Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elena_s20

Σελίδες: 12
1
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΑΣΕΠ 2010
« στις: Ιουνίου 19, 2010, 11:51:25 pm »
Καλησπέρα  κορίτσια .....καταλαβαίνω το άγχος και τη ταλαιπωρία που τραβάτε ειδικά οι πιο μεγαλες..
Εγω τελείωσα το 08 και έδωσα  για πρωτη φορα ασεπ το  09  , περασα με 71% . απο κει και περα τι κανουμε ?
τελικά  ποτε θα γίνει ασέπ..  ξέρει καμία πιο 'εμπειρη ?
και κατι ακόμα ... εχει βγει μια ανακοίνωση για διαγωνισμό ασεπ.. στήν αλφαβήτα για νηπιαγωγούς και δασκάλους ειδικής αγωγής ...

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank14_6_10_1520.php

Τι ακριβώς εννοεί.. για νηπιαγωγούς γενικά  η μόνο  για  νηπιαγωγούς ειδικής αγωγης?
Οποια ξέρει κατι ας με διαφωτίσει ....
  Ευχαριστώ πολύ !!!

2
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 30, 2009, 04:52:21 pm »

[/quote]
Οι δραστηριοτητες αποσο ξερω ειναι το γνωστικο αντικειμενο μας. Αλλα και παλι δεν νομιζω οτι πρεπει να βασιζομαστε στο τι λενε για να οργανωνουμε την επαναληψη..γιατι και στον προηγουμενο νομιζω τους ειπαν πρωτα γνωστικο και τελικα πρωτη μερα τους ηρθαν ψυχοπαιδαγωγικα.  :-\
[/quote]

ki egw kapws etsi to xw skeftei ... sumfwna me ayta pou kanan k persi

basika mia paraklisi opoia mporie kapou diabasa gia..." dunamiki aksiologisi"  Vygotsky

an kserei kamia polu tha me xaropoiouse ....

eyxaristw

kali epityxia se oles mas...!!!!!!

3
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 27, 2009, 02:14:43 am »
Με μπερδευουουν αρκετα και σχεδον ποτε δεν ειμαι σιγουρη αν κολλαει η οχι!!! :( :( :(
ετσι λεω να μη τις γραψω καθολου.ευχαριστω!


συμφωνω


βασικα μήπως ξέρετε τι εννοούμε με τις " διδακτικές αρχές " ?

4
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 26, 2009, 02:38:23 am »
Γνωριζεται μηπωσ που μπορω να βρω υλικο για τη μεταβαση απο την οικογενεια στο νηπιαγωγειο; Στα βιβλια που εχω μιλαει μονο για τη μεταβαση στο δημοτικο σχολειο!
θα σου πω αν βρω ....
ξερει κανεις για τα προγραμματα κιρικουλουμ το γραφω λιγο ετσι τώρα
ελπιζω οποια ξέρει κατι να καταλαβε.
αχ ας μας πει καποιος τις αποριες; μας ειστε  τοσο καλες
..... βοηθηστε......


5
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 25, 2009, 10:57:52 pm »
δηλαδη γραφουμε μονο τις δραστηριουητες  απο τις αλλες γνωστικες περιοχες οχι  και τους στοχους....
καλα καταλαβα.....?

σε ευχαριστω



6
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 25, 2009, 10:30:40 pm »
Γεια σας, κι απο μενα

ηθελα να ρωτήσω ... για τις επεκτάσεις εννοουμε ξεχωριστες δραστηριοτητες τις οποιες τις κανουμε μετα  διεξαγωγη  των προγραμματισμένων
δραστηριοτήτων ?
 η ειναι στοχοι οι οποιοι τους οποιους ανακαλυπτουμε τυχαια  κατα τη διεξαγωγη δραστηριοτήτων?
αν μπορειτε να με βοηθησετε με αυτο γιατι μπερδευτηκα...!!

7
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 23, 2009, 02:09:16 pm »
τώρα όσον αφορά την ανάπτυξη δραστηριοτήτων δεν έχω κάτι σε ηλεκτρονική μορφή να σου προτείνω εκτός από τα βιβλία που έδωσαν φέτος στα δημόσια νηπιαγωγεία ένα εκ των οποίων,το βιβλίο της νηπιαγωγού,που αναλύει μέσα δραστηριότητες και που το θεωρώ ωραία γραμμένο..άλλωστε είναι του υπουργείου όποτε τι πιο έγκυρο από αυτό..αν θές στείλε μου με π.μ. το e-mail σου να στο στείλω...


το μαιλ μου elena.s20@hotmail.com
σε ευχαριστώ πολυ

Υ.Σ. κι εγώ προσπάθησα να αναλύσω αλλα θα ήθελα και να δώ κάποιες...!
καλη συνέχεια σε όλες..

ευχαριστώωκ παλι

8
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 23, 2009, 01:03:42 pm »
Κοριτσια καλήμερα....και αλλη μια μερα εδώ...!
καπιοες αξιόλογες σελίδες που να εχει πολλες δραστηριότητες γνωρίζετε?
πως γράφουμε μια ολοκληρημένη δραστηριότητα που να εχει τα παντα.. αφόρμιση , σχεδιασμό, υλοποίηση , αξιολόγηση..!

φροντ. δεν πήγα.. γιατι δεν θεωρώ σιγουρη την επιτυχία.. αλλα ας το αφήσουμε αυτο το θέμα.

κι ετσι τώρα  που πήγα να κάνω μόνη μου κατι νιώθω οτι χρείζομαι κάποιες ιδέες..
αν ξερετε η αν εχετε κάποιες ετοιμες θα με βοηθούσατε πολυ .
Ευχαριστώ. 

9
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 23, 2009, 01:20:27 am »
Νομίζω οτι πρεπει να πω τη δικια μου απορια ??? ειναι απο ενα θεμα που μπηκε το 2000

Να σχεδιάσετε μία προγραμματισμένη δραστηριότητα , η οποία εντάσσεται στο στόχο: τα νήπια «να δημιουργήσουν σωστές προσωπικές σχέσεις, μέσα σε ένα κλίμα συναισθηματικής αποδοχής, ασφάλειας και αυτοεπιβεβαίωσης» και να τεκμηριώσετε επιστημονικά το σχεδιασμό και τα στάδια υλοποίησής της.


 Κατα την γνώμη σας παντα,,
για την δραστηριοτητα που καλουμαστε να αναπτυξουμε,  πιοα θα ήταν η καταλληλότερη  ?

καποια που να εχει σχεση με δραματοποίηση ??? ???  οπου τα παιδια συνεργάζονται κ απο κοινου δημιουργουν, εκφράζονται και ανακαλύπτουν τις δυνατότητες τους και τη μοναδικότητα τους
 (δηλαδη και κλιμα αποδοχης,ασφάλειας  και αυτοεπιβεβαίωσης)   

τι αλλο πιστεύετε?


Υ.Σ. οσο για το προσωπικες εννοει διαπροσωπικες ?(δε καταλαβα) ποπο φαντασου να πας εκει κ....
αστο να μι το σκεφτομαι καλυτερα....

10
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 07:03:54 pm »
μήπως ξέρετε τίποτα απο ισοτητα των φύλων..?
που να ψαξω  και για το Α .Π.Σ. ?

κ για κατι ίσως σημαντικό που μου διαφεύγει..
 

το Δ.Ε.Π.Π.Σ  τον όδηγο
δεν τον εχω τέλεια ....αλλα το έχω στόχο...

τωρα απο τα υπολοιπα  τι πρέπει να ξέρουμε
 βοηθήστε οποιος ξέρει..
ευχαριστω
 

11
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 06:33:28 pm »


αυτο είναι το λινκ..

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=46&ct=37&artid=4496222&enthDate=12012009



ελπίζω να σας βοηθήσει..!!!

12
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 06:08:16 pm »

ναι βοήθησες..κάπως καλυτερα τώρα......
ακου κ κατι ακομα .. τελειο μου αρεσε πολύ..

Η τιμωρία ως μέσον κοινωνικοποίησης του ατόμου, παιδαγωγικά απαγορεύεται γιατί έχει μόνο ανασταλτικό χαρακτήρα.Παρ΄ όλα αυτά,στην οικογένεια,το σχολείο και την κοινωνία η τιμωρία των «παραβατικών ατόμων» βρίσκεται στην ημερήσια διάταξη. Επομένως, αυτό το παιδαγωγικό αξίωμα σημαίνει ότι βασικά είναι:

α) παιδαγωγική πλάνη β) εκπαιδευτική αδυναμία γ) κοινωνική αδυναμία δ) ζητούμενο


& the winner is γ.

δεν το βρήκα με τη πρώτη αλλα αν το σκεφτεις εχει βαση..

τα λεμε παλι ...
ευχαριστώ.....


13
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 05:18:48 pm »
 κοριτσια.... καλημερα , καλησπέρα οτι νομιζετε ..οτι προτιμάτε..
 εγω παντως χθές βγήκα εξω γιατι ειχε μισ φιλη μου γεννέθλια κ σήμερα νίώθω καλύτερα ..εκτος απ το οτι έχω ενα μικρο πονοκέφαλο
αλλά που θα παει θα μου περασει ...
ειναι πολυ σκληρό να κάθεσαι να διαβαζεις κ ολοι οι αλλοι να βγαίνουν κι ο φίλος σου δηλαδή////
τεσπα.....αυτα για χαλάρωμα..
ηθελα να μου πειτε κι εσεις τη γνώμη σας για μια ερωτηση πολ/πλών επιλογών που δεν πολυσυμφωνώ....
 η ερώτηση ειναι η εξής:

 Κατά τη διαμορφωτική αξιολόγηση οι εκπαιδευτικοί:

α) διαπιστώνουν τον τελικό βαθμό επίτευξης των στόχων της διδασκαλίας β) εντοπίζουν τα αδύνατα σημεία της διδασκαλίας προκειμένου να τα διορθώσουν γ) πληροφορούνται για την ποσότητα και την ποικιλία των γνώσεων που απέκτησαν οι μαθητές δ) συγκρίνουν τις επιδόσεις των μαθητών με τις αναμενόμενες από το αναλυτικό πρόγραμμα


λεει οτι σωστή απαντηση ειναι η β. αλλα εχω μια ενσταση με αυτο .. δεν νομιζεται οτι κατα τη διαμορφωτική αξιολόγηση γίνεται ένας συνεχής έλεγχος της πορείας των γνώσεων που λαμβανουν  και όχι να εντοπίζουν τα αδύνατα σημεία . αυτη η απαντηση η β δηλαδή μου φαινεται οτι θα ταιριαζε περισσότερο στην αρχική/διαπιστωτική αξιολόγηση....
εσεις τι λέτε βρε κορίτσια?

Υ.Σ:  .....  και κατι αλλο..... η αρχική/διαπιστωτική λέγετε και διαγνωστική ή δεν το εχετε ακουσει..? ??? ??? ???
         οσο για αυτο το τελευταιο ειλικρινα δε ξέρω απλη απορια μου ειναι ...

σορι αν σας ζαλισα...

14
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 15, 2009, 11:23:18 pm »

  Στάλθηκε από: MairyLiscious
τη δραστηριοτητα πρεπει αυτο που γραφεις να βοηθα τον εξεταστη να δει ενα ολοκληρωμενο κειμενο μεσα απο το οποιο βλεπει εναν επιστημονα που ξερει τι του γινεται και γιατι ακολουθει το καθε τι
ως βηματα ενδεικτικα :
-τιτλος
-αφορμηση
-σχεδιασμος(υλικα- διαρκεια)
-θεωρητικη τεκμηριωση ( εδω βαζεις τη μεθοδο και οχι μονο ετσι  Wink αναλογως τι κανεις γραφεις)
-δραστηριοτητα (περιγραφη)
επιδιωξεις
-αξιολογηση


καλησπέρα κ πάλι...... :) :) :) :) :)
ήθελα να ρωτήσω για πιο πανω σειρά (τα ενδεικτικα βήματα μιας δρασηριότητας) είναι απαραίτητα ετσι ..?
δεν μπορούμε δηλαδή να βαλουμε τους στόχους μολις γραψουμε την αφόρμηση...
διαβαζωντας καποια αρθρα που επεσαν στα χερια μου με δραστηριότητες ειχε τους στοχους σε πολυ αρχικο στάδιο ,
εκει μετα την αφόρμηση...   κ μαλιστα τους γραφουμε στόχους οι επιδιώξεις?

Υ.Σ. αχ κοριτσια πρώτη φορα δινω κ νομιζω οτι δεν εχω κ τις τρελες γνώσεις ..
 προσπαθω να ξεκαθαρισω καποια πραγματα κι αυτο ειναι ολο !!!
αν μπορείτε να πείτε κάτι ...

ευχαριστώ!!




Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 634
Σύνολο: 640

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.