Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - tommy

Σελίδες: 1
1
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Συνάφεια Μεταπτυχιακού
« στις: Οκτώβριος 12, 2023, 10:01:45 μμ »
Γενικά για τη συνδρομή ή όχι συνάφειας του μεταπτυχ με το αντικειμενο της θεσης  αποφαίνεται το Πυσδε. Αν απορριφθεί η αιτηση αναγνωρισης μεταπτυχ λογω μη συναφειας εχει τη δυνατοτητα ο εκπκος να υποβάλλει ενσταση που θα εξεταστει από ειδική τριμελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται με απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης για τριετή θητεία και αποτελείται από μέλη του ΑΣΕΠ που προτείνονται από τον Πρόεδρό του (μεσω της δδε αποστέλλεται η ενσταση στο ασεπ).
Επιπλεον κι ενω στην ειδική εκπαιδευση υπάρχουν συγκεκριμενα κριτηρια που πρεπει να πληρουνται, αντιθετως  στην γενική δεν υπάρχουν. Οποτε το καθε πυσδε κανει τα δικα του. Τρανο παραδειγμα η αναγνωριση συναφειας μεταπτυχ σε αναπληρωτη και  η ΜΗ αναγνωριση του ιδιου μεταπτυχ σε αλλη δδε την επομενη χρονια.  Το κάθε πυσδε λοιπον γνωμοδοτει χωρις να εχει θεσμοθετημενα κριτηρια, παρα μονο το ν. 4354
"..Η κατάταξη στα προωθημένα Μ.Κ. πραγματοποιείται μόνο όταν το περιεχόμενο των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών είναι συναφές με το αντικείμενο απασχόλησης του υπαλλήλου, όπως προκύπτει από την προκήρυξη της θέσεως κατά την πλήρωση ή την περιγραφή της θέσης εργασίας από τον οργανισμό της Υπηρεσίας. Για τη συνδρομή ή όχι της προϋπόθεσης αυτής αποφαίνεται το υπηρεσιακό συμβούλιο (αρμόδιο για την εν γένει υπηρεσιακή κατάσταση του υπαλλήλου σύμφωνα με τον Υπαλληλικό Κώδικα).."
+
την οδηγια να ελεγχεται και το περιεχομενο των μεταπτυχιακων σπουδών  όπως αυτό προκυπτει από την αναλυτική κατασταση βαθμολογιας και ιδιαιτερα το θεμα της διπλωματικής(βλ ν.1505 και 3205 καθως και στην 2/31029/ΔΕΠ/6.5.2016 « Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των διατάξεων του Κεφαλαίου Β' του ν. 4354/2015). Αν λοιπον δεν αποδιδεται συναφεια (από το πυσδε) στο Μεταπτυχ βασει του τιτλου του, τοτε το πυσδε δυναται να αποδωσει συναφεια επειδη καποια μαθηματα ή το θεμα διπλωμ εργασιας ειχαν συναφεια με τα καθηκοντα της θεσης του εκπκου.

Επισης στην  απόφαση του ελεγκτικου συνεδριου (ως γνωστο είναι τμημα του υπουργειου οικονομικων του οποιου αρμοδιοτητα είναι η καταβολη μεταπτυχ επιδοματος) ”Ελ.Συν. Τμ.1 Πράξη 206/2008,  γινεται ρητη αναφορά για την εξεταση της διπλωματικης εργασιας ως προς το αν εχει ή όχι συναφεια ένα μεταπτυx με το αντικειμενο της θεσης.

Πρακτικα και από οσα γνωρίζω από τις σχετικές διαδικασιες που ακολουθει το πυσδε στο οποιο υπηρετώ, δινεται συναφεια στο μεταπτυχ εάν ο τιτλος του αφορά (προφανως) την κυρια ειδικοτητα του εκπκου ή  ζητήματα της εκπσης γενικοτερα ή ζητηματα διοικησης της εκπσης (πχ διδεται συναφεια σε μεταπτυχ στη διοικηση σχολικων μοναδων γιατι ένα από τα εν δυναμει καθηκοντα ενός εκπκου είναι και η υπηρεσια σε θεση ευθυνης ως διευθυντ-ης/τρια). Επισης γνωριζω ότι σε αιτηση αναγνωρισης μεταπτυχ ενός πε03 στη διοικηση ολικης ποιοτητας αποδόθηκε συναφεια λογω του ότι το θεμα της διπλωματικης αφορούσε ζητήματα ΟΠ των μαθηματων πε03  στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση και η  ερευνα υλοποιηθηκε σε σχολεια δευτεροβαθμιας, ενω ο τιτλος θεωρηθηκε, κατ αρχας, οτι δεν εχει συναφεια με τα καθηκοντα της θεσης ενος μαθηματικού.
 Επισης σε αιτηση αποδοσης συνάφειας ενός πε02 για μεταπτυχ στην ορθοδοξη θεολογια υπηρχε μεγαλος προβληματισμος για το αν θα έπρεπε να δοθει ή όχι, αλλα τελικα δοθηκε λογω του ότι εχει τη δυνατοτητα να αναλαβει με Γ αναθεση θρησκευτικα (γυμνασιο) ενας φιλολογος, παρολα αυτά υπηρχε όμως ο προβληματισμος ότι στην πραξη  η Γ αναθεση είναι πολύ μακρινο ενδεχομενο για έναν φιλολογο.
Τα κριτήρια των μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής που πρέπει να πληρούνται αφορούν την ένταξη στους πίνακες ειδικής αγωγής. Για τα μεταπτυχιακά αυτά δεν απαιτείται κρίση του υπηρεσιακού συμβουλίου προκειμένου να αποδοθεί συνάφεια, αφού η συνάφεια έχει ήδη εξεταστεί.
Αυτό όμως δεν σημαίνει πως αν υποβληθεί προς εξέταση συνάφειας για απόδοση ΜΚ ένα μεταπτυχιακό πχ. στην ειδική αγωγή ή στην εκπαιδευτική ψυχολογία που όμως δεν δίνει ένταξη στους πίνακες ειδικής αγωγής επειδή δεν πληρούνται τα κριτήρια συνάφειας για ένταξη στον κύριο πίνακα (πχ.αναπληρωτης ειδικής αγωγής από επικουρικό πίνακα) δεν θα εξεταστεί η συνάφεια μεταπτυχιακού για απόδοση ΜΚ. Σαφώς και θα εξεταστεί από το αρμόδιο συμβούλιο προκειμένου να αποδοθεί συνάφεια μόνο για ΜΚ.
Στην περίπτωση αυτή, δηλαδή, δεν εφαρμόζονται τα θεσμοθετημένα κριτήρια συνάφειας (που έτσι κι αλλιώς δεν πληρούνται και τα οποία δεν θα πρέπει να εφαρμόζονται από τα υπηρεσιακά συμβούλια αφού η συνάφεια έχει ήδη κριθεί για ένταξη στον κύριο πίνακα του κλάδου του εκπαιδευτικού).

2
Καλησπέρα.
Επειδή ψάχνω το μεταπτυχιακό "Εκπαιδευτική Ψυχολογία" του Μαρκόνι, ξέρει κάποιος υπεύθυνα πού μπορώ να απευθυνθώ ως προς το θέμα αναγνώρισης και 20 μορίων στον πίνακα ΑΣΕΠ;
Το ίδιο το Πανεπιστήμιο παραπέμπει στο αρμόδιο συμβούλιο της χώρας μας (ΑΤΕΕΝ), το ΑΤΕΕΝ στο ΑΣΕΠ και πάει λέγοντας, ενώ σε τηλέφωνα και μέιλ δεν απαντούν...
[/

Το ΑΤΕΕΝ θα σου πει αν αναγνωρίζεται στην Ελλάδα.
Το ΑΣΕΠ αν μοριοδοτείται. Ωστόσο, το ΑΣΕΠ δεν δεσμεύεται ποτέ και μάλιστα για το μακρινό μέλλον, το πολύ πολύ να πει τί ισχύει σήμερα αλλά και πάλι αν φτάσει να πει κάτι τέτοιο θα το πει με βάση συγκεκριμένη  πρόσκληση. Άρα, το ρίσκο το παίρνει ο κάθε ενδιαφερόμενος.
Είναι πιο πιθανό να έχετε μια σαφή απάντηση επικαλούμενη μεταπτυχιακό αναγνωρισμένο από ΔΟΑΤΑΠ, παρά από ΑΤΕΕΝ. Το ΑΤΕΕΝ, για κάποιο (συγκεκριμένο) λόγο το έχουν στραβά και θεωρώ αμφίβολη την επιβίωσή του. Η ελληνική πολιτεία είναι κολλημένη με τον ΔΟΑΤΑΠ (τύπου "αυτό ξέρω, αυτό εμπιστεύομαι"). Άμα έχεις αναγνώριση ΔΟΑΤΑΠ δεν έχεις να φοβηθείς κάτι.

3
Καλησπέρα.
Επειδή ψάχνω το μεταπτυχιακό "Εκπαιδευτική Ψυχολογία" του Μαρκόνι, ξέρει κάποιος υπεύθυνα πού μπορώ να απευθυνθώ ως προς το θέμα αναγνώρισης και 20 μορίων στον πίνακα ΑΣΕΠ;
Το ίδιο το Πανεπιστήμιο παραπέμπει στο αρμόδιο συμβούλιο της χώρας μας (ΑΤΕΕΝ), το ΑΤΕΕΝ στο ΑΣΕΠ και πάει λέγοντας, ενώ σε τηλέφωνα και μέιλ δεν απαντούν...
[/

Το ΑΤΕΕΝ θα σου πει αν αναγνωρίζεται στην Ελλάδα.
Το ΑΣΕΠ αν μοριοδοτείται. Ωστόσο, το ΑΣΕΠ δεν δεσμεύεται ποτέ και μάλιστα για το μακρινό μέλλον, το πολύ πολύ να πει τί ισχύει σήμερα αλλά και πάλι αν φτάσει να πει κάτι τέτοιο θα το πει με βάση συγκεκριμένη  πρόσκληση. Άρα, το ρίσκο το παίρνει ο κάθε ενδιαφερόμενος.
Είναι πιο πιθανό να έχετε μια σαφή απάντηση επικαλούμενη μεταπτυχιακό αναγνωρισμένο από ΔΟΑΤΑΠ, παρά από ΑΤΕΕΝ. Το ΑΤΕΕΝ, για κάποιο (συγκεκριμένο) λόγο το έχουν στραβά και θεωρώ αμφίβολη την επιβίωσή του. Η ελληνική πολιτεία είναι κολλημένη με τον ΔΟΑΤΑΠ (τύπου "αυτό ξέρω, αυτό εμπιστεύομαι"). Άμα έχεις αναγνώριση ΔΟΑΤΑΠ δεν έχεις να φοβηθείς κάτι.

4
Καλησπέρα.
Επειδή ψάχνω το μεταπτυχιακό "Εκπαιδευτική Ψυχολογία" του Μαρκόνι, ξέρει κάποιος υπεύθυνα πού μπορώ να απευθυνθώ ως προς το θέμα αναγνώρισης και 20 μορίων στον πίνακα ΑΣΕΠ;
Το ίδιο το Πανεπιστήμιο παραπέμπει στο αρμόδιο συμβούλιο της χώρας μας (ΑΤΕΕΝ), το ΑΤΕΕΝ στο ΑΣΕΠ και πάει λέγοντας, ενώ σε τηλέφωνα και μέιλ δεν απαντούν...
[/


5
Καμία σχέση!Αν το θέλετε για τους πίνακες ειδικής, δεν μπαίνετε με μεταπτυχιακό εκπαιδευτικής ψυχολογίας και μάλιστα ενός μόνο έτους και χωρίς πρακτική.
Εδώ πλέον 9μηνα είναι τα σεμινάρια!

Όπως ειπώθηκε και από συνάδελφο παραπάνω, υπάρχουν τόσες επιλογές πλέον , γιατί υπάρχει τόσο ενδιαφέρον για ένα τέτοιο μεταπτυχιακό με όλη αυτή την αβεβαιότητα που το διέπει; 🤔

Επίσης, καλό θα είναι κάποιος πλέον να αποφύγει ετήσια μεταπτυχιακά, δεν είναι όπως παλιά, ίσως πέσει κόφτης στην αναγνώριση στο μέλλον και κάπου λογικό θα είναι, αφού το ετήσιο είναι σαν να κάνεις σεμινάριο.

Θα συμφωνήσω στα περί ασφαλούς επιλογής προκειμένου να αποφύγει κάποιος μια επιλογή που στο μέλλον δεν μπορείς να ξέρεις αν θα πάει στον κάλαθο των αχρήστων, εννοώντας την επιλογή ελληνικού μεταπτυχιακού ή κάποιου που αναγνωρίζεται από ΔΟΑΤΑΠ.
Ωστόσο, θα διαφωνήσω όσον αφορά τα ετήσια μεταπτυχιακά. Σε πολλές χώρες τα μεταπτυχιακά είναι ετήσια. Στην Ελλάδα έχουμε μάθει να κοιτάζουμε τη διάρκεια παραβλέποντας την ποιότητα πολλές φορές. Κοιτάζουμε πχ. ότι ένα μεταπτυχιακό είναι διάρκειας 2 ετών και μπορεί το 1 ή τα 2 εξάμηνα να είναι ανούσια μαθήματα, υλικό που μπορεί να μπήκε σε ένα μεταπτυχιακό μόνο και μόνο για να διδάξουν συγκεκριμένοι καθηγητές (όσο κι αν δεν θέλουν να το παραδεχτούν κάποιοι). Μπορεί ένα ετήσιο πρόγραμμα να δώσει περισσότερα εφόδια από ένα τριών εξαμήνων, εφόσον γίνεται σωστή δουλειά. Άρα, η διάρκεια, για εμένα, δεν είναι κριτήριο επιλογής μεταπτυχιακού.
Είναι, επίσης, άτοπο να το συγκρίνουμε με το σεμινάριο. Το σεμινάριο "φτιάχτηκε" 9μηνο για να καλύψει συγκεκριμένες απαιτήσεις: αφενός αν ήταν μικρότερης διάρκειας δεν θα λαμβάνονταν υπόψη από το ΑΣΕΠ, αλλά αν το πάμε ακόμη πιο πίσω χρονικά (δηλαδή πριν τη μοριοδότηση από το ΑΣΕΠ) δεν θα μπορούσαν τα πανεπιστήμια να έχουν σεμινάρια 1-2 μηνών με κόστος 700-900€ (ή και παραπάνω) όπως ήταν πριν χρόνια. Ποιός θα πλήρωνε 900€+ για σεμινάριο 1-2 μηνών όταν με 2.000-2500 μπορούσε να κάνει μεταπτυχιακό; Συνεπώς, έπρεπε το κόστος του σεμιναρίου να ανταποκρίνεται στη διάρκειά του. Διότι, κακά τα ψέματα, υπάρχουν σεμινάρια 9μηνων που η ύλη τους βγαίνει σε 2 μήνες. Η ύλη απλώθηκε σε διάστημα 9 μηνών για να καλύψει προϋποθέσεις στην αγορά.

6
Καλησπέρα! Επειδή ψάχνω αρκετα το θέμα σχετικά με τα μεταπτυχιακά του marconi, ακόμα δεν έχω καταλάβει, ούτε έχω λάβει απάντηση γιατί αναγνωρίζεται απο το ΑΤΕΕΝ και όχι από το ΔΟΑΤΑΠ παρόλο που το πανεπιστήμιο βρίσκεται στη λίστα του ΔΟΑΤΑΠ.
Μήπως γνωρίζει κανείς κάτι γι αυτό;

Εγώ θα πρότεινα ένα περισσότερο ασφαλές μονοπάτι: αυτό του ελληνικού ΑΕΙ ή κάποιου που αναγνωρίζεται από ΔΟΑΤΑΠ. Το ΑΤΕΕΝ πέρα από την καθυστέρηση στην έκδοση αναγνώριση (6 μήνες μαθαίνω είναι τραγικό να περιμένεις 6 μήνες το 2023 μόνο για την αναγνώριση, υπολογίστε δε και τον χρόνο παραλαβής των εγγράφων από το εξωτερικό, τον χρόνο μετάφρασης κλπ κλπ δηλαδή συν 8-9 μήνες μετά την αποφοίτηση), δεν παρέχει εύκολα πληροφορίες στους ενδιαφερόμενους, δεν υπάρχει ιστότοπος, δεν υπάρχει πλατφόρμα να παρακολουθεί ο ενδιαφερόμενος την πορεία της αίτησης, δεν βρίσκει κάποιος εύκολα υπάλληλο να σηκώσει τηλέφωνο. Ζουν στη δεκαετία του '80 του ελληνικού Δημοσίου. Τα δίδακτρα έχουν πέσει στη γείτονα Κύπρο (συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια), παρόλα αυτά, για να μη θεωρηθεί ότι κάνω διαφήμιση τα μεταπτυχιακά της Κύπρου (προσωπικά έκανα μεταπτυχιακό σε ελληνικό ΑΕΙ) , δείτε και στη Βουλγαρία, δείτε και σε άλλες χώρες. Δεν ξέρω αν αξίζει να ρισκάρει κάποιος να δώσει χρήματα για μεταπτυχιακό όταν εκ των προτέρων υπάρχουν αμφιβολίες. Θα επέλεγα κάτι σίγουρο.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162180
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 674
Σύνολο: 687

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.