Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mario

Σελίδες: 12
1
παντως παιδια εαν γινει δεκεμβρη ο διαγωνισμος (ειμαι 2π) την πουλεψαμε, δεν προλαβαινω να διαβασω ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!

2
ας μην κολλάμε στις λέξεις. παραδείγματα ήταν  αυτές οι καταστάσεις. για κάθε περίπτωση κάνεις εκτίμηση και δρας ανάλογα.

εγώ θα διαφωνήσω. πιστεύω ότι ο σεβασμός αποδίδεται μεταξύ των άλλων ΚΑΙ με την εικόνα που βγάζουμε προς τα έξω. ΠΡΕΠΕΙ να περιορίζουμε τα "θέλω" μας προκειμένου να επιδείξουμε τον σεβασμό μας προς μία κατάσταση, έναν χώρο ή μία διαδικασία (θα πήγαινες σε μια κηδεία μασώντας τσίχλα; )

Συμφωνώ με αυτά τα δύο. Καλό είναι να υπάρχουν κάποιες συμβάσεις και αργότερα τα παιδιά να κάνουν την επανάστασή τους αμφισβητώντας τες. Τα όρια πρέπει να υπάρχουν, γιατί είναι σημεία αναφοράς, αλλά και γιατί επιτρέπουν την έκφραση της νεανικής ορμής προς συγκεκριμένο στόχο. Πιστεύω ότι ένας από τους πολύ σοβαρούς λόγους που κάποια παιδιά είναι επιθετικά και απογοητευμένα είναι ακριβώς αυτή η έλλειψη ορίων.

Αυτό κατά τη γνώμη μου αιτιολογεί και γιατί τα παιδιά δεν μπορούν έχουν το ίδιο φάσμα επιλογών με τους ενήλικες. Στον εκπαιδευτικό δε χρειάζεται να απαγορεύσεις την τσίχλα και τον καφέ μέσα στην τάξη (λέμε τώρα), γιατί υποτίθεται ότι η ηθική του ανάπτυξη του επιτρέπει να κρίνει το σωστό και το λάθος της περίστασης. Το παιδί έχει φτάσει σε αυτό το επίπεδο ανάπτυξης ή μήπως χρειάζεται μαθητεία στις συμβάσεις της κοινωνίας;
Ανεξάρτητα με το αν θα εξεγερθεί απέναντι στις συμβάσεις και θα προσπαθήσει να τις αλλάξει, καλό είναι να τις διδαχθεί.
συμφωνω απολυτα. για να ανατραπει μια νορμα πρεπει πρωτιστως να κατανοηθει ως τετοια, δηλαδη να προσδιοριστει ιστορικα, να διασαφηνιστει λειτουργικα και να πλαισιωθει κοινωνικα. τοτε και μονο τοτε μπορουμε να ελπιζουμε για ουσιαστικα αντεπιχειρηματα αποδομησης του κανονα.

3
[quote
Ειδικά όταν στην ύλη περιλαμβάνουν τα πάντα γυρω απο τον κόσμο και το σύμπαν
[/quote]
xaxaaaaxaxaxaxax

4
λοιπον σκολλ βρισκομαι και εγω στην ιδια ακριβως κατασταση με εσενα. η αναβλη μου ληγει στο τελος του ετους και δεν την εχω σπασει ακομη αρα μπαινω το μαιο. ομως σκεφτομαι να παρω μια αναβολη για την επομενη εσσο, δηλαδη αυτη του αυγουστου.
τωρα το θεμα με το μονιμο διορισμο, μεσω ασεπ, ηταν ενα αγκαθι για αυτους που δεν ειχαν ολοκληρωσει τις στρατιωτικες τους υποχρεωσεις εως τη ληξη προθεσμιας των δηλωσεων, αλλα ειχαν ολοκληρωσει κατα την εναρξη του σχολικου ετους. πραγματικα ηταν μια βλακεια και μιση τη στιγμη που αυτος που απολυοταν απο το στρατο τον αυγουστο, εχανε τις προθεσμιες, αλλα απο την αλλη ηταν ετοιμος για να αναλαβει απροσκοπτα την εκπαιδευτικη του θεση το σεπτεμβρη. πιστευω αυτη τη βλακεια την αναγνωρισαν και θελησαν να την φτιαξουν, βαζοντας απο φετος τη ρυθμιση που λεει οτι μπορεις να διοριστεις ακομη και εαν χασνεις την ημερομηνια των δηλωσεων. ετσι, περα απο την ολοκληρωση του στρ. υποχρεωσεων εβαλαν και μια ακομη φραση την: θα εχω ολοκληρωσει τις στρατιωτικες μου υποχρεωσεις, με την προυποθεση οτι αυτη λαμβανει χωρα τουλαχιστον 4 μηνες πριν τη ληξη του σχολικου ετους ή εναλλακτικα το πολυ εξι μηνες απο την εναρξη του.
ας μιλησουμε τωρα με συγκεκριμενου αριθμους:
δινω ασεπ τον δεκεμβρη ή τον ιανουαριο-φεβρουαριο του 2008-2009
μπαινω στρατο τον αυγουστο του 2009
τελη ιουνιου, αρχες ιουλιου του 2009 βγαινουν τα αποτελεσματα απο τον ασεπ
μαθαινω οτι ειμαι στους διοριστεους!!!!!!! (το διαβασμα απεδωσε) (εαν αποτυχεις σταματα την αναγνωση εδω)
τελη ιουλιου, αρχες αυγουστου 2009 βγαινει η εγκυκλιος για μονιμο διορισμο απο ασεπ. (τον αγνοω επιδεικτικα διοτι μπαινω στο στρατο (πικρα)
μεσολαβει ενας ηλιθιος χρονος και καποτε φτανουμε
στον αυγουστο του 2010 οποτε και απολυομαι
λιγε ημερες πριν εχει βγει η δευτερη εγκυκλιος για μονιμο διορισμο απο ασεπ και εχω κανει τα χαρτια μου (εως τωρα δεν μπορουσα να τα κανω και επαιρνα κανονικοτατα τον μπουλο με τον στρατο να αφηνει τα ιχνη του ακομη και οταν εχω απολυθει)
τωρα ομως συμπληρωνω ωραια στο αντιστιχο κουτακι οτι στις ταδε αυγουστου εχω ξεμπερδεψει.
λογικα απο εδω και περα περιμενω να με καλεσουν.
μια ερωτηση. εαν καποιος δεν απολυθει τον αυγουστο του 2010, αλλα τον μαιο του 2011 δηλαδη δεν πληρει την πρυποθεση: "τουλαχιστον τεσσερις μηνες πριν τη ληξη του σχολικου ετους". τοτε λογικα ο διορισμος του δεν ακυρωνεται, αλλα μετατιθεται για το επομενο ετος. ετσι δεν ειναι; οπως συμπεραινω απο την εγκυκλιο εαν η απολυση λαβει χωρα κατα τη διαρκεια ισχυος των πνακων, αλλα πολυ αργα το σχολικο ετος απο τον φεβρουαριο και μετα, τοτε η αναληψη υπηρεσιας γινεται το επομενο σχολικο ετος, ακομη λογικα και εαν η αναληψη υπηρεσιας λαβει χωρα περα απο το χρονο ισχυος των πινακων. οποιος εχει καποια πληροφορια ας απαντησει. ευχαριστω.

5
Εργασιακά / Απ: Αρχαιότητα
« στις: Νοεμβρίου 12, 2008, 07:00:04 pm »
αν και δεν ειμαι ακομη μονιμος θελω να πω την αποψη μου επανω στο θεμα της αρχαιοτητας και των βαθυτερων αιτιων που την νομιμοποιουν ως πηγη εξουσιας μεσα στο σχολειο. θεωρω οτι οσο πεισσοτερο η αρχαιοτητα ρυθμιζει την κατανομη των ρολων μεσα στο σχολικο θεσμο τοσο πιο πολυ παραδεχομαστε την εμπειρικη (και οχι λογικη-επιστημονικη) βαση του εκπαιδευτικου επαγγελματος και τοσο περισσοτερο υποβιβαζουμε την παιδαγωγικη ως επιστημη.. η γνωση και η ικανοτητα φαινεται λοιπον για ακομη μια φορα να υποβαθμιζονται μπροστα σε μια πειρα που προσδιοριζεται πιο πολυ με ορους ποσοτητας (π.χ. χρονια προυπηρεσιας) απο ό,τι ποιότητας. μηπως αυτο δεν υποδηλωνει σε ενα αλλο επιπεδο και η κοινη αντιληψη μεταξυ των ατομων οτι ενας εκπαιδευτικος που ειναι γονιος κατα εναν περιεργο τροπο ειναι και καλυτερος δασκαλος; Σε μια κοινωνια,λοιπον, που λατρευει την ποσοτητα και τον αριθμο η αρχαιοτητα θα εχει παντα το πανω χερι και το πρωτο λογο. ειναι γνωστο εξαλλου οτι το προβλημα αυτο διατρεχει περα απο την εκπαιδευση καθε αλλο ιδρυματοποιημενο θεσμο που με αφορμη μια ξεχασμενη ουσια εξαντλειται στην διαδικασια (βλ. φυλακες, κεντρα απεξαρτησης, στρατος κ.α.)
πισω λοιπον απο την δυναμη της αρχαιοτητα βρισκεται μια συγκρουση μεταξυ της εμπειριας και της λογικης, του εθιμου και του νομου, της ποσοτητας και της ποιοτητας, της θεωριας και της πραξης, του αριθμου και της ερμηνειας του(=της σχεσης του δηλαδη με τα πραγματα). αν προκρινουμε τα πρωτα ο παλιος σε εναν χωρο ειναι αναντιρρητα αρχηγος, ενα προκρινουμε τα δευτερα οι σχεσεις μεσα στην ομαδα μπαινουν σε αλλες βασεις.
ευτυχως ή δυστυχως ο εμπειρισμος αποπροσανατολιζει και οσο περισσοτερο ανοιγουμε τα ματια μας σε αυτον τοσο πιο πολυ τυφλωνομαστε. ας ειναι.....

6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΦΠΨ προγραμμα Ψ
« στις: Νοεμβρίου 12, 2008, 06:26:11 pm »
δεν ξερω με σιγουρια να σου απαντησω, αλλα απο οσο ξερω απο γνωστους μου αυτοι που εχουν τελειωσει φπψ με κατευθυνση ψυχολογιας θεωρουνται φιλολογοι και οχι ψυχολογοι. δεν ξερω για πιο πανεπιστημιο μιλας αλλα νομιζω οτι αυτη η ασαφεια ισως οδηγησε το φπψ του απθ να σπασει σε δυο ανεξαρτητα τμηματα σε φπ (=φιλολογοι) και σε τμημα ψυχολογιας.
επειδη σκοπευω να δωσω κατατακτηριες στο τμημα ψυχολογιας του απθ, αν με το καλο μπω θα μπορω να σου απαντησω πιο συγκεκριμενα.

7

 Ερευνες εχουν αποδειξει πως αν έχουμε 2 μετριες ταξεις και στον ενα δασκαλο πουμε απο πριν οτι τα παιδια ειναι αστερια ενω στον αλλο οτι τα παιδια ειναι κακοι μαθητες, η ταξη του πρωτου θα τα παει καλυτερα ενω του δευτερου θα τα παει πολυ χειροτερα.
πολυ καλη χρηση της θεωριας της αυτοεκπληρουμενς προφητειας σε καταλληλο σημειο

Οσο για την υλη, σκοτιστηκα.
συμφωνων απολυτα. η υλη βγαινει απο τους μαθητες και οχι απο τους δασκαλους.

8
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Με συμφέρει να δώσω ΑΣΕΠ;
« στις: Νοεμβρίου 09, 2008, 06:56:48 pm »
Έχω την εξής απορία και θα ήθελα να τη θέσω εδώ..Θα προσληφθούν με τον ασέπ 2120 άτομα..αν θυμάμαι καλά..Θα καλυφθεί αυτός ο αριθμός? Εφόσον προσλαμβάνονται όλοι χωρίς ασέπ ως αναπληρωτές και με την προυπηρεσία 8,5 μηνών γίνονται μόνιμοι,ποιοί θα δώσουν στο διαγωνισμό?
η αληθεια ειναι οτι στους δασκαλους ο ασεπ εχει περιορισμενη ισχυ, καθως με λιγους σχετικα μηνες προυπηρεσιας μπορει καποιος να διοριστει. και δεδομενου οτι οι μονιμοι διορισμοι απο ασεπ ειναι οι τελευταιοι κατα σειρα η χρηστικότητα του περιοριζεται ακομη περισσοτερο. βεβαια σε καθε περιπτωση πιστευω οτι δεν εχεις και τιποτε να χασεις δινοντας ασεπ. ακομη και να μην ειναι στους διοριστεους , εαν πετυχεις τη βαση σου δινει μορια για καλυτερη τοποθετηση στον πινακα β, οποτε και γρηγορότερο διορισμο ως αναπληρωτής, δηλαδη  περισσοτερα μορια για την επομενη χρονια εαν δεν εισαι ακομη μονιμος.
γενικοτερα, ο ασεπ η σε διοριζει μεσα στα δυο χρονια που ισχυουν οι πινακες του σε μια περιοχη χαμηλης προτιμησης ή σου δινει μορια, σε περιπτωση απλης επιτυχιας, για υψηλοτερη θεση στον πινακα β.
βεβαια για τους υπολοιπους κλαδους δεν τιθεται καν θεμα. να δωσουν και με τα χιλια, γιατι εαν περιμενουν μονιμο διορισμο απο αναπληρωση με το που θα διοριστουν θα βγουν και στη συνταξη.

Για πόσα μόρια περιπου μιλάμε;;;;

Αν δηλαδή γράψει κάποιος γύρω στο 6 πώς προστίθενται τα μόρια που θα πάρει σε αυτά που ήδη έχει από την προυπηρεσία του;;
τα μορια που παιρνεις απο τον ασεπ ειναι 1 μοριο για καθε βαθμο πανω απο την βαθμολογικη βαση (για τον τελευταιο ασεπ) και μισο μοριο για τον προτελευταιο. για να μην μπερδευεσαι εσυ να σκεφτεσαι οτι καθε καλοκαιρι (τελη ιουλιου αρχες αυγουστου) βγαινουν τουλαχιστον τρεις εγκυκλιοι: 1) εγκυκλιος για μονιμο διορισμο απο πραγματικη προυπηρεσια, 2) εγκυκλιος για μονιμο διορισμο απο ασεπ και 3) εγκυκλιος για καταταξη πινακων αναπληρωτων β και γ. τωρα σε καθε εγκυκλιο υπαρχουν συγκεκριμενα κριτηρια και προσδιαγραφες που πρεπει να πληρουν οι υποψηφιοι για να κανουν τα χαρτια τους. π.χ. στην 1η εγκυκλιο καλουν οσους εχουν 30 και 24 μηνες προυπηρεσιας και εαν εχουν και αλλες θεσεις για μονιμους διορισμους θετουν ενα κατωτατο οριο προυπηρεσιας που ετυχε φετος να ηταν 8,6 (αυτο μπορει να αλλαξει του χρονου) και καλουν και αυτους. στη 2η εγκυκλιο (αυτη του ασεπ) καλουν οσους εχουν πετυχει (διοριστεοι) στον τελευταιο διαγωνισμο του ασεπ. υποψιν οτι οι πινακες του ασεπ ισχυουν για δυο χρονια. δηλαδη σε καθε ασεπ που γινεται αντιστοιχουν δυο εγκυκλιοι. ενας για καθε καλοκαιρι. π.χ. ο ασεπ που εγινε τον ιανουαριο του 2009 "καταναλωνεται" απο δυο εγκυκλιους μια το καλοκαιρι του 2007 (για το σχολικο ετος 2007-2008) και μια το καλοκαιρι του 2008 (για το ετος 2008-2009) . ομοιως θα ισχυσει και για τον ασεπ που ερχεται (δυο εγκυκλιοι θα διορισουν αυτους που εγραψαν καλα, μια το καλοκαιρι του 2009 (για 2009-2010) και μια το καλοκαιρι του 2010 (για 2010-2011).
υπαρχει τωρα η περιπτωση καποιος να εδωσε ασεπ και να ειναι στους διοριστεους εχοντας στην "πλατη" του και μορια πραγματικης προυπηρεσιας αρκετα για να διοριστει ως μονιμος. αυτος λογικα θα επιλεξει τον μονιμο διορισμο απο πραγματικη προυπηρεσια διοτι ετσι θα εξασφαλισει καλυτερη τοτποθετηση (οι διοριστεοι του ασεπ καλουνται τελευταιοι). ετσι η θεση του απο τους πινακες του ασεπ μενει κενη και την παιρνει ο επομενος (δηλαδη ενας επιλαχων). χαρακτηριστικο δε ειναι οτι ανεξαρτητα την θεση που πετυχες στον ασεπ (μιλαω παντα για τους καλουμενους διοριστεους) η σχετικη εγκυκλιος του καλοκαιριου τους καλει ολους ασχετα εαν τους μοιραζει στις δυο χρονιες και αυτο γιατι υπαρχει η θεωρητικη πιθανοτητα να αρνηθουν πολλοι το μονιμο διορισμο. επισης καποιος που εγραψε πολυ καλα στον ασεπ και ξερει οτι διοριζεται την πρωτη χρονια μπορει να μην κανει τα χαρτια του το πρωτο καλοκαιρι και να τα κανει τον δευτερο, οπου και τοποθετειται για την αντιστοιχη χρονια απο τους πρωτους.
τωρα οπως εγραψα και πιο πανω ο ασεπ στους δασκαλους δεν εχει και τοση ισχυ. ωστοσο μπορει να χρησιμευσει σε καποιον ο οποιος θελει να διοριστει απευθειας χωρις να δουλεψει ως αναπληρωτης τοποθετουμενος ομως σε θεση μαλλον χαμηλης προτιμησης εφοσον οι θεσεις στα μεγαλα αστ8κα κεντρα εχουν ηδη καλυφθει απο τους ηδη μονιμους αποσπασεις-μεταθεσεις ή απο τους νεοδιορισθεντες του 30μηνου, 24μηνου και 40% (αναπληρωτες). επίσης βοηθαει στα μορια που σου δινει για καλυτερη τοποθετηση στον πινακα β. εαν δεις τη εγκυκλιο τη σχετικη με τους αναπληρωτες, περα απο την προυπηρεσια σου δινει μορια και η επιτυχια σου στον ασεπ. το γεγονος αυτο σε τοποθετει υψηλοτερα στον πινακα αναπληρωτων και μπορεις πιο ευκολα να τοποθετηθεις εκει που θελεις ή σε διοριζει πιο γρηγορα στον σχολικο ετος (απο την αρχη της χρονιας) και σου δινει μορια για το επομενο ετος. ελπιζω να βηθησα.

9
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Αγαπημένες σκηνές
« στις: Νοεμβρίου 09, 2008, 03:24:53 am »
η σκηνη απο το φορεστ γκαμπ, οταν μαθαινει οτι εχει υιο.


10
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες (varia)
« στις: Νοεμβρίου 09, 2008, 02:54:59 am »
παιδια θα ηθελα τη βοηθεια σας για τα θεματα που πεφτουν σε κατατακτηριες ψυχολογιας απθ. τα μαθηματα που εξεταζονται (πειραματικη, κοινωνικη, εξελικτικη) τα ξερω, απλως καποια αγαπημενα θεματα των καθηγητων καλο θα ηταν να τα ειχαμε υποψιν μας. ευχαριστω.

11
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Με συμφέρει να δώσω ΑΣΕΠ;
« στις: Νοεμβρίου 09, 2008, 01:35:26 am »
η αληθεια ειναι οτι στους δασκαλους ο ασεπ εχει περιορισμενη ισχυ, καθως με λιγους σχετικα μηνες προυπηρεσιας μπορει καποιος να διοριστει. και δεδομενου οτι οι μονιμοι διορισμοι απο ασεπ ειναι οι τελευταιοι κατα σειρα η χρηστικότητα του περιοριζεται ακομη περισσοτερο. βεβαια σε καθε περιπτωση πιστευω οτι δεν εχεις και τιποτε να χασεις δινοντας ασεπ. ακομη και να μην ειναι στους διοριστεους , εαν πετυχεις τη βαση σου δινει μορια για καλυτερη τοποθετηση στον πινακα β, οποτε και γρηγορότερο διορισμο ως αναπληρωτής, δηλαδη  περισσοτερα μορια για την επομενη χρονια εαν δεν εισαι ακομη μονιμος.
γενικοτερα, ο ασεπ η σε διοριζει μεσα στα δυο χρονια που ισχυουν οι πινακες του σε μια περιοχη χαμηλης προτιμησης ή σου δινει μορια, σε περιπτωση απλης επιτυχιας, για υψηλοτερη θεση στον πινακα β.
βεβαια για τους υπολοιπους κλαδους δεν τιθεται καν θεμα. να δωσουν και με τα χιλια, γιατι εαν περιμενουν μονιμο διορισμο απο αναπληρωση με το που θα διοριστουν θα βγουν και στη συνταξη.

12
ναι ειναι αληθεια οτι αυτο που πρεπει πρωτα απο ολα να κανεις ειναι να δεις τον οδηγο του μεταπτυχιασκου προγραμματος και να συζητησεις με τους υπευθυνους του τμηματος. γιατι καποιοι δυσκολευονται να σου δωσουν αναστολη εαν και τη δικαιουσε κανονικα. π.χ. σου λενε γιατι θες αναστολη τη στιγμη που ηξερες ποσο καιρο ειναι το προγραμμα και επρεπε να κανεις την οργανωση σου κτλ.

13
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: μια προβλεψη?
« στις: Σεπτεμβρίου 09, 2008, 01:27:07 pm »
γεια σας
 μπορει ισως καποιος να μου πει αν με σειρα 1528 στον πινακα αναπληρωτων υπαρχει καμια πιθανοτητα για φετος?
ευχαριστω προκαταβολικα
ειδικότητα;;

καλα σου λεει, πες μας την ειδικοητα σου. άλλο να εισαι γυμναστης και άλλος δασκαλος.

14
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / προκηρυξη διαγωνισμου ασεπ;
« στις: Σεπτεμβρίου 08, 2008, 12:13:35 pm »
εχετε υποψη σας παιδια ποτε θα βγει η προκυρηξη για τον προσεχη ασεπ;. απο ο,τι ξερω θα περιμενουν μεχρι να τελειωσει η εξεταστικη του σεπτεμβριου, ωστε και αυτοι να μπορουν να κανουν αιτηση -με το διαγωνισμο να πηγαινει ιανουαριο-φεβρουαριο του 2009. θυμαστε η προηγουμενη προκυρηξη ποτε βγηκε;

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182840
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 727
Σύνολο: 734

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.