Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - zlapaki

Σελίδες: 123 ... 5
1
Καλησπέρα παιδιά, οι αιτήσεις στην Αθήνα γίνονται στη Λυκούργου όπως παλιά; Στην Κηφισίας 16 είναι διαφορετική υπηρεσία; Συγνώμη για την άσχετη ερώτηση, έχω χρόνια να κάνω αίτηση στην Αθήνα... :-\

2
Καλησπέρα! Βρίσκομαι Αθήνα και θέλω να κάνω εδώ την αίτηση, μπορεί κάποιος να μου πει πού γίνονται οι αιτήσεις; Στην Λυκούργου στο κέντρο είναι τα γραφεία ή έχουν αλλάξει; Κάτι διαβάζω για Κηφισίας 16 αλλά είναι αρμόδιες οι υπηρεσίες κι εκεί;
Ευχαριστώ

3
Αναπληρωτές / Απ: Ωρομίσθιοι (varia)
« στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 03:30:50 μμ »
Γεια σας παιδιά!Με κάλεσαν ωρομίσθια για 8 ώρες από 1/2/2010, η απόφαση της Δευτεροβάθμιας λέει "αναθέτουμε στην ... κτλ -ώρες, σχολείο κτλ,απο σήμερα 1/2 και μέχρι της επανόδου των εκπ/κών που αναπληρώνουν", μας κάλεσαν γιατί η συνάδελφος είχε πάρει άδεια μίας εβδομάδας η οποία άδεια έγινε 2, 3, πάμε για 4η και απ'ο,τι λέει ο διευθυντής θα τραβήξει ως τέλος.
Ως πότε δλδ δεσμεύομαι; Ως 21/6 όπως οι υπόλοιποι, άσχετα αν δεν κάνω μάθημα; Ρωτάω γιατί έχω απογευματινή δουλειά, η σύμβαση λήγει 30/5 και μετά μπαίνω στο ταμείο ανεργίας ως 1/9 που με ξαναπροσλαμβάνουν. Θα μου βάζουν ένσημα ως 21/6 κι έτσι δεν θα μπορώ να πάω στον ΟΑΕΔ νωρίτερα;;;  :-\Θα γράφονται οι ώρες κανονικά μέσα στις εξετάσεις ή μόνο όταν θα επιτηρώ τα τμήματα που έχω; (αν τελικά είμαι μέχρι το τέλος)
Ευχαριστώ....

4
Φροντιστήρια / Απ: Φροντιστήριο&προβλημα στην τάξη
« στις: Δεκέμβριος 04, 2009, 11:25:35 πμ »
πω πω τι μου θύμισες τώρα...
ιντριγκαδόρικο υφάκι, και "σε έβαλα στη θέση σου" κτλ αααχ έτσι έκανε και η δικιά μου. Είχε και λίμα και έφτιαχνε τα νύχια της....!

Μην έχεις ποτέ (απόλυτη) εμπιστοσύνη στους μαθητές! αυτό είναι σίγουρο!
Καλά της τα είπες, αφού έγινε θέμα δεύτερη φορά απο τη διεύθυνση δεν γινόταν να μην το θιξεις το ζήτημα.
Και καλά έκανες και ζητησες και τη γνώμη των άλλων μαθητών, έτσι ειχε να αντιμετωπίσει και την κριτική των συμμαθητών της (πυ είναι χειρότερο!)
Καλή συνέχεια-και προσοχή στις ενδείξεις-σημάδια!

5
Φροντιστήρια / Απ: Φροντιστήριο&προβλημα στην τάξη
« στις: Δεκέμβριος 04, 2009, 02:01:50 πμ »
Ελπίζω το πρόβλημα να λύθηκε!

Κι εγώ έχω αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα στο παρελθόν. Και αυτό εξαιτίας της κακής επίδοσης, το να κατηγορήσει εμένα ήταν η κάλυψη της μαθήτριας στους γονείς της, μάλιστα η δικιά μου έφερε τη μάνα της και τα είπε στη διευθύντρια του φροντιστηρίου, οι τρεις τους  δηλαδή. Μεταξύ των άλλων είπε ότι δεν αξίζω να με σέβονται σαν καθηγήτρια, δεν μπορώ να της επιβληθώ και να με σεβαστεί (κάτι τέτοιο ) Εγώ ήμουν να πεθάνω. (1η χρονιά που δούλευα) Η δικιά μου με υπερασπίστηκε γιατί ήξερε το ποιόν της μαθήτριας.
Τωρα αυτό μου με συμβούλεψε (ήμουν πιο άπειρη και πολύ συναισθηματική τότε) να κάνω ήταν πολύ αποτελεσματικό. Και όταν μου ξανασυνέβη το αντιμετώπισα έτσι, απο τότε δεν είχα πρόβλημα ποτέ.
Δεν ήρθα σε αντιπαράθεση με τη μαθήτρια, ούτε είπα τίποτα κατ' ίδίαν, ούτε μπροστά στα άλλα παιδιά. Ήμουν άνετη, πολύ φιλική με όλους (και με αυτή) όπως πάντα και τους έβαλα τεστ ξανά, κάτι σαν επαναληπτικό. Τους εξήγησα ότι το τεστ είναι για τους ίδιους, για να δοκιμάσουν να εφαρμοσουν αυτά που έμαθαν, για να δούμε αν τα έχουν καταλάβει κι έτσι να λυθούν οι απορίες τους. Πηγαινα πάνω απο τα κεφάλια τους και αν έκαναν λάθος τους έλεγα να θυμηθούν ανάλογα παραδείγματα που καναμε, τους έκανα σημειώσεις κτλ. Και σε αυτήν φυσικά το ίδιο. Τα πήγαν πολύ καλά στο τεστ, (εικονικό για μενα), πήγε στη μάνα της και είπε ότι θα συνεχίσει τελικα, άλλαξε γνώμη, καλη είναι η κυρία κτλ. Μετά που έβαλα το κανονικό τεστ, δεν βοήθησα τόσο, απλά περιφερόμουν και τους έλεγα να προσέξουν αν κάτι κάνουν λάθος. Ταυτόχρονα μιλούσα πολύ μαζί της και με τα αλλα παιδιά εκτός τάξης, περί ανέμων και υδάτων, για περιοδικά,της ζήτησα συμβουλές για μαγαζιά, ρούχα κτλ της έλεγα δικά μου και κάπως χαλάρωσε. Αλλά ήμουν και αυστηρή κάθε φορά που ξέφευγαν για να μην φανεί ότι πάω με τα νερά τους. Και τελικά και η ίδια βελτιώθηκε και το κλίμα στην τάξη ήταν καλύτερο γιατί πολλά προβλήματα τα υποκινούσε η ίδια.
Και σε μια άλλη περίπτωση με ένα αγοράκι καπως έτσι έπραξα. Αυτό ήταν πιο μικρό βέβαια, οπότε λίγο με χιούμορ, λίγο με βοήθεια κάτι έγινε.

Πάντως δεν πρέπει να δείξεις ότι σε πείραξε το γεγονός, ότι θορυβήθηκες και οτι τρέμεις μην απολυθείς εξαιτίας της. Το χειρότερο είναι να καταλάβουν ότι σε έχουν στο χέρι. Δείξε άνετη, χαλαρή, με αυτοπεποίθηση, ότι ξέρεις την δουλειά σου, δέχεσαι την άποψη του άλλου αλλά ξέρεις και τι κάνεις. Αλλά ότι δεν περνάνε και τα καπρίτσια του καθενός. Ήρεμη δύναμη όπως ειπώθηκε πιο πάνω. Και φυσικά όπως είπαν οι συνάδελφοι, να ενημερώνεις πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις το διευθυντή αλλά και τους γονείς πριν πάνε αυτά σπίτι και πουν τα δικά τους.
εγώ πολλές φορές όταν μυρίζομαι ίντριγκα τα προλαβαίνω. Ενημερώνω γονείς λέγοντας "δεν τα πήγε καλά, εγώ προτείνω να μην πείτε κατι ακόμα εσείς, θα του δώσω μια ακόμη ευκαιρία να βελτιώσει το βαθμό του, να διαβάσει λίγο περισσότερο." Βάζω το μαθητή και ξαναγράφει το τεστ, για να βελτιώσει το βαθμό, δεν λέω ότι μίλησα στους γονείς του.  Ετσι είμαι καλυμμένη απο όλες τις πλευρές. Το μικρό νοιώθει ευεργετημένο, με θεωρεί σύμμαχο, ο γονιός με θεωρεί σύμμαχο επίσης που δεν καλύπτω το παιδί και όλοι είναι χαρούμενοι.
Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική φυσικά άρα προσαρμόζεσαι στις καταστάσεις. Βασικό είναι φυσικά να σε υποστηρίζει και ο διευθυντής. Αλλά να έχεις αυτοπεποίθηση γιατί αυτο βγαίνει και στα παιδιά.
με τον καιρό μαθαίνεις να τα προβλέπεις αυτά, δηλ να πιάνεις τα μηνύματα, να βλέπεις τα σημάδια και να είσαι ένα βήμα μπροστά. Να το προλαβαίνεις. Εγώ μετά απο 2-3 χρόνια άρχισα να το καταφέρνω αυτό, αλλά πάντα υπάρχουν και τα ουρανοκατέβατα φυσικά!

καλό κουράγιο εύχομαι- σε όλους.

6
σχετικά με τα παιδιά τακτοποιείς το επαγγελματικό σου , πριν τα φέρεις στον κόσμο.

Ως "τακτοποίηση" των επαγγελματικών σου εννοείς ολοφάνερα το δημόσιο διορισμό... Όσοι λοιπόν δε καταφέρουν (μέσω ΑΣΕΠ;;;;)) να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι, ας μην κάνουν παιδιά! Μα τότε παιδιά θα κάνουν ελάχιστοι! Οποίο βάθος σκέψης! Προσκυνώ.


θεωρώ το 2ο σχόλιο απαράδεκτο+υπερβολικό
Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του και δεν θα απολογηθεί σε κανέναν γι' αυτές. Ούτε όμως τις προβάλει εις βάρος άλλων που έκαναν διαφορετικές επιλογές.
Όσο για το "βόλεμα" στο δημόσιο νομίζω δεν είναι πόθος μόνο των πιτσιρικάδων-κάθε άλλο μάλιστα (όπως φαίνεται και απο τις 270+σελίδες του θέματος)
Στο θέμα και στις διεκδικήσεις μονοπωλούν οι διεκδικήσεις όσων έχουν προϋπηρεσία-οι έχοντες μηδενική προϋπηρεσία+νέοι πτυχιούχοι δεν υπάρχουν στο χάρτη. Αρα βάλτε έναν πιο εύστοχο τίτλο.

ΥΓ. έλεος πια με τους καυγάδες για τα ορθογραφικά!

7
Θέλω να ρωτήσω ποια είναι η θέση των συνδ. οργανώσεων σχετικά με τις υπόλοιπες προτάσεις της Διαμαντοπούλου, δηλ. την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του σχολείου γενικότερα.
Υπάρχουν κάπου οι θέσεις τους; Υπάρχουν συγκεκριμένες προτάσεις;

8
http://www.opengov.gr/ypepth/?p=11&cp=53#comments


Και τα δικά σου έχουν βάση και είναι όλα προς θετική κατεύθυνση. Πάλι καλά, δεν σε "μαύρισαν" πολλοί (7 μείον το δικό μου +=6!!-καλά τα πήγες :))

Τέτοιες προτάσεις αξίζουν να ληφθούν σοβαρά υπόψη.
Τα υπόλοιπα και τα συνθήματα τύπου "οχι στον εξοντωτικο νόμο" "να μείνει το σύστημα όπως είναι" κτλ νομίζω φαίνονται ότι εστιάζουν σε συγκεκριμένες κατηγορίες και δε θα βρουν αποδοχη και υποστήριξη απο το σύνολο της εκπ. κοινότητας. Οι πίνακες μηδενικής προϋπηρεσίας είναι τεράστιοι σε κλάδους όπως ΠΕ02. Αλλά με αυτά που λέγονται είναι σαν να μη λαμβάνονται καθόλου υπόψη.

9
Μήνυμά μου στη διαβούλευση:

Κα Υπουργέ,

Όσον αφορά το νέο σύστημα διορισμού:
------------------------------------------------
Καταρχήν είμαι ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΣΕΠ και το δηλώνω στην αρχή του μηνύματός μου ώστε να μπορέσουν να το καταψηφίσουν οι προφανώς συσπειρωμένοι συνάδελφοι χωρίς να μπουν στον κόπο να  διαβάσουν όλο το κείμενο!

Ο λόγος είναι πως είμαστε πλέον πολλοί… πάρα πολλοί… Κάπως πρέπει να ξεκαθαριστούν οι άξιοι (και αν είναι όλοι άξιοι οι πιο άξιοι)… Η ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΛΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ. Αυτό δεν είναι λύση.

ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ από τους οποίους εκτός των άλλων ζητείται να ζήσουν με εξευτελιστική αμοιβή και να υπογράψουν υπεύθυνη δήλωση ότι δεν θα διδάξουν στον ιδιωτικό τομέα…
Απλώς αναγκάζονται να παρανομήσουν.

Επίσης είμαι υπέρ της άποψης ότι
1) Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ. Αλλά χωρίς παράθυρα (ΝΑ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΕ ΑΣΕΠ Η ΕΛΕΙΨΗΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ) και χωρίς να «χαντακώνονται» όσοι δίνουν πρώτη φορά ΑΣΕΠ και δεν έχουν προλάβει να μαζέψουν προϋπηρεσία. (ΑΝ  ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑΣ ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, ΑΝ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΤΟ 60-40 ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ 40% ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ Η ΟΙ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ)
Όσον αφορά τους ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ας υπάρξει μια λογική προσαύξηση από την μεγαλύτερη επιτυχία τους (πχ δια δέκα για να έχει ελπίδες και κάποιος που δεν έχει ξαναδώσει)   

2)ΑΝ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΧΥΡΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ NA ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ


Επίσης επισημαίνω πως Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ… Πχ εγώ έχω σπουδάσει φυσική και αυτό θα έπρεπε να διδάσκω… σ αυτό θα έπρεπε να εξετάζομαι… Όμως στο διαγωνισμό μου ζητάνε να εξεταστώ επιπλέον σε Χημεία, Βιολογία και Γεωλογία, τα οποία δεν έχω διδαχτεί στο πανεπιστήμιο και δε θεωρώ τον εαυτό μου αρκετά άξιο να τα διδάξω… Σίγουρα κάποιος που τα έχει σπουδάσει θα ξέρει κάτι παραπάνω. Προσωπικά ανήκω στους τυχερούς επειδή πέρασα στο πανεπιστήμιο με τις δέσμες… Έτσι έχω διδαχτεί τουλάχιστον τα στοιχειώδη στη Χημεία… τι γίνεται όμως με αυτούς που μπαίνουν (και έχουν ήδη αρχίσει να βγαίνουν) στο Φυσικό από την τεχνολογική κατεύθυνση χωρίς να έχουν ασχοληθεί με τη Χημεία? Όσο για τα υπόλοιπα μαθήματα δεν το συζητώ καθόλου… καμία σχέση. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΑΜΕΣΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ04…

ΤΕΛΟΣ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ (ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ Η ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΕ ΑΣΕΠ) ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ. Όχι όμως με το αζημίωτο… Από τον επόμενο ΑΣΕΠ και μετά όσοι δεν έχουν επιτυχία (προηγούμενη ή καινούρια) ας μείνουν απ’ έξω.



Όσον αφορά την ΠΔΣ:
----------------------------
   Συγχαρητήρια για την πρώτη σας κίνηση να κλείσετε το παραθυράκι της ΠΔΣ. Η αλήθεια είναι πως οι προσλήψεις είναι πλέον διαφανείς και όχι αξιοκρατικές αλλά ελπίζω πως αυτό ήταν μια πρώτη κίνηση και όχι το τελικό σύστημα προσλήψεων στην ΠΔΣ. Ο λόγος είναι πως η πρόσληψη με βάση την ημερομηνία κτήσης πτυχίου έχει άρωμα επετηρίδας και η επετηρίδα έχει καταργηθεί (και έπρεπε να καταργηθεί) για ευνόητους λόγους. Ευτυχώς φέτος δεν αφήσατε περιθώρια νέων αιτήσεων και έτσι τα σχολεία δεν γέμισαν με επίδοξους δημόσιους υπαλλήλους που δεν διατηρούν καμία επαφή εδώ και χρόνια με την εκπαίδευση. Καλό θα ήταν όμως να προσέξετε γιατί αν εξακολουθήσει να ισχύει το φετινό σύστημα… του χρόνου θα κάνουν αιτήσεις όλοι οι παραπάνω….
   Προτείνω λοιπόν
(μετά από ψηφοφορία: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=15891.0 )
οι προσλήψεις στην ΠΔΣ να γίνονται από του χρόνου και έπειτα είτε 100% από τον ΑΣΕΠ είτε από πίνακες με κριτήρια του πίνακα των ωρομίσθιων αλλά με προϋπόθεση την επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Στην πρώτη περίπτωση δίνεται η ευκαιρία στους επιτυχόντες αλλά μη διοριστέους να μπουν μέσα σε σχολική τάξη. Στη δεύτερη περίπτωση θα πρέπει να κλείσουν και όλα τα υπόλοιπα παράθυρα απόκτησης προϋπηρεσίας ώστε να υπάρχει μια στοιχειώδης αξιοκρατία. 
   Τέλος με την ΠΔΣ, μια ακόμα καλή λύση θα ήταν (σε συνδυασμό με την κατάργηση της ωρομισθίας) να δίνεται στους περισσότερους πλέον αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν το ωράριό τους.
   Όποιος τρόπος κι αν εφαρμοστεί είναι προς το συμφέρον του μαθητή… ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΟΠΟΙΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΝΤΑΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΔΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ (Η ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ (κι ας μην είναι επιτυχόντες) ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.

Με τιμή,
Λελεδάκης Κωνσταντίνος
Ωρομίσθιος Φυσικός


εγω θελω να δω μια ολοκληρωμενη δικαιη προταση συστηματος διορισμου.
το να καταργηθει η ωρομισθια ήνα μπει ορος επιτυχια σε ασεπ δε νομιζω οτι ειναι αρκετο.
θεωρω οτι το υπαρχον συστημα ειναι αδικο.
αλλο το οτι οσοι προγραμματισαν τη ζωη τους βαση αυτου πρεπει να εχουν διαφορετικη αντιμετωπιση,κ αλλο το οτι το υπαρχον συστημα ειναι σωστο.
πως μεσα σε μια μερα απεκτησε τοσους υποστηρικτες?


Συμφωνώ κι εγώ μαζί σου DOG.
Μου κάνει εντύπωση που κανείς δεν σχολίασε την πρόταση του συναδέλφου. Μόνο εγώ τη βρίσκω θετική;
Πολύ μπλα μπλα και αριθμοί. Πέντε πάνω, πέντε κάτω...πόσοι ΟΑΕΔ, πόσο 24μηνο...μαζικοί αγώνες, τι μαζικοι δηλαδή..... Εγώ δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς θέλουμε/θέλουν, ούτε καν τι πρόσωπο πρέπει να χρησιμοποιήσω. Είμαστε στο "εμείς",στο "εγώ", στο "αυτοί";
Τι να πω...

10
Μήνυμά μου στη διαβούλευση:

Κα Υπουργέ,

Όσον αφορά το νέο σύστημα διορισμού:
------------------------------------------------
Καταρχήν είμαι ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΣΕΠ και το δηλώνω στην αρχή του μηνύματός μου ώστε να μπορέσουν να το καταψηφίσουν οι προφανώς συσπειρωμένοι συνάδελφοι χωρίς να μπουν στον κόπο να  διαβάσουν όλο το κείμενο!
.....................




(Για να μην κάνω ολόκληρο το κείμενό σου παράθεση)
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ συνάδελφε. 
Η ακατάσχετη ΦΕΛΟΛΟΓΙΑ  με είχε κουράσει πραγματικά.
Θα μπαίνω στη διαβούλευση να σου βάζω όσα ++++++++++++ μπορώ...

11
Γεια σας παιδιά!Κι εγώ μια παρόμοια ερώτηση έχω. Πόσο ήταν η βάση για ωρομισθία στην Ήπειρο; Με 15.500 περίπου, σειρά γύρω στο 60 υπάρχει περίπτωση να με καλέσουν; Υπάρχουν κάπου συγκεντρωμένα στοιχεία σχετικά με τα μόρια (τα περσινά-τη βάση δηλαδή) των ωρομισθίων σε κάθε περιφέρεια;

12
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: ειδικη διδακτικη
« στις: Αύγουστος 23, 2009, 02:05:23 μμ »
κι εγώ παιδιά μια από τα ίδια.Στον προηγούμενο ασεπ προσπαθούσα να μάθω σχέδια μαθήματος (στα αρχαία) σε συγκεκριμένες ενότητες, να μάθω στόχους κτλ., δεν γίνεται όμως να τα θυμάσαι όλα αυτά, έγραψα 40. Στον ασεπ που πέρασε διάβασα κάποιους σκελετούς+παραδείγματα για να δω τη φιλοσοφία, διαβασα θεωρία πώς να βάζω στόχους κτλ. Εγραψα διδακτική ιστορίας 88, απλό σχετικά σχέδιο διδασκαλίας, με δομή και ξεχωριστά βήματα. Νομίζω ότι παίζει ρόλο και η καλή γνώση του αντικειμένου, γιατί μπόρεσα να βγάζω ερωτήσεις καλές,να δίνω έξτρα πληροφορίες κτλ. Γενικά είχα διαβάσει πολύ καλά ιστορία (εξωσχολικά βιβλία) γιατί είχα αποφασίσει από την αρχή ότι θα γράψω διδακτική ιστορίας ό,τι και να γίνει! έτσι βοηθήθηκα και στο γνωστικό (με αυτά τα απίθανα θέματα φέτος!) και στη διδακτική!  ;)

13
Παιδιά εγώ μία χρονιά δούλεψα ΠΔΣ (ΠΕ02) και δούλευα και σε φροντιστήριο Αγγλικών (με όλα τα ένσημα). Το έλεγα σε όλους, στον υπεύθυνο της ΠΔΣ, στη Δ/θμια, στο ΙΚΑ, στον ΟΑΕΔ και δε μου έλεγε κανείς τίποτα. Στο τέλος το επίδομα ανεργίας του καλοκαιριού το πήρα κανονικά. Πάντως όλες σχεδόν οι καθηγήτριες του φροντιστηρίου έχουν ένσημα και δουλεύουν ωρομίσθιες ή ΠΔΣ σε σχολεία, δεν έχω ακούσει  ποτέ να έγινε κάτι.
Να ρωτήσω κατι: εγώ που στην αίτηση για ωρομίσθια δηλώνω ότι δε δουλεύω σε φροντιστήριο εννοώ σαν ΠΕΟ2. Σε φροντιστήριο Αγγλικών δουλεύω με άλλη άδεια, όχι με το πτυχίο ΠΕΟ2. Νόμιμο δεν είναι αυτό; Έχω ρωτήσει σε β/θμια,Ικα κτλ και με κοιτάνε, κουνάνε το κεφάλι, αλλά κατηγορηματικά δεν μου έχουν απαντήσει! ???

14
syllas, ευχαριστώ αλλά δεν το κατέχω το άθλημα απ'ο,τι φαίνεται.  :-\

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161836
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 538
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 517

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.