Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sailor

Σελίδες: 1
1

Παιδικίστικο είναι το δικό σου παράδειγμα sailor...Οι καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ και ΤΕ κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά, ακριβώς το ίδιο ωράριο, διδάσκουν ακριβώς τα ίδια μαθήματα(και μερικοί προικισμένοι το κάνουν καλύτερα απο τους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης) ακριβώς όλα τα ίδια(να μην επεκταθώ..ελπίζω να σου έγινε κατανοητό) και παίρνουνε διαφορετικό μισθολόγιο. Οπότε αφού υπάρχει διάκριση μεταξύ ΠΕ και ΤΕ για την ίδια ακριβώς δουλειά..δεν βλέπω που είναι διαφορά ο διπλωματούχος μηχανικός 5ετούς πολυτεχνείου να μην παίρνει τα ίδια με τον πτυχιούχο 4ετούς ΑΕΙ.


Εξακολουθείς να αναφέρεσαι στις ΣΣΕ που δεν έχουν καμμία σχέση με το εν λόγω επίδομα που κάποιες κατηγορίες μηχανικών το παίρνουν για συγκεκριμένους λόγους. Σε κάθε περίπτωση, σε ότι αφορά τις αποδοχές των εκπαιδευτικών ΑΕΙ/ΤΕΙ, η προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει να υπάρχει διαφοροποίηση αλλά το κριτήριο να μην είναι το πτυχίο τους (ΑΕΙ ή ΤΕΙ) αλλά οι ικανότητές τους, η μεταδοτικότητά τους, οι γνώσεις τους, κλπ. Έτσι ένας ευσυνείδητος και μεθοδικός καθηγητής από ΤΕΙ θα αμοίβεται περισσότερο από έναν τεμπέλη καθηγητή από ΑΕΙ που κοροϊδεύει τους μαθητές του καθώς και τους φορολογούμενους γονείς που τον πληρώνουν. Αυτό φυσικά προϋποθέτει αντικειμενική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών κάτι που είναι άγνωστη έννοια στο ελληνικό δημόσιο...

Παράθεση

Τέλος θα ήθελα να αναφέρω οτι μεταξύ άλλων συζητείτε σοβαρά η κατάργηση του επιδόματος 6 & 7 τοις χιλίοις και η θεσμοθέτηση ενός άλλου επιδόματος που θα το παίρνουν όλοι οι μηχανικοί γιατί το επίδομα 6 & 7 τοις χιλίοις έχει χάσει τον αρχικό του σκοπό γιατί όπως ήδη έχω αναφέρει δίνεται και σε δημόσιους υπαλλήλους μηχανικούς που δεν συμμετέχουν ενεργά στα δημόσια έργα.


Την πηγή σου please.. Το επίδομα θα προέρχεται πάλι από ειδικό λογαριασμό των δημοσίων έργων? Θα το παίρνουν μόνο οι δημόσιοι υπάλληλοι μηχανικοί ή όλοι και με ποιό σκεπτικό?

Παράθεση

Συγγνώμη η τακτική η δική σου χαρακτηρίζει το κλασικό έλληνα που αντί να πάρει και αυτός κατσίκες όταν δεν έχει...προτιιμάει να ψοφήσουν και του γείτονα να μην έχει κανένας. Οπότε αφού δεν παίρνεις εσύ το επίδομα του μηχανικού όπως είπες, να μην το παίρνουν και οι άλλοι για να κοιμάσε με την παρηγοριά...Δεν ήθελα να το κάνω προσωπικό αλλα σου απαντάω στην δική σου γλώσσα για να την καταλάβεις καλύτερα...

Όσο για τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς μηχανικούς εύχομαι να υλοποηθεί η πρόταση που έχει γίνει στο υπουργείο για το νέο επίδομα(θα είναι αρκετά μικρότερο απο το 6 & 7 τοις χιλίοις βέβαια) έτσι ώστε τουλάχιστον να αντισταθμιστούν οι υπερβολικές κρατήσεις του ΤΣΜΕΔΕ. Αν πάλι δικαιούμαστε με απόφαση της δικαιοσύνης το επίδομα 6 & 7 τοις χιλίοις ας το πάρουμε...


Συγγνώμη αλλά το παράδειγμα που αναφέρεις με την κατσίκα του γείτονα δεν αισθάνομαι να με αφορά ούτε στο ελάχιστο. Εγώ όπως είπα σε προηγούμενο post δεν παίρνω το επίδομα ούτε τραβάω κανένα ζόρι με τις συγκεκριμένες κατηγορίες δημοσίων υπαλλήλων μηχανικών που το παίρνουν για συγκεκριμένους λόγους (και καλά κάνουν και το παίρνουν) και ούτε ζητώ να σταματήσουν να το παίρνουν επειδή δεν το παίρνω εγώ (το επίδομα...)..
Εγώ αντιδρώ σε μια νοοτροπία ορισμένων κατηγοριών υπαλλήλων (εν προκειμένου οι εκπαιδευτικοί μηχανικοί) οι οποίοι προσπαθούν με νομικίστικους και δικηγορίστικους τρόπους να πάρουν κάτι που δεν δικαιούνται (η γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους είναι ξεκάθαρη ότι οι εκπαιδευτικοί μηχανικοί ΔΕΝ δικαιούνται το εν λόγω επίδομα γιατί δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για τις οποίες χορηγήθηκε σε ορισμένες κατηγορίες μηχανικών δημοσίων υπαλλήλων). Εάν εσείς πάτε δικαστικά και κατορθώσετε να πείσετε το δικαστήριο ότι το δικαιούστε γιατί... εκπαιδεύετε τους αυριανούς μηχανικούς.. ή γιατί στήνετε τα windows στα PCs του σχολείου πράγμα που αποτελεί συμμετοχή σε δημόσια έργα... ή γιατί ό,τι επίδομα δεν το παίρνουν όλοι (ανεξαρτήτως του λόγου για τον οποίο έχει δωθεί) αποτελεί διάκριση που με βάση το Σύνταγμα απαγορεύεται... μαγκιά σας...
Έχει βγάλει κατά καιρούς ανάλογες αποφάσεις η δικαιοσύνη... δεν θα μας εκπλήξει να βγάλει άλλη μία..
Εάν θεωρείτε ότι δεν αμοίβεστε όπως θα έπρεπε, διεκδικήστε μεγαλύτερες αυξήσεις στους μισθούς σας με έντιμο τρόπο..
Το να διεκδικείτε με δικηγορίστικους τρόπους ένα επίδομα που και εσείς ξέρετε ότι δεν δικαιούστε, δείχνει ότι έχετε την νοοτροπία
... "ότι φάμε, ότι πιούμε..και ότι αρπάξει ο κ... μας.." όπως είπα και σε προηγούμενο thread..

2
...
Επίσης στο σχόλιο:
>Η αδικία και η παραβίαση του άρθρου 4 του Συντάγματος θα είναι να παίρνεις εσύ περισσότερα χρήματα απο τους συναδέλφους σου εκπαιδευτικούς (4ετούς) ενώ >κάνετε την ίδια ακριβώς δουλειά..
>Σε αυτή την περίπτωση οι συνάδελφοί σου θα έχουν κάθε δικαίωμα να λένε ότι ανήκεις σε μια συντεχνία..
θα ήθελα να παρατηρήσω πως με την ίδια λογική ο απόφοιτος ΠΕ Πληροφορικής(4τες ΑΕΙ) παίρνει περισσότερα χρήματα απο τον ΤΕ Πληροφορικής(4ετές ΤΕΙ) ενώ κάνουν επίσης την ίδια δουλειά. Πρόκειται για συντεχνία των αποφοίτων ΑΕΙ που παίρνουν παραπάνω βασικό μισθό. Επίσης το κίνητρο απόδοσης για ΠΕ είναι μεγαλύτερα απο τους ΤΕ.Και εκεί συντεχνία ενώ κάνουν και οι 2 την ίδια δουλειά. Το θέμα δεν είναι μόνο αν κάνεις την ίδια δουλειά αλλά και το επίπεδο γνώσεων που έχεις κάνοντας την ίδια δουλειά...

Παιδικίστικο επιχείρημα.. Οι μισθοί και τα επιδόματα των ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ, ορίζονται από τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας. Αλοίμονο εάν ένας π.χ. νοσοκομειακός γιατρός που σε ανοίγει, σε φτιάχνει και σε ξανακλείνει, είχε παραπλήσιες αποδοχές με μια γραμματέα ΔΕ που αυτό που ξέρει να κάνει είναι να γράφει στο Word και στο Excel..

Παράθεση
...
Σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 5β του άρθρου 15 του Ν. 2308/1995 και ανεξάρτητα από το χαρακτήρα της ως ερμηνευτικής, οι διπλωματούχοι μηχανικοί Α.Ε.Ι., που υπηρετούν ως εκπαιδευτικοί λειτουργοί στο Δημόσιο, εξαιρούνται ρητά από τη διανομή του πόρου του άρθρου 27 παρ.34 του Ν.2166/1993.   
    Σχετική είναι και η με αριθ. 23/94/11-1-1994 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, στην οποία προβάλλεται  το επιχείρημα ότι οι μηχανικοί που απασχολούνται στην Εκπαίδευση δεν μετέχουν άμεσα στην όλη παραγωγική διαδικασία εκτέλεσης των δημοσίων έργων.
...

Ακόμη και γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους που αναφέρεται ονομαστικά στους εκπαιδευτικούς μηχανικούς, ότι δεν δικαιούνται το επίδομα καθώς δεν συμμετέχουν στη διαδικασία εκτέλεσης των δημοσίων έργων, υπάρχει... Έλεος..

Παράθεση

 α. Τόσο οι διπλωματούχοι μηχανικοί που εργάζονται σε άλλους τομείς του Δημοσίου,  Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α., όσο και εμείς,  καλύπτουμε πάγιες λειτουργικές ανάγκες του Δημοσίου, αναλαμβάνουμε ευθύνες, εξελισσόμεθα σύμφωνα με τις ίδιες θεσμικές ρυθμίσεις και υπαγόμεθα στο Ενιαίο Μισθολόγιο.


Δεν είναι αυτό το ζητούμενο... Το ζητούμενο είναι εάν συμμετέχετε στην εκπόνηση - επίβλεψη δημοσίων έργων ή όχι...

Παράθεση

β. Έχουμε επωμισθεί και ανταποκρινόμαστε σε όλες τις υποχρεώσεις της ιδιότητας του μηχανικού, ως μέλη του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Με την έννοια αυτή, είναι παράλογο να επιχειρείται ο διαχωρισμός των μηχανικών-μελών του Τ.Ε.Ε., που υπηρετούν στο Δημόσιο ως Εκπαιδευτικοί από τους λοιπούς συναδέλφους μας (που και εκείνοι υπηρετούν σε Δημόσιο ή σε Ν.Π.Δ.Δ.), με την αυθαίρετη δικαιολογία ότι εμείς δεν μετέχουμε άμεσα στην παραγωγική διαδικασία εκτέλεσης των Δημοσίων Έργων.


Οι μηχανικοί που δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα (σαν μισθωτοί ή αυτοαπασχολούμενοι) δεν ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις της ιδιότητας του μηχανικού, ως μέλη του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος? Εσύ γιατί κάνεις το διαχωρισμό μεταξύ μηχανικών που υπηρετούν στο δημόσιο και στον ιδωτικό τομέα αφού (κατά τη γνώμη σου) το κριτήριο δεν είναι εάν κάποιος μηχανικός συμμετέχει στην παραγωγική διαδικασία των δημοσίων έργων? Τι παραβίαση της καθιερούμενης από το άρθρο 4 του Συντάγματος αρχή της ισότητας είναι αυτή που κάνεις?

Παράθεση

γ. Στηρίζουμε τον κορμό της βασικής εκπαίδευσης και της τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης σε όλα τα επίπεδα, προσφέροντας έτσι υπηρεσίες που συναρτώνται και αυτές με την ευρύτερη έννοια της παραγωγικής διαδικασίας, αφού καταρτίζουμε τα στελέχη που θα ασχοληθούν μελλοντικά με την εκτέλεση Δημοσίων Έργων.


Το επίδομα δίνεται σε αυτούς που εκπαιδεύουν τους... αυριανούς μηχανικούς που θα ασχοληθούν (κάποια στιγμή στο μέλλον όταν μεγαλώσουν..) με τα δημόσια έργα? Οι συνάδελφοί σου (4ετούς) δεν εκπαιδεύουν και αυτοί τους... αυριανούς μηχανικούς? Γιατί να μην το πάρουν και αυτοί..

Παράθεση

δ. Συνεισφέρουμε με την ιδιότητα του μηχανικού στην υλοποίηση του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων και στην ταχύτερη απορρόφηση των διασφαλισμένων κοινοτικών και εθνικών πόρων (διαγωνισμοί προμήθειας εξοπλισμού Σχολικών Εργαστηρίων, υπεύθυνοι Σχολικών Εργαστηρίων κλπ.)


Ε.. εάν είσαι στην επιτροπή προμηθειών του σχολείου καθώς και υπεύθυνος εργαστηρίου (για να στήνεις το Οffice στα PCs) τότε να το πάρεις... Μια ερώτηση μόνο.. Στην επιτροπή προμηθειών του σχολείου καθώς και υπεύθυνοι εργαστηρίων δεν ορίζονται και καθηγητές μη μηχανικοί? Μόνο οι καθηγητές-μηχανικοί επιτελούν αυτά τα καθήκοντα? Εάν ναι τότε να το πάρετε το επίδομα.. χαλάλι σας.. Εάν όχι τότε αρχίζουν τα προβλήματα..

Παράθεση

ε. Το άρθρο 27 παρ. 35 Ν.2166/93 ορίζει ότι ο πόρος 6 τοις χιλίοις διανέμεται σε όλους ανεξαιρέτως τους διπλωματούχους μηχανικούς υπαλλήλους του Δημοσίου ή των Ν.Π.Δ.Δ. ή Ο.Τ.Α. και δεν εξαιρεί τους διπλωματούχους μηχανικούς που υπηρετούν ως υπάλληλοι στη Δημόσια Εκπαίδευση. Ομοίως η ΔΙ79/07/27/6-2-93 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. δεν διακρίνει τους διπλωματούχους μηχανικούς  για τη συμμετοχή τους στη διανομή του πόρου 6 τοις χιλίοις ούτε αποκλείει τους μηχανικούς που υπηρετούν στην Εκπαίδευση.
 
  στ. Στη διανομή των πόρων 6 τοις χιλίοις και 7 τοις χιλίοις συμμετέχει και μεγάλος αριθμός διπλωματούχων μηχανικών-υπαλλήλων του Δημοσίου, οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με εκτέλεση δημοσίων έργων, όπως:
•   Οι διπλωματούχοι μηχανικοί που υπηρετούν στα πολεοδομικά γραφεία της χώρας και τις τεχνικές υπηρεσίες Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α.
• Οι μηχανικοί του Υπουργείου

3
Sailor φαίνεται πολύ καθαρά πως δεν είσαι μηχανικός ή δεν είσαι ενήμερος για την κατάσταση που επικρατεί. Θα περιγράψω την κατάσταση του κλάδου για να ενημερωθείς και να μας καταλάβεις διότι σαν μηχανικοί που είμαστε δεν είμαστε και τόσο αερολόγοι...


4
Τα πέρι παραπληροφόρησης σου τα επιστρέφω. Ο λόγος που θεσπίστηκε το 6 και 7 τοις χιλίοις είναι επειδή οι συγκεκριμένες κατηγορίες μηχανικών συμμετέχουν στην επίβλεψη - μελέτη δημοσίων έργων και όχι επειδή οι μηχανικοί είναι μια συντεχνία που έχει φτιάξει έναν ειδικό λογαριασμό για την πάρτη τους.. Στο σχολείο κάνεις την ίδια ακριβώς δουλειά με τους συναδέλφους σου 4ετούς διάρκειας σπουδών. Για ποιο λόγο να παίρνεις περισσότερα χρήματα από αυτούς? Επειδή ανήκεις σε μια συντεχνία ?(σύμφωνα πάντα με την δική σου οπτική)..

Στο Ελλαδιστάν βέβαια όλα γίνονται.. Πάρε παράδειγμα το επίδομα των 176

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Φεβρουαρίου 15, 2006, 01:21:50 pm »
ΑΓΑΠΗΤΕ SNIPER HELLAS,
ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΠΟΙΟ ΤΜΗΜΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ?
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΤΕΜΠ ΤΙ ΡΟΛΟ

6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πολύτεκνοι με 3 παιδιά
« στις: Δεκεμβρίου 07, 2005, 08:46:26 am »
Σύμφωνα με τις χτεσινές εξαγγελίες της κυβέρνησης για τους τρίτεκνους, το 20% των αναπληρωτών εκπαιδευτικών απο το 2006-2007 θα είναι τρίτεκνοι εκπαιδευτικοί.
Τελεσίδικα πλέον δεν υπάρχει περίπτωση διορισμών εκτός ΑΣΕΠ για τους τρίτεκνους όπως είχε υποσχεθεί προεκλογικά ο Καραμανλής...

7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Πολύτεκνοι με 3 παιδιά
« στις: Δεκεμβρίου 05, 2005, 11:24:36 am »
Έχει κανείς καμμιά νεότερη πληροφορία για τους εκπαιδευτικούς με 3 παιδιά αν θα διοριστούν
το 2006-2007 ? Είναι το τελευταίο εκπαιδευτικό έτος πριν τις εκλογές του 2008. Οπότε...

::edit:: Διόρθωση τίτλου σε πεζά


Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32930
  • Τελευταία: Yv_Mil
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185905
  • Σύνολο θεμάτων: 19496
  • Σε σύνδεση σήμερα: 841
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 708
Σύνολο: 722

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.