1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Αυγούστου 04, 2025, 11:04:16 am »Παράθεση από: Τα κουρέλια τραγουδάνε link=topic=37692.msg1239586#msg1239586 date=175425[b
[/b]Ευχαριστούμε συνάδελφε!!!
Το γεγονός ότι το ΕΕΠ/ΕΒΠ είναι ο φτωχός συγγενής στην εκπαίδευση το ξέρουμε. Το βλέπουμε και εδώ μέσα. Στα περισσότερα μνμ είναι αόρατο και δεν το υπολογίζουν καν. Το πρόβλημα είναι όταν αυτή η κατάσταση συμβαίνει και στα σχολεία.
Τα οργανικά κενά (παλιά και νέα) είναι 3501.
Από 1/9 θα ισχύουν οι 1200 νέες οργανικές στα ΣΔΕΥ (600 ΠΕ23 και 600 ΠΕ30), αλλά και οι 538 στα ΚΕΔΑΣΥ (60 ΠΕ21, 202 ΠΕ23, 10 ΠΕ28, 64 ΠΕ29 και 202 ΠΕ30). Ο λόγος είναι αφού θα δώσουν ψίχουλα μπροστά στα κενά (1000 από τα 3501), δεν υπάρχει λόγος να δημιουργηθούν αδικίες με τις συμπληρωματικές μεταθέσεις. Βέβαια οι 1000 διορισμοί ψίχουλα είναι και μπροστά στα παλιά κενά, που ανέρχονται στα 1763.
Σε όλους τους διορισμούς το ΕΕΠ/ΕΒΠ είναι οι αδικημένοι/ες της υπόθεσης. Άλλ@ παίρνουν πιο πάνω από τα οργανικά των μετατάξεων, άλλοι μιλούν για κάλυψη οργανικών που ταυτίζονται με τα λειτουργικά και άλλ@ παίρνουν ψίχουλα. Εδώ να επισημάνω ότι οι οργανικές του ΕΕΠ/ΕΒΠ δεν αντικατοπτρίζουν σε καμία περίπτωση τις ανάγκες. Ορίζονται αυθαίρετα. Στις ΣΜΕΑΕ δεν υπάρχει αναλογία με μαθητές/τριες και μπορούν να σε διαθέτουν κιόλας σε άλλα σχολεία ανεξάρτητα αν καλύπτονται ή όχι οι ανάγκες. Μόνο στα ΕΕΕΕΚ υπάρχει νομοθεσία, που όμως δεν τηρείται. Στις ΣΔΕΥ που τρέχουν κάθε μέρα και σε άλλο σχολείο; Μακάρι να ίσχυε ο «προβληματικός αλγόριθμος» της δευτεροβάθμιας και στο ΕΕΠ/ΕΒΠ.
1000 στα 3501 και είναι ok; Είναι δίκαιο, ηθικό, παιδαγωγικό;
Ρωτήστε στις ΣΜΕΑΕ αν μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς ΕΕΠ και ΕΒΠ. Τα υπάρχοντα κενά, που δεν αντικατοπτρίζουν τις ανάγκες, είναι 824. Ρωτήστε στα ΚΕΔΑΣΥ (307 παλιά + 538 νέα); Τώρα αντιλαμβάνεστε γιατί αργεί και η εξέταση/επανεξέταση των αιτημάτων στα ΚΕΔΑΣΥ. Στα ΣΔΕΥ τα κενά είναι 629 και 1200 νέα.
Εύχομαι κάποια στιγμή να αντιληφθούμε ότι το δάσκαλοι και ειδικότητες, το βασικές και μη ειδικότητες, το βασικός εκπαιδευτικός και η παράλληλη, το εκπαιδευτικοί και ΕΕΠ/ΕΒΠ κτλπ δεν είναι παιδαγωγικό. Όλ@ είμαστε αναγκαίοι και το όλοι είμαστε ίσοι, αλλά κάποιοι πιο ίσοι δεν βγαίνει σε καλό παιδαγωγικά. Η διεπιστημονικότητα είναι αναγκαία και για κάποια παιδιά το να μην υπάρχει ΕΕΠ/ΕΒΠ σημαίνει ότι μπορεί να μην έρχονται στο σχολείο ή να μην ξεκινούν από την ίδια αφετηρία. Γιατί ο στόχος μας είναι τόσο χαμηλός (να λειτουργούν, να ανοίξουν); Μιλάμε για σχολεία ή φύλαξη παιδιών;
Το ΕΕΠ/ΕΒΠ είναι στις ΣΜΕΑΕ από το 1987. Δείτε πόσ@ ήταν οι μόνιμοι/ες τον Μάρτιο του 2020 πριν τους διορισμούς. Η σύγκριση μονίμων και αναπληρωτών/τριων ΕΕΠ/ΕΒΠ τι συμπεράσματα βγάζει; Η σύγκριση οργανικών κενών και αναπληρωτών/τριων;
Και κλείνω όπως άρχισα. Το ΕΕΠ/ΕΒΠ είναι ο φτωχός συγγενής στην εκπαίδευση. Το ξέρουμε όλ@. Από αυτή την παραδοχή μέχρι το όλα βαίνουν καλώς στην κατανομή υπάρχει μία τεράστια απόσταση, που προσβάλλει. Αφού ο αριθμός των διορισμών είναι δεδομένος και δεν καλύπτει όλα τα υπάρχοντα κενά κάποι@ είναι αδικημένοι/ες και κάποι@ ευνοημένοι/ες. Κάποια μνμ εδώ μέσα είναι, όμως, προσβλητικά για τους μόνιμα αδικημένους/ες.

?
Σύνολο μελών: 33115