Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Μελισσάνθη

Σελίδες: 12
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Ιούνιος 01, 2024, 03:00:48 μμ »
Βγαίνει ο Μπρατης λέει θα πάμε 1 προς 1 και τώρα γίνεται η κατανομή...βγαινει ο άλλος αιρετός λέει είμαστε στο μηδεν....βγαινει ο pires12 λέει θα πάρει 1267 δασκάλους έκλεισε...βγαινει ο daskalos2365 λέει θα έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις για δασκάλους....τί γίνεται επιτέλους;;; Ξερει κάνεις από όλους αυτούς ποια είναι η αλήθεια ;;; Μας έχει φάει το άγχος....

Θα κατέβει ο Χούλιο δε θα κατέβει...θα φάει το πρωινό του δε θα το φάει........ νισάφι πια...μας τρελάνατε!!!

Ποιος έχει έγκυρη ενημέρωση τελικά;;;Ποιον να πιστέψουμε;;;
Μόνο τον @Patreas  να εμπιστευόμαστε. Κανέναν άλλον.

2
Ερώτηση : όποιος πρόλαβε τον κύριο είδε;
Δηλαδή, πήραν όλοι μήνυμα ή γίνεται σταδιακά;
Ρωτάω για φίλη ΠΕ05 που περιμένει.
Σταδιακά, αν δεν λάβει, να δει το εξελ που θα ανέβει

3
Παλιά βλέπαμε ονόματά μας εφημερίδες , αργότερα, στη σελίδα του υπουργείου. Τα τελευταία 3 χρόνια ανακαλύφτηκε αυτό το ψυχοφθόρο παιχνιδάκι των sms....
Για τους καινούριους μια συμβουλή: γερό στομάχι, ακόμα δεν έχετε δει τίποτα.
όπως είπε ο Patreas Αγώνας, με φυσική παρουσία.
όχι πίσω από τα πληκτρολόγια, αλλά στους συλλόγους, στις συνελεύσεις, στο συνδικαλισμό.
Είμαστε δεκάδες χιλιάδες, έχουμε δύναμη.
Αρκεί να τους την δείξουμε.
Καλή τοποθέτηση.

4
Αφήστε ήσυχο τον άνθρωπο, όταν έχει νέα θα μας πει, να είναι καλά μόνο αυτόν έχουμε.

5
Αυτό σε τι θα βοηθήσεις απλά αυτός με δεύτερο μεταπτυχιακό παίρνει 8 μόρια και φαίνεται στον πίνακα. Οι πίνακες με δεύτερο πτυχίο όπου αναγράφεται και η θέση του με το άλλο πτυχίο, μας βοηθά πολύ να υπολογίσουμε αν αυτός ο συνάδελφος θα διοριστεί ή θα προσληφθεί με το άλλο πτυχίο. Και πάλι βέβαια, μιλάμε θεωρητικά γιατί δεν είσαι μέσα στο κεφάλι του άλλου τι θα αποφασίσει.
 

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Ιούλιος 14, 2023, 03:03:26 μμ »
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
 Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟ  ΑΣΕΠ , ΣΤΟ ΑΚΟΜΗ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ
ΚΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
 ΑΜΕΣΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ-ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
 ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΩΝ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
 ΑΜΕΣΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΒΕ
 ΚΑΤΩ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ-ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ
Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ εκφράζει την κατηγορηματική αντίθεσή του στα νέα αντιδραστικά μέτρα που εξήγγειλε …ο νέος υπουργός Παιδείας, αναπαράγοντας και επιτείνοντας την αντιλαϊκή πολιτική των  παλιών και  γενικώς όλων των  προκατόχων  του της τελευταίας τριακονταετίας.
Ειδικότερα, ο νέος υπουργός, με την ανάληψη της υπηρεσίας του, εξήγγειλε μια νέα ακόμη σκληρότερη επίθεση στα εργασιακά δικαιώματα, επιβάλλοντας το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ως βασική προϋπόθεση(!) για την ένταξη των αναπληρωτών στη λίστα της ελαστικής απασχόλησης (!) Δηλώνει ότι, για να μπορέσουν οι ήδη ελαστικοποιημένοι αναπληρωτές να εργαστούν ως συμβασιούχοι για κάποιο χρονικό διάστημα και… σε   κάποιο σχολείο από τη μια  άκρη της  χώρας ως την άλλη, πρέπει να δώσουν εξετάσεις στον ΑΣΕΠ και να πιάσουν τη βάση οπωσδήποτε ,  ώστε να  μπορέσουν να μπουν  στη διαδικασία… αναμονής  όχι της μόνιμης εργασίας, αλλά της  αναπλήρωσης και της ωρομισθίας  για όποιους μήνες κατ’ έτος(!) αποφασίζει η εκάστοτε ηγεσία του ΥΠΑΙΘ.
Ο νέος υπουργός δηλ  θεσπίζει για το πιο… χτυπημένο τμήμα του κλάδου μας , δηλ για τους αναπληρωτές, το πιο μεγάλο χτύπημα   στο αναφαίρετο δικαίωμα τους για εργασία, στερώντας τους τη δυνατότητα ακόμη και αυτής της ελαστικής απασχόλησης, ενώ είναι για πολλά χρόνια  περιπλανώμενοι  στις εσχατιές της χώρας  ως συμβασιούχοι, καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και δεν διορίζονται, δεν έχουν αποδοχές τους μήνες που δεν προβλέπει ι η σύμβαση του, είναι ανισότιμοι ως προς τις άδειες και τα ασφαλιστικά δικαιώματα, συγκριτικά με τους μονίμους.
Τονίζεται ότι  η νέα αυτή επίθεση  της κυβέρνησης της ΝΔ- που συμπληρώνει το αντιλαϊκό θεσμικό πλαίσιο της Κεραμέως-αποτελεί άμεση συνέχεια του αντιλαϊκού νόμου Γαβρόγλου της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, που με τη σειρά της διαιώνιζε την αντιλαϊκή πολιτική των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ Ολες αυτές οι κυβερνήσεις , ήδη  από το 1998, με τον αιματοβαμμένο ΑΣΕΠ, έβαλαν στο στόχαστρο την επετηρίδα-μια από τις βασικότερες κατακτήσεις του εκπαιδευτικού και λαϊκού κινήματος-υπηρετώντας πιστά τις αντιλαϊκές συνθήκες της λυκοσυμμαχίας της ΕΕ και τις επιταγές του ΟΟΣΑ για  το αποκεντρωμένο,  το ταξικά κατηγοριοποιημένο  σχολείο των ιδιωτικο-οικονομικών κριτηρίων,
Στη βάση αυτή, όπως επιτάσσουν τα νέα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης της ΝΔ, οι αναπληρωτές που αναγκάζονται σε ένα αέναο κυνήγι προσόντων, με βάση τον αντιδραστικό νόμο Γαβρόγλου, καλούνται να συμμετάσχουν στις εξετάσεις –σφαγείο του ΑΣΕΠ. Μάλιστα, , αν δεν κατοχυρώσουν τη βάση, τότε ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ, ουσιαστικά,  όλα τα… περιώνυμα προσόντα- για την απόκτηση των οποίων σπατάλησαν  οι αναπληρωτές πολύτιμο χρόνο, κόπο και ενέργεια-αλλά και η  προϋπηρεσία τους(!)
Ο νέος υπουργός, στην πραγματικότητα, ολοκληρώνει …το πολιτικό έγκλημα όλων των αντιλαϊκών κυβερνήσεων (ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ), στέλνοντας στο… «εκτελεστικό απόσπασμα» του ΑΣΕΠ 50-60.000 αναπληρωτές, απαξιώνοντας   το πτυχίο τους, την προϋπηρεσία και τα προσόντα τους. Με ένα γραπτό διαγωνισμό δηλ η κυβέρνηση ΚΑΤΑΡΓΕΙ, ουσιαστικά, τις σπουδές , την εκπαιδευτική εμπειρία και τους τίτλους σπουδών των συναδέλφων αδιορίστων.
 Η επίθεση αυτή συμπορεύεται με την επίθεση στις βασικές κατακτήσεις στο χώρο του δημόσιου σχολείου. Το σχολείο που επιτάσσουν όλες οι αντιδραστικές συνθήκες της ΕΕ από το 1992 (συνθήκη του Μάαστριχτ) μέχρι και σήμερα είναι ένα σχολείο της ταξικής διαβάθμισης, των iδιωτικο-οικονομικών κριτηρίων, της  απομόρφωσης  των λαϊκών στρωμάτων.,
Τόσο ο τωρινός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ, όσο και οι παλιότεροι διαγωνισμοί καταργούν την αξία του πτυχίου, ακυρώνουν όλα τα χρόνια των σπουδών και αποτελούν το νέο μηχανισμό εξώθησης των εκπαιδευτικών στο εργασιακό και κοινωνικό περιθώριο, Ο εξεταστικός μαραθώνιος του ΑΣΕΠ συνδέεται άρρηκτα με το αντιδραστικό μέτρο της ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ εκπαιδευτικών και σχολείων, με την ΑΡΣΗ της ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ,  με τη γενίκευση των ελαστικών μορφών απασχόλησης  και την επίταση των ταξικών φραγμών στη μόρφωση,
Για τους παραπάνω λόγους, δηλώνουμε ότι θα ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ στην ΕΠΙΒΟΛΗ του αντιλαϊκού μέτρου του νέου ΑΣΕΠ και στην ακύρωση του δικαιώματος των συναδέλφων αναπληρωτών στη μόνιμη και σταθερή δουλειά.
Καλούμε τους συναδέλφους ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ να συσπειρωθούν στο σωματείο, να πιστέψουν στη δυναμική των ενωτικών λαϊκών αγώνων και από κοινού με τους νεοδιόριστους και τους μόνιμους να δώσουμε και αυτή  τη μάχη για την κατοχύρωση των θεμελιωδών εργασιακών , οικονομικών, συνδικαλιστικών και δημοκρατικών δικαιωμάτων μας.
Καλούμε το Δ.Σ της ΟΛΜΕ να συνεδριάσει άμεσα , να καταδικάσει τη νέα αντιλαϊκή επίθεση στα βασικά εργασιακά μας δικαιώματα και να οργανώσει την πάλη της βάσης του κλάδου
Η υπόθεση της προάσπισης των εργασιακών δικαιωμάτων των αναπληρωτών, συνδέεται άρρηκτα  με το δικαίωμα των λαϊκών στρωμάτων στη μόρφωση. Με την έννοια αυτή, ο αγώνας ενάντια στο νέο ΑΣΕΠ πρέπει να συναντήσει το ενωτικό τείχος ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ όλων των φορέων του εκπαιδευτικού, του γονεϊκού, του μαθητικού και εργατο-λαϊκού κινήματος.
 ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ;
 Μαζικούς διορισμούς μονίμων, με προϋπόθεση το χρόνο κτήσης του πτυχίου και την προϋπηρεσία.
 Κάλυψη όλων των κενών με μαζικούς διορισμούς μονίμων από την έναρξη της σχολικής χρονιάς-20 μαθητές στο τμήμα
 Κατάργηση των ταξικών φραγμών στη γνώση
 Ανατροπή της Αξιολόγησης-κατάργηση όλων των αντιλαϊκών νόμων στην εκπαίδευση(ν Κεραμέως-Γαβρόγλου)
 Επανακατάκτηση όλων των μισθολογικών και εργασιακών κατακτήσεων που κατάργησε η μνημονιακή καταιγίδα
 Αυξήσεις που να καλύπτουν το κόστος της ζωής. Να ζούμε με αξιοπρέπεια από τους μισθούς μας
 Καμία εφαρμογή του αντισυνδικαλιστικού νόμου Χατζηδάκη-Κατοχύρωση των συνδικαλιστικών και πολιτικών ελευθεριών
ΟΙ ΕΝΩΤΙΚΟΙ ΛΑΪΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ
https://www.facebook.com/profile.php?id=100049655451821

7
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
 Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟ  ΑΣΕΠ , ΣΤΟ ΑΚΟΜΗ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ
ΚΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
 ΑΜΕΣΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ-ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
 ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΩΝ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
 ΑΜΕΣΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΒΕ
 ΚΑΤΩ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ-ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ
Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ εκφράζει την κατηγορηματική αντίθεσή του στα νέα αντιδραστικά μέτρα που εξήγγειλε …ο νέος υπουργός Παιδείας, αναπαράγοντας και επιτείνοντας την αντιλαϊκή πολιτική των  παλιών και  γενικώς όλων των  προκατόχων  του της τελευταίας τριακονταετίας.
Ειδικότερα, ο νέος υπουργός, με την ανάληψη της υπηρεσίας του, εξήγγειλε μια νέα ακόμη σκληρότερη επίθεση στα εργασιακά δικαιώματα, επιβάλλοντας το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ως βασική προϋπόθεση(!) για την ένταξη των αναπληρωτών στη λίστα της ελαστικής απασχόλησης (!) Δηλώνει ότι, για να μπορέσουν οι ήδη ελαστικοποιημένοι αναπληρωτές να εργαστούν ως συμβασιούχοι για κάποιο χρονικό διάστημα και… σε   κάποιο σχολείο από τη μια  άκρη της  χώρας ως την άλλη, πρέπει να δώσουν εξετάσεις στον ΑΣΕΠ και να πιάσουν τη βάση οπωσδήποτε ,  ώστε να  μπορέσουν να μπουν  στη διαδικασία… αναμονής  όχι της μόνιμης εργασίας, αλλά της  αναπλήρωσης και της ωρομισθίας  για όποιους μήνες κατ’ έτος(!) αποφασίζει η εκάστοτε ηγεσία του ΥΠΑΙΘ.
Ο νέος υπουργός δηλ  θεσπίζει για το πιο… χτυπημένο τμήμα του κλάδου μας , δηλ για τους αναπληρωτές, το πιο μεγάλο χτύπημα   στο αναφαίρετο δικαίωμα τους για εργασία, στερώντας τους τη δυνατότητα ακόμη και αυτής της ελαστικής απασχόλησης, ενώ είναι για πολλά χρόνια  περιπλανώμενοι  στις εσχατιές της χώρας  ως συμβασιούχοι, καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και δεν διορίζονται, δεν έχουν αποδοχές τους μήνες που δεν προβλέπει ι η σύμβαση του, είναι ανισότιμοι ως προς τις άδειες και τα ασφαλιστικά δικαιώματα, συγκριτικά με τους μονίμους.
Τονίζεται ότι  η νέα αυτή επίθεση  της κυβέρνησης της ΝΔ- που συμπληρώνει το αντιλαϊκό θεσμικό πλαίσιο της Κεραμέως-αποτελεί άμεση συνέχεια του αντιλαϊκού νόμου Γαβρόγλου της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, που με τη σειρά της διαιώνιζε την αντιλαϊκή πολιτική των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ Ολες αυτές οι κυβερνήσεις , ήδη  από το 1998, με τον αιματοβαμμένο ΑΣΕΠ, έβαλαν στο στόχαστρο την επετηρίδα-μια από τις βασικότερες κατακτήσεις του εκπαιδευτικού και λαϊκού κινήματος-υπηρετώντας πιστά τις αντιλαϊκές συνθήκες της λυκοσυμμαχίας της ΕΕ και τις επιταγές του ΟΟΣΑ για  το αποκεντρωμένο,  το ταξικά κατηγοριοποιημένο  σχολείο των ιδιωτικο-οικονομικών κριτηρίων,
Στη βάση αυτή, όπως επιτάσσουν τα νέα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης της ΝΔ, οι αναπληρωτές που αναγκάζονται σε ένα αέναο κυνήγι προσόντων, με βάση τον αντιδραστικό νόμο Γαβρόγλου, καλούνται να συμμετάσχουν στις εξετάσεις –σφαγείο του ΑΣΕΠ. Μάλιστα, , αν δεν κατοχυρώσουν τη βάση, τότε ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ, ουσιαστικά,  όλα τα… περιώνυμα προσόντα- για την απόκτηση των οποίων σπατάλησαν  οι αναπληρωτές πολύτιμο χρόνο, κόπο και ενέργεια-αλλά και η  προϋπηρεσία τους(!)
Ο νέος υπουργός, στην πραγματικότητα, ολοκληρώνει …το πολιτικό έγκλημα όλων των αντιλαϊκών κυβερνήσεων (ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ), στέλνοντας στο… «εκτελεστικό απόσπασμα» του ΑΣΕΠ 50-60.000 αναπληρωτές, απαξιώνοντας   το πτυχίο τους, την προϋπηρεσία και τα προσόντα τους. Με ένα γραπτό διαγωνισμό δηλ η κυβέρνηση ΚΑΤΑΡΓΕΙ, ουσιαστικά, τις σπουδές , την εκπαιδευτική εμπειρία και τους τίτλους σπουδών των συναδέλφων αδιορίστων.
 Η επίθεση αυτή συμπορεύεται με την επίθεση στις βασικές κατακτήσεις στο χώρο του δημόσιου σχολείου. Το σχολείο που επιτάσσουν όλες οι αντιδραστικές συνθήκες της ΕΕ από το 1992 (συνθήκη του Μάαστριχτ) μέχρι και σήμερα είναι ένα σχολείο της ταξικής διαβάθμισης, των iδιωτικο-οικονομικών κριτηρίων, της  απομόρφωσης  των λαϊκών στρωμάτων.,
Τόσο ο τωρινός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ, όσο και οι παλιότεροι διαγωνισμοί καταργούν την αξία του πτυχίου, ακυρώνουν όλα τα χρόνια των σπουδών και αποτελούν το νέο μηχανισμό εξώθησης των εκπαιδευτικών στο εργασιακό και κοινωνικό περιθώριο, Ο εξεταστικός μαραθώνιος του ΑΣΕΠ συνδέεται άρρηκτα με το αντιδραστικό μέτρο της ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ εκπαιδευτικών και σχολείων, με την ΑΡΣΗ της ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ,  με τη γενίκευση των ελαστικών μορφών απασχόλησης  και την επίταση των ταξικών φραγμών στη μόρφωση,
Για τους παραπάνω λόγους, δηλώνουμε ότι θα ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ στην ΕΠΙΒΟΛΗ του αντιλαϊκού μέτρου του νέου ΑΣΕΠ και στην ακύρωση του δικαιώματος των συναδέλφων αναπληρωτών στη μόνιμη και σταθερή δουλειά.
Καλούμε τους συναδέλφους ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ να συσπειρωθούν στο σωματείο, να πιστέψουν στη δυναμική των ενωτικών λαϊκών αγώνων και από κοινού με τους νεοδιόριστους και τους μόνιμους να δώσουμε και αυτή  τη μάχη για την κατοχύρωση των θεμελιωδών εργασιακών , οικονομικών, συνδικαλιστικών και δημοκρατικών δικαιωμάτων μας.
Καλούμε το Δ.Σ της ΟΛΜΕ να συνεδριάσει άμεσα , να καταδικάσει τη νέα αντιλαϊκή επίθεση στα βασικά εργασιακά μας δικαιώματα και να οργανώσει την πάλη της βάσης του κλάδου
Η υπόθεση της προάσπισης των εργασιακών δικαιωμάτων των αναπληρωτών, συνδέεται άρρηκτα  με το δικαίωμα των λαϊκών στρωμάτων στη μόρφωση. Με την έννοια αυτή, ο αγώνας ενάντια στο νέο ΑΣΕΠ πρέπει να συναντήσει το ενωτικό τείχος ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ όλων των φορέων του εκπαιδευτικού, του γονεϊκού, του μαθητικού και εργατο-λαϊκού κινήματος.
 ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ;
 Μαζικούς διορισμούς μονίμων, με προϋπόθεση το χρόνο κτήσης του πτυχίου και την προϋπηρεσία.
 Κάλυψη όλων των κενών με μαζικούς διορισμούς μονίμων από την έναρξη της σχολικής χρονιάς-20 μαθητές στο τμήμα
 Κατάργηση των ταξικών φραγμών στη γνώση
 Ανατροπή της Αξιολόγησης-κατάργηση όλων των αντιλαϊκών νόμων στην εκπαίδευση(ν Κεραμέως-Γαβρόγλου)
 Επανακατάκτηση όλων των μισθολογικών και εργασιακών κατακτήσεων που κατάργησε η μνημονιακή καταιγίδα
 Αυξήσεις που να καλύπτουν το κόστος της ζωής. Να ζούμε με αξιοπρέπεια από τους μισθούς μας
 Καμία εφαρμογή του αντισυνδικαλιστικού νόμου Χατζηδάκη-Κατοχύρωση των συνδικαλιστικών και πολιτικών ελευθεριών
ΟΙ ΕΝΩΤΙΚΟΙ ΛΑΪΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ
https://www.facebook.com/profile.php?id=100049655451821

8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Ιούλιος 07, 2023, 01:05:31 μμ »
Πρωτοβουλία Αναπληρωτών Ωρομισθίων
 
ΚΑΘΕ ΣΚΕΨΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΙΤΊΑ ΠΟΛΕΜΟΥ!
 ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Β΄ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
 ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ– ΕΞΙΣΩΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Η κυβέρνηση της ΝΔ εδώ και καιρό έχει ανοίξει τη συζήτηση για αλλαγή του τρόπου διορισμού των εκπαιδευτικών θέτοντας ως βασικό κριτήριο την επιτυχία σε γραπτές εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Όλες τις προηγούμενες μέρες, μετά την ορκωμοσία της νέας πολιτικής ηγεσίας, έχουν πυκνώσει οι αναφορές στα ΜΜΕ για άμεση νομοθέτηση «νέου» συστήματος μόνιμων διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών με την εισαγωγή γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ και συνδυαστική αξιοποίηση του προσοντολογίου του ΣΥΡΙΖΑ. Η «επιτυχία» στον γραπτό διαγωνισμό, λένε ότι, θα είναι προϋπόθεση για την ένταξη στους πίνακες, ενώ στη συνέχεια θα μοριοδοτούνται και τα υπόλοιπα κριτήρια του ν. 4589/19 (Γαβρόγλου). Η κυβέρνηση της Ν.Δ. σήμερα, όπως η προηγούμενη του ΣΥΡΙΖΑ, συνεχίζει στο δρόμο των συνεχόμενων ανατροπών στο σύστημα διορισμών, στο δρόμο της απαξίωσης πτυχίων και προϋπηρεσίας, στο δρόμο του άγχους και της ανασφάλειας, της ομηρείας για χιλιάδες εκπαιδευτικούς, στο δρόμο της μετατροπής του δικαιώματος στην εργασία σε ένα πανάκριβο εμπόρευμα.
ΔΕ ΘΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ – Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΑΛΛΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ
Δε φτάνει που όλες οι κυβερνήσεις των προηγούμενων χρόνων έχουν καταντήσει τους αναπληρωτές σε κυνηγούς προσόντων, που καταλήγουν να μένουν σε κάμπινκ επειδή δε βρίσκουν σπίτι στα νησιά, που κάνουν δεύτερη και τρίτη δουλειά για να τα βγάζουν πέρα με τα υπέρογκα έξοδα, το ενοίκιο, την καθημερινή διαβίωση, το ρεύμα, τη μετακίνηση. Τώρα η κυβέρνηση θέλει να τους εξεφτελίσει ακόμη παραπέρα. Απαξιώνει χρόνια θυσιών, αυτών και των οικογενειών τους, για να περάσουν τις εξετάσεις των πανελληνίων, να σπουδάσουν στη σχολή τους και να  πάρουν το πτυχίο τους, να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο απ’ άκρη σ’ άκρη σε όλη την Ελλάδα.
Ο κλάδος έχει εμπειρία. Είναι οι χιλιάδες επιτυχόντες των γραπτών διαγωνισμών του 2006 και του 2008 που έμειναν για χρόνια σε καθεστώς ομηρίας από όλες τις κυβερνήσεις.
Την ίδια στιγμή που τα κενά στα σχολεία παραμένουν πάνω από 50.000 (τόσες είναι οι φετινές προσλήψεις αναπληρωτών) αντί να προχωρήσουν σε μόνιμους διορισμούς μιλούν για «έξυπνους» τρόπους για την καταγραφή των κενών και σκαρφίζονται νέους «κόφτες» και ανακύκλωση των πινάκων συνδυάζοντας 2 εκτρωματικούς νόμους (ΑΣΕΠ και Γαβρόγλου) για να οδηγήσουν ξανά στην απόλυση αλλά και σε νέα έξοδα προετοιμασίας για τις εξετάσεις.
Η κυβέρνηση θέλει να δώσουν εξετάσεις αυτοί που έχουν εξεταστεί με διάφορους τρόπους από τα 17 τους έτη κι έπειτα. Αυτοί που αν δεν υπήρχαν δε θα μπορούσαν να λειτουργήσουν χιλιάδες σχολεία σε όλη τη χώρα. Αυτοί που με μεράκι, αισιοδοξία και εμπιστοσύνη στο μέλλον αυτού του τόπου, τους μαθητές μας, δίνουν τη μάχη να τους μάθουν γράμματα και να φτιάξουν ανθρώπους που θα φέρουν μια καλύτερη, δίκαιη κοινωνία κόντρα στις επιδιώξεις της κυβέρνησης μέσω των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών της που τους θέλει κατηγοριοποιημένους και ημιμαθείς.
Αντί να διορίσει εδώ και τώρα όλους τους αναπληρωτές, ψάχνει άθλιους τρόπους, όπως ο γραπτός διαγωνισμός για το πως θα διαιωνίζει αυτή την άθλια κατάσταση της αναπλήρωσης, των χιλιάδων κενών. Ανοίγει δρόμο για απολύσεις. Ψάχνει τρόπους για να διαιρεί τους εκπαιδευτικούς και αντί να είναι κάθε χρόνο όλοι στη θέση τους με μόνιμη και σταθερή δουλειά, αυτοί να παλεύουν για μια θέση στον ήλιο, κακοπληρωμένη μάλιστα, που θα αποτελεί σταγόνα στον ωκεανό με βάση τις ανάγκες των μαθητών αλλά και των ίδιων των εκπαιδευτικών.
Οι εκπαιδευτικοί όμως έχουν μιλήσει με τον αγώνα τους, με τη στάση τους, με το κεφάλι τους ψηλά!
 Δε θα επιτρέψουμε στην κυβέρνηση της ΝΔ να φέρει γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
 Δε θα επιτρέψουμε να πεταχτούν στα αζήτητα το βασικό μας πτυχίο, τα χρόνια προϋπηρεσίας στο δημόσιο σχολείο, τα χρόνια κόπου για να κρατηθούμε μέσα στους πίνακες των ακριβοπληρωμένων προσόντων. 
 Να μην το σκεφτούν καν εκεί στο Υπουργείο!
Δυναμώνουμε τον αγώνα με βάση τις δικές μας ανάγκες, τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας.
• Καμία σκέψη για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ
• Μόνιμοι διορισμοί εδώ και τώρα, μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια.
• Κάτω τα χέρια από τα πτυχία μας και την προϋπηρεσία μας. Κατάργηση του ν.4598/19 και όλων νόμων που απαξιώνουν το πτυχίο και την προϋπηρεσία μας.
• Το πτυχίο στο κάθε επιστημονικό αντικείμενο, που θα περιλαμβάνει και την παιδαγωγική επάρκεια, να μας εξασφαλίζει το δικαίωμα για μόνιμη και σταθερή δουλεία στο αντικείμενό μας.
• Να εξισωθούν τα δικαιώματα των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων για όσο διάστημα παραμένουν στην αναπλήρωση.
• Μείωση του αριθμού μαθητών στις τάξεις, μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.
• Κάλυψη όλων των μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας σε γενική και ειδική αγωγή, σε όλες τις ειδικότητες και σε όλα τα αντικείμενα με μόνιμους εκπαιδευτικούς.
• 20% αυξήσεις σε όλους τους μισθούς, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού και του κλεμμένου ΜΚ 2017-19, αφορολόγητο στα 12.000€
Τα σωματεία μας δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι κάθε σκέψη για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ θα μας βρει σε θέσεις μάχης, σε θέση μαζικού και ανυποχώρητου αγώνα. Καλούμε τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να πάρουν από τώρα αγωνιστικές αποφάσεις κινητοποίησης του κλάδου σε περίπτωση που η κυβέρνηση επιχειρήσει να προχωρήσει τα σχέδιά της.

9
@Patreas γλυκε μας ανθρωπε μόνο εσυ θα μας πεις τι γίνεται λυπησου μας

10
Αγαπητέ @patreas γνωρίζεις ποτε θα ανακοινώθουν τα ονόματα των διορισμένων;;
Πέρυσι είχε πεί μέχρι πού είχε φτάσει ο πίνακας, μακάρι να μας βοηθήσει ξανά!

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Απρίλιος 18, 2023, 12:16:37 μμ »
Μετανοειτε αδελφοι μου Χριστιανοι. Ο Ιησους αναστηθηκε.
Ελπιδα να εχουμε και ολοι (δεν) θα διοριστουμε.
Κατανομες για θεολογους παιζουν?
Συνάδελφε είναι ο αριθμός των μετατάξεων κατά προσέγγιση.
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://diavgeia.gov.gr/doc/629%CE%A646%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%94%CE%A3%CE%96?inline=true

12
Ειδική Αγωγή / Απ: e-doatap
« στις: Αύγουστος 25, 2022, 10:19:17 μμ »
Ο ανιψιός μου τελειώσε Πανεπιστήμιου δημόσιο Κύπρου, παίρνει τηλέφωνο, δεν το σηκώνουν, έστειλε μέιλ, δεν απαντούν. Ξέρει κάποιος τι πρέπει να κάνει με το νέο νόμο για να αναγνωριστεί πτυχίο του και να προλάβει όταν ανοίξουν πίνακες ΑΣΕΠ; Ευχαριστώ.

13
Σας ευχαριστούμε Patreas!

14
Άραγε θα εμφανίσουν οι ΔΔΕ τα λειτουργικά κενά να ξέρουμε κι εμείς τι μας γίνεται;

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161828
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 514
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 404
Σύνολο: 404

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.