Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - edu100

Σελίδες: 1
1
Όταν κάναμε τις αιτήσεις δε γνωρίζαμε τίποτα σχετικά με τις αποζημιώσεις, ούτε ότι πρέπει να κάνουμε αίτηση μόνο για μία εργασία. Το Φεκ για τις αποζημιώσεις βγήκε μια μέρα, πριν τις εξετάσεις. Όταν με πήρα τηλέφωνο να πάω για διόρθωση γραπτών, αφού είχα πάει και για προφορικά, το ρώτησα, μου είπαν ότι δε γνωρίζουν και η επιστημονική επιτροπή επέλεξε τους αξιολογητές γραπτών λόγω αυξημένων προσόντων. Διάβασα το Φεκ και είδα ότι έγραφε ότι δε μπορεί κάποιος να αποζημιωθεί για δύο δραστηριότητες. Πήρα τηλέφωνο, μου ζήτησαν να στείλω μειλ, ούτε που μπήκαν στον κόπο να μου απαντήσουν. Όταν πήγα στο βαθμολογικό την πρώτη μέρα, το ρώτησα και είπε η πρόεδρος, αφού ρώτησε και της απάντησαν σχεδόν όλοι ότι είχαν πάει και στα προφορικά ότι καταλαβαίνει ότι είναι άδικο και θα το κοιτάξουν να λυθεί. Την επόμενη μέρα και αφού είχαμε πλέον διορθώσει αρκετά γραπτά μας είπε ότι δε μπορεί να γίνει κάτι σχετικά με το Φεκ και θα πληρωθούμε για μια από τις δύο εργασίες. Τι να πω; Απαράδεκτο. Να μη μπορεί κάποιος να πληρωθεί δεδουλευμένα! Τουλάχιστον να ανοίξουν την πλατφόρμα να καταθέσουμε την βεβαίωση και να μας πληρώσουν γρήγορα όχι του χρόνου.     

2
Σε ευχαριστώ πολύ, συνάδελφε, για την άμεση απάντηση!

3
Καλησπέρα,
Διαβάζω για κάποια βεβαίωση που πρέπει να αναρτήσουμε στην πλατφόρμα, ώστε να πληρωθούμε. Εγώ ήμουν αξιολογήτρια προφορικής γλώσσας στο εξεταστικό του Περιστερίου. Όταν παραδώσαμε τον φάκελο με τον συνάδελφο, υπογράψαμε και φύγαμε. Δε μας έδωσαν καμία βεβαίωση, ούτε κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης μας ανέφεραν κάτι.

4
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Μαρτίου 21, 2021, 06:16:00 pm »
Η Γ Αθηνας έχει τεράστιο πρόβλημα..δεν θα δώσει ή ελάχιστα

Αυτό που γράφετε είναι πληροφορία ή εικασία;

5
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιουνίου 29, 2020, 08:44:46 pm »
Αν κάποιος γνωρίζει, τον παρακαλώ, να μου απαντήσει στα εξής:
α) γιατί κάποια Πυσδε βγάζουν τους πίνακες με τα μόρια όσων πήγαν με μετάθεση και όσων ζητούν βελτίωση και κάποια όχι; τι ορίζει ο νόμος; πώς θα μάθει δηλ. κάποιος που πηγαίνει με μετάθεση αν επιθυμεί βελτίωση κάποιος συνάδελφος σε άλλο σχολείο και που το κενό που θα αφήσει δε δηλώνεται βεβαίως ως οργανικό στον πίνακα κενών;
β) πώς γίνεται σε μια περιοχή να έχουν πάρει πολύ περισσότερα άτομα μετάθεση από ότι τα οργανικά που βγάζει τελικά η διεύθυνση;
γ) μπορεί κάποιος εκπαιδευτικός να δηλώσει μόνο ένα ή δύο σχολεία για οργανική τοποθέτηση, ώστε να μη βρεθεί σε μια οργανική που δεν επιθυμεί και να παραμείνει έτσι στη διάθεση του πυσδε, για να τοποθετηθεί αργότερα σε κάποιο λειτουργικό κενό ή κινδυνεύει να τοποθετηθεί αναγκαστικά, παρόλο που δε το έχει δηλώσει;
και δ) στα λειτουργικά κενά τοποθετούνται οι εκπαιδευτικοί με βάση τα μόρια μετάθεσής τους ή με άλλον υπολογισμό;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον ή όποια μπει στον κόπο να με διαφωτίσει.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 585
Σύνολο: 600

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.042 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.