Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - P20

Σελίδες: 123 ... 24
3
Οκκ είναι της γενικής. Ευχαριστώ πολύ

4
Ευχαριστούμε. Σε δασκάλους και νηπιαγωγούς τα τόσο μεγάλα νούμερα στην Ειδική όντως ευσταθούν; 1100 περίπου ΠΕ 70 και 230 ΠΕ 60;

5
Ευχαριστούμε Πατρέας. Και στην Ειδική για νηπιαγωγούς θα είναι αυξημένο το νούμερο; Πάντα πρώτος στην πληροφόρηση. Κατανομή για Ιούλιο δλδ;

6
Αναδημοσιεύω κείμενο συναδέλφου με όνομα Lena J.....

Πρέπει να ξυπνήσουμε όλοι πριν είναι αργά.

Όταν , οι πίνακες ανοίγουν,  μαζί τους ανοίγουν πληγές που δεν έχουν προλάβει να κλείσουν.
Χιλιάδες αναπληρωτές και αναπληρώτριες σε όλη τη χώρα κοιτάμε με κομμένη ανάσα τις καταστάσεις. Τα μόρια. Τις θέσεις. Το αν θα δουλέψουμε ή όχι. Πού. Πώς. Για πόσο.
Ολόκληρες ζωές σε αναμονή. Ολόκληρες οικογένειες σε εκκρεμότητα. Σχέδια που μένουν στο χαρτί. Όνειρα που αναστέλλονται.
Κι όλα αυτά για έναν κλάδο που στέκεται στις επάλξεις της δημόσιας εκπαίδευσης κάθε χρόνο — χωρίς βεβαιότητες, χωρίς στήριξη, χωρίς ουσιαστικά δικαιώματα.
➡️Τι σημαίνει να είσαι αναπληρωτής;
Σημαίνει να ζεις με μια βαλίτσα μόνιμα δίπλα στην πόρτα.
Να μη γνωρίζεις πού θα βρίσκεσαι τον Σεπτέμβρη.
Να κάνεις μάθημα με κόπο, αγάπη και αξιοπρέπεια, κι ας μην ξέρεις αν θα μπορείς να το συνεχίσεις τον επόμενο χρόνο.
Να μην μπορείς να προγραμματίσεις τη ζωή σου, να κάνεις οικογένεια, να αρρωστήσεις, να μείνεις έγκυος χωρίς κόστος.
Να καλύπτεις κάθε χρόνο τα κενά του συστήματος, χωρίς να σε βλέπει ποτέ το ίδιο το σύστημα.
Με μισθούς οριακούς. Με ενοίκια που τρώνε το 70% του εισοδήματος.
Με μετακινήσεις σε νησιά και ορεινά, σε σχολεία με ελλείψεις, αλλά με μαθητές που περιμένουν ένα βλέμμα, μια αγκαλιά, μια σταθερότητα που κι εσύ δεν έχεις.
Κι όμως, είμαστε εκεί. Παρόντες. Όρθιοι.
Κάθε φορά.
Με επαγγελματισμό, με παιδαγωγική συνείδηση, με την ψυχή μας στο χέρι.
Δεν ζητάμε κάτι παράλογο. Ζητάμε να μπορούμε να ζούμε.
Να έχουμε μια σταθερή δουλειά. Να μπορούμε να χτίσουμε τη ζωή μας, όχι να τη μεταφέρουμε κάθε Σεπτέμβρη.
Να υπάρξει ένας σχεδιασμός για πραγματική μονιμότητα και κάλυψη όλων των κενών.
Να σταματήσει η ανακύκλωση της αβεβαιότητας.
Η εκπαίδευση είναι δημόσιο αγαθό.
Δεν χτίζεται στην πλάτη εξαντλημένων ανθρώπων.
Δεν μπορεί να στηρίζεται μονίμως στην υπομονή και την αυτοθυσία των αναπληρωτών.

Ας μας δουν. Ας μας ακούσουν. Ας μας σεβαστούν.
Γιατί εμείς, ακόμα και χωρίς σταθερό έδαφος, χτίζουμε μέλλον για άλλους.

Κουράγιο σε όλες και όλους.
Είμαστε πολλοί, είμαστε δυνατοί.
Καλή πρωτομαγιά σε όλους! ????

7
Καλησπέρα σας,
Αγαπητοί συνάδελφοι,

Σας ευχαριστούμε θερμά για το ενδιαφέρον και τη διάθεσή σας να στηρίξετε την κοινή μας προσπάθεια.

Ενέργειες μέχρι τώρα

Συναντήσεις & Επαφές

✅ Πραγματοποιήσαμε συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, κ. Ιωάννη Κατσαρό, και τον Γενικό Γραμματέα Ειδικής Αγωγής, κ. Μπουσδούμη, όπου θέσαμε εκτενώς το ζήτημα των οργανικών μας θέσεων.✅ Ήρθαμε σε επικοινωνία με πολλούς αιρετούς, οι οποίοι έχουν ενημερωθεί πλήρως και επιδιώκουμε τη στήριξή τους.✅ Είμαστε σε επαφή με τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ) για την ενίσχυση της συλλογικής μας διεκδίκησης.✅ Η επιστολή μας έχει ήδη κοινοποιηθεί σε εκπαιδευτικά sites, ενισχύοντας την προβολή του ζητήματός μας.✅ Αποστείλαμε email σε εκπομπές μεγάλων τηλεοπτικών καναλιών (SKAI, OPEN, STAR, ALPHA, MEGA, ANT1) για τη δημόσια ανάδειξη του προβλήματός μας.

Αίτημα για συνάντηση με την Υπουργό

Έχουμε καταθέσει επίσημο αίτημα για άμεση συνάντηση με τη νέα Υπουργό Παιδείας. Ωστόσο, δεν έχουμε λάβει ακόμα συγκεκριμένη ημερομηνία, καθώς η ίδια βρίσκεται στη διαδικασία πλήρους ενημέρωσης για την κατάσταση του Υπουργείου. Αναμένουμε ενημέρωση και συνεχίζουμε να πιέζουμε προς αυτή την κατεύθυνση.

Δεν σημαίνει αδράνεια η έλλειψη αναρτήσεων!

Το γεγονός ότι δεν γίνονται συνεχείς δημόσιες αναρτήσεις δεν σημαίνει αδράνεια! Το Διοικητικό Συμβούλιο δρα καθημερινά, μεθοδικά και στοχευμένα, με στόχο την επίτευξη του μέγιστου δυνατού αποτελέσματος.

Για να είναι οι ενέργειές μας οργανωμένες και αποτελεσματικές, απαιτούνται χρόνος, κόπος και προσεκτικά βήματα. Ακόμα και η σύνταξη μιας επιστολής απαιτεί μελέτη και στρατηγική σκέψη.

Γιατί δεν προτείνουμε μαζικά τηλεφωνήματα στο Υπουργείο

Δεν ενδείκνυται η μεμονωμένη επικοινωνία με το Υπουργείο, καθώς κάτι τέτοιο μπορεί να αποδυναμώσει τη συλλογική και θεσμική μας παρέμβαση.

Ο Σύλλογος έχει αναλάβει τον συντονισμό των ενεργειών, ώστε να ασκηθεί η μέγιστη δυνατή πίεση με οργανωμένο και αποτελεσματικό τρόπο.

Κατανοούμε τη διάθεση όλων να εντείνουν την πίεση, όμως η μεμονωμένη επικοινωνία μπορεί να ακυρώσει τη στρατηγική μας. Δρούμε οργανωμένα και στοχευμένα!

Τι μπορείτε να κάνετε

???? Αν έχετε γνωστούς αιρετούς στην περιοχή σας, μπορείτε να τους προωθήσετε την επιστολή μας, ώστε να συμβάλουν στην προώθηση του αιτήματός μας. Είμαστε στη διάθεσή σας για να σας την αποστείλουμε, εφόσον τη χρειάζεστε.

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη και τη στήριξή σας! Η δουλειά που γίνεται είναι αδιάκοπη, στοχευμένη και δυναμική.

Με εκτίμηση, 
Εκ του ΔΣ .

8
Δείτε ανάρτηση του ΠΑΣΑΝ λέει όλες τις κινήσεις που κάνουν.

9
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Μαρτίου 20, 2025, 02:47:59 pm »
Ευχαριστώ

10
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Μαρτίου 20, 2025, 01:54:03 pm »
Από άλλη περιοχή κάποιο νέο;

11
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Μαρτίου 20, 2025, 07:56:02 am »
Καλημέρα. Όποιος έχει την καλή διάθεση να ανεβάσει και άλλες βάσεις μετάθεσης. Γιατί αφού βγήκαν για κάποιες περιοχές θα βγουν και για άλλες.

12
Είναι δεδομένο ότι μέχρι το το 2028 -2030 να είμαστε καλά θα βγουν πολλοί στη σύνταξη  δεδομένου των αλλαγών κάθε μήνα που συμβαίνουν στην εκπαίδευση και του γεγονότος ότι συμπληρώνουν τα χρόνια όσοι όσες είναι 60 60 και που είναι αρκετοί. Προφανώς και χρειάζονται οργανικές. Σε αυτό το κομμάτι μόνο απλές ανακοινώσεις βλέπω από συλλόγους ανα νομό. Δεν υπάρχει βούληση μόνο καλοπροαιρετες ανακοινώσεις για ευνόητους λόγους. Μόνο ο ΠΑΣΑΝ θεωρώ μπορεί να πιέσει και όλοι εμείς. Όπως τα παιδιά του Πασαδ, ο οποίος είναι και τόσα χρόνια ενεργός σαν σύλλογος.

13
Οικονομικά / Απ: Αποζημίωση Υπερωριών
« στις: Ιανουαρίου 30, 2025, 11:44:00 pm »
7 με 8 ευρώ περίπου

14
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιανουαρίου 12, 2025, 12:49:09 pm »
Πράγματι, οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών και η αναβάθμιση των σχολικών υποδομών αποτελούν δύο από τους κεντρικούς πυλώνες του σχεδιασμού μας για την ενίσχυση της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Πριν από την έναρξη της τρέχουσας σχολικής χρονιάς ανακοινώσαμε σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών τον διορισμό δέκα χιλιάδων εκπαιδευτικών, τονίζοντας ότι πρόθεσή μας είναι να διατηρήσουμε και τα επόμενα χρόνια τον ίδιο υψηλό ρυθμό διορισμών

Σελίδες: 123 ... 24

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32919
  • Τελευταία: Silia499
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185365
  • Σύνολο θεμάτων: 19495
  • Σε σύνδεση σήμερα: 768
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 754
Σύνολο: 771

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.043 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.