παρακολουθούσα και το "Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Ετερότητα, αποδοχή, ένταξη και σχολείο", 9-μηνο και αυτό. Αλλά ήμουν άνεργος όταν τα ξεκίνησα οπότε είχα χρόνο να τα δω και συνήθιζα να κάνω και 2 φορές τα τεστ της κάθε ενότητας για να μου μείνουν περισσότερα πράγματα...

6
Η διαδικασία της παραίτησης ποια είναι; Υπάρχει κάποια τυποποιημένη αίτηση ή αρκεί μια υπεύθυνη δήλωση («δηλώνω υπεύθυνα ότι παραιτούμαι από τα καθήκοντά μου ως αναπληρωτής εκπαιδευτικός αρχής γενομένης από…»); Και αυτά υποβάλλονται στη ΔιΔΕ ή στη διεύθυνση του σχολείου και σε έντυπη μορφή ή γίνεται και μέσω mail;
Και δυο ακόμα ερωτήματα:
- Μπορεί αναπληρωτής που παραιτείται, να υποβάλλει αίτηση πρόσληψης την επόμενη σχολική χρονιά ως ωρομίσθιος ή ο διετής αποκλεισμός από την εκπαίδευση ισχύει καθολικά και ανεξάρτητα από τη μορφή εργασίας;
- Μπορεί ένας αναπληρωτής ΑΠΩ να αλλάξει καθεστώς απασχόλησης σε ΑΜΩ ή ακόμα και ως ωρομίσθιος (με μετακίνησή του ίσως σε άλλη σχολική μονάδα); Μιλάμε για μεταβολή που να θέλει/ζητά ο ίδιος για τους λόγους του (π.χ. υγείας του ίδιου ή μέλους της οικογένειάς του που δεν του επιτρέπει να απασχολείται πλήρως). Ρωτώ γιατί βρίσκομαι σε τέτοια θέση και ψάχνω εναλλακτικές της παραίτησης…

7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Καταλήψεις 2021-22
« στις: Νοεμβρίου 01, 2021, 09:35:17 pm »
@ menandros
Ο διευθυντής ζήτησε να πάει η αστυνομία (οι μαθητές από κάπου μπήκαν στο σχολείο - λένε βρήκαν μια πόρτα ξεκλείδωτη ή ένα παράθυρο ανοικτό...). Η αστυνομία απάντησε ότι "έχει εντολή" να μην επέμβει (τουλάχιστον για την ώρα ή μέχρι να γίνει κάτι σοβαρότερο - υποθέτω). Γίνεται προσπάθεια να κρατηθούν ισορροπίες μπας και λήξει το θέμα σύντομα και ομαλά.
@ Έσπερος
Η διεύθυνση πάλι, είπε στο διευθυντή ότι πρέπει να γίνει η τηλε-εκπαίδευση - αδιάφορο από που και ότι όλοι οι μαθητές μπορούν να συμμετέχουν. Αν πάντως εγώ που είμαι με αργή σύνδεση - επαρχία γαρ - δω ότι δεν μπορώ να κάνω μάθημα, μπορώ να στείλω e-mail στο σχολείο για "αδυναμία υλοποίησης της τηλε-εκπαίδευσης για τεχνικούς λόγους" και να είμαι καλυμμένος. Άσε που ακόμα και τα εργαστηριακά μαθήματα πρέπει να τα κάνω μέσω webex και αυτά στο παρά 5, δεν γίνονται.

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Καταλήψεις 2021-22
« στις: Νοεμβρίου 01, 2021, 08:32:22 pm »
     Σήμερα ξεκίνησαν κατάληψη οι μαθητές στο ΕΠΑΛ που έχω αναλάβει αναπληρωτής. Ο διευθυντής ζήτησε από το 15-μελές μεταξύ άλλων, να γίνει συνέλευση και να του φέρουν τα «πρακτικά» της που να δείχνουν ότι η πλειοψηφία συναινεί σε αυτή. Πράγματι το 15-μελές παρέδωσε 2-3 σελίδες που αναγράφουν, ενυπόγραφα και τα ονόματα όσων μαθητών ψήφισαν υπέρ της κατάληψης. Αφήνω κατά μέρος το κατά πόσο αυτό «νομιμοποιεί» την κατάληψη (η πλειοψηφία των μαθητών απουσίαζε έτσι κι αλλιώς). Θεωρητικά τώρα εμείς οι καθηγητές πρέπει να φτιάξουμε το webex μας και από αύριο να αρχίσει η τηλε-εκπαίδευση…
     Το ερώτημα μου είναι: οι μαθητές που ψήφισαν υπέρ της κατάληψης μπορούν να συμμετέχουν στην τηλε-εκπαίδευση ή αυτομάτως αποκλείονται και παίρνουν τις αντίστοιχες απουσίες; Η λογική μου λέει ότι πρέπει να αποκλείονται αλλά υπάρχει κάποια σχετική οδηγία – εγκύκλιος, κάτι που να το αναφέρει; Αν δεν αποκλείονται, τότε πρακτικά μιλάμε για επιβολή της τηλε-εκπαίδευσης από τους μαθητές οπότε τί κάνουμε;
     Στα δικά σας σχολεία υπάρχουν καταλήψεις;

9
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Γ ' ΦΑΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 2021
« στις: Νοεμβρίου 01, 2021, 07:49:29 pm »
Τα χαρτιά στη δευτεροβάθμια τα στέλνεις μετά την ανάληψη υπηρεσίας στο σχολείο τοποθέτησης. Μόλις σε περάσει η διεύθυνση του σχολείου στο σύστημα, μπες να κάνεις αποδοχή σύμβασης. Αυτή η διαδικασία πρέπει να ολοκληρωθεί απαραιτήτως μέχρι τις 14:00.
Για πια χαρτιά μιλάτε; Αυτά που απαιτούνται για την ανάληψη υπηρεσίας (πτυχίο, μεταπτυχιακό, αίτηση για ΜΚ, οικογενειακή κατάσταση, ταυτότητα... ό,τι τέλος πάντων ζητά η κάθε διεύθυνση) τα παραδίδεις στο διευθυντή, στο σχολείο ανάληψης και έπειτα προωθούνται υπηρεσιακά. Τουλάχιστον έτσι έκανα εγώ (ανέλαβα στη

10
Σχετικά με τις ενστάσεις, να πω ότι φαίνεται πως όσοι είχαμε κάνει ένσταση με αιτιολογία ΔΟΑΤΑΠ έγινε δεκτή. Προσωπικά ανέβηκα μερικές ...χιλιάδες θέσεις (+2800) που φυσικά δε φτάνουν για μόνιμο διορισμό αλλά για αναπληρωτής από την Α' φάση είναι ΟΚ.

Και όταν λέω "αιτιολογία ΔΟΑΤΑΠ" εννοώ ότι είχαμε μεταπτυχιακό (ή/και παιδαγωγική επάρκεια που προκύπτει από αυτό), είχαμε καταθέσει τα σχετικά στο ΔΟΑΤΑΠ πριν την έναρξη των αιτήσεων της 2ΓΕ και ο οργανισμός δεν είχε προλάβει να ασχοληθεί μέχρι την ημερομηνία λήξης των αιτήσεων για τη 2ΓΕ (αλλά είχε ολοκληρώσει τις διαδικασίες ΠΡΙΝ την έκδοση των προσωρινών πινάκων).

12
Γιατί δε στέλνεις ένα email στον ΔΟΑΤΑΠ (helpdesk[at]doatap.gr) με τα ερωτήματά σου; Ενδιαφέρον θα έχει η απάντηση που θα δώσει ο ΔΟΑΤΑΠ στο ερώτημα αν μπορεί - είναι υποχρεωμένος να εκδώσει βαθμολογική αντιστοιχία για τίτλο σπουδών που ο ίδιος ΔΕΝ έχει αναγνωρίσει.

Γενικά πάντως η διαδικασία της βαθμολογικής αντιστοιχίας (στον ΔΟΑΤΑΠ) δεν γίνεται μέσα από την πλατφόρμα της αναγνώρισης τίτλων. Υπάρχει σχετική αίτηση που κατεβάζεις και συμπληρώνεις, πληρώνεις και ένα παράβολο και τους τα στέλνεις. Δες το ερώτημα 17 στα FAQ v1.4 για τα σχετικά link σε αίτηση και παράβολο. Το FAQ βρίσκεται στο "ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ" στην παλτφόρμα του ΔΟΑΤΑΠ (σε ένα zip αρχείο).
Αν ο ΔΟΑΤΑΠ δηλώσει αναρμόδιο μίλα με ΣΑΕΠ μήπως έχουν αντίστοιχη υπηρεσία βαθμολογικής αντιστοιχίας.

Πάντως αφού το θέμα σου αφορά μεταπτυχιακό τίτλο που η βαθμολογία του έτσι και αλλιώς δεν υπολογίζεται - δεν μετρά στις προκηρύξεις, βάλε το ελάχιστο βαθμό του επιπέδου μέχρι να έχεις βαθμολογική αντιστοιχία.

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Μεταπτυχιακό
« στις: Μαρτίου 10, 2021, 10:14:49 pm »
     Για να μπορείς να δουλέψεις σε σχολική μονάδα θα φτιάξεις αρχικά λογαριασμό στο πληροφορικό σύστημα ΟΠΣΥΔ (https://opsyd.sch.gr) και έπειτα όταν ανοίξουν και πάλι οι πίνακες των εκπαιδευτικών (τέλη 2022 αρχές 2023 μάλλον) θα πάρεις το πτυχίο σου και όσα ακόμα δικαιολογητικά πιστοποιούν μοριοδοτούμενα προσόντα (και μαζί με αυτά και κάποια τυπικά διακιολογητικά όπως αντίγραφο στρατολογικής κατάστασης) και θα περάσεις από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ίσως και Πρωτοβάθμιας γιατί η πληροφορική, ειδικότητα ΠΕ86, είναι κοινή ειδικότητα για

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 618
Σύνολο: 620

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.