Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - QUICONQUE

Σελίδες: 123
1
για κατσετε ρε παιδια ?

Και ποια ειναι αυτη που θα καταργησει το Πατερ Ημων ?

Ετσι γινεται στα ελληνικα σχολεια και ετσι πρεπει να γινεται...
μπορουν οι αλλοδαποι μαθητες να μην συμμετεχουν..

Ομως ακομη και το 100/100 να ειναι αλλοδαποι μαθητες το πατερ ημων πρεπει να λεγεται
γιατι ειμαστε σε ελληνικο σχολειο...ασχετα αν συμετεχουν εστω μονο οι καθηγητες...

Δεν μπορω πια με αυτον το υποκριτικο προοδευτισμο ...

Αυτη η κυρια αποφασισε να κανει καπετανιλικι...και μαλλον εσκεμενα να προκαλεσει ντορο..

Μην σας φανει περιεργο αν αυριο μεθαυριο την δειτε και υποψηφια σε κανενα προοδευτικο κομμα
απο αυτα που τους θρεφουν κατι τετοιους και τους αμολουν να κανουν τα πειραματα τους
στα παιδια...


Και στο κατω κατω ..το Πατερ ημων μας πειραξε? ημαρτον δηλαδη

Τι σχεση εχει δηλαδη με το αν εισαι δεξιος η ΚΚΕ ..θρησκοι υπαρχουν σε ολες τις πολιτικες γραμμες...

Συμφωνώ, διότι πιστεύω πως ο καθηγητής που δουλεύει σε οποιονδήποτε εργοδότη οφείλει να ακολουθεί το πρόγραμμα που υπάρχει. Τα δήθεν επαναστατικά (σιγά την επανάσταση να κοπεί η προσευχή, αυτό θα βελτιώσει το μάθημα ή τις γνώσεις των μαθητών;) νομίζω πρέπει να τα κάνουμε εκεί που μας παίρνει, δηλαδή στο σπίτι μας όταν κάνουμε ιδιαίτερα, ή όταν ανοίξουμε δικό μας φροντιστήριο. Η χώρα έχει επίσημο θρήσκευμα, πώς να το κάνουμε τώρα. Άλλο αν δεν έπρεπε να έχει κι αν ήταν λάθος να λέγεται η προσευχή εξ αρχής. Πολλή φασαρία για το τίποτα δηλαδή.

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Επίδομα 176 ευρώ
« στις: Ιουνίου 04, 2009, 01:27:52 pm »
Όταν  ήταν  εν  ενεργεία  το www.teach.gr  μια  δικηγορίνα  έβγαλε  ανακοίνωση  για  δικαστική  προσφυγή   με  θέμα  τους  συμβασιούχους  εκπαιδευτικούς. 
Πήρε  150  ευρώ από τον  καθένα μας και   ποτέ μα ποτέ  δεν  έγινε  έστω μία  δίκη για  δείγμα. Πέρασαν  6  ολόκληρα χρόνια.
Έχω  λάβει μέρος  και  στα  176  ευρώ,  έγιναν  κάποιες  δίκες,  όχι  όπως  στην  περίπτωση  των  συμβασιούχων.
Εγώ  μετά  από  αυτό το πάθημα  που ξεκίνησε  από  δικηγόρο που αυτός  έβγαλε  ανακοίνωση  στο  διαδύκτιο,  θα  ήμουν  επιφυλακτικός.

Η  τελική  απόφαση  είναι  σίγουρα  των   μελών  όπως επίσης είναι  στην  κρίση των  μελών   το  αν  θα  προχωρήσουν με το  εν λόγω  γραφείο.


Τα διοικητικα δικαστηρια μπορει να παρουν σρκετα χρονια μεχρι να δικασουν υποθεση, αλλα γενικα οι ανακοινωσεις απο δικηγορους στο διαδικτυο ειναι παρανομες, καθε ειδους διαφημιση δικηγορου σηκωνει αναφορα στο δικηγορικο συλλογο. Γνωριζω κι εγω περιπτωση δικηγορινας απατεωνισσας που εχει κοροιδεψει πολυ κοσμο και με απιστευτο θρασος λεει χοντρα ψεμματα για να παρει προκαταβολες, γι' αυτο μακρια απο την Μ-Μ.Τ.

3
Εργασιακά / Απ: Περί βυσμάτων και άλλων δαιμονίων
« στις: Φεβρουαρίου 18, 2009, 12:19:11 pm »
Το πλέον εξοργιστικό είναι να ακούς συνάδελφο να διατυμπανίζει με αγανάκτηση ότι δεν την βοήθησε κανείς κι ότι δεν είχε μέσο, τη στιγμή που είχε κάνει ό,τι περνούσε από το χέρι της και είχε εξευτελιστεί παρακαλώντας να τη βοηθήσουν κάποια 'μέσα', τα οποία τελικώς δεν τη βοήθησαν. Δηλαδή ενώ ήθελε, δε μπορούσε να κάνει απατεωνιά, και γι' αυτό είναι αξιέπαινη.

4
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: τιμές για ιδιαίτερα αγγλικών
« στις: Φεβρουαρίου 05, 2009, 01:58:01 pm »
Εγώ παίρνω 13 για 2 αδερφάκια (Aj+Bj και B'class)που βρίσκονται 25 λεπτά απο το σπίτι μου.Τους κάνω απο 2 ώρες την εβδομάδα και πάλι μου φαίνονται λίγα γιατί ξεκινάς απο το σπίτι στις 4:30 και γυρνάω σπίτι μου στις 8:00.(βάλε βενζίνη προετοιμασία και φωτοτυπίες).Η άποψη μου είναι ότι πρέπει πάντα να υπολογίζουμε το χάσιμο χρόνου.Πόσα δηλαδή θα έπερνα αν εκείνη την ώρα είχα μάθημα με FCE?Σίγουρα όχι κάτω απο 18.Αν κάποιος θέλει να δώσει λιγότερα να πάει σε φροντιστήριο.Εγώ θυμάμαι οτι έκανα εντατικά μαθήματα για να πάρω την πιστοποίηση για το δημόσιο για τους υπολογιστές και μου έπερναν 25 την ώρα.΄Εκανα 3 ώρες την ημέρα.Δεν μου κατέβασε ούτε 1 ευρουλάκι.Και εμείς που είμαστε απόφοιτοι ΑΕΙ συζητάμε για ψύχουλα?ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΨΥΧΟΥΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ?Συγγνώμη για την αγανάκτηση αλλά αν δεν τα πω θα σκάσω....


Ελπίζω τα αγγλικά σου να είναι καλύτερα από τα ελληνικά σου. Θες και αύξηση τρομάρα σου

5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Νοεμβρίου 20, 2008, 02:53:57 pm »
asymvivaste, ίσως αυτοί τους οποίους τόσο ωραία και ανώνυμα κατηγορείς να ξέρουν τουλάχιστον καλύτερη ορθογραφία από σένα. Άκου 'αμοίβονται'....

6
Είναι μια απλή διαδικασία η εγγραφή αυτή καθεαυτή. Το πρόβλημα είναι οι συστάσεις και η εμπειρία. Αν έχεις μια-δυο καλές συστατικές επιστολές (πχ από κάποιον γνωστό καθηγητή, ένα όνομα τέλος πάντων), ή αν μπορεί να σε συστήσει κάποιος καθηγητής του σχολείου αυτού, τότε έχεις ελπίδες. Γενικά, έτσι ουρανοκατέβατος δε μπαίνει κανείς στα ιδιωτικά, γιατί ανησυχούν για τη φήμη τους και θέλουν να είναι κατοχυρωμένοι ότι ο καθηγητής που θα προσλάβουν θα είναι "εγγύηση". Εγώ δε θα το έλεγα "βύσμα", αυτό το θεωρώ κακοπροαίρετο. Όχι ότι δεν υπάρχει, αλλά πώς να ξεχωρίσει κανείς λίγους καθηγητές από το σωρό που προσφέρεται; Θέλει κι άλλος να είναι κατοχυρωμένος, γιατί αυτός που θα σε επιλέξει λογοδοτεί κάπου παραπάνω, κι εκεί θα τον ρωτήσουν "γιατί διάλεξες αυτόν κι όχι τον άλλον, τί παραπάνω έχει και πώς ξέρουμε αν είναι καλός". Πολύ σημαντική είναι και η εμπειρία, όσο πιο μεγάλη, τόσο το καλύτερο.

7
Άρθρο από ΣΚΑΪ:
"Αρχοντοχωριάτες του παγκόσμιου χωριού"
γράφει η Λαμπρινή Χ. Θωμά - 30/04/2008

Η υπογραφή του ελληνορωσικού μνημονίου για τον περίφημο αγωγό «South Stream» χαιρετίστηκε με εμφανή ή συγκρατημένο ενθουσιασμό από το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού Τύπου. Ο αγωγός με το αγγλοπρεπέστατο όνομα μπήκε στο καθημερινό μας λεξιλόγιο, χωρίς, όπως φαίνεται, κανείς μας να απορήσει: Αφού καμμία από τις χώρες που εμπλέκονται δεν είναι αγγλόφωνη, αφού οι Ρώσοι μια άλφα –ή και ωμέγα- περηφάνεια την κουβαλάνε, πως άξαφνα αυτός ο αγωγός βρήκε νονό να τον βαφτίσει στα αγγλικά; Από που και ως που South Stream; Είναι πια η lingua franca σε τέτοιο βαθμό αποδεκτή;

Ένα μικρό, σύντομο ρεπορτάζ, απέδειξε ότι, όχι, οι Ρώσοι δεν παρέδωσαν γην και ύδωρ, παρά το διεθνή χαρακτήρα της συμφωνίας. Η Αναστασία Ιβάνοβα, από το γραφείο τύπου της Γκαζπρομ, είχε την ευγένεια να μας ενημερώσει πως, το όνομα του αγωγού είναι ρώσικο εις την Ρωσία. Ο αγωγός επισήμως και με τη βούλα ονομάζεται Νότιο Ρεύμα -- για τους ρωσσομαθείς Южный поток, Γιούζνι Ποτόκ. Όμως, μιας και ένα μεγάλο μέρος της αλληλογραφίας και του ενημερωτικού υλικού μεταφράζεται ή συντάσσεται και στην αγγλική, σε αυτό το απευθυνόμενο σε ξένους υλικό, οι Ρώσοι της Γκαζπρομ μεταφράζουν το όνομα του αγωγού.

Κοινώς, South Stream είναι η αγγλική μετάφραση του Γιούζνι Ποτόκ, του Νοτίου Ρεύματος και ως μετάφραση εκπονείται για να βοηθήσει τους αγγλόφωνους στην κατανόηση. Αν είσαι Έλλην απόφοιτος των κώλλετζες (colleges) που προσποιείται το στέλεχος υπουργείου, όμως, όλα αυτά δε σε αφορούν. Μένεις στην αγγλική μετάφραση διότι σε αυτήν βρίσκεις την γλώσσα που αγαπάς και προτιμάς. Τη γλώσσα που δεν αλλάζεις με τίποτε και σε κάνει να νοιώθεις κάποιος... Κατόπιν, τη φοράς καπέλο σε Τύπο και κοινό, νομίζοντας ότι πράττεις το σωστό, γιατί δε σου πέρασε καν από το νου ότι κάποιος άλλος λαός μπορεί να έχει την αξιοπρέπεια ή την υπερηφάνεια που προφυλάσσουν από επαρχιωτισμούς και αρχοντοχωριατιές.

Αν μετά τα κώλλετζες έχεις βρεθεί σε κανένα γραφείο Τύπου υπουργείου, τιμάς και εκεί, με την ίδια επίμονη ανοησία, την μόνη γλώσσα που κατέχεις σε σχετικά ανεκτό βαθμό. Έτσι, ας πούμε, στις 23 Απριλίου 2008, ως υπουργείο Υγείας αποστέλλεις δελτίο Τύπου, με το οποίο ενημερώνεις άπαντα ενδιαφερόμενο ότι

«ο Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, θα συναντηθεί αύριο Μεγάλη Πέμπτη και ώρα 11:00 στο Υπουργείο με τον Υφυπουργό Υγείας της Κίνας κ. Ma Xiaowei, ο οποίος επισκέπτεται επίσημα τη χώρα μας».

Αυτός ο Κινέζος θα το απαίτησε να τον γράφουν Αγγλικά στα Ελληνικά Δελτία Τύπου, προφανώς. Πως αλλοιώς να εξηγήσει κανείς το γεγονός ότι το ελληνικό ( γραφείο Τύπου του ελληνικού ( υπουργείου Υγείας γράφει τα κινέζικα ονόματα με λατινικούς χαρακτήρες, απευθυνόμενο στο ελληνικό κοινό; Πως το ελληνικό γραφείο Τύπου δεν μπαίνει στον κόπο να αποδώσει φωνητικά το κινεζικό όνομα στην ελληνική και όχι στην αγγλική;

Δύο τρανταχτά παραδείγματα της τελευταίας εβδομάδας, αυτά που προαναφέρονται. Είναι πολύ εύκολο να προστεθούν και άλλα. Η γράφουσα πρόσεξε για πρώτη φορά το φαινόμενο, στην απίστευτη αρχοντοχωριατιά του διασήμου φεστιβάλ κινηματογράφου της χώρας, που, σε αναμνηστικό τόμο για τον Κουροσάβα, προτίμησε να αναγράψει το όνομα του μεγάλου σκηνοθέτη στην αγγλική στο εξώφυλλο – κι ας ήταν το περιεχόμενο στα ελληνικά και ο δημιουργός Ιάπωνας. Ακολούθησε μια συλλογή από τηλεγραφήματα του ΑΠΕ αντίστοίχου κάλλους. Εμ τι; Για πλάκα πλήρωνε η μαμά το Στρατηγάκη;

Μα τα ίδια δεν κάνουν και στην "πολιτισμένη Δύση"; μπορεί να ρωτήσει κάποιος. Δεν μεταγράφουν τον Κουροσάβα και ό,τι ξένο στα αγγλικά;

8
Πόσο διαφορα διαβάσματος μπορεί να έχει το 18,1 από το 18,2.

Συμφωνώ μόνο εν μέρει μαζί σου και σε παραπέμπω σε σημερινό δημοσίευμα που διαβάζω αυτή τη στιγμή στο ΕΘΝΟΣ σελ. 27, όπου θα δεις ότι με 18,1 μπαίνεις Παιδαγωγικό Αθήνας ενώ με 18,2 Παιδ/κό Θεσ/νίκης [

9
Δεν καταλαβαίνω γιατί τρώγεστε. Είναι γνωστό ότι οι της Φιλ. Αθήνας έχουν γράψει καλύτερα για να μπουν εκεί  σε σχέση με αυτούς που πέρασαν στο τελευταίο τμήμα της Φιλ/κής επαρχίας. Γνωρίζουμε τις βάσεις καθώς και το πόσο διάβασμα κρύβει η απόσταση από το 18,1 μέχρι το 18,2. Επομένως, θεωρούν οι πρώτοι ότι προηγούνται σε σχέση με τους δεύτερους. Αυτό είναι όλο. Μήπως δεν έχουν δίκιο; Εγώ το κατανοώ. Όσο για το διαχωρισμό των κατευθύνσεων, το ΦΠΨ πράγματι βρίσκεται σε δυσμενή θέση, αλλά αυτό δεν ήταν ήδη γνωστό; Δηλ. αν κάποιος ήθελε να μπει κλασικό αλλά ο βαθμός του τον πήγαινε μέχρι ΦΠ, ή έπρεπε να ξαναδώσει για να περάσει εκεί ή να αποδεχτεί τις συνέπειες της επιλογής του.

10
τι λετε ρε παιδια???η ιστορια ευκολο μαθημα??????με 20?????τα λατινικα τοτε τι ειναι???εγω οταν εδινα πανελληνιες το 2002 ιστορια κατευθυνση 18-20 ειχε γραψει 1-2%...αν ειναι δυνατον!!!!!!μαλλον ετσι εχει φτασει να υποτιμαται το μαθηαμα της ιστοριας και να το διδασκουν πραγματικα ανειδικευτικοι!συγνωμη για την σκληρη κριτικη αλλα ειναι προσωπικη αποψη του καθενος...
Ψέμματα είναι; Κοίτα τα στατιστικά. Ιστορία-λατινικά 20 γράφουν οι περισσότεροι (επιτυχόντες), ενώ αρχαία-έκθεση τουλάχιστον 2 μονάδες παρακάτω.

11
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αίσχος και Ντροπή
« στις: Απριλίου 17, 2008, 02:19:46 pm »

Μπορείς να αναφέρεις άλλες κοινωνίες που υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα;
Δε νομίζω ότι το παράδειγμα διευθυντή-υπαλλήλου ταιριάζει στην περίπτωσή μας...Όλοι εκπαιδευτικοί είμαστε,θέση στην εκπαίδευση ζητάμε όχι θέση διευθυντή..

Δηλαδή να επεκταθούμε σε πολιτικά ζητήματα; Εδώ μιλάμε για εκπαίδευση. Αναφέρομαι στα δομικά χαρακτηριστικά μιας κοινωνίας γενικά και φυσικά επικεντρώνομαι στην ελληνική περίπτωση, τί νόημα έχει να κάνουμε τώρα συγκριτική μελέτη του εκπαιδευτικού συστήματος ανά τον κόσμο;
Όσο για το παράδειγμα με τους δ/ντές είναι συμβολικό. Στην εργασιακή πυραμίδα δεν είναι στενή η κορυφή και πλατιά η βάση; Πόσο πιο απλά να το πω, ας πω ότι δεν μπορούν να εργάζονται 100 όταν οι θέσεις είναι 10. Εκτός αν θες να θυσιάσουν όλοι το πλήρες ωράριό τους και να μοιραστούν τις ώρες τους με τους αδιόριστους. Αλλά αυτό εξαρτάται από την ηγεσία.

Πρώτα απ' όλα σας δουλεύουν.
μας δουλεύουν ακούγεται καλύτερο

Μην κολλάς σε τέτοιες λεπτομέρειες. Εγώ το γνωρίζω. Απευθύνομαι σ' εσάς, εξ ου και το β' πληθ.
[/quote]

Μας έκριναν αρκετοί καθηγητές για να βγούμε από το Πανεπιστήμιο και αν θεωρούν ότι δεν είμαστε καλοί ας μη μας δώσουν πτυχίο αντί να μας δοκιμάζουν αργότερα με εξετάσεις απαξίωσης τόσων χρόνων σπουδών.
Επιπλέον από πού αντλείς τη σιγουριά για την έκφραση και τα ορθογραφικά και πώς μπορείς να κρίνεις το επίπεδο του καθενός;

[/quote]
Δεν αντιλέγω, αλλά δεν έχουν όλα τα πτυχία/σχολές την ίδια βαρύτητα, ούτε είναι το άριστα ίσο με το λίαν καλώς (άσχετα αν δεν αποκτήθηκε αξιοκρατικά).
Για τα ορθογραφικά: αφού βλέπω τα λάθη μπροστά μου, δεν μπορώ να τα κρίνω; Εσύ δεν καταλαβαίνεις ένα λάθος όταν το βλέπεις; Θες να σου παραθέσω τις περγαμηνές μου για να πειστείς, ή να κάνουμε εδώ μάθημα; Εσύ δεν έχεις τα έχεις προσέξει; Εγώ λυπάμαι, ήλπιζα να είναι υψηλότερο το επίπεδο του κλάδου, μας παίρνει όλους η μπάλα.
"να αναφέρεις άλλες κοινωνίες που υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα" έγραψες. Ε μη θυμώσεις, αλλά "κοινωνίες που υπάρχει πρόβλημα" δε στέκει. Ή θα πεις "κοινωνίες όπου υπάρχει πρόβλημα" ή "κοινωνίες που υπάρχουν (σκέτο)." Για να είμαστε ακριβείς.
Τέλος πάντων, με λάθος άτομο τα βάζεις, εγώ ήθελα να προβληματιστείτε, και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

12
Φροντιστήρια / Απ:
« στις: Απριλίου 15, 2008, 04:13:20 pm »
Και μην γράψεις ψέμματα, μην τα φουσκώσεις. Σημασία έχει και η συνέντευξη. Εγώ θα έδινα βάση στην εμφάνιση (δεν εννοώ την ομορφιά), στη σωστή παρουσία (σωστό ντύσιμο, τα ρούχα στο νούμερό μας και όχι μικρότερα με τα κρέατα να περισσεύουν από τα πλάγια, όχι πέντε σκουλαρίκια στα αυτιά, όχι μαλλιά με τρία χρώματα, όχι αυτά τα παπούτσια με όλες τις δαχτυλάρες όξω που κάνουν χλάπα-χλούπα όταν περπατάμε). Αυτά δείχνουν ισορροπημένη προσωπικότητα, εμπνέουν εμπιστοσύνη, ενώ στην αντίθετη περίπτωση χάνεις πόντους από το σεβασμό. Δεν παίζει ρόλο η ηλικία αν ο άλλος βλέπει ότι υπάρχει σοβαρότητα. Επίσης αν έχεις διακρίσεις (αριστεία, ψηλές βαθμολογίες) ανάφερέ τις.

13
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλαδικές εξετάσεις 2012
« στις: Απριλίου 15, 2008, 04:00:48 pm »
Γιατί να πρέπει να αναρωτιέται κανείς γι' αυτές τις βλακείες; Δε μπορούσε να είναι σκέτο φιλολογία ή σκέτο ψυχολογία; Έχει καταλάβει κανείς;

14
Συνηθίστε στην ιδέα ότι αυτό είναι το δημόσιο σχολείο. Έχετε ακούσει να γίνονται τέτοια στα ιδιωτικά; Όχι, γιατί εκεί υπάρχει πίεση, πειθαρχία, ή αλλιώς ζόρι. Για όποιους αντέχουν.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182818
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 715
Σύνολο: 731

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.