1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Αυγούστου 12, 2025, 05:14:29 pm »Με τα λίγα που ξέρω σαν εκπαιδευτικός με λίγα χρόνια εμπειρία στο Δημόσιο, δεν χρειάζεται και πολύ αν κανείς ψάξει λίγο, διαβάσει εδώ μέσα και μετά με την όποια κριτική σκέψη διαθέτει αφήσει έξω το προσωπικό συμφέρον, θα δει ότι πρώτα από όλα ότι γίνεται γίνεται για το χρήμα. Κρατάμε και την κοινή γνώμη που καλώς ή κακώς τους εκπαιδευτικούς μας έχουν για ξύστες - διακοπές 3 μήνες - απεργία μόνο. Δηλαδή θέλουν να μειώσουν τους αναπληρωτές αλλά πως; Στον απλό κοσμάκη αυτό θα ακουστεί ωραίο γιατί λέει κάνει διορισμούς. Σε αυτούς που αφορούν οι διορισμοί και είναι μέσα στην εκπαίδευση πως φαίνεται; Θα πούνε ότι ψάχνουν πως να πάρουν λιγότερους αναπληρωτές κάθε χρόνο με διάφορα τεχνάσματα όπως πχ 25 άντε και 30 εύχομαι! παιδιά στην τάξη και άλλα τέτοια ωραία. Που όπως είναι σήμερα η νεολαία και 20άρι τμήμα καμιά φορά παλεύεις να κάνεις μάθημα.
Πλέον προσωπικά πιστεύω πρέπει να είσαι στην κατάλληλη στιγμή με τα κατάλληλα προσόντα (αγορασμένα και μη) και συνειδητά να θες να διοριστείς ( το λέω γιατί κάποιες ειδικότητες έχουν πολύ καλύτερες προοπτικές στον ιδιωτικό τομέα...)
Συμφωνώ απόλυτα: όλα γίνονται για το χρήμα!!
Το «σπάσιμο τμημάτων» σε νέα με λιγότερους μαθητές δεν συμφέρει οικονομικά … αλλά δεν νομίζω ότι προβληματίζεται κανείς για τις δυσκολίες που υπάρχουν σε ένα μεγάλο τμήμα..
Αλλά κι εγώ την ίδια απορία έχω «θέλουν να μειώσουν τους αναπληρωτές, αλλά πως;»
Δεν πρόκειται να μειωθούν οι μαθητές και να αυξηθεί το πλήθος των τμημάτων, αλλά το να παίρνουν λιγότερους Αναπληρωτές δε λύνει σε καμία περίπτωση το πρόβλημα των ελλείψεων στην εκπαίδευση (ιδιαίτερα στην ειδική αγωγή) και επίσης η αύξηση του αριθμού των μόνιμων δεν νομίζω ότι είναι κάτι επιθυμητό από το υπουργείο οικονομικών…
Ακούστε ομως και κάτι διαφορετικό που με έχει προβληματίσει:
Έχω κάνει συζητήσεις με εκπαιδευτικούς (χρόνια στα σχολεία)και μου είπανε το εξής: ο μόνος τρόπος να απαξιώσεις την επιθυμία ενός νέου ανθρώπου,εκπαιδευτικού, να μπει στο δημόσιο είναι μέσω της αξιολόγησης. Δηλαδή η αξιολόγηση να χρησιμοποιηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε οι αναπληρωτές να μην έχουν τη δυνατότητα να μονιμοποιηθούν (εύκολα ή καθόλου). Έτσι το κράτος αποποιείται τις οποιεσδήποτε ευθύνες που έχει (πχ δίνει λίγες θέσεις μονιμοποίησης στους ΠΕ03, δανείζομαι την ειδικότητα μου προς αποφυγή παρεξηγήσεων). Έτσι, ο αριθμός των αναπληρωτών και των μονιμων παραμένει ο ίδιος ή αυξάνεται με πολύ μικρούς ρυθμούς. Και το αν το πλήθος των μαθητών αυξάνεται στις τάξεις δεν θα παίζει μεγάλο ρόλο (ιδιαίτερα στην κοινή γνώμη) αφού θα μας λένε «πληρώνεσαι και κάθεσαι Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρι και εχεις και ένα σορό αργιες κλπ»
Μια κοινωνία χωρίς’ ενσυναισθηση ή αντίληψη της πραγματικότητας.
Με αυτόν τον τρόπο όμως θα μπαίνουμε εμείς οι καθηγητές στο τρυπάκι της συνεχούς επιμόρφωσης/βελτίωσης και το κράτος θα σε ρωτάει «τι κάνεις εσύ για τα παιδιά; Άσε το τι κάνουμε εμείς»
Δεν ξέρω αν υπάρχει πιθανότητα να ισχύει κάτι τέτοιο, στο μέλλον…