1
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής
« στις: Νοεμβρίου 21, 2014, 08:57:01 pm »
Και αυτός είναι και ο ν. 4264/2014 (ΦΕΚ 118Α) που πέρασε πέρσι και έλεγε για μειωμένου ωραρίου οι εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης στην βθμια αλλά και τις προυποθέσεις μετατροπής της σύμβασης σε πλήρους.
2. Το δεύτερο και τρίτο εδάφιο της περίπτωσης 11
της παρ. 2 του άρθρου 11 του ν. 4229/2014 (Α΄
, καταρ−
γούνται και τίθενται εδάφια ως εξής: «Οι προσλήψεις
αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΔΕΕΑΕ για την παράλληλη
στήριξη, πραγματοποιούνται αποκλειστικά ως μειωμένου
ωραρίου. Για τους ανωτέρω προσληφθέντες εκπαιδευ−
τικούς μειωμένου ωραρίου, η σύμβαση πρόσληψής τους
μπορεί με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης
να μετατραπεί σε πλήρους ωραρίου, εφόσον οι εκπαι−
δευτικοί το έχουν δηλώσει στην αρχική αίτησή τους,
για το ίδιο πρόγραμμα ΕΣΠΑ και στην ίδια περιοχή της
ίδιας βαθμίδας εκπαίδευσης. Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί,
καθώς και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ ΕΑΕ και ΠΕ Γενικής Αγω−
γής που προσλαμβάνονται για την παράλληλη στήριξη,
εφόσον δε συμπληρώνουν το προβλεπόμενο διδακτικό
τους ωράριο, παρέχουν συμπληρωματικά υπηρεσίες
με σειρά προτεραιότητας: α) παράλληλη στήριξη−συ−
νεκπαίδευση και σε άλλους μαθητές με αναπηρία ή/και
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες της οικείας Διεύθυνσης
Εκπαίδευσης, β) ενισχυτική διδασκαλία στους μαθητές
με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στους
οποίους παρέχεται παράλληλη στήριξη−συνεκπαίδευση,
στην ίδια σχολική μονάδα ή σε άλλη σχολική μονάδα
της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, γ) υπηρεσίες σε
ΚΕΔΔΥ για τις ειδικότητες που προβλέπεται. Τα ανωτέ−
ρω υλοποιούνται με αποφάσεις του οικείου Διευθυντή
Εκπαίδευσης. Σε περίπτωση μετατροπής της σύμβα−
σης μειωμένου ωραρίου σε πλήρους ωραρίου κατά τα
ανωτέρω, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης υποχρεούνται
στην αποστολή των ονομάτων των εκπαιδευτικών στη
Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής για την τροποποίηση της
σχετικής υπουργικής απόφασης.»
2. Το δεύτερο και τρίτο εδάφιο της περίπτωσης 11
της παρ. 2 του άρθρου 11 του ν. 4229/2014 (Α΄

γούνται και τίθενται εδάφια ως εξής: «Οι προσλήψεις
αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΔΕΕΑΕ για την παράλληλη
στήριξη, πραγματοποιούνται αποκλειστικά ως μειωμένου
ωραρίου. Για τους ανωτέρω προσληφθέντες εκπαιδευ−
τικούς μειωμένου ωραρίου, η σύμβαση πρόσληψής τους
μπορεί με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης
να μετατραπεί σε πλήρους ωραρίου, εφόσον οι εκπαι−
δευτικοί το έχουν δηλώσει στην αρχική αίτησή τους,
για το ίδιο πρόγραμμα ΕΣΠΑ και στην ίδια περιοχή της
ίδιας βαθμίδας εκπαίδευσης. Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί,
καθώς και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ ΕΑΕ και ΠΕ Γενικής Αγω−
γής που προσλαμβάνονται για την παράλληλη στήριξη,
εφόσον δε συμπληρώνουν το προβλεπόμενο διδακτικό
τους ωράριο, παρέχουν συμπληρωματικά υπηρεσίες
με σειρά προτεραιότητας: α) παράλληλη στήριξη−συ−
νεκπαίδευση και σε άλλους μαθητές με αναπηρία ή/και
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες της οικείας Διεύθυνσης
Εκπαίδευσης, β) ενισχυτική διδασκαλία στους μαθητές
με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στους
οποίους παρέχεται παράλληλη στήριξη−συνεκπαίδευση,
στην ίδια σχολική μονάδα ή σε άλλη σχολική μονάδα
της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, γ) υπηρεσίες σε
ΚΕΔΔΥ για τις ειδικότητες που προβλέπεται. Τα ανωτέ−
ρω υλοποιούνται με αποφάσεις του οικείου Διευθυντή
Εκπαίδευσης. Σε περίπτωση μετατροπής της σύμβα−
σης μειωμένου ωραρίου σε πλήρους ωραρίου κατά τα
ανωτέρω, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης υποχρεούνται
στην αποστολή των ονομάτων των εκπαιδευτικών στη
Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής για την τροποποίηση της
σχετικής υπουργικής απόφασης.»