1
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2008
« στις: Μαΐου 20, 2008, 05:05:11 pm »
Ουφ γειά σας
Εγώ έγραφα σήμερα κ πρέπει να πω ότι εντάξει δεν ήταν από τα δύσκολα θέματα που φοβόμασταν (οι μαθητές τουλάχιστον)
Το στοχαστικό δοκίμιο βέβαια δεν ήταν και ότι πιο εύκολο για περίληψη.
Τώρα έχω κ μερικές ερωτήσεις.
1. Την φράση που είχαμε για ανάπτυξη μπορούσαμε να την αναπτύξουμε σχετικά με την παράδοση και παράλληλα να αναφέρουμε ότι η παιδεία είναι αυτή που εφοδάζει τον άνθρωπο κατάλληλα έτσι ώστε να μπορεί να ξεχωρίζει τα θετικά στοιχεία της παράδοσης από τα ελαττώματά της ?
2. 'Οταν ζητάει παραδείγματα όπου γίνεται φανερό το προσωπικό ύφος του δοκιμίου πρέπει να αναφέρουμε μόνο φράσεις του κειμένου ή και να γράψουμε στοιχεία από την θεωρία ? (π.χ χρήση α' πληθυντικού προσώπου? )
3. Μεταφορική χρήση της γλώσσας σημαίνει μόνο μεταφορές ή γενικότερα συνειποδηλωτική χρήση που μπορούμε να αναφέρουμε και παρομοιώσεις?
Αυτά!
Ευχαριστώ
Εγώ έγραφα σήμερα κ πρέπει να πω ότι εντάξει δεν ήταν από τα δύσκολα θέματα που φοβόμασταν (οι μαθητές τουλάχιστον)
Το στοχαστικό δοκίμιο βέβαια δεν ήταν και ότι πιο εύκολο για περίληψη.
Τώρα έχω κ μερικές ερωτήσεις.
1. Την φράση που είχαμε για ανάπτυξη μπορούσαμε να την αναπτύξουμε σχετικά με την παράδοση και παράλληλα να αναφέρουμε ότι η παιδεία είναι αυτή που εφοδάζει τον άνθρωπο κατάλληλα έτσι ώστε να μπορεί να ξεχωρίζει τα θετικά στοιχεία της παράδοσης από τα ελαττώματά της ?
2. 'Οταν ζητάει παραδείγματα όπου γίνεται φανερό το προσωπικό ύφος του δοκιμίου πρέπει να αναφέρουμε μόνο φράσεις του κειμένου ή και να γράψουμε στοιχεία από την θεωρία ? (π.χ χρήση α' πληθυντικού προσώπου? )
3. Μεταφορική χρήση της γλώσσας σημαίνει μόνο μεταφορές ή γενικότερα συνειποδηλωτική χρήση που μπορούμε να αναφέρουμε και παρομοιώσεις?
Αυτά!
Ευχαριστώ
