Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - theold

Σελίδες: 1
1
...Και τέλος o χαρακτηρισμός ετήσια, τι σημαίνει στην πράξη?Από Σεπτέμβρη μέχρι τον επόμενο Σεπτέμβρη?Σεπτέμβρη με Ιούνη ή ακόμη λιγότερο??
H βεβαίωση απλώς να γράφει:
α) ετήσιο. Το από πότε μέχρι πότε είναι δουλειά των διοργανωτών και
β) ότι είναι διάρκειας 400 ωρών.
Αν δεν αναφέρεται ο όρος ετήσιο και 800 ωρών να είναι το σεμινάριο τότε υπάρχει πρόβλημα.

2
Νεοδιόριστοι / Απ: Απορίες νεοδιόριστων
« στις: Σεπτεμβρίου 10, 2008, 06:57:17 am »
.....Άντε να δούμε για που θα φάω το σουτ τώρα..... :)
Πολλές φορές του "σουτ" βγαίνει καλύτερα

3
Νεοδιόριστοι / Απ: Απορίες νεοδιόριστων
« στις: Σεπτεμβρίου 09, 2008, 06:29:41 pm »
Καλησπέρα...Είμαι νεοδιόριστη ΠΕ02 και τοποθετήθηκα σε Γυμνάσιο στο οποίο ειδοποιήθηκα από τον Δ/ντη πως δεν υπήρχε κενό και περισσεύω....προς το παρόν έκανα πράξη ανάληψης και παραμένω στη θέση συναδέλφου που κάνει χρήση γονικής άδειας , αλλά απ΄ότι φαίνεται ειδοποιήθηκε και επιστρέφει νωρίτερα....Μήπως γνωρίζετε ποιος προηγείται στην περίπτωση αυτή ώστε να παραμείνει ? Ευχαριστώ.....
Προηγείται οπωσδήποτε ο παλιός. Το πιο πιθανό σενάριο: Η Δ/νση σε αποσπά σε άλλο σχολείο

4
εννοω κατι δεν πρεπει να πω σε καποιον υπευθυνο εκει περα?θα πω απλα οτι ηρθα να αφησω το βιογραφικο μου για πδσ και φευγω? :-\ειπαμε δεν τα ξερω και δεν παιρνω μπρος και ευκολα τι να κανω?! ??? ???
θα μπεις,θα πεις καλημέρα σας,θα κάνεις μια καλή-γερή χειραψία,είμαι η τάδε και σας έφερα ένα βιογραφικό μου για να το έχετε στο νου σας για την πδσ.
[/quote]
Η Δ/νση δεν στέλνει στα σχολεία βιογραφικά ούτε τα σχολεία παραλαμβάνουν επισήμως αλλά δεν απαγορεύεται. Καλό είναι να περάσεις απ’αυτά και ν’ αφήσεις από ένα.
Πας στη γραμματεία του σχολείου (αν υπάρχει) ή βρίσκεις τον υπεύθυνο ΠΔΣ (αν υπάρχει) ή τον υποδ/ντή (αν υπάρχει) ή τον δ/ντή που δεν μπορεί κάποιος θα είναι.
Δεν προβλέπεται αλλά επηρεάζει. Όταν ο αξιολογητής (υπεύθυνος ΠΔΣ) του σχολείου έχει ανάγκες στην ειδικότητά σου και δεν υπάρχει βυσματούχος θα κυτάξει κατά πάσαν πιθανότητα τα βιογραφικά που πήρε και ίσως  …
Δεν είναι ανάγκη να πας από τώρα. Αυτές τις μέρες μόνο κάποιος καθηγητής κάνει τον αξιωματικό υπηρεσίας και υπάρχει κίνδυνος να παραπέσει. Αρχές του Σεπτέμβρη που θάχουν ανοίξει τα σχολειά καλά είναι και βλέπουμε.

5
Δεν αδικώ σε κάποιο βαθμό τους ασεπίτες. Στο κάτω κάτω για τα συμφέροντά τους παλεύουν έχω όμως την αίσθηση ότι αδικούν τους άλλους που μπορεί να μην είναι καλύτεροι απ’ αυτούς δεν είναι όμως και χειρότεροι.
Αυτά με το μάτι ενός εκπ/κού που έζησε 35 χρόνια τη μαγεία της εκπ/σης.

Μήπως χαρακτηρίζοντας "ασεπίτες" ανθρώπους που διεκδικούν τα δικαιώματα τους διαγωνιζόμενοι κάτω από τους ίδιους όρους πράγματι τους αδικείς, τους μειώνεις και τελικά δεν αναγνωρίζεις ούτε στο ελάχιστο το δίκιο τους? Τι θα πεί "ασεπίτης"? Τι νόημα και περιεχόμενο αποδίδεις στη λέξη και κατ' επέκταση στους Ανθρώπους που χαρακτηρίζεις με αυτό τον όρο?

Απλά διαπιστώνω μια κατάσταση, όπως την εισπράττω, από πολλά μηνύματα που έχω διαβάσει.
α. Δίκιο έχουν όλοι.
β.  Απλά: ΑΣΕΠίτης = ο του ΑΣΕΠ και τίποτα άλλο.
Θα μπορούσα να είχα γράψει και προϋπηρεσιούχος για τους υπόλοιπους. Θα βγει τώρα κάποιος να πει ότι μειώνω κι αυτούς;
Με την ίδια λογική: Το 24μηνίτης που γράφεται από πολλούς είναι κι αυτό απαξιωτικό;
γ. Το μήνυμά μου ήταν απάντηση κυρίως στα γραφόμενα από bilstef
Σε παρακαλώ διάβασε προσεκτικότερα τι έγραψα.


6
...και που δεν περασε ποτε απο τις συμπληγαδες του ασεπ! οσο για το 50.5
1. ε καποια βαση πρεπει να υπαρχει !
2. προς εξασφαλιση των δασκαλων κατεβηκε επειδη δεν εφταναν ουτε το 60...
3. σε ποιον κλαδο της δευτεροβαθμιας διοριζονται με 50.5;
4. αν γραψεις μεσο ορο 80 σιγουρα δεν ειναι τυχη.
5. το μεγα θεμα ειναι ΠΩΣ αποκταται η προυπηρεσια.
6. ΟΧΙ ΣΤΟ

7
από http://clubs.pathfinder.gr/MATHEMATICA/17063?forum=56996&read=495 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

Επειδή οι πάσης φύσεως πίνακες διορισμού βάσει προϋπηρεσιών αναγορεύουν ως προσόν την καλή σχέση με το πελατειακό κράτος.
Επειδή για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων.
Επειδή μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία.
Επειδή πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις μεθοδικά υποσκάπτουν την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ.

Εμείς >οι υπογραφόμενοι ως εκπαιδευτικοί αλλά και ως πολίτες ζητάμε από την >κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα και τις ηγεσίες των συνδικαλιστικών >οργανώσεων των εκπαιδευτικών να εναρμονισθούν με την θέληση της >κοινωνίας και τις ανάγκες των καιρών ώστε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να >αποτελέσει το μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα >δημόσια σχολεία.
Ακολουθούν Υπογραφές


Ποιος είναι καταλληλότερος να διοριστεί εκπαιδευτικός; Οι «επιτυχόντες» του ΑΣΕΠ με 75 ή 50,5 μόρια ή οι έχοντες μόνο προϋπηρεσία; Μήπως και οι δύο «πιατέλες» έχουν και καλούς και κακούς μεζέδες;
Δεν περίμενα πάντως να διαπιστώσω τόση έπαρση και τόση εμπάθεια από μέρος των πρώτων για τους δεύτερους.
Ποιος λέει ότι η προϋπηρεσία είναι υποχρεωτικά πελατειακή σχέση με το κράτος; Ποιος λέει ότι οι «επιτυχόντες» των 50,5 μορίων είναι καλοί εκπ/κοί ενώ οι «αποτυχόντες» των 49,5 όχι;
Ποιος λέει ότι ο «επιτυχών των 80 μορίων είναι υποχρεωτικά και καλός εκπ/κός;
Πώς πέτυχε; Ισως διάβασε πολύ, ίσως είχε το χάρισμα, ίσως (το πιθανότερο) ήταν τυχερός, ίσως (καθόλου απίθανο) γνώριζε με κάποιο τρόπο τι περίπου ή τι ακριβώς θα μπει.
Εστω ότι ο «επιτυχών» είναι άριστος επιστήμονας. Είναι καλός δάσκαλος; Το βρίσκει αυτό ο ΑΣΕΠ; Με τα παιδαγωγικά; Άλλο η θεωρία κι άλλο η πράξη. Ο Αϊνστάιν θα μπορούσε να σταθεί στην τάξη;
Αντικειμενικότητα! Μα ο στόχος τελικά του διαγωνισμού αυτού και σχεδόν κάθε διαγωνισμού δεν είναι η επιλογή των καλυτέρων (αυτό είναι η βιτρίνα) αλλά να περιορίσει τη ζήτηση εργασίας στα επίπεδα της προσφοράς. Αν οι επιτυγχάνοντες είναι πολύ περισσότεροι από τους 100 έστω που ζητάμε να προσλάβουμε πρέπει να δυσκολέψουμε τα θέματα και να αυξήσουμε τις παγίδες. Αν είναι λιγότεροι δεν έχει νόημα η διενέργεια του διαγωνισμού.
Φταίει ασφαλώς και το κράτος που 1) για τα ψηφαλάκια αύξησε τα πανεπιστημιακά τμήματα και με τα μέτρα επιείκειας μέσα στις σχολές έκανε ακώλυτο το φτάσιμο στο πτυχίο. Ποιος τολμά την «οπισθοδρόμηση»;
2) Δεν διόρισε τα τελευταία χ χρόνια ικανό αριθμό εκπ/κών. Ετσι φρακάραμε.
Ο καλός εκπ/κός θα κριθεί στην τάξη κι αν είναι ακατάλληλος να πάει σπίτι του. Δεν θα κριθεί η καταλληλότητά του από το γεγονός ότι δεν θυμόταν πότε στην ευχή έγινε η μάχη στα Οινόφυτα. Τον Αύγουστο του 457 π.χ. ή το Σεπτέμβρη του 458; Τώρα θα πεις γίνεται αξιολόγηση του έργου καθενός και συνολικά στο σχολείο; Από το 1981-82 ή κάπου εκεί σίγουρα δεν γίνεται κι αλλοίμονο σ’ αυτόν που θα το αποφασίσει να την κάνει. Θα ξεκινήσουν αγώνες, αγώνες, αγώνες για να μην καταπιεστούμε.
Δεν αδικώ σε κάποιο βαθμό τους ασεπίτες. Στο κάτω κάτω για τα συμφέροντά τους παλεύουν έχω όμως την αίσθηση ότι αδικούν τους άλλους που μπορεί να μην είναι καλύτεροι απ’ αυτούς δεν είναι όμως και χειρότεροι.
Αυτά με το μάτι ενός εκπ/κού που έζησε 35 χρόνια τη μαγεία της εκπ/σης.

8
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία αναπληρωτών
« στις: Ιουνίου 13, 2008, 06:59:41 am »
Πας στο 17 μετά από ένα έτος προυπηρεσίας . Ημερολογιακό έτος οχι διδακτικό. Δηλ θες 12 μήνες προυπηρεσίας για να κατέβεις. Μετά αλλάζεις κάθε 2 χρόνια...Δηλ 24 μήνες..
Δηλάδη αν κάποιος έχει π.χ 700 ένσημα απο ιδιωτικό τομέα,ωρομισθίες κτλ,όταν προσληφθεί αναπληρωτής θα είναι στο ΜΚ 17;
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι μετράνε τα ένσημα.
Οχι όλα. Μετράνε όταν αφορούν προϋπηρεσία αναγνωριζόμενη από το ΥΠΕΠΘ (π.χ. ωρομίσθιος ή αναπληρωτής σε δημόσιο σχολείο, ΠΔΣ, ενισχυτική, σε ΤΕΙ-ΑΕΙ). Καταθέτεις τις προϋπηρεσίες σου στο ΠΥΣΔΕ ή ΠΥΣΠΕ που σε προσέλαβε και εκεί ξεκαθαρίζει και εκδίδεται σχετική απόφαση.

9
Αναπληρωτές / Απ: τελος αναπλήρωσης
« στις: Ιουνίου 11, 2008, 06:43:06 am »
επειδη ειμαι πρώτη φορα αναπληρώτρια (απο 8 νοεμβρίου) μου λες σε παρακαλω πόσα περιπου βγαινουν ή πως υπολογίζονται επιδομα αδειας κ αποζημιωση αδειας?
1.   Επίδομα αδείας και αποζημίωση πληρώνονται 1η Ιουλίου εκτός αν είναι αργία οπότε πάμε την προηγούμενη εργάσιμη. Υπολογίζονται με βάση τον τελευταίο βασικό μισθό (χωρίς τα επιδόματα). Αν έχουμε αλλαγή Μ.Κ. (λόγω προϋπηρεσίας) κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους έστω και την 30η Ιουνίου θα υπολογισθούν με βάση το νέο Μ.Κ. στο σύνολό τους.
2.   Επίδομα αδείας. Είναι μισός βασικός μισθός όπως ήταν την 30η Ιουνίου (χωρίς τα επιδόματα) για εργαζόμενο από 1/7 του προηγ. έτους μέχρι 30/6 του επόμενου (360/360). Για εργασία από 8/11 ως 30/6 τα 233/360.
3.   Αποζημίωση. Είναι ένας βασικός μισθός. Επίσης τα 233/360. Δεν έχει ΙΚΑ.
4.   Ολοι οι μήνες λογαριάζονται 30 ημέρες. Για τον Νοέμβρη, αφού έχουμε πρόσληψη στις 8, έχουμε εργασία για 23 ημέρες. Αν είχαμε πρόσληψη 8 Φεβρουαρίου πάλι 23. Ετσι (23 ο Νοέμβρης) + (7 επί 30 = 210)=233. Αν τώρα η απόλυση δεν είναι στην 30η Ιουνίου, από τον Ιούνιο θα υπολογισθούν τριακοστά όπως για το Νοέμβρη.
5.   Οσον αφορά τα ποσά ισχύει η πληροφορία του geok_salonika δηλαδή http://dide.fth.sch.gr/michanografisi/ypolog.php

10
Bingo!!!

11
Και τέλος πάντων είναι το μόνο κομμάτι της εκπαίδευσης όπου μπορεί -στο μέτρο του δυνατού- να διαλεχτεί ο καλύτερος για αυτόν τον ταλαίπωρο θεσμό...
παρ' ολα αυτα χαιρομαι πολυ να ακουω ανθρωπους σαν κι εσενα να συμμετεχουν στην πονεμενη κουβεντα μας και να μας διαφωτιζουν.
προσωπικα, σε ευχαριστω πολυ.  :)
Προσυπογράφω Evita_I. Αγαπητοί μου. Η ΠΔΣ είναι πονεμένη ιστορία

γλυκε μου κυριε, η vifo ειμαι η πονεμενη, η evita1 ειναι συντονιστρια της πδς εν ενεργεια και μαλλον συμφωνει με την υποκειμενικοτητα και ελαστικοτητα επιλογης των υποψηφιων εκπαιδευτικων και των προσοντων τους.
εκτος αν αναφερεστε σε αυτο:"Και τέλος πάντων είναι το μόνο κομμάτι της εκπαίδευσης όπου μπορεί -στο μέτρο του δυνατού- να διαλεχτεί ο καλύτερος για αυτόν τον ταλαίπωρο θεσμό..."=evita1

αν και δεν καταλαβα αν συμφωνειτε ή οχι με την πδς ετσι οπως συντελειται(...) ησασταν παρ'ολα αυτα κατατοπιστικοτατος ως προς τις πληροφοριες σας.
χαιρομαι ιδιαιτερα να συμμετεχουν στην κουβεντα μας ανθρωποι μεγαλυτεροι και εμπειροι. η παρουσια σας μας τιμα.  :)
Διεύθυνση ΣΕΠΕΣ

τηλ: 210-3442212.

Η απάντηση που πήρα πριν μια εβδομάδα:

"Έχουμε στείλει το σχήμα στην ηγεσία και περιμένουμε έγκριση"

Ανέφερα το γεγονός, ότι κάποιες διευθύνσεις δέχονται αιτήσεις για Π.Δ.Σ και μου είπαν, πώς κακώς το κάνουν αυτό, και πως μπορούν να υποστούν κυρώσεις.
Deat theold,

πραγματικά πολύ κατατοπιστικά τα όσα λες και σίγουρα βάζουν στη θέση τους πολλά πράγματα.  Έχω όμως κάποιες απορίες.. Όταν λες πως τα κριτήρια (κοινωνικά, προϋπηρεσία, κλπ) βρίσκονται στην κρίση κάθε Δ/νσης, εννοείς πως είναι στη διακριτική ευχέρεια κάθε Δ/νσης ανά τη χώρα να βάλει τα δικά της κριτήρια κατάταξης των υποψηφίων?? Για να το κάνω τραγικό (ζω για την υπερβολή!!) θα μπορούσε κάποια πρωτοποριακή Δ/νση να θέσει ως κριτήριο...το ύψος των υποψηφίων?? Είναι γελοίο, το ξέρω, αλλά θέλω να καταλάβω αν υπάρχει σχετική νομοθεσία ή είναι στην κρίση κάθε Δ/ντη και αν ναι, σε ποιο βαθμό? Στον απόλυτο?
Τι πιθανότητες θεωρείς έχει να επιλεχθεί ένας νέος καθηγητής έναντι κάποιου "περυσινού" που είχε μία νορμάλ συνεργασία με το σχολείο? Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να μπει  'νέο' αίμα στην ΠΔΣ, αν το  'παλαιό' αίμα δε σαμποτάρει εαυτόν?

Πάντως χαίρομαι που ανανέωσες την πίστη μου στο σύστημα!
Τα κριτήρια για τη σύνταξη πινάκων (πιο σωστά καταλόγων) ωρομισθίων ΠΔΣ δεν είναι θεσμοθετημένα. Πιατέλα, λέει ο Παπαγιαννόπουλος ο μακαρίτης. Με λογιώ λογιώ μεζέδες. Κατά κανόνα όμως οι Δ/νσεις κανονίζουν μια σειρά (τουλάχιστον η Δ/νση του Ηρακλείου Κρήτης το κάνει) ανάλογα με το χρόνο κτήσης πτυχίου. Πράγματι είναι στη διακριτική ευχέρεια της όποιας Δ/νσης να τεθεί ως κριτήριο και το μπόϊ του υποψηφίου.
Δεν έχω στατιστικά στοιχεία ως προς το ποσοστό των καινούργιων που μπαίνουν στο παιχνίδι. Είναι πάντως ευκολότερο για έναν περσινό να προταθεί και φέτος για το ίδιο σχολείο από έναν καινούργιο. Για έναν καινούργιο ευκταίο είναι να έχει βρεί κάποιον γνωστό, φίλο ή συγγενή που να ξέρει τον Δ/ντή, τον Συντονιστή ή τον «καταχωρητή» (νέο αξίωμα κι αυτό στον θεσμό). Θα πάρει πιο εύκολα ή πιο σωστά λιγότερο δύσκολα τις 2 ή 4 πολύτιμες ωρίτσες που όλο και λιγοστεύουν αφού το ΥΠΕΠΘ όλο και πιο αργά ξεκινά την ΠΔΣ σπρώχνοντας έτσι ηθελημένα ή όχι τα παιδιά στα φροντιστήρια. Δεν ήταν στις προθέσεις μου να  ενδυναμώσω ή να αποδυναμώσω την πίστη κανενός στο σύστημα. Το συμπέρασμα θα το βγάλει ο καθένας από τις εμπειρίες του. Ξέρεις όμως τι θα πεί να έχεις διαθέσιμες 20 ώρες ΠΕ02 και να σε πιέζουν: ο φίλος, ο Δ/ντής Δ.Ε., ο Δ/ντής του διπλανού σχολείου, ο βουλευτής, ο συνάδελφος στο ίδιο σχολείο για το παιδί του ή τον αδελφό του όπως και συ ενόχλησες κάποιον σαν και σένα για το δικό σου κι εγώ για το δικό μου, ο άλλος που δεν έχει κανέναν και που κολυμπά στα βαθιά μόνος του, νάχεις και τους παλιούς, οι ώρες σου να είναι 20 και να χρειάζεσαι 200 για να καλύψεις όλους; Αυτά και για τη vifo και όλα τα παιδιά που αν και δεν σας γνωρίζω σας βλεπω σαν το δικό μου.

12
Δεν είναι ακριβώς όπως τα λέτε, συνάδελφοι, όσον αφορά την επιλογή καθηγητών για την ΠΔΣ, ή τουλάχιστον δεν είναι παντού έτσι.
Είμαι χρόνια Σχεδιαστής και μου έχουν τύχει καθηγητές που επιλέχθηκαν με όλα τα κοινωνικά και τυπικά κριτήρια να το κλείσουν το τμήμα στο άψε σβήσε.
Εφέτος πήραμε συνάδελφο με αρκετά χρόνια πτυχίο και δυο παιδιά, έ το τμήμα δεν κράτησε πάνω από 15 ημέρες. Οι μαθητές έχουν άποψη και λόγο στην επιλογή, πολλές φορές ζητούν συγκεκριμένο καθηγητή, είτε μόνιμο είτε ωρομίσθιο. Είμαστε μικρό μέρος και όλοι ξέρουμε πρόσωπα και καταστάσεις. Πιέσεις λίγες υπάρχουν αλλά τις παρακάμπτουμε με αόριστες υποσχέσεις για μελλοντικά τμήματα. Και τέλος πάντων είναι το μόνο κομμάτι της εκπαίδευσης όπου μπορεί -στο μέτρο του δυνατού- να διαλεχτεί ο καλύτερος για αυτόν τον ταλαίπωρο θεσμό...
μιλας για μικρο τοπο, ελα στα αστικα κεντρα να δεις τι γινεται.και βεβαια δεν μιλαμε για ολους και για ολα.
οσο για τον "καλυτερο" βαρεθηκα να το ακουω.
μηπως να καθιερωθει ενας ασεπ και για τους μονιμους να δουμε και να βρουμε τους "καλυτερους";
μηπως να μην παιρνουν αδιακριτως ολους τους δασκαλους επειδη απλα και μονο δεν υπαρχουν αλλοι ¨καλυτεροι";
οσο για τα παιδια εμενα προσωπικα σε συγκεκριμενα σχολεια με ζητουσαν σαν τρελα και παρ' ολα αυτα δεν πηρα ουτε ωρα.
παρ' ολα αυτα χαιρομαι πολυ να ακουω ανθρωπους σαν κι εσενα να συμμετεχουν στην πονεμενη κουβεντα μας και να μας διαφωτιζουν.
προσωπικα, σε ευχαριστω πολυ.  :)
Προσυπογράφω Evita_I. Αγαπητοί μου. Η ΠΔΣ είναι πονεμένη ιστορία. Ας παραθέσω μερικά από τα συμπεράσματα της θητείας μου σ’ αυτήν ως Συντονιστή. Τώρα συνταξιούχος.
Πρόσληψη ωρομισθίων. Τι εφαρμόζεται γενικά και όχι απ’ όλους το ίδιο ή στον ίδιο βαθμό.
Α.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 441
Σύνολο: 442

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.