1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 29, 2025, 05:11:48 pm »Κι αυτό ισχύει.έχετε δικιο σε όλα, τα παιδιά σήμερα (για μενα τα τελευταία 4 χρόνια) βρίσκονται σε πολύ χαμηλό πνευματικό επίπεδο, δεν έχουν στόχους στη πλειοψηφία τους, ασχολούνται με το κινητό πολλές ωρες μέσα στη μέρα και πολλά άλλα και επίσης τουλάχιστον στο γυμνάσιο που ήμουν εγώ υπήρχε πολύ μεγάλο πρόβλημα με κάποιες εκπαιδευτικούς της γενικής, τόσοι τσακωμοί, ένα χαμηλό επίπεδο από ανθρώπους υποτίθεται μορφωμένους και άνθρωποι που δουλεύουν με παιδιά... τόσο πρόβλημα που μια εκπαιδευτικός μας κλείδωσε την τάξη πριν μπούμε μέσα εγώ της παράλληλης και η εκπαιδευτικός της ένταξης... άρα θέλω ένας εκπαιδευτικός με εμπειρία στο σχολείο (γιατί εγώ ήμουν στη πρώτη μου χρονιά αναπληρώτρια) να μου πει για ποιο εκπαιδευτικό σύστημα ελληνικό μιλάμε και τι αλλαγές πρέπει να γίνουν...ποιο είναι το σύστημα? οι νόμοι? εμείς οι ίδιοι? κάποιοι καθηγητές που θεωρουν οτι η τάξη και τα παιδιά είναι τσιφλίκια τους ....
Δεν ξέρω όμως πώς να το πω πιο απλά. Διδάσκουμε με έναν συγκεκριμένο τρόπο, οργανώνουμε τις τάξεις με έναν συγκεκριμένο τρόπο, και σε μια εποχή που και οι γονείς είναι πιο εγγράμματοι και τα παιδιά εκτίθενται σε περισσότερα ερεθισματα και φοιτούν και σε δομές προσχολικές από πολύ μικρά, παρ΄ όλα αυτά βλέπουμε σοβαρές δυσκολίες, όχι μόνο στο "αν παίρνουν τα γράμματα", αλλά αν μπορούν να σταθούν, να ακολουθήσουν κανόνες, να αυτοεξυπηρετηθούν κλπ. Η μία λύση είναι να τα μεταφερουμε όλα στην ειδική αγωγή. Η άλλη λύση είναι να σκεφτούμε, μήπως δεν είναι προβλημα των παιδιών, αλλά της γενικής αγωγής. Μήπως τελικά φταίει ο τρόπος που στήνουμε τις τάξεις και το μάθημα, ειδικά στις πιο μικρές ηλικίες, κι επομένως πρέπιε να γίνει μια παρέμβαση εκεί, και όχι 100 διαφορετικές εξατομικευμένες παρεμβάσεις σε κάθε περίπτωση παιδιού που δεν χωράει σε αυτό το αναποτελεσματικό καλούπι;