1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Απριλίου 15, 2014, 07:58:43 pm »
Όσοι βρίσκονται σε θέση με θητεία ( διευθυντές σε άλλο σχολείο, ΚΕΣΥΠ.............) θεωρείται ότι έχουν υπηρετήσει την οργανική τους;
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Σελίδες: 12
1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014« στις: Απριλίου 15, 2014, 07:58:43 pm »
Όσοι βρίσκονται σε θέση με θητεία ( διευθυντές σε άλλο σχολείο, ΚΕΣΥΠ.............) θεωρείται ότι έχουν υπηρετήσει την οργανική τους;
2
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια« στις: Αυγούστου 15, 2013, 03:55:19 pm »Πλεονάζοντες χαρακτηρίζει το Υπουργείο όσους δεν έχουν συμπληρώσει 12 χρόνια υπηρεσίας και έχουν λιγότερες από 12 ώρες. Το προσδιορίζει στο στο Προεδρικό Διάταγμα για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις.Άλλο οι υποχρεωτικές μεταθέσεις και άλλο οι υποχρεωτικές μετατάξεις. ανοησιες 3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04« στις: Ιουλίου 20, 2013, 01:03:28 pm »
ok. Δίνουν όμως τη θέση σε χημικό που έχει τις λιγότερες ώρες. Το διπλανό σχολείο με το οποίο θα συγχωνευθεί πιθανόν σε ένα χρόνο δεν έχει επίσης ΠΕ04. Μετά τη συγχώνευση το δικό τους παιδί θα έχει μία καλή οργανική. Δεν έπρεπε η οργανική να δοθεί σε βιολόγο ή φυσικό ή σε κανένα;
4
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04« στις: Ιουλίου 20, 2013, 12:56:29 pm »
Σε ένα γυμνάσιο με 1 τμήμα ανά τάξη δεν υπάρχει ΠΕ04. Δίνεται οργανικό κενό και σε ποιά ειδικότητα;
5
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών« στις: Ιανουαρίου 24, 2013, 10:46:09 pm »
Δηλ. με μεταπτυχιακό, ΤΠΕ και ξένη γλώσσα ( 2 κριτήρια στο "πολύ καλός")
είσαι απλώς επαρκής , ενώ με δεύτερο πτυχίο,ΤΠΕ και γλώσσα είσαι πολύ καλός (3 κριτήρια) 6
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Project. Αναθέσεις« στις: Σεπτεμβρίου 16, 2012, 01:40:00 pm »
Αν συμπληρώνω ωράριο στην ειδικότητά μου μπορεί ο διευθυντής να με αναγκάσει να αναλάβω project χωρίς να το θέλω;
7
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Υπεράριθμοι από κατάργηση Σχολείων« στις: Ιουνίου 08, 2011, 06:58:27 am »
Αυτοί θεωρούν ότι με τη συγχώνευση δημιουργείται ένα νέο σχολείο άρα οι καθηγητές αναλαμβάνουν υπηρεσία ταυτόχρονα όλοι μαζί με τη δημιουργία του νέου σχολείου. Χωρίς βέβαια να έχουν υπογράψει κάποιο πρακτικό!!!!!
8
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Υπεράριθμοι από κατάργηση Σχολείων« στις: Ιουνίου 07, 2011, 09:32:20 pm »
Το ΠΥΣΔΕ Ν. Φθιώτιδας θεωρεί ότι σε περίπτωση συγχώνευσης σχολείων αν δεν γίνει καμμία αίτηση για άρση υπεραριθμίας κρίνεται ως υπεράριθμος αυτός που έχει τα λιγότερα μόρια!!!!!!!!!!!!!!!!
9
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Υπεράριθμοι από κατάργηση Σχολείων« στις: Μαΐου 30, 2011, 04:06:46 pm »
Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολείων ποιός θεωρείται ότι είναι ο τελευταίος τοποθετημένος;
10
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Mειωμένο ωράριο« στις: Νοεμβρίου 12, 2010, 11:19:55 am »
Υπολογίζεται η προϋπηρεσία σε ΤΕΙ ( εκπαιδευτική προϋπηρεσία ) για μείωση ωραρίου;
11
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, / Απ: Διορισμοί χημικών 40% και 24μηνο+ΑΣΕΠ« στις: Αυγούστου 20, 2010, 08:55:33 pm »
Στην Α Φθιωτιδας διοριστηκαν 3 χημικοι ( προταση του ΠΥΣΔΕ : 0 ) ενώ ταυτόχρονα δεν ικανοποιήθηκε αίτηση μόνιμου συναδέλφου για μετάθεση στην ίδια περιοχή, κάτι που συνιστά προφανή παρανομία και ακυρότητα των διορισμών
12
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Πολυνομοσχέδιο: Υπηρέτηση οργανικής επί δύο έτη« στις: Μαΐου 14, 2010, 08:24:05 pm »
βελτίωση θέσης που θα επιτευχθεί τώρα(Μάιος 2010) δηλ στο σχολικο ετος 2009 - 2010 για το 2010 - 2011 θα υπηρετηθεί 1 ή 2 χρόνια???
13
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2008« στις: Απριλίου 03, 2008, 10:55:44 pm »
Η ΟΛΜΕ ζήτησε την ανάκληση των μεταθέσεων του κλάδου ΠΕ04
14
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2008« στις: Μαρτίου 28, 2008, 10:55:16 pm »
οι βελτιώσεις θα πρέπει να δοθούν στον κλάδο ΠΕ04 ανά ειδικότητα όπως και οι μεταθέσεις. Επομένως πρέπει να μετρηθούν σε κάθε περιοχή οι ώρες ανά ειδικότητα. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να κριθούν ως υπεράριθμοι καθηγητές που τώρα έχουν οργανική και να γίνει αναδιανομή των οργανικών. Αυτά συμβαίνουν όταν παίρνονται αποφάσεις στο πόδι
Σελίδες: 12
|