1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μαΐου 21, 2012, 11:11:04 am »
τρόποι πειθούς:επίκληση στο συναίσθημα και επίκληση στο ήθος του πομπού;;
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου« στις: Μαΐου 21, 2012, 11:11:04 am »
τρόποι πειθούς:επίκληση στο συναίσθημα και επίκληση στο ήθος του πομπού;;
2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Μαΐου 15, 2011, 11:19:37 pm »
Κρητικό ελπίζω!
3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Μαΐου 19, 2010, 10:38:30 pm »
καμία ιδέα για κάποιο συνδυαστικό θεματάκι???
![]() 4
Γυμνάσιο / Άνοιγμα κλειδωμένου εγγράφου PDF« στις: Απριλίου 12, 2010, 11:59:58 am »
Γνωρίζει κανείς πως μπορώ να βγάλω το φόντο από ενα γραπτό?Δηλαδη την επωνυμία του φροντιστήριου σε κάτι σημειώσεις?αν υπάρχει κάποιο προγραμματάκι?Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου« στις: Δεκεμβρίου 22, 2009, 11:10:00 am »
Ευχαριστώ πολύ Droς το έχω αλλά αν μπει στις εξετάσεις. Να αξιολογηθεί ο παρακάτω συλλογισμός και τα παιδιά διαπιστώνουν ότι είναι επαγωγικός πως απαντούν? Εντάσσουν στην απαντησή τους την εγκυρότητα την αλήθεια και την ορθότητα και εξετάζουν αν ειναι αναγκαία και επαρκής, αν γενίκευση ή αν είναι αναλογία ή απαντούν μόνο σε σχέση με τα τρία αυτά στοιχεία.Επίσης το βιβλίο όταν κάνει αξιολόγηση συλλογισμού και επιχειρήματος κάνει το ίδιο πράγμα!!!!!!!!Απλά στους επαγωγικούς συλλογισμούς δίνει κάποια βοηθητικά στοιχεία όπως λέει.Και το βιβλίο αυτό Dros είναι τέλειο.Το δίνω στους μαθητές μου στην επανάληψη αλλά αυτό το σημείο της ύλης πάντα με μπερδεύει!
6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου« στις: Δεκεμβρίου 22, 2009, 12:00:01 am »
Λοιπόν ανοίγω ένα πονεμένο θέμα στην έκθεση και ρωτάω αξιολόγηση συλλογισμού και επιχειρήματος είναι ίδιο δηλαδή εγκυρότητα,αλήθεια και ορθότητα?Και δίνεται θέμα στις πανελλάδικές να αξιολογηθεί ο παρακάτω συλλογισμός και προκύπτει ότι είναι επαγωγικός πως κάνουμε αξιολόγηση??
Έχω μποεδευτεί λίγο γιατί και το βιβλίο δεν είναι ξεκάθαρο!Οι πιο έμπειροι συνάδελφοι ας βοηθήσουν γιατί οι μαθητές μου όλο απορίες έχουν σχετικά με αυτό το θέμα!! 7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ:« στις: Δεκεμβρίου 19, 2009, 01:29:29 am »rorygr,συγνωμη για το λαθος μου.daffyduck για ποιο βιβλιο με ρωτας;αυτα των εκδοσεων πουκαμισα σε ενδιαφερουν; ενα πολυ καλο βιβλιο για τα λατινικα της γλυκειου ειναι του ραμμου. θεωρω πως εχει πολυ καλες ασκησεις.Dros μπορείς να μου πεις τον εκδοτικό οίκο γιατί ενδιαφέρομαι?? 8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ« στις: Νοεμβρίου 11, 2009, 11:48:48 am »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!Το θέλω για όλες τις τάξεις γιατί βλέπω ότι τα παίδιά έχουν δυσκολίες στις λεξιλογικές ασκήσεις.
9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ« στις: Νοεμβρίου 11, 2009, 12:39:20 am »
κανείς παιδιά τη ζήτησα???
![]() ![]() 10
Φιλολογικά μαθήματα / Λεξιλογικές Ασκήσεις« στις: Νοεμβρίου 10, 2009, 01:15:40 am »
Μπορεί κάποιος να μου προτείνει βιβλία με λεξιλογικές ασκήσεις για την έκθεση?Είμαι από επαρχία και δεν υπάρχει κάποιο βιβλιοπωλείο με όλες τις εκδόσεις συγκενρρωμένες.
![]() ![]() 11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Οκτωβρίου 22, 2009, 01:28:27 am »
Σε ευχαριστώ για την άμεση απαντησή σου αλλά πιστεύω ότι επίσης υπάρχουν και πολλοί διορθωτές όπως η καθηγήτρια που αναφέρθηκε πιο πάνω που τους κουράζει όλος αυτός ο συνδυασμός και ίσως αποβεί και μοιραίο.Αλλά και πάλι τα βλαστάρια μου έτσι και τους πω έναν συνδυασμό θα ξεχάσουν τα μισά.Αν διδάξω και αυτόν τον τρόπο και αρχίζουμε και το δουλεύουμε έτσι??τι λετε?Προβληματισμός και πάλι προβληματισμός!!!!!!!!!
12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Οκτωβρίου 21, 2009, 12:00:25 am »
Να σας πω κάτι δεν ξέρω αν φαινομαι ανίδεη σαν καθηγήτρια αλλά με έχετε αγχώσει αρκετά.Πρώτη φορά που διδάσκω φέτος ιστορία και όλα τα βοηθήματα που χρησιμοποιώ λένε τρόπο ανάπτυξης παραγωγικά δηλαδή πάμε από τα σχόλια του βιβλίου και δηλώνουμε σύμφωνα με τις ιστορικές μας γνώσεις.... και μετά σύμφωνα με την ιστορική πηγή και γράφουμε τα στοιχεία της πηγής όχι αυτούσια.Δηλαδή αυτός ο τρόπος είναι τελείως λαθός??Και πως θα συνδυάσω μία πηγή με τις ιστορικές γνώσεις με μία πηγή μπορεί να περιέχει διαφορετικά στοιχεία?
13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά« στις: Σεπτεμβρίου 30, 2009, 10:37:13 am »
Natali μπορείς να κατεβάσεις και τις ερωτήσεις του ΚΕΕ από την ιστοσελίδα του ΚΕΕ και αν εξετάζεις με βάση αυτές θέλεις μία ώρα.Έχει πάρα πολλές ερωτήσεις και λεξιλογικές ασκήσεις.
14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Σεπτεμβρίου 20, 2009, 10:46:38 pm »
Ευχαριστώ πάρα πολύυυ nebula με έσωσες και όλους εσάς που ασχοληθήκατε!Ευτυχώς τώρα έχω υλικό!!
|