Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Nokoleta

Σελίδες: 1234
1
Τα κενά είναι σίγουρα πολλά. Στο Κιλκίς που ήμουν πέρισυ υπάρχουν ανάγκες για 4 φιλολόγους τουλάχιστον (3 τμηματα ένταξης και 1 ΚΕΔΔΥ) και σε αυτήν την φάση δεν πήραν κανέναν! ???


2
Πιστεύω πως χρησιμοποιήσαμε όλους τους πολιτισμένους τρόπους που υπάρχουν για να τους πιέσουμε. Το μόνο που έμεινε είναι να μαζευτούμε στο υπουργείο με ντομάτες και γιαούρτια και να τους εγκλοβίσουμε μέσα μέχρι να βγάλουν τις προσλήψεις!   :o :o

3
λέτε οι οριστικοί πίνακες να είναι αυτοί που είναι αναρτημένοι και για μια ακόμα φορά να ξέχασαν να ανανεώσουν την ημερομηνία?

4
146 εεε??? ούτε 140 ούτε 150! πολύ ακριβής αριθμός! μακάρι να είναι έτσι γιατί θα πρόκειται για μεγάλη φάση! κυριολεκτικά και μεταφορικά!!!!!!!! ;D ;D

+++++++++ :) :) :)

5
ναι αλλά πώς?Εγώ έκανα εχθές ένσταση. Από εδώ και πέρα τι γίνεται? να μην έχουμε τα ίδια του χρόνου.

6
ερώτηση αν κάποιος έχει 2 μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών στην ειδική αγωγή ανήκει σε διαφορετική κατηγορία (όπως πχ μεταπτυχιακό και σεμινάριο?)

7
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2009, 01:28:14 πμ »
αγαπητέ sparos δεν έχω βρεθεί προς το παρόν στο Λύκειο, αλλά φαντάζομαι ότι θα προσάρμοζα και τον Θουκυδίδη στις ιδιαιτερότητες των μαθητών, όπως και κάθε άλλο μάθημα (βλ. Αρχαία). Προσωπικά δίνω τόση βαρύτητα στο σχολικό εγχειρίδιο όσο ανταποκρίνεται στα ενδιαφέρονατα και τις ικανότητες των μαθητών. Για παράδειγμα στα Κείμενα ζήτησα από τους μαθητές (αφού τα ρίξουν μια ματιά στο σπίτι) να επιλέξουν οι ίδιοι με ποια θέλουν να σχοληθούμε. Κατόπιν αφού ασχολούμασταν με κάτι που τους ενδιέφερε και είχα την προσοχή τους δουλεύαμε με την κατανόηση περιεχομένου, περιγραφή χαρακτήρων, επεξήγηση γεγονότων και η άσκηση που τους έβαζα για το σπίτι σχεδόν πάντα συνέδεε το μάθημα με την προσωπική τους ζωή (για να τους παρακινήσω στην παραγωγή γραπτού λόγο), π.χ. στα νανουρίσματα να βρουν και να καταγράψουν ένα νανούρισμα (αυτό που τους έλεγαν οι δικοί τους ίσως  :)). Στον μικρό πρίγκηπα και την αλεπού να γράψουν ποιο πρόσωπο έπαιξε το ρόλο της αλεπούς, του πρίγκηπα ή του τριαντάφυλλου στη ζωή τους (κάτι που προϋποθέτει καλή κατανόηση των σχέσων που ενώνουν αυτούς τους χαρακτήρες) κ.ο.κ. 

8
Συνέχεια..... ;D ;D
΄
Φρόντισε η άσκηση να είναι απλή και να μπορεί να ολοκληρωθει στην διάρκεια της ώρας, γιατί στο τέλος πρέπει να αφιερώσει χρόνο ώστε η κάθε ομάδα να παρουσιάσει τη δουλειά της καθώς και να γίνουν σχόλια επί τούτου.
Ελπίζω έστω κάτι από αυτά να σου φανει χρήσιμο και να μπορέσεις να το εφαρμόσεις επιτυχώς στην τάξη γιατί η δουλεία που έκανες πέρισυ με τα παιδια είναι σημαντική κι ακόμη κι αν δεν εξέλαβες αυτό το μήνυμα από την ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε στην τάξη ή επειδή αντιμετώπισες προβλήματα, το σίγουρο είναι ότι οι μαθητές σου έλαβαν μοναδικά ερεθίσματα, και έχουν λόγο να θυόύνται και το μάθημά σου και εσένα.. :)

ααα..η φασαρία και πολυλογία των μαθητών όταν δουλέυουν ομαδικά είναι και καλοδεχούμενη αλλά και καλό σημάδι (όπως παιρνουν φωτιά τα μαχαιροπήρουνα όταν το φαγητό μας αρέσει). Όμως αν θεωρείς ότι ενοχλούνται οι διπλανές τάξεις μπορείς να τους βάλεις μουσική (κάτι μελωδικό) κι όταν παρεκτρέπονται να παίζεις με την ένταση για να τους επαναφέρεις..

9
killbill σχετικα με την αντιμετώπιση των προβλημάτων που ανέφερες, έχω να προσθέσω κι εγώ τα εξής,
1. μπορείς να ΄δημιουργήσεις 4-5 ομάδες στην τάξη, να δώσεις μία φωτοτυπία στην κάθε ομάδα και να ορίσεις έναν αρχηγό (κατά προτίμηση τον πιο αδιάφορο-αμέτοχο-περιθωριοποιημένο ώστε να του δώσεις κίνητρο), ο οποίος και θα αναλάβει να κατατοπίσει τους άλλους σχετικά με το περιεχόμενο της φωτοτυπίας. Κατόπιν ο καθένας μπορεί να την πάρει στα χέρια του και να προσθέσει τα δικά του σχόλια. Μετά την λήξη του μαθήματος μπορείς τις ίδιες φωτοτυπίες να τις ζητήσεις πίσω και να τις αναμοιράσεις στα άλλα τμήματα.
2. Όπως συμβαίνει και με ένα καινούργο παιχνίδι, οι οδηγίες και τα βήματα που θα ακολουθήσουν οι μαθητές δουλέυοντας ομαδικά πρέπει να δωθούν εκ των πρωτέρων συνολικά. Αφού λοιπόν με την αρχή του μαθήματος κάνεις μια εισαγωγή στο θέμα,  τους δώσεις οδηγίες πως να δουλέψουν, τι χρόνο έχουν για την ολοκήρωση κάθε μίας άσκησης και ποιος είναι ο τελικός στόχος (π.χ να καταληξουν σε κάποιο όμοφωνο συμπερασμα που θα αναλάβει ο αρχηγός της ομάδας να εκφωνήσει στην τάξη). Εφόσον κρίνεις σκόπιμο (αν είναι περίπλοκη η άσκηση με πολλά σκέλη) μπορείς μόλις γίνει το 1ο βήμα (γνωριμία των ομάδων με τη φωτοτυπία :)) να αφιερώσεις χρόνο για ερωτήσεις των μαθητών, τις οποίες όμως να ακούει όλη η τάξη και αν θες να ενθαρρύνεις και τους ίδιους τους μαθητές να απαντούν στις ερωτήσεις των συμμαθητών τους.
Σημαντικό είναι εσύ να τους είσαι όσο πιο "άχρητος"  και αόρατος γίνεται και να μάθουν να αναζητούν τη βοήθεια και πληροφορία μεταξύ τους.
Κατά τη διάρκεια τις εργασίας των ομάδων καλό είναι να περιφέρεσαι από όμάδα σε όμαδα (χρειάζεται να μετακίνήσεις θρανία και να τα διαμορφώσεις ώστε να μπορούν να κάθονται γυρω γυρω τα μέλη της ομάδας) και να ξεμπλοκάρεις διακριτικά και δίνοντας χαμηλώφωνες οδηγίες την διαδικασία όπου έχει κολλήσει.
 

10
αν ισχύει αυτό το σενάριο φαντάζομαι θα περιμένουν και την Παρασκευή και μετά θα ανακοινώσουν τους πίνακες ειδικής (να αναλάβουν πρώτα οι αναπληρωτές γενικής σίγουρα). Εσύ mkadb τι θα κάνεις?

11
τελικα έγιναν οι προσλήψεις αναπληρωτων γενικής..κάτι δεν πάει καλά με την ειδίκη φέτος..

12
αχχ ενθουσιάστηκα! :D άντε να δούμε τι ανταπόκριση θα έχει..
να οργανωθούμε περισσότερο, να κανονίσουμε συναντήσεις και όσοι είμαστε από Θεσσαλονίκη να πάμε να προϋπαντήσουμε τον Κωστάκη,
τι λέτε?

13
Πολύ καλό! Να το στείλεις και στο alfavita.

14
newone με την κίνησή σου μας ξεσήκωσες λίγο και το χρειαζόμασταν!
Καλό θα ήταν, εφόσον συντάξουμε κάποιο άρθρο, να αναφερθούμε στις επιπτώσεις που έχει η όλη καθυστέρηση και αδιαφορία του Υπουργείου όχι μόνο για τους εκπαιδευτικούς, αλλά και για τους μαθητές και τους γονείς τους. Επίσης μπορούμε να ενημερώσουμε και τους συλλόγους γονεών των μαθητών ειδικής αγωγής για την έλλειψη καθηγητών που θα προκύψει αν συνεχιστεί αυτο, και να αναλάβουν κι εκείνοι δράση.

αα sorry για τυχόν ορθογραφικά  ;)

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161389
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 555
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 466
Σύνολο: 482

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.