Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - EPISTHMONAS

Σελίδες: 1
1
Ωριγενη, άλλο το να αναζητάσ επιρροέσ στισ διάφορεσ θρησκείεσ.Καμιά δεν γεννήθηκε αυτόματα και άλλο να σχολιάζεισ την ουσία τησ κάθε θρησκείασ όπωσ είναι η αποκάλυψη του αρχ.Γαβριήλ στον Μωάμεθ.
Φέρνω ένα παράδειγμα από το Ισλάμ για να μην με κατηγορήσεισ ότι είμαι φανατικόσ υπέρ του Χριστιανισμού.
Επιστήμη είναι ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙΣ ΤΑ ΚΕΊΜΕΝΑ, να παρουσιάσεισ τη συγκεκριμένη πίστη , να αναζητήσεισ τισ προισλαμικέσ θεολογικέσ αντιλήψεισ των αράβων ώστε να βρείσ τισ πηγέσ, τισ επιρροέσ,τισ επιδράσεισ , τισ παράλληλεσ πίστεισ
Να εξετάσεισ και τισ αντιλήψεισ των δύο επίσησ αποκαλυπτικών θρησκειών, Χριστιανισμόσ-Ιουδαισμόσ,
ώστε να αναζητήσεισ επιρροέσ
ΝΑ εξετάσεισ επισταμένωσ όλη την ισλαμική θεολογία ώστε να συνδέσεισ τη συγκεκριμένη αντίληψη με την όλη ισλαμική θεολογία και τον τρόπο που επηρεάζει την συμπεριφορά των μουσουλμάνων,κλπ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙΣ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙ

2
Αγαπητέ συνάδελφε, το πρόβλημα τησ αδιοριστίασ δεν θα λυθεί αλλά θα οξυνθεί εάν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση.Δηλαδή εάν νομίζουν οι κρατούντεσ ότι ΄τα Θρησκευτικά ότι είναι κατήχηση τότε όχι 66 αλλά ούτε 6 θέσεισ δεν θα προκηρύξουν για τον επόμενο διαγωνισμό.
Γι'αυτό πρέπει να αλλάξει το αναλυτικό πρόγραμμα του μαθήματοσ και να γίνει το μάθημα υποχρεωτικό για όλουσ
Πρέπει να πάρει τη μορφή μελέτησ θεολογικών κειμένων με έμφαση στη δική μασ παράδοση
Διότι το φαντάζεσαι τι έχει να γίνει το Σεπτέμβριο όταν σε  κάθε σχολείο καταθέσει το 30% των μαθητών αίτηση απαλλαγήσ;Τότε ο κάθε θεολογόσ θα πρέπει να πηγαίνει σε τρία σχολεία για αν συμπληρώσει ωράριο.Οπότε γιατί να διορίσει το υπουργείο άλλουσ θεολογουσ;;;;;;;;;;;;
Γι'αυτό πρέπει να υπαρξει ένασ σοβαρόσ θεολογικόσ διάλογοσ και να πάρει το μαθημα αυτή τη φιλοογική μορφή.Οπότε κανείσ δεν θα μασ κατηγορεί οτι κάνουμε προσηλυτισμό.
όπωσ ο άθεοσ μελετά όμηρο και Αριστοτέλη έτσι μπορεί να μελετά και κείμενα θρησκευτικού περιεχομένου χωρίσ να υπάρχει ανάγκη απαλλαγήσ.
Πρέπει πρώτα να το συζητήσουμε μεταξύ μασ το ζήτημα και να κάνουμε τισ προτάσεισ μασ και να απαιτήσουμε

3
Το πρόβλημα αρχίζει από ΕΜΑΣ, διότι μπερδεύουμε τα προσωπικά μασ πιστεύω με το μάθημα.Διάβασα π΄ρίν κάποιοσ να λέει ότι είναι ανοησίεσ κάποιεσ απόψεισ του Χριστιανισμού.Συνάδελφοι δεν γίνεται έτσι επιστήμη όταν χαρακτηρίζεισ την άποψη, έστω ενόσ ανθρώπου στον πλανήτη ωσ ανοησία.
Επιστήμη γίνεται όταν λέσ τα εξήσ: "Σύμφωνα με το Χριστιανισμό ο Θεόσ έγινε άνθρωποσ ενώ σύμφωνα με το Ισλάμ αυτό είναι απαράδεκτο π.χ" .Επιστήμη είναι να λέσ τι λένε κάποιοι για ένα συγκεκριμένο θέμα.
Άρα το πρόβλημα είμαστε εμείσ και όχι οι αλλοι ή το κράτοσ.Εγώ προσωπικά πιστεύω στο χριστιανισμό αλλά ποτέ στο μάθημα δεν μπερδεύω τισ προσωπικέσ μου απόψεισ.Άλλο να παίρνεισ θέση σε ένα συγκεκριμένο ζήτημα
ΠΡΕΠΕΙ ΩΣ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ
Να σταματήσουμε να μπαίνουμε μέσα στην τάξη και εαν είμαστε θρησκευόμενοι να τουσ παπαγαλίζουμε κάποιοα πράγματα που πιστεύουμε ή εαν κάποιοι δεν πιστεύουν να κάνουν προπαγάνδα εναντίον του χριστιανισμού ή και να προωθούν τισ όποιεσ απόψεισ τουσ.ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΛΟΙΟΙ
Ο αείμνηστοσ Ματσούκασ έλεγε ότι έπρεπε η Θεολογία να ενταχθεί στη φιλοσοφική σχολή.Τότε δεν μπορούσα να το καταλάβω γιατί το έλεγε.Τώρα μπορώ.
Διότι Θεολογία είναι φιλολογική μελέτη θεολογικών κειμένων.
 Πρέπει το μάθημα να πάρει αυτήν την τροπή ,μελέτη επιλεγμένων κυρίωσ τησ παράδοσήσ μασ διότι όπωσ στην ιστορία δεν μαθαίνουμε κυρίωσ για τον Κεμάλ Ατατούρκ,αλλά για τον Κολοκοτρώνη, ούτε διδασκόμαστε εξονυχιστικά κείμενα του Έλιοτ αλλά του Σικελιανού, ούτε διδασκόμαστε αρχέσ
απολυταρχικού πολιτεύματοσ αλλά δημοκρατικού, έτσι θα πρέπει να μελετούμε κείμενα τησ δικήσ μασ παράδοσησ και βέβαια κείμενα των άλλων θρησκειών σε ένα ανάλογο ποσοστό
Πρέπει το μάθημα να είναι υποχρεωτικό για όλουσ ακόμη και για αλλοθρησκουσ διότι μιλούμε για φιλοογική μελέτη ουδέτερη και αντικειμενική κειμένων που τυχαίνει να έχουν θρησκευτικό περιεχόμενο
Είναι παράλογο σε έναν κόσμο που επηρεάζεται από τισ θρησκείεσ να μην υπάρχει μελέτη του θρησκευτικού φαινομένου
ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

4
Αγαπητε Ωριγενη οι φοιτητέσ δεν εξετάζονται εαν πιστεύουν στο αλάθητο των Οικουμενικών συνόδων αλλά εάν γνωρίζουν τισ θέσεισ του Χριστιανισμού.Δεν στέκουν αυτά που λέσ.Δεν μπορείσ εσύ να χαρακτηρίζεισ ωσ ανοησίεσ τισ αντιλήψεισ κάποιων ανθρώπων
ΚΑι εγώ δεν πιστεύω στην μετενσάρκωση όμωσ δεν  λέω ότι είναι  ανοησία
ο καθένασ μπορέι να πιστεύει ότι θέλει

5
Κλάδος ΠΕ01 Θεολόγων / Απ: Αριθμός θεολόγων ασεπ 2008
« στις: Αυγούστου 07, 2008, 02:10:02 pm »
Το πρόβλημα αρχίζει από ΕΜΑΣ, διότι μπερδεύουμε τα προσωπικά μασ πιστεύω με το μάθημα.Διάβασα π΄ρίν κάποιοσ να λέει ότι είναι ανοησίεσ κάποιεσ απόψεισ του Χριστιανισμού.Συνάδελφοι δεν γίνεται έτσι επιστήμη όταν χαρακτηρίζεισ την άποψη, έστω ενόσ ανθρώπου στον πλανήτη ωσ ανοησία.
Επιστήμη γίνεται όταν λέσ τα εξήσ: "Σύμφωνα με το Χριστιανισμό ο Θεόσ έγινε άνθρωποσ ενώ σύμφωνα με το Ισλάμ αυτό είναι απαράδεκτο π.χ" .Επιστήμη είναι να λέσ τι λένε κάποιοι για ένα συγκεκριμένο θέμα.
Άρα το πρόβλημα είμαστε εμείσ και όχι οι αλλοι ή το κράτοσ.Εγώ προσωπικά πιστεύω στο χριστιανισμό αλλά ποτέ στο μάθημα δεν μπερδεύω τισ προσωπικέσ μου απόψεισ.Άλλο ν απαίρνεισ θέση σε ένα συγκεκριμένο ζήτημα
ΠΡΕΠΕΙ ΩΣ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ
Να σταματήσουμε να μπαίνουμε μέσα στην τάξη και εαν είμαστε θρησκευόμενοι να τουσ παπαγαλίζουμε κάποιοα πράγματα που πιστεύουμε ή εαν κάποιοι δεν πιστεύουν να κάνουν προπαγάνδα εναντίον του χριστιανισμού ή και να προωθούν τισ όποιεσ απόψεισ τουσ.ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΛΟΙΟΙ
Ο αείμνηστοσ Ματσούκασ έλεγε ότι έπρεπε η Θεολογία να ενταχθεί στη φιλοσοφική σχολή.Τότε δεν μπορούσα να το καταλάβω γιατί το έλεγε.Τώρα μπορώ.
Διότι Θεολογία είναι φιλολογική μελέτη θεολογικών κειμένων.
 Πρέπει το μάθημα να πάρει αυτήν την τροπή ,μελέτη επιλεγμένων κυρίωσ τησ παράδοσήσ μασ διότι όπωσ στην ιστορία δεν μαθαίνουμε κυρίωσ για τον Κεμάλ Ατατούρκ,αλλά για τον Κολοκοτρώνη, ούτε διδασκόμαστε εξονυχιστικά κείμενα του Έλιοτ αλλά του Σικελιανού, ούτε διδασκόμαστε αρχέσ
απολυταρχικού πολιτεύματοσ αλλά δημοκρατικού, έτσι θα πρέπει να μελετούμε κείμενα τησ δικήσ μασ παράδοσησ και βέβαια κείμενα των άλλων θρησκειών σε ένα ανάλογο ποσοστό
Πρέπει το μάθημα να είναι υποχρεωτικό για όλουσ ακόμη και για αλλοθρησκουσ διότι μιλούμε για φιλοογική μελέτη ουδέτερη και αντικειμενική κειμένων που τυχαίνει να έχουν θρησκευτικό περιεχόμενο
Είναι παράλογο σε έναν κόσμο που επηρεάζεται από τισ θρησκείεσ να μην υπάρχει μελέτη του θρησκευτικού φαινομένου
ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ


6
Το Συμβούλιο της Ευρώπης και η διδασκαλία του θρησκευτικού μαθήματος στην εκπαίδευση, Σχόλιο σε μια Σύσταση

                                                                                                         
                                                                                                       

                                                                                                        Σταυρου Γιαγκαζογλου

Συμβουλου του Παιδαγωγικου Ινστιτουτου

                                                                                                                Διευθυντου του περιοδικου Ινδικτοσ
 


Στις αρχές Οκτωβρίου του 2005, η Κοινοβουλευτική Συνδιάσκεψη του Συμβουλίου της Ευρώπης (47 χώρες) απηύθυνε Σύσταση προς τα κράτη – μέλη της, αναφερόμενη στη σχέση Εκπαίδευσης και Θρησκείας. Στη Σύσταση αυτή, γίνεται λόγος για την ανάγκη εισαγωγής στην εκπαίδευση της διδασκαλίας των θρησκειών. Ακολούθως, προτείνεται το θρησκειολογικό πρότυπο διδασκαλίας είτε έναντι του ουδετερόθρησκου είτε έναντι του ομολογιακού περιεχομένου του μαθήματος των θρησκευτικών στα διάφορα εκπαιδευτικά συστήματα.

      Η Σύσταση αυτή προέκυψε από τη σχετική εισήγηση του André Schneider, μέλους του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (Γαλλία), και μετά από τις εργασίες και συσκέψεις της Επιτροπής για τον Πολιτισμό, την Επιστήμη και την Εκπαίδευση που είχαν ξεκινήσει ήδη από το 1998. Πρέπει να αναφέρουμε ότι το ιστορικό της υπόθεσης, τα κείμενα των εργασιών της επιτροπής, η εισηγητική έκθεση του A. Schneider καθώς και η τελική Σύσταση (1720/2005) της Κοινοβουλευτικής Συνδιάσκεψης του Συμβουλίου της Ευρώπης είναι κείμενα αρκούντως πολυσήμαντα και δεν επιδέχονται μιας, μόνον, εκδοχής ή ερμηνείας. Δεν είναι τυχαίο ότι η εισήγηση έγινε από μέλος του γαλλικού κοινοβουλίου, δηλαδή, από βουλευτή μιας χώρας η οποία, μετά από μακρά περίοδο ψυχρής ουδετερότητας έναντι των θρησκειών στο δημόσιο χώρο της εκπαίδευσης, σήμερα αναζητεί τρόπους ένταξης της διδασκαλίας του θρησκευτικού φαινομένου. Ακόμη γίνεται φανερό ότι ο φόβος από τις διάφορες μισαλλόδοξες φονταμενταλιστικές κινήσεις και τρομοκρατικές ενέργειες, η διαμάχη για την αμφίεση των μουσουλμάνων μαθητριών, η καταπολέμηση της ξενοφοβίας, των στερεοτύπων και της άγνοιας έναντι των θρησκειών και τελικά η παρουσία του ίδιου του Ισλάμ στις ευρωπαϊκές κοινωνίες, έχουν συμβάλει ουσιαστικά στη διαμόρφωση του σκεπτικού της Σύστασης αυτής. Τα όσα δραματικά εκτυλίσσονται τις μέρες αυτές στα προάστια του Παρισιού από τους εξαθλιωμένους γόνους μουσουλμάνων μεταναστών, επιβεβαιώνουν την ανάγκη γνωριμίας και αναστροφής των ευρωπαϊκών κοινωνιών με τη θρησκευτική πραγματικότητα και κυρίως με τη θρησκευτική και πολιτιστική ετερότητα του Ισλάμ. Πέρα από τα ειδικά χαρακτηριστικά της εξέγερσης αυτής (παιδιά οικονομικών μεταναστών από χώρες που ήσαν άλλοτε αποικίες, κοινωνικοοικομική εξαθλίωση, έλλειψη αποδοχής από τις ευρωπαϊκές κοινωνίες, αδυναμία αντιπροσώπευσης στο σύστημα της δημόσιας και κοινωνικής ζωής), το πρόβλημα των πολιτιστικών ταυτοτήτων σε σχέση με τη θρησκεία στη δημόσια και κοινωνική έκφραση έρχεται και πάλι στο προσκήνιο. Ρητά, πλέον, ομολογείται από την Σύσταση ότι «η θρησκευτική εκπαίδευση μπορεί να έχει ρόλο-κλειδί για την οικοδόμηση μιας δημοκρατικής κοινωνίας». Επίσης, και αυτό είναι πολύ σημαντικό, η Σύσταση αποδίδει ιδιαίτερη σημασία στις αξίες που προκύπτουν και τροφοδοτούνται από τις τρεις μονοθεϊστικές θρησκείες της

7
τα θρησκευτικα δεν ειναι κατηχηση αλλα ειναι γνωση. γνωριζεις για το θρησκευτικο φαινομενο, για την ταση των ανθρωπων να θρησκευουν και ως φαινομενο το μελετας αυτο και τις εκφανσεις του.
ειναι απαραδεκτο σε εναν κοσμο που η θρησκεια επηρεαζει δισεκατομμυρια ανθρωπων, οι μαθητες να στερουνται την μελετη αυτου του φαινομενου. εφοσον στην ελλαδα υπαρχει ο χριστιανισμος αρα δινεται εμφαση περισσοτερο στην χριστιανικη θρησκεια και η οποια θα πρεπει να διδασκεται ως ενα στοιχειο πολιτισμου,  και ως εκφραση αρχων και αξιων που ειναι πανανθρωπινες(αγαπη, σεβασμος κλπ).
η μελετη του θρησκευτικου φαινομενου θα πρεπει να ειναι εξαπαντος φιλολογικη μελετη κειμενων που εκφραζουν μια ορισμενη κουλτουρα και σταση συμπεριφορας
ολα τα αναλυτικα προγραμματα των ευρωπαικων κρατων εχουν το θρησκευτικο μαθημα το οποιο σας πληροφορω οτι σε μερικες χωρες(γερμανια) ειναι εντελως κατηχηση. στις συγκεκριμενες χωρες οποιο παιδι δεν θελει να το παρακολουθησει, παρακολουθει μαθηματα ηθικης και φιλοσοφιας.
πιστευω οτι ειναι απαραδεκτο σε εναν κοσμο που η θρησκεια επηρεαζει, ειτε το θελουμε ειτε οχι, να μην μαθαινουμε για το θρησκευτικο φαινομενο. εφοσον επιβαλλεται οι αλλοδαποι να μαθαινουν ελληνικη ιστορια, μια ιστορια ενος εθνους που μπορει να πολεμησε καποτε με το δικο τους, τοτε θα πρεπει να μαθαινουν και για την ελληνικη θρησκεια, οχι ως κατηχηση, αλλα ως στοιχειο πολιτισμου, ως στοιχειο δηλαδη που διαμορφωνει ιστορια, κουλτουρα, και συμπεριφορες.
θα πρεπει ως κοινωνια να ξεφυγουμε απο ιδεοληψιες, να τα βλεπουμε τα πραγματα επιστημονικα, τουτεστιν για ενα συγκεκριμενο θεμα δεν υπαρχει μονο η δικη μας αποψη, την οποια θεωρουμε σωστη, αλλα και αλλες. γι αυτο τα σχολικα βιβλια θα πρεπει να γραφονται εχοντας στο κατω μερος παραπομπες.πρεπει τα παιδια να μαθαινουν για τα παντα, χωρις ιδεοληψιες, χωρις καλουπια, και απο εκει και περα να κρινουν και να απορριπτουν η να δεχονται.
εφοσον θελουμε ενα σχολειο χωρις παρωπιδες και ιδεοληψιες τοτε γιατι αραγε μαθαινουμε οτι σε ολα τα ιστορικα γεγονοτα οι ελληνες τυχαινει να εχουν παντα δικιο?
κατα συνεπεια, οσο και αν θελει η πολιτεια με τη συγκεκριμενη ενεργεια της να παρουσιασει ενα σχολειο το οποιο δεν διδασκει μονομερως μια ιδεολογια πλαναται πλανην οικτραν.τηρει σταση προκατηψης μονο απεναντι στη θρησκευτικη γνωση
γιατι αραγε σε ενα ανοιχτο σχολειο να μαθαινουμε μονο ελληνικη λογοτεχνια και οχι λογοτεχνια αλλων λαων.


8
ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΗ. ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΝΑ ΘΡΗΣΚΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΩΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟ ΜΕΛΕΤΑΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΦΑΝΣΕΙΣ ΤΟΥ.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ. ΕΦΟΣΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΑΡΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΜΦΑΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΩΣ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,  ΚΑΙ ΩΣ ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ(ΑΓΑΠΗ, ΣΕ

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 629
Σύνολο: 630

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.043 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.