Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ksae17978

Σελίδες: 1234
1
Οικονομικά / Απ: Συνδρομή στην ΕΕΧ (Χημικοί)
« στις: Νοεμβρίου 19, 2013, 07:49:22 pm »
Υπάρχει νομοθεσία η οποία υποχρεώνει οοοολους τους αποφοίτους των Χημικών τμημάτων εσωτερικού και εξωτερικού να είναι μέλη της ΕΕΧ είτε το θέλουν είτε όχι παρακαλώ . Εννοείται οτι το ψάχνω από το πρωί... Οπότε και μέλος να μην είσαι σου παίρνουν τα χρήματα επειδή από το νόμο 1804/88 είμαστε υποχρεωτικά μέλη επειδή τελειώσαμε το Χημικό...
Οτι είναι νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και επειδή σταμάτησε να τους πληρώνει το κράτος τους πληρώνουμε εμείς τα υποχρεωτικά μέλη αυτό τι μας λέει??? 
Οι σχετικοί νόμοι για όποιον ενδιαφέρεται είναι εδώ : http://www.eex.gr/DocLib1/pd392.pdf  και το πρόσφατο ραβασάκι στις Δευτεροβάθμιες Διευθύνσεις είναι εδώ : http://dide.eyr.sch.gr/anakoinoseis/2012-2013/Oikonomiko/sindromi_eex.pdf

2
Οικονομικά / Συνδρομή στην ΕΕΧ (Χημικοί)
« στις: Νοεμβρίου 19, 2013, 05:47:56 pm »
Είμαι Χημικός.μόνιμος στα Γιάννενα... Σήμερα ήρθε στο σχολείο η μισθοδοσία του Δεκεμβρίου. Δεν ξέρω τι συμβαίνει στους υπόλοιπους νομούς αλλά εμείς εδώ αποκτήσαμε (οι Χημικοί) καινούριο ντα...τζη στη μισθοδοσία μας και εκεί που μπαίνει και παίρνει ότι θέλει ο καθένας (το μισθό μας εννοώ ως δημόσιοι υπάλληλοι ) ήρθε και η ΕΕΧ και θυμήθηκε φέτος να πάρει και αυτή ένα σαραντάρι έτσι γιατί η μισθοδοσία μας είναι ανοιχτή για ολους!!! Ξέθαψε το νόμο του 1988 και κάτι ΠΔ του 1999 και έτσι απλά πήρανε κι αυτοί από το σακούλι... Θα έρθει και η ΟΛΜΕ με το εικοσάρι να βάλει το χέρι και εκείνη και θα κάνουμε Χριστούγεννα και φέτος...
Ζητώ συγνώμη για τον τρόπο μου αλλά πραγματικά κάπου πρεπει να σταματήσει αυτό το πράγμα!!!
Είμαστε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ μέλη στην ΕΕΧ είτε το θέλουμε ,είτε όχι, δεν μπορούμε να διαγραφούμε ,η ΕΕΧ είναι Νομικό Πρόσωπο ΔΗΜΟΣΙΟΥ Δικαίου και υπόκειται στους νόμους του δημοσίου με αποτέλεσμα να μας λένε πως οι οφειλές μας προς αυτή είναι και οφειλές στο Δημόσιο!!!!
Μπορούμε να κάνουμε τίποτα για ολο αυτο? Τι να πω ? Δε βλέπουν οτι παίρνουν τα χρήματα από μισθούς 700-800 ευρώ ?
 Α! Ξέχασα να ευχαριστήσω τους "συναδέλφους" μου για τη γενναιόδωρη έκπτωση των 10 ευρώ που μας έκαναν στη συνδρομη ...
Και κάπου εδώ κλείνω γιατι αν συνεχίσω θα γράψω πολύ χειρότερα... >:( >:( >:(
 

3
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: ΠΔΣ και συμπλήρωση ωραρίου
« στις: Ιανουαρίου 10, 2013, 03:34:15 pm »
Γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρώ το ωρολόγιο πρόγραμμα για την ΠΔΣ;;;; Ποιο συγκεκριμένα αν ξέρει κανεις για τη Χημέια

4
Μεταθέσεις / Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« στις: Ιανουαρίου 08, 2013, 02:07:08 pm »
Με τις οργανικές τι γίνεται;;; Με τις υπεραριθμίες ;;; Θα ισχύει η επιλογη των υπεράριθμων πριν τους υπόλοιπους ;;; Για την συμπλήρωση ωραρίου θα σε στέλνουν ανάλογα με τα μόρια ;;;;

5
Θετικά μαθήματα / Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 03:04:44 pm »
Τώρα νομίζω οτι κατάλαβα λιγο καλύτερα.... Ευχαριστώ πολυ!
Παρεμπιπτόντως το σαίνι μου (κυριολεκτικα) στην ίδια ερώτηση που του έκανα , για να τον προλάβω , υπέθεσε οτι η διηλεκτρικη σταθερα θα σχετίζεται με την αγωγιμότητα και την κίνηση ηλεκτρονίων και μετά μου έλεγε κάτι δικά του που όταν τα ξεκινάει δεν τον πολυκαταλαβαίνω.... Τι τραβάμε κι εμεις οι χημικοι....

6
Θετικά μαθήματα / Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Νοεμβρίου 05, 2012, 06:51:58 pm »
Οκ... Γνωστά και κατανοητά αυτά που αναφέρονται στην εργασια (μέχρι ένα σημείο)...Οπότε η διηλεκτρική σταθερά σχετίζεται η "μετράει" τη διπολική ροπή;;; Εχω κολλήσει στο γιατί αναφέρει τη διηλεκτρική σταθερά στο σημείο αυτό και όχι τη διπολική ροπή...

7
Θετικά μαθήματα / Απ: Χημεία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Νοεμβρίου 05, 2012, 06:16:51 pm »
Οκ... απλά εψαχνα μήπως γίνεται και τίποτα άλλο ... Ευχαριστώ!

8
Θετικά μαθήματα / Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Νοεμβρίου 05, 2012, 06:11:31 pm »
Κάπως άσχετο.....
Προετοιμάζομαι για το αυριανό μάθημα μου στη Χημεία της Γ'Λυκειου στην κατεύθυνση και ξαναπέφτω πάνω σε μια πρόταση που απο τα σχολικά μου χρόνια θεωρώ δεδομένη χωρις ομως να γνωρίζω ακριβώς τη σημασία της και επείδη φέτος έχω την τύχη να έχω μαθητή ένα από εκείνα τα χαρισματικά παιδια που κάθονται στα σχολικά θρανια ενώ θα έπρεπε να είναι ήδη στο πανεπιστήμιο (πέρισυ έδινε διάλεξη στους μεταπτυχιακούς φοιτητές του πανεπιστημιου ) , θα ηθελα τη βοήθεια σας στην εξής πιθανή ερωτηση του ...
Η πρόταση στην οποια αναφέρομαι αφορά τη διάσταση των ιοντικών ενώσεων στο νερο οπου κάπου εκεί στην εξήγηση του φαινομένου αναφέρει την "μεγάλη διηλεκτρική σταθερά του νερού" και οτι εξαιτιας της οι ελκτικές δυνάμεις του κρυσταλλλικού πλέγματος εξασθενίζουν...
Ποια είναι η φυσική σημασία της διηλεκτρικής σταθεράς και πώς το γεγονος οτι είναι "μεγάλη" εξηγεί το φαινόμενο αυτό;;;

9
Θετικά μαθήματα / Απ: Χημεία
« στις: Νοεμβρίου 05, 2012, 05:47:59 pm »
Κι εγώ τώρα τελειώνω τις ασκήσεις της ενθαλπίας αλλά νομίζω πως έχω μείνει πίσω....

10
Θετικά μαθήματα / Απ: Χημεία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Νοεμβρίου 05, 2012, 05:45:20 pm »
Προετοιμάζομαι για το αυριανό μάθημα μου στη Χημεία της Γ'Λυκειου στην κατεύθυνση και ξαναπέφτω πάνω σε μια πρόταση που απο τα σχολικά μου χρόνια θεωρώ δεδομένη χωρις ομως να γνωρίζω ακριβώς τη σημασία της και επείδη φέτος έχω την τύχη να έχω μαθητή ένα από εκείνα τα χαρισματικά παιδια που κάθονται στα σχολικά θρανια ενώ θα έπρεπε να είναι ήδη στο πανεπιστήμιο (πέρισυ έδινε διάλεξη στους μεταπτυχιακούς φοιτητές του πανεπιστημιου ) , θα ηθελα τη βοήθεια σας στην εξής πιθανή ερωτηση του ...
Η πρόταση στην οποια αναφέρομαι αφορά τη διάσταση των ιοντικών ενώσεων στο νερο οπου κάπου εκεί στην εξήγηση του φαινομένου αναφέρει την "μεγάλη διηλεκτρική σταθερά του νερού" και οτι εξαιτιας της οι ελκτικές δυνάμεις του κρυσταλλλικού πλέγματος εξασθενίζουν...
Ποια είναι η φυσική σημασία της διηλεκτρικής σταθεράς και πώς το γεγονος οτι είναι "μεγάλη" εξηγεί το φαινόμενο αυτό;;;
 

11
Θετικά μαθήματα / Χημεία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Νοεμβρίου 05, 2012, 05:29:18 pm »
Αν μπορει κάποιος συνάδελφος θα ήθελα μια βοηθεια σε μια ασκηση στο βιβλίο της Γ'Λυκειου ...
Ασκηση 19 , σελιδα 143 υποερώτημα α' .
Τι γίνεται εδώ με τα συζυγή ζεύγη;    γιατι δεν είμαι και πολύ σίγουρη....

12
Θετικά μαθήματα / Απ: Υλη
« στις: Σεπτεμβρίου 27, 2012, 09:23:06 pm »
Ωραία!!!! Και τι κάνουμε αν αποφασίσουν να βάλουν ολες τις διαμοριακες και τις προσθετικες; Εγώ τωρα λεω να τους κάνω Dalton μετα το δεσμο Η ;;;;;;;;;!!!!! Εσύ το έπιασες από την αρχη;

13
Θετικά μαθήματα / Χημεία
« στις: Σεπτεμβρίου 27, 2012, 09:02:38 pm »
Ξερει κανεις την φετινή ύλη για τη 

14
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Project
« στις: Σεπτεμβρίου 16, 2012, 11:50:41 pm »
Πιστευω αναλογα με τις συνθηκες και τον συλλογο. Αλλα βρε συναδελφοι γιατι να αποφευγετε το project; Τι σας φοβιζει;

Ακραια περιπτωση:

Ειμαστε σε ενα συλλογο με συμπληρωμενο ωραριο ολων πλην ενος. Και δεν θελει το project. Τι θα κανει ο διευθυντης;;; Θα καλεσει αναπληρωτη;;;

Φυσικα και θα το δωσει σε αυτον που περισσευει.
Δεν έχω ιδέα τι είναι , δεν ξέρω αν θα με βοηθήσει κάνεις και έμαθα σήμερα ψάχνοντας το , οτι φέτος θα το κάνουμε μόνοι μας... Θα με εκπαιδευσει κάποιος??????

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 574
Σύνολο: 588

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.