Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - filolosof

Σελίδες: 123
1
Σ΄αυτό φαντάζομαι είναι απαραίτητη η γνωση της ιταλικής... Όχι; Θα μπορούσες να μου δώσεις κάποιες πληροφορίες;

2
καλημέρα σε ποιό μεταπτυχιακό σχολικής ψυχολογίας αναφέρεσαι?
Σκεφτόμουν το μεταπτυχιακό που προσφέρεται από απόσταση από το πανεπιστήμιο της Λευκωσίας, γιατί εργάζομαι και δεν είναι καθόλου εύκολη η μετακίνηση.

3
Καλημέρα! Σχετικά με το μεταπτυχιακό στη Σχολική Ψυχολογία , δεν δίνει παιδαγωγική επάρκεια αλλά δίνει τα 2 μόρια σε ενδεχόμενο ασεπ; Τα λέω καλά; Έχει παρακολουθήσει κανείς ένα τέτοιο μεταπτυχιακό;

4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ:
« στις: Σεπτεμβρίου 09, 2013, 01:11:01 pm »
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. :)

5
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ:
« στις: Σεπτεμβρίου 09, 2013, 01:06:34 pm »
Θα ήθελα όποιος έμπειρος γνωρίζει να μου λύσει μια απορία. Στον πίνακα των προτιμήσεων δεν δήλωσα μειωμένου ωραρίου, αλλά σημείωσα το κουτάκι του αν δέχομαι να πάω οπουδήποτε μειωμένο. Λαμβάνεται υπόψη το κουτάκι ή είναι σαν να μην έχω δηλώσει ΑΜΩ;

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αδιόριστος/η ετών;;;;;
« στις: Σεπτεμβρίου 20, 2010, 10:16:21 am »
Για να σας επαναφέρω στο θέμα... 36 μισό και μητέρα 2 παιδιών. Άντε βοήθεια μας...

7
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΑΣΕΠ 2010
« στις: Απριλίου 14, 2010, 09:54:14 am »
Είναι πολύ λογικό ο διαγωνισμός του Ασέπ να μη γίνει το 2010-11 αλλά το 2011-12, αφού σύμφωνα με το καινούριο σχέδιο πρόσληψης το 2012-2013 θα γίνουν οι προσλήψεις 60 από Ασέπ και 40 από προυπηρεσία.

8
Να ρωτήσω βρε παιδιά το ρημαδοσχέδιο αναλυτικά και αν θα γίνει ασέπ πότε σκοπεύει να το ανακοινώσει η "αποφασίζουμε και διατάζουμε"; Γιατί τα νεύρα μας έχουν γίνει κουρέλια 3 μήνες τώρα

9
ΠΕ 02

10
 Με συγχωρείτε ρε παιδιά, μας δουλεύει η γυναίκα; Τόσες μέρες περιμέναμε διευκρινισεις και μας παρέπεμπε στο σχέδιο νόμου που θα δημοσιευόταν στο διαδίκτυο για να μας πει τα ίδια αόριστα πράγματα!!! Εγώ προσωπικά δεν έχω προυπηρεσία ώστε να αγχωθώ για το τώρα, αλλά είναι ύποπτο το ότι θα προσμετράται η προυπηρεσία στον Ασέπ. Δηλαδή, αν κάποιος έχει 50η θέση από τους 100 που διορίζει στον Ασέπ, μπορεί να χάσει τη σειρά του από κάποιον που βρίσκεται στην 150η θέση στον Ασέπ, γιατί μπορεί ο δεύτερος να έχει προυπηρεσία; Πάμε καλά, πόσες φορές θα πρέπει να περνάμε στον ασέπ; Μια χαρά είναι το 24μηνο και ΑΣΕΠ. Μας μιλάει για επαρκές εκπαιδευτικό δυναμικό, όταν τα τμήματα στα σχολεία των μεγάλων πόλεων ξεπερνούν τα 25 με 27 άτομα;;;

11
Η ΟΛΜΕ έχει συγκεκριμένους στόχους και συγκεκριμένο πλαίσιο δράσης. Εγώ μιλάω για την οργάνωση ενός πανελληνίου συντονιστικού οργάνου αδιόριστων εκπαιδευτικών που θα έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις από το υπουργείο παιδείας και ο τρόπος δράσης του θα είναι δυναμικός. Το forum μας δίνει τη δυνατότητα να το κάνουμε. Συνάδελφοι δε μιλάμε απλά για ένα ψωροδιορισμό. Μιλάμε για μία ανόρθωση στην παιδεία η οποία θα έχει σκοπό τη δημιουργία ικανών μελών μέσα σε μια εμετική ελληνική κοινωνία που έχει διαστρεβλώσει τα ήθη και τις αξίες. Μιλάμε για ένα σύστημα παιδείας το οποίο θα δημιουργήσει μαθητές πολίτες-προσωπικότητες και όχι μαθητές-πολίτες-λαμόγια. Δείτε την κατάσταση που επικρατεί γύρω σας. Οι σημερινοί νεοέλληνες ενδιαφέρονται μόνο για τη βιτρίνα και την επιφάνεια. Η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών είναι κενοί χαρακτήρες που ως ανώτερο ιδανικό και πρότυπό τους είναι το λαμόγιο πολιτικός, το λαμόγιο επιχειρηματίας. Τα παιδια ζουν ένα σύστημα εκπαίδευσης που τους κατατρώει την εφηβία, την οποία ουσιαστικά δε ζουν ποτέ. Δεν έχουν ανησυχίες, ενδιαφέροντα, ευαισθησίες. Δεν έχουν ίχνος αγωνιστικότητας μέσα τους. Καταπιεσμένοι από ένα σύστημα (παρά)εκπαίδευσης που τους ρουφάει τα πρώτα τους νιάτα. Καταπιεσμένοι από χρεωμένους και παραδομένους στους καταναλωτικούς ρυθμούς γονείς, αναπτύσουν το φόβο και την ανασφάλεια από την πιο μικρή τους ηλικία. Μαθαίνουν να σκύβουν το κεφάλι και να μην έχουν κουράγιο για τίποτα υψηλό στη ζωή τους. Η συνέπεια αυτού του τρόπου ζωή τους φαίνεται αργότερα, όταν ως ενήλικες κληθούν να δημιουργήσουν οικογένειες. Πώς να το κάνουν όμως αυτό με σωστό τρόπο; Πώς να μπορέσουν να αναπτύξουν σωστές διαπροσωπικές σχέσεις με τα μέλη της οικογένειας; Πώς να καταλάβουν το/τη σύζυγο, τα δικά τους παιδιά όταν δεν γνωρίζουν τον ίδιο τους τον εαυτό; Αποτέλεσμα είναι οι χωρισμοί, η θλίψη, οι διαλυμένες οικογένειες. Τα παιδια χρειάζονται ένα σύστημα εκπαίδευσης που δε θα έχει φροντιστήρια, που θα παράγει τη λογική σκέψη μακριά από προκαταλήψεις και δεισιδαιμονίες, που θα προωθεί την κοινωνικότητα και θα οξύνει το νου τους. Θέλουν τον καθηγητή φίλο που θα τον εκτιμούν και θα τον σέβονται. Το ολοήμερο σχολείο δε θα έχει σκοπό να αποτελέσει το καταφύγιο των αδυνάτων αδιορίστων καθηγητών,οι οποίοι αφου διοριστούν θα ξεχάσουν το λειτουργικό τους ρόλο. Σκοπό θα έχει τη δημιουργία γενναίων-μη φοβισμένων ανθρώπων. Αυτά ( και άλλα πιο συγκεκριμένα) πρέπει να μεταφέρουμε στη Διαμαντοπούλου. Προτείνω την άμεση δημιουργία οργάνου που θα έρθει σε επαφή με τη Διαμαντοπούλου. Εμείς θα δώσουμε τέλος στη μιζέρια μας, αλλιώς είμαστε άξιοι αυτής.    
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Με το που διάβασα τη συζήτηση σας σήμερα το πρωί μου αλλάξατε τη διάθεση. Πραγματικά αυτές τις μέρες προσπαθούμε να αποκωδικοποιήσουμε τα μισόλογα της υπουργού. Κανείς δε διαφωνεί με τη διαφάνεια, την επιτυχία στον Ασέπ( πόσες φορές δεν ξέρω) αλλά τη μείωση των διορισμών από τη μία και το γεγονός ότι τις αποφάσεις για το χώρο θα τις πάρουν ερήμην μας δεν πρέπει να το αφήσουμε έτσι. Πρέπει η φωνή μας να ακουστεί δυναμικά. Συμφωνώ απόλυτα με την ανάγκη για οργάνωση και κινητοποίηση,αν θέλουμε να αλλάξει κάτι στο χώρο μας. Desperados profesores αν έχεις κάποια ιδέα πώς μπορεί να γίνει αυτό, να οργανωθούμε δηλαδή πανελλαδικά και να έρθουμε σε επαφή, πρότεινε μας

12
Για αλλη μια φορα η πολιτικη ηγεσια περιφρονει και απαξιωνει τους εκπαιδευτικους, οσο ελαχιστους αλλους κλαδους του δημοσιου.

Το δυσσαρεστο ειναι οτι καποιοι στρατευμενοι απο το εκαστοτε κομμα γραφουν ανακριβειες στο τοπικ προσπαθοντας να επιβαλλουν εσφαλμενες αποψεις περι αξιοκρατιας (και αξιοπιστιας) ΑΣΕΠ, σκορπωντας τη διχονοια.Προφανως κατι προσδοκουν ν' αποκομισουν και αυτοι !
...Εκτος αν το χουν δεδομενο απο τωρα οτι θα ναι επιτυχοντες στον ΑΣΕΠ.

Εξλλου ο ΑΣΕΠ ειναι εντελως λαθος κριτηριο εξ αρχης εφοσον ΑΚΥΡΩΝΕΙ το πτυχιο σου, ενω την ιδια στιγμη παρεχει ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗ κριση του υποψηφιου καθως εξυψωνει τις ικανοτητες αποστηθισης του, και δεν λαμβανει υποψην τις αλλες πλευρες του εκπαιδευτικου οπως δυνατοτητα μεταδοτικοτητας.
σε ποιον αναφερεσε ? αν αναφερεσε σε μενα δεν ανηκω σε κανεναν ανηκω σε μενα και δεν ειμαι σιγουρος αν θα ειαι επιτυχον εχω δωσει ομωψς πολλες φορες και εχω κοπιασει να γραψωκαλα εσυ ποσες φορες εδωσες?αν εδωσες.Και να θελετε να μιλησουμε για αξιοκρατια αξιοκρατια σημαινει ο ικανοτερος ο αξιολογημενος πως προκυπτει ο ικανοτερος λοιπον? η μεσω πτυχιου επετηριδας η μεσω ασεπ αλλα η το ενα η το αλλο οχι 4ομηνα 24μηνμα πολυτεκνοι και μορια απο βισματα σωστα?

Εντάξει, μην τα ισοπεδώνουμε και όλα. Το 24μηνο προϋποθέτει επιτυχία Ασέπ. Για το 40%, το 30μηνο, τα εκκλησιαστικά, ΣΔΕ, Σιβιτανίδειο, Οεαδίτες συμφωνώ απόλυτα ότι θα πρέπει να πάψουν να υφίστανται. Απαραίτητη προϋπόθεση ο διαγωνισμός, κι από ΄κει και πέρα όσοι μάζεψαν μόρια πραγματικής προϋπηρεσίας και έχουν τουλάχιστον μια επιτυχία στον Ασέπ, σαφώς και δε θα πρέπει να χάσουν τα μόρια τους. Όπως, κανονικά δε θα 'πρεπε να χάνονται και τα μόρια που αποκτά κανείς μέσω του διαγωνισμού, κι αυτό θεωρώ ότι είναι κάτι που θα πρέπει να απαιτηθεί από 'δω και στο εξής.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Είμαι δύο φορές επιτυχούσα στον Ασέπ όχι όμως σε σειρά που να μου επιτρέπει να φύγω αναπληρωτρια. Πρέπει να υπάρξει πλέον ένας δρόμος για τον διορισμό και όχι παραθυράκια που επειδή μας βολεύουν τα συντηρούμε. Μην αντιδράτε στον αξιοκρατικό τρόπο πρόσληψης αλλά ενισχύστε τον. Το μέτρο δεν αφορά ούτως η άλλως τους ήδη κατέχοντες προυπηρεσία καθώς θα υπάρξει μεταβατική περίοδος. Κοιτάξτε πιο μακροπρόθεσμα και όχι μόνο το τώρα

13
Νομίζω ότι δεν μπορεί  να καταργήσει τα μόρια αλλά να τεθεί ως απαραίτητο κριτήριο η επιτυχία στον Ασέπ. Έτσι θα σταματήσει αυτό το μπάχαλο με το 40%, τα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας και τα εκκλησιαστικα λύκεια. Μην πω για την πρόσθετη που ήταν καθαρά θέμα μέσου και πόσοι διορίστηκαν με αυτόν τον τρόπο ενώ εμείς δίναμε στον διαγωνισμό. Πρέπει να υπάρξει ένας τρόπος πλέον και αυτός ας είναι με τον Ασέπ. Ως προς την αξιολόγηση πάντα υπήρχε ο νόμος αλλά ποτέ δεν εφαρμοζόταν. Ας γίνει λοιπόν για να δουλέψει και κανένας καθηγητής στο δημόσιο σχολείο

14
Δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα για φέτος. Εξάλλου ό,τι είναι να γίνει θα ισχύσει από του χρόνου. Θα ανακληθούν μόνο οι αποσπάσεις που δεν έχουν υπογραφή υπουργού

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182833
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 632
Σύνολο: 635

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.