Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - geomitsou

Σελίδες: 1
1
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 06, 2008, 10:39:16 πμ »
Θεωρώ ότι το θέμα δεν πρέπει να το βλέπουμε στενά συντεχνιακά. Όλοι γύρω μας ή τουλάχιστον οι περισσότεροι μιλούν για την αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού συστήματος. Όταν όλη η κοινωνία μιλάει για αξιολόγηση είναι τουλάχιστον ανόητο από μέρους μας να την αρνούμαστε.
Νομίζω ότι το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να συζητήσουμε πώς θα γίνει αυτή και να ζητήσουμε αξιοκρατία, δικαιοσύνη, διαφάνεια και διάφορα τέτοια.
Όταν θα αξιολογηθείς και θα φαίνεται πια ότι κάνεις καλά τη δουλειά σου, ο λόγος σου θα αποκτήσει βαρύνουσα σημασία και θα είναι αρκετά πιο εύκολο να ζητήσεις να γίνουν πράγματα γύρω από την Εκπαίδευση και φυσικά γύρω από τη μισθολογική σου ανέλιξη.

Πώς θα γίνει η αξιολόγηση;
Θεωρώ ότι δε χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό. Υπάρχουν συστήματα αξιολόγησης εργαζομένων καταρχάς, σε όλον τον κόσμο. Υπάρχουν συστήματα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου. Μπορεί να γίνει μια σύνθεση όλων αυτών, να προστεθούν ίσως κάποια ειδικά κριτήρια για την Ελλάδα και να βγει ένα αξιόπιστο (κατά το δυνατόν) σύστημα αξιολόγησης.

Κάποια πράγματα που πρέπει να μετρούνται κατά τη γνώμη μου και στα οποία έχουμε έλλειψη στα σχολεία είναι:
1.   Η συνεργασία με τους συναδέλφους. Ο κάθε καθηγητής στο σχολείο λειτουργεί ως μονάδα. Δύσκολα συνεργάζονται 2 ή 3 καθηγητές μεταξύ τους. Το αντίθετο θα έλεγα.
2.   Να τίθενται στόχοι (σχετικά με το μάθημα) στην αρχή της χρονιάς από τον κάθε καθηγητή ή την κάθε ειδικότητα και να μετριέται κατά πόσο επιτεύχθηκαν ή όχι αυτοί και γιατί.
3.   Συνεργασία με τους γονείς.
4.   Συνεργασία με την κοινωνία. Το Σχολείο πρέπει να συνεργάζεται με την κοινωνία, τους φορείς ή οτιδήποτε άλλο. Πρέπει να είναι ο Φάρος της Γνώσης και της δραστηριότητας γύρω από αυτήν. Ειδικά στα μικρά μέρη.

Φυσικά θα πρέπει να αξιολογείται όλο το σύστημα. Δε μπορεί να κατηγορείται ο καθηγητής για κάτι που δεν πήγε καλά και το σχολείο να έχει ελλείψεις σε καθηγητές ή σε βιβλία ή σε αίθουσες ή σε εκπαιδευτικό υλικό.
Να μπουν όλα στην αξιολόγηση.

Σαφώς και πρέπει να αναβαθμισθεί (αν υποθέσουμε ότι υπάρχει) η εκπαίδευση των καθηγητών και να αξιολογείται και αυτή.
 
Το θέμα δεν είναι τόσο απλό και δεν εξαντλείται σε λίγες γραμμές, αλλά να μη γινόμαστε κουραστικοί....

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Εκπαιδευτικά συστήματα
« στις: Δεκέμβριος 19, 2007, 06:06:27 μμ »
Το έχω δει αυτό και λέει αρκετά πράγματα.
Υπάρχουν όμως κάποιες πληροφορίες που δεν τις βρίσκεις εύκολα κάπου γραμμένες.
Μιά φίλη η οποία δούλεψε στην Ιαπωνία για 3 χρόνια σε Λύκειο μου είπε για παράδειγμα, ότι το σχολείο το καθάριζαν κάθε μέρα οι μαθητές με τους καθηγητές μετά το τέλος του μαθήματος. Είναι μια σημαντική πληροφορία, την οποία δε βρίσκεις εύκολα κάπου γραμμένη. Εννοώ, και τέτοιου είδους πράγματα θα μπορούσε κάποιος που ξέρει. να μας πει

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Εκπαιδευτικά συστήματα
« στις: Δεκέμβριος 17, 2007, 05:14:05 μμ »
Θα με ενδιέφερε αρκετά, να μάθω πως είναι τα εκπαιδευτικά συστήματα σε άλλες χώρες της Ευρώπης αλλά και σε άλλα μέρη του κόσμου και κυρίως σε ποιά σημεία διαφέρουν από το δικό μας. Βέβαια μπαίνοντας στις ιστοσελίδες των Υπουργείων Παιδείας των χωρών ή σε κάποιες της Ευρωπαικής Ένωσης παίρνεις κάποιες πληροφορίες. Από τη μία όμως η γλώσσα και από την άλλη η πολυπλοκότητα κάποιων συστημάτων σε κουράζουν και χάνεται η ουσία. Θα ήθελα λοιπόν αν είναι εφικτό, όποιος έχει πληροφορίες τέτοιου είδους να μας τις καταθέτει. Για παράδειγμα ποιές είναι οι αργίες τους, πόσες ώρες δουλεύουν οι εκπαιδευτικοί κ.λ.π.

4
Στο δικό μου σχολείο δεν ψηφίσαμε ακόμα. Μας κάλεσε ο διευθυντής, μας εξήγησε πως έχουν τα πράγματα και κάναμε μια μικρή κουβέντα γύρω από τη διαδικασία. Κάποιοι συνάδελφοι θεώρησαν αρνητικό το να προτείνουμε, ψηφίζοντας, εμεις ο σύλλογος τους υποδιευθυντές. Είπαν ότι το υπουργείο προσπαθεί να διχάσει τους καθηγητές, ότι η ΟΛΜΕ δε θα έπρεπε να το δεχθεί αυτό κ.λ.π.
Θεωρώ ότι αυτή η προσέγγιση είναι λάθος. Ο Σύλλογος των Καθηγητών θα έπρεπε να ψηφίζει όχι μόνο για τους υποδιευθυντές, αλλά και για τους διευθυντές και για τους προϊσταμένους ίσως. Είναι ένα όπλο στα χέρια των Καθηγητών, ας μην το απεμπολήσουμε.

5
Αν και δεν υπήρξα ποτέ διορθωτής, ρωτώντας συναδέλφους που υπήρξαν, έμαθα ότι δεν τους ενοχλεί, αν χρησιμοποιήσουν τύπους της Κατεύθυνσης στη Γενική Παιδεία. Αυτό το θεωρώ λογικό. Δεν είναι σωστό να ζητάμε από τα παιδιά όχι μόνο να θυμούνται τύπους κ.λ.π. αλλά να θυμούνται και σε ποιό μάθημα τα έμαθαν. Αυτό βέβαια δημιουργεί μιά αδικία απέναντι στα παιδιά της Θεωρητικής Κατεύθυνσης αλλά ...αυτά είναι επακόλουθα του συστήματος.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32320
  • Τελευταία: Lena11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161420
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 408
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 360
Σύνολο: 361

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.